نقشه ایتالیا

نقشه ایتالیا

یکی از کشورهای جنوب قاره اروپا، کشور ایتالیا می باشد که پایتخت آن شهر رم است. نقشه ایتالیا شبیه چکمه بوده از این رو این کشور به کشور چکمه مشهور می باشد.

یکی از کشورهای پیشرفته در جنوب اروپا، کشور ایتالیا می باشد که سالانه افراد زیادی جهت دیدن مناطق گردشگری و جاذبه های تاریخی و توریستی این کشور اقدام به سفر به ایتالیا می نمایند. نقشه ایتالیا به شکل چکمه می باشد از این رو، از آن به نام کشور چکمه نیز یاد می‌کنند. ایتالیا در قلب دریای مدیترانه واقع شده و مرز های اقیانوس آرام را با کشور های سوئیس، اتریش، اسلوونی و فرانسه دارد. مساحت نقشه ایتالیا ۳۰۱,۳۴۰ کیلومتر مربع می‌باشد و این کشور حدود ۶۱ میلیون نفر جمعیت دارد که چهارمین کشور پرجمعیت اتحادیه اروپا به شمار می رود. کشور ایتالیا به نوع خوراک، برندهای معروف، مبل های گران قیمت و تنوع فرهنگی و گویشی مشهور بوده و همچنین کوه ها و دریاچه های بی نظیری به خصوص در دامنه های آلپ این کشور قرار گرفته که موجب شده است کشور زیبای ایتالیا به شهرت برسد. نکته جالبی که در مورد نقشه ایتالیا وجود دارد این است که ایتالیا دو کشور کوچک را در داخل مرزهای خود در بر گرفته که این دو کشور سان مارینو و واتیکان می باشند. زبان رسمی این دو کشور نیز ایتالیایی بوده و تنها از نظر ظاهر مردمان آن با یکدیگر تفاوت دارند و در بین این کشورها هیچ کنترل مرزی وجود ندارد.

[caption id="attachment_304" align="aligncenter" width="800"]نقشه ایتالیا نقشه ایتالیا[/caption]

نقشه شهرهای مهم ایتالیا

به طور حتم بسیاری از افراد قبل از اقدام سفر به کشور زیبای ایتالیا، نقشه ایتالیا را مورد بررسی قرار می دهند تا بتوانند به راحتی در شهرهای زیبای این کشور به گردش بپردازند. در این بین اگر بخواهید در مورد نقشه شهرهای این کشور بدانید لازم است توجه داشته باشید که میلان یکی از شهرهای بسیار مهم ایتالیا می باشد که پایتخت مد و طراحی جهان شناخته شده است؛ همچنین کلیسا های بی‌نظیری در این شهر وجود دارد و از طرفی شهر میلان پایتخت منطقه لومباردی است. دیگر شهر مهم این کشور که در نقشه ایتالیا در شمال این کشور قرار دارد شهر تورین می باشد که پایتخت دوم این منطقه بزرگ ایتالیا یعنی پیوند است. یکی دیگر از شهرهای منطقه ونتو که در شمال ایتالیا واقع شده شهر ورنا است که در خاطرات سفر گونه از این شهر بسیار یاد شده و این شهر یکی از بزرگ ترین شهرهای ایتالیا از لحاظ کیفیت زندگی به شمار می رود.

[caption id="attachment_305" align="aligncenter" width="800"]نقشه شهرهای مهم ایتالیا نقشه شهرهای مهم ایتالیا[/caption]

نقشه شمال غربی و شرقی ایتالیا

یکی از مناطق بسیار زیبا و ساحلی کشور ایتالیا شمال غربی این کشور می باشد که منطقه کوچک در کوه های آلپ به شمار می رود و بسیاری از مرز ایتالیا با فرانسه در این منطقه قرار دارد. در نقشه ایتالیا مهم ترین شهرهایی که در شمال غربی این کشور واقع شده است شامل شهرهای سالینی، برگامو، مانتوا، کورمایور، تورین، سان رمو، میلان، لاسپتسیا، جنوا و برساند می باشد. همچنین زیباترین دریاچه های جهان که بر روی نقشه ایتالیا دیده می شود در این منطقه قرار داشته که مهم ترین آن ها دریاچه کومو و ماجیوره می ‌باشد. شمال شرق ایتالیا نیز شامل شهرهای امیلیا، رومانیا، ونیز، بولونیا، ورنا و پارما  می باشد که می توانید کانال های بسیار شگفت انگیز ونیز و شهر غذاهای ایتالیا که بولونیا است را در این منطقه بر روی نقشه ایتالیا مشاهده کنید. پیست های اسکی درجه یک نیز در شمال شرقی ایتالیا واقع شده است.

[caption id="attachment_306" align="aligncenter" width="800"]نقشه شمال غربی و شرقی ایتالیا نقشه شمال غربی و شرقی ایتالیا[/caption]

نقشه ایتالیا مرکزی

ایتالیای مرکزی از جمله مهم ترین مناطق این کشور می باشد که قلب تاریخ و هنر این کشور نام دارد. یکی از مهم ترین شهرهای واقع در ایتالیای مرکزی، شهر رم بوده که به تنهایی بسیاری از یادمان های دوره باستان را در خود جای داده است. همچنین فلورانس مهد تاریخ و هنر دوره رنسانس بوده که در ایتالیا مرکزی واقع شده و اهمیت این منطقه را چند برابر کرده است. از دیگر شهرهای که در نقشه ایتالیا در مرکز این کشور واقع شده شامل شهرهای لاتزیو، مارکه، توسکانی، اومبریا می باشد.

[caption id="attachment_307" align="aligncenter" width="800"]نقشه ایتالیا مرکزی نقشه ایتالیا مرکزی[/caption]

نقشه جنوب ایتالیا

دیگر قسمت کشور ایتالیا، جنوب این کشور می باشد که خرابه های شهر باستانی پمپئی و سواحل زیبا از جمله مناطق دیدنی و توریستی در این منطقه کشور ایتالیا می باشد. همچنین جزیره زیبای سیسیل که معماری بسیار زیبایی داشته و فرهنگ غنی دارد، موجب شده است که سالانه مقصد گردشگران زیادی قرار بگیرد. از جمله مناطقی است که در جنوب این کشور واقع شده است، جزیره ساردنی که ۲۵۰ کیلومتر از ساحل غربی ایتالیا فاصله دارد با داشتن مناظر چشم‌نواز و سواحل بسیار زیبا از جمله مقاصد گردشگری در این کشور به شمار می رود.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای ایتالیا ، وقت سفارت ایتالیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱