هتل های بوردو

هتل های بوردو

بوردو ششمین شهر بزرگ فرانسه می باشد و هر ساله میزبان گردشگران و توریست های زیادی از سرتاسر دنیا است. هتل های بوردو بهترین شرایط اقامتی را برای مسافرین و گردشگران ایجاد می کنند و خاطرات سفر به این شهر را چند برابر می کنند. تمامی هتل های بوردو از بهترین امکانات اقامتی برخوردار هستند و تمامی امکانات راحتی را در اختیار مسافرین قرار می دهند. در اینجا چند مورد از بهترین هتل های بوردو را برای شما معرفی می کنیم.

[caption id="attachment_1066" align="aligncenter" width="800"]هتل های بوردو هتل های بوردو[/caption]

هتل Une Chambre Chez Dupont

این هتل 5 ستاره یکی از بهترین و شیک ترین هتل های بوردو می باشد که در یک موقعیت بسیار عالی از شهر قرار دارد. این هتل بسیار مجلل و شیک در فاصله 15 دقیقه ای از مترو قرار دارد و در بهترین نقطه از مکان تاریخی و گردشگری واقع شده است. در این هتل زیبا امکانات زیادی وجود دارد که اقامتی رویایی را برای مسافرین به ارمغان می آورد. در این هتل می توان از امکاناتی مانند اینترنت رایگان، پارکینگ، خدمات حمل و نقل فرودگاهی، خشکشویی، محل نگهداری و مراقبت از کودک، صندوق امانات و ... استفاده کرد. تمامی اتاق های این هتل بسیار مجهز هستند.

این هتل دارای بهترین رستوران می باشد که بهترین غذاهای فرانسوی را سرو می کند. مسافرین بعد از گشت و گذار در شهر می توانند از بهترین غذاها و نوشیدنی های این رستوران لذت ببرند. این هتل یکی از مجلل ترین هتل های بوردو است که خدماتی عالی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

[caption id="attachment_1067" align="aligncenter" width="800"]هتل Une Chambre Chez Dupont هتل Une Chambre Chez Dupont[/caption]

هتل City Résidence Bordeaux Centre

یکی دیگر از هتل های بوردو این هتل 5 ستاره شیک و مجلل می باشد که در نزدیکی رودخانه قرار دارد. امکانات این هتل بسیار زیاد و مدرن است و دارای بهترین اتاق ها می باشد. اتاق های این هتل دارای تلویزیون، یخچال، مایکروفر، تخت های خواب دو نفره و راحت، مبلمان های شیک و ... است. چشم انداز این اتاق ها بسیار زیبا است و ویوی بسیار خوبی دارند.

در رستوران این هتل بهترین سرآشپزها وجود دارد و بهترین غذاهای بین المللی و فرانسوی را سرو می کند. کافه ی این هتل نیز بهترین نوشیدنی های فصل را در هر ساعتی از شبانه روز در اختیار مشتریان قرار می دهد.

یکی از ویژگی های ارزنده ی این هتل بوفه ی صبحانه آن می باشد که بهترین صبحانه را برای مسافرین سرو می کند. این هتل یکی از هتل های بوردو است که در نزدیکی فروشگاه ها و مراکز خرید قرار دارد.

هتل Vatel

هتل های بوردو بسیار مجهز و مدرن می باشند. هتل Vatel ویژگی های بسیار زیاد و خوبی دارند و در فاصله بسیار کمی از دیدنی های شهر قرار دارد. امکانات رفاهی این هتل استخر، سونا، خشکشویی، سالن ورزشی، سالن کنفرانس و تجاری، محل نگهداری کودک، صندوق امانات و ... می باشد. در این هتل بهترین اتاق ها قرار دارد که دارای امکاناتی مانند حمام های مجهز و شیک، تلویزیون، یخچال، مینی بار، قهوه ساز و چای ساز، تخت و مبلمان است که دارای دکوراسیونی شیک هستند. اقامت در اتاق های این هتل شرایط ایده آلی برای راحتی مسافرین ایجاده می کند.

 رستوران این هتل بهترین غذاها را سرو می کند و دارای بهترین کارکنان می باشد. تمامی کارکنان این هتل به طور 24 ساعته به مشتریان خدمات رسانی می کنند و بهترین خدمات را در میان هتل های بوردو به مسافرین ارائه می دهند.

[caption id="attachment_1069" align="aligncenter" width="800"]هتل Vatel هتل Vatel[/caption]

هتل Campanile Bordeaux Centre – Gare Saint-Jean

این هتل یکی از هتل های بوردو است که 3 ستاره می باشد. این هتل 3 ستاره در بهترین نقطه شهر قرار دارد و در فاصله 10 دقیقه ای از مکان های تاریخی شهر واقع شده است. اتاق های هتل بسیار مجهز و شیک می باشند و دارای بهترین امکانات اقامتی برای مهمانان شهر هستند. در این اتاق ها می توان از چشم اندازی زیبا، مبلمانی شیک و تخت هایی راحت لذت برد و از حضور خود در اتاق ها استفاده کرد.

در این هتل امکانات زیادی وجود دارد که می توان به سونا، سالن های کنفرانس، استخر، پارکینگ، اینترنت و ... اشاره کرد. رستوران و کافه این هتل در یک مکان عالی قرار دارد و مهمانان می توانند در یک محیط دنج و راحت از غذاها و نوشیدنی های خود لذت ببرند. این هتل از بهترین هتل های بوردو می باشد که دارای شرایط اقامتی خوبی برای مسافرین و گردشگران است.

هتل Pullman Bordeaux Lac

  یکی دیگر از هتل های بوردو، هتل پولمن لاک می باشد. این هتل بسیار راحت و لوکس است و بهترین شرایط را با هزینه خوب و کم در اختیار مشتریان قرار می دهد. این هتل در یک موقعیت بسیار خوب و عالی واقع شده و مسافرین می توانند به راحتی به نقاط مختلف شهر رفت و آمد کنند. تمامی اتاق های این هتل مبله هستند و دارای بهترین تخت های دونفره با امکاناتی مانند حمام های مجزا با امکانات بهداشتی، چای ساز، قهوه ساز، تلویزیون و ... می باشند.

در این هتل یک رستوران بسیار شیک وجود دارد که بهترین غذاها را برای مسافرین سرو می کند. محیط این رستوران بسیار دنج و راحت می باشد. این هتل امکانات دیگری مانند سالن ورزشی، سالن کنفرانس، پارکینگ، محل نگهداری و بازی کودک، صندوق امانات و ... دارد که محیط راحتی را برای مسافرین ایجاد می کند.

[caption id="attachment_1071" align="aligncenter" width="800"]هتل Pullman Bordeaux Lac هتل Pullman Bordeaux Lac[/caption]

هتل Hotel Burdigala Bordeaux

این هتل زیبا و مدرن از جمله بهترین هتل های بوردو فرانسه می باشد که بهترین امکانات را برای مسافرین ایجاد کرده است. در این هتل 12 سوئیت مجلل و شیک، 56 اتاق کلاسیک و 7 اتاق دوبلکس وجود دارد. این اتاق ها دارای دکوراسیونی شیک و مدرن هستند که بهترین امکانات را دارند. در این هتل یک رستوران و یک کافه وجود دارد که بهترین غذاها را به همراه بهترین نوشیدنی ها و دسرها در اختیار مشتریان قرار می دهند.

در این هتل بهترین امکانات وجود دارد که در یک موقعیت عالی از شهر قرار دارد. با اقامت در این هتل می توان به راحتی به بهترین مکان های دیدنی شهر رفته و به تمامی نقاط رفت و آمد کرد. اسن هتل از جمله بهترین هتل های بوردو می باشد.

[caption id="attachment_1072" align="aligncenter" width="800"]هتل Hotel Burdigala Bordeaux هتل Hotel Burdigala Bordeaux[/caption]

هتل Campanile Bordeaux Nord - Le Lac

یکی دیگر از برترین هتل های بوردو این هتل شیک است. در این هتل 131 اتاق وجود دارد که دارای دکوراسیونی مجلل و شیک هستند و از امکاتات زیادی برخوردار می باشد. امکانات این اتاق ها شامل تخت های دو نفره، یخچال، حمام های مجزا، چای ساز و ... می باشد که اقامتی رویایی را برای مسافرین به ارمغان می آورد. چشم انداز این اتاق ها بسیار زیبا می باشد و می توان ساعت ها از مناظر اطراف لذت برد.

امکانات این هتل وای فای رایگان، زمین گلف، نگهداری چمدان ها، صندوق امانات، سالن ورزشی، سونا، خشکشویی و ... می باشد. در این هتل یک رستوران وجود دارد که مسافرین می توانند غذاهای خود را در آن نوش جان کنند. هتل های بوردو بهترین شرایط اقامتی را برای مسافرین ایجاد می کنند.

[caption id="attachment_1073" align="aligncenter" width="800"]هتل Campanile Bordeaux Nord - Le Lac هتل Campanile Bordeaux Nord - Le Lac[/caption]

هتل Inter-Hotel Apolonia

 هتل های بوردو بسیار شیک هستند و در بهترین نقاط شهر قرار دارند. هتل Inter-Hotel Apolonia بوردو دارای 72 اتاق مجلل و مدرن می باشد که دارای امکانات بسیار زیاد و خوبی است. اتاق های مبله این هتل از دکوراسیونی زیبا برخوردار هستند. مهم ترین امکانات این هتل صندوق امانات، پارکینگ، زمین گلف، نگهداری چمدان، سالن ورزشی، سالن کنفرانس و ... می باشد. کارکنان این هتل به طور 24 ساعته بهترین خدمات را برای مسافرین ارائه می دهند و شرایطی عالی برای اقامت مسافرین ایجاد کرده اند.

این هتل دارای بهترین رستوران و کافه می باشد که بهترین غذاها را برای مسافرین ارائه می دهند.

[caption id="attachment_1074" align="aligncenter" width="800"]هتل Inter-Hotel Apolonia هتل Inter-Hotel Apolonia[/caption]

هتل ibis Bordeaux Lac

 این هتل سه ستاره در شهر بوردو قرار دارد و یکی از مجهزترین هتل های بوردو می باشد. در این هتل بسیار خوب 116 اتاق وجود دارد که دارای ویژگی ها و شرایط خوبی برای اقامت هستند. در این اتاق ها تلویزیون، تخت خواب، حمام اختصاصی، مبلمان های شیک، اینترنت و ... می باشد. در این هتل پذیرش به طور 24 ساعته انجام می شود و کارکنان آن بهترین خدمات را برای مسافرین ارائه می دهند. این کارکنان بسیار مهربان هستند و خدمات رسانی خوبی را انجام می دهند.

حضور در رستوران این هتل جذاب سفر را چند برابر می کند و هرگز طعم غذاهای خوشمزه آن را فراموش نخواهید کرد. در هر ساعتی که بخواهید می توانید از نوشیدنی های خوشمزه و خوش طعم این هتل لذت ببرید. این هتل دارای امکاناتی مانند پارکینگ، خشکشویی، صندوق امانات، سالن های ورزرشی و کنفرانس می باشد. این هتل از جمه هتل های بوردو است که در فاصله کمی از نمایشگاه و ایستگاه تراموا قرار دارد.

هتل های بوردو

هتل های بوردو دارای امکانات بسیار زیادی هستند و در بهترین موقعیت شهر قرار دارند. تمامی هتل های بوردو شرایط اقامتی بسیار خوب و ایده آلی را برای مسافرین ایجاد می کنند تا همه افراد بتوانند از حضور خود در شهر لذت ببرند. این هتل های بوردو در گوشه و کنار شهر قرار دارند و مسافرین می توانند به راحتی و در مدت زمان بسیار کمی به تمامی مکان های تاریخی شهر رفت و آمد کنند. هتل های بوردو اقامت مسافرین را رویایی و بیادماندنی می کنند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱