سفر به مادرید

سفر به مادرید

سفر به مادرید برای بسیاری از افراد جذاب و خاطره انگیز بوده است و توانستند ساعات خوشی را در این شهر زیبا سپری کنند. به شما نیز پیشنهاد می شود مادرید را به عنوان مقصد سفر تان انتخاب کنید. البته پیش از سفر به شهر مادرید باید اطلاعات کاملی در مورد سفر تان داشته باشید. در ادامه می توانید با موضوعات مهم در مورد سفر به مادرید آشنا شوید.

شهر مادرید

مادرید مرکز کشور اسپانیا و یکی از شهرهای زیبای اروپایی است. مادرید به عنوان یک شهر اروپایی، بسیار مقرون به صرفه است و شما با کمترین هزینه می توانید یک سفر جذاب و رویایی به این شهر دوست داشتنی و صمیمی داشته باشید. مردم مادرید پر شور و اهل ورزش هستند و روابط بسیار خوبی با گردشگران خارجی دارند. آب و هوای این شهر بسیار معتدل و مطبوع بوده و بهترین گزینه برای سفر یک ایرانی می تواند باشد؛ چرا که اغلب ما ایرانی ها عاشق این نوع آب و هوا هستیم.

درون این شهر پر رمز و راز جاذبه های گردشگری و تفریحی و البته طبیعی فراوانی نیز وجود دارد که قطعا یکی از دلایل اصلی سفر گردشگران به مادرید نیز همین جاذبه ها می باشند. شما برای سفر به مادرید نیازمند یک راهنمای جامع هستید تا سفری خاطره انگیز و خوش داشته باشید. در ادامه می توانید اطلاعات لازم درباره این شهر زیبا را مطالعه کنید.

[caption id="attachment_5124" align="aligncenter" width="780"]شهر مادرید شهر مادرید[/caption]

آب و هوای مادرید

همان طور که گفتیم آب و هوای مادرید بسیار مطبوع و معتدل است. تقریبا در همه مواقع سال آب و هوا این گونه است. البته در فصل زمستان هوا کمی سرد می شود و شاهد بارش برف و باران خواهید بود. بنابراین باید بدانید که بهتر است چه زمانی را برای سفر به مادرید انتخاب کنید. آب و هوای مادرید در فصل بهار و اوایل پاییز برای سفر بسیار مناسب می باشد. مسافرین در این فصول پرگردشگر اقدام به رزرو تور اروپا مینمایند.

اما اوج مسافران معمولا فصل تابستان را برای سفر به مادرید انتخاب می کنند. تابستان گرم ترین و شلوغ ترین فصل سال برای سفر به این شهر است. البته قیمت اکثر خدمات در فصل تابستان بیشتر از مواقع دیگر سال است. فصل زمستان نیز سردترین فصل سال بوده و مادرید آب و هوای سرد و خشکی را در این فصل تجربه می کند. اگر می خواهید یک سفر کم هزینه داشته باشید، فصل پاییز و زمستان گزینه های خوبی برای یک سفر آرام و کم هزینه هستند.

[caption id="attachment_5125" align="aligncenter" width="780"]سفر به مادرید سفر به مادرید[/caption]

هزینه های سفر به مادرید

صحبت از هزینه های سفر به مادرید شد، بد نیست در اینجا به مهمترین هزینه های اصلی و جانبی مورد نیاز برای سفر به شهر مادرید صحبت کنیم. اصلی ترین هزینه های سفر به مادرید شامل هزینه رزرو هتل و محل اقامت، هزینه خرید بلیط هواپیما می شود. البته هزینه هایی هم هستند که متغیر بوده و جانبی محسوب می شوند.

برای مثال هزینه خورد و خوراک و رستوران، هزینه حمل و نقل درون شهری، هزینه بلیط مکان های تفریحی و گردشگری، هزینه خرید در بازار های مادرید و .... از جمله هزینه های جانبی هستند که تا حدودی می توان در آن ها صرفه جویی نمود. اما پیش از سفر سعی کنید حداقل در مورد هزینه های اصلی و ثابت تان برنامه ریزی داشته باشید و برآورد کلی از کل هزینه سفر تان انجام دهید. تا بتوانید با خیالی آسوده و بدون دغدغه یک سفر شاد و خوش را تجربه کنید.

جاذبه های گردشگری مادرید

حتما شما هم به عنوان یک گردشگر برای این بخش لحظه شماری می کردید. پس بیایید با معروف ترین جاذبه های گردشگری مادرید آشنا شویم. از جمله مشهورترین جاذبه های گردشگری و تاریخی مادرید می توان به موزه پرادو، کاخ کریستال، پارک Buen Retiro، پلازا مایور، موزه هنرهای معاصر، فواره Cibeles، خیابان گرن ویتا، معبد دبود، دیوارنگاره های گویا، کلیسا سنت فرانسیسکو، موزه سورولا، پارک Casa de campo، طاق نصرت، موزه لازارو گالدینو، میدان Puerta del Sol، کاخ سلطنتی و ... اشاره کرد. هر کدام از این جاذبه های گردشگری نشانی از تاریخ اسپانیا و شهر مادرید است.

بیشتر جاذبه های گردشگری این شهر تاریخی بوده و قدمت بسیار زیادی دارد. البته جاذبه های تفریحی و طبیعی نیز یافت می شود. برای مثال شما برای دیدن مسابقه های بزرگ فوتبال می توانید به ورزشگاه برنابئو نیز بروید و  از دیدن یک مسابقه هیجان انگیز فوتبال آن هم در مهد فوتبال لذت ببرید.

[caption id="attachment_5126" align="aligncenter" width="780"]سفر به مادرید سفر به مادرید[/caption]

غذاهای معروف مادرید و اسپانیا

اسپانیا و شهر مادرید هم مانند دیگر شهر های جهان غذاهای مخصوص به خود را دارد. شناختن غذاهای محلی اسپانیایی برای ما ایرانی ها حائز اهمیت است؛ چرا که ذائقه ما ایرانی ها خاص بوده و به راحتی نمی توانیم هر غذایی را استفاده کنیم. به همین خاطر می خواهیم شما را با مشهورترین غذاهای سنتی مادرید آشنا کنیم. از جمله غذاهای معروف این شهر می توان به ساندویچ کالاماری، چوروی شکلاتی، سیب زمینی براواس، املت اسپانیایی، پنیر Manchego، خوراک کوکیدو و .... اشاره کرد. این غذاها یا خوراک ها بسیار لذیذ بوده و تقریبا با سلیقه اکثر افراد همخوانی دارد. به همین خاطر شما با خیال راحت می توانید این غذاهای خوشمزه را در سفر به مادرید نوش جان کنید.

[caption id="attachment_5127" align="aligncenter" width="780"]سفر به مادرید سفر به مادرید[/caption]

مهمترین مراکز خرید مادرید

یکی از بخش های اصلی هر سفری خرید سوغاتی یا دیگر لوازم مورد نیاز در سفر است. در سفر به مادرید هم شاید بخواهید برای دوستان و خانواده تان سوغاتی تهیه کنید. پس برای انجام این کار باید با بهترین مراکز خرید مادرید آشنایی داشته باشید تا بدون اتلاف وقت بتوانید بهترین و مرغوب ترین کالا را خریداری کنید و دردسر پیدا کردن یک مرکز خرید خوب را نداشته باشید. مراکز خرید دپارتمان استورها، اوت لت ها، Factory Las Roza، بازار سن میگل، بازار El Rastro  از جمله مشهورترین مراکز خرید در شهر مادرید هستند که دسترسی به آن ها هم کار آسانی است و به راحتی می توانید لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنید.

[caption id="attachment_5128" align="aligncenter" width="780"]سفر به مادرید سفر به مادرید[/caption]

نکاتی که باید در سفر به مادرید در نظر داشته باشید

در سفر به مادرید بهتر است به چند نکته دقت داشته باشید. اول این که پیش از سفر به مادرید یک برنامه ریزی دقیق و کامل را به همکاری همسفر تان بچینید. سپس نیازمندی های پیش از سفر مانند رزرو هتل، خرید بلیط و اخذ ویزا را انجام دهید. پس از این کار باید برای جزئیات سفر خود برنامه ریزی داشته باشید، سعی کنید به تمام جوانب امر بپردازید و یک سفر جالب و جذاب را برای خود ترتیب دهید که در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید از تمام جاذبه های گردشگری و تفریحی مادرید استفاده کنید و خاطره های خوبی را برای خود بسازید.

درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت اسپانیا، ویزای اسپانیا، تور اسپانیا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱