سفر به رم

سفر به رم

رم یکی از شهرهای مشهور در کشور ایتالیا و جهان می باشد. این شهر معروف به دلیل باستانی بودن و داشتن جاذبه های گردشگری زیاد و نوع معماری که در این آثار وجود دارد مقصد بسیار خوبی برای توریست های سراسر جهان است. در سفر به رم با این آثار تاریخی فوق العاده و عظیم بهتر آشنا می شوید.

معرفی شهر رم

رم یکی از شهرهای مهم در دنیا و پایتخت کشور ایتالیا می باشد. رم از شهرهای باستانی جهان است که دارای قدمتی چند هزار ساله است. رم در قسمت مرکزی و غربی ایتالیا قرار گرفته است و گردشگران بسیاری از نقاط مختلف دنیا برای بازدید از بناهای تاریخی این شهر به رم سفر می کنند. طبق آماری که در سال ۲۰۰۷ به دست آمده است شهر رم به عنوان یازدهمین نقطه پر گردشگر در دنیا و به عنوان سومین رتبه در قاره اروپا شناخته شده است. مساحت این شهر بزرگ ایتالیا ۱۳۶.۲۸۷ کیلومتر می باشد و در اطراف دریای مدیترانه قرار دارد. بر اساس افسانه های قدیمی شهر رم روی تپه ای قرار گرفته و ساخت آن مربوط به قرن هشتم می باشد.

[caption id="attachment_5134" align="aligncenter" width="780"]معرفی شهر رم معرفی شهر رم[/caption]

سفر به رم

همانطور که گفته شد شهر رم دارای بناهای تاریخی مختلف و زیبایی است که برای گردشگران بسیار جذاب خواهد بود. گردشگرانی که می خواهند سفر به شهر رم داشته باشند لازم است با اطلاعات کافی برای سفر اقدام کنند. پیش از سفر بهتر است با هزینه های سفر به رم، بهترین رستوران ها، وضعیت آب و هوای این شهر و جاذبه های دیدنی شهر آشنا شد تا سفری خاطره انگیز به این کشور زیبا و در سفر به رم داشته باشید. مسافرین همه سال از طریق رزرو تور اروپا به این شهر توریستی سفر مینمایند.

[caption id="attachment_5136" align="aligncenter" width="780"]سفر به رم سفر به رم[/caption]

آب و هوای شهر رم در سفر به رم

در شهر رم دمای هوا در روز به طور میانگین ۲۰ درجه و در شب ۱۰ درجه می باشد. ماه ژانویه سردترین ماه در این شهر است و دمای هوا در این ماه به طور میانگین ۱۲ درجه در روز و در شب ۳ درجه می باشد. ماه های گرم سال در این شهر آگوست و جولای هستند. در این ماه ها میانگین دمای هوا ۳۰ درجه در روز و ۱۸ درجه در شب خواهد بود.

اهالی شهر رم به ندرت شاهد بارش برف در شهر خود هستند. بهترین زمان برای سفر به رم فصل بهار و پاییز می باشد. در این فصل ها هوای شهر متعادل است و شمار روزهای آفتابی زیاد می باشد.

جاذبه های گردشگری در سفر به رم

شهر رم دارای بناهای تاریخی و مراکز مختلفی است که دیدن آن برای گردشگرانی که به شهر رم سفر می کنند، بسیار جذاب می باشد. برای معرفی جاذبه های دیدنی این شهر می توان به ایالت واتیکان اشاره کرد. این ایالت به عنوان کوچکترین ایالت در جهان شناخته شده است. در ایالت واتیکان کلیسا، میدان سنت پیتر، باغ های واتیکان و قصر قرار دارند. اداره این منطقه به عهده پاپ و رئیس کلیسای کاتولیک می باشد. آثاری که در این موزه هستند، از بهترین آثاری تاریخی جهان به شمار می آیند.

کلیسای جامع سنت جان لاتران یکی از کلیساهای مهم در این شهر است. این کلیسای قدیمی دارای رتبه پنجمین کلیسای پاپ در دنیا می باشد. این مکان محل دفن اشخاص معروفی مانند الکساندر سوم، لئون سیزدهم و سرگیوس چهارم است.

[caption id="attachment_5137" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های گردشگری در سفر به رم جاذبه های گردشگری در سفر به رم[/caption]

هزینه های اقامت در سفر به رم

آیا می دانید هزینه های تقریبی اقامت در رم چقدر است؟ قبل از سفر به رم بهتر است با هزینه های اقامت در این شهر آشنا شوید. چون این شهر از شهرهای پر گردشگر در جهان است، بنابراین برای مسافران با بودجه های مختلف امکانات گوناگونی فراهم شده است. برای اسکان ارزان قیمت مسافرانی که به شهر رم می آیند، اردوگاه هایی ایجاد شده است که هزینه اسکان در این اردوگاه ها تنها 5 یورو می باشد.

خوابگاه های عمومی نیز در سراسر شهر وجود دارد که در فصل هایی که گردشگر کمتری به شهر می آیند هزینه اقامت در آنها بسیار پایین می شود. همچنین افراد محلی در این شهر به اجاره دادن خانه های خود می پردازند. هتل های بسیار زیبایی در رم وجود دارد که برای افرادی مناسب هستند که نگرانی از بابت پرداخت هزینه ندارند. از دیگر راه های کاهش هزینه می توان به اقامت در اطراف شهر رم اشاره کرد.

از دیگر هزینه هایی که برای اقامت در رم باید پرداخت کرد هزینه خوراک می باشد. این هزینه با توجه به تنوع غذا و خوراک در شهر رم بسیار متفاوت خواهد بود. رستوران های لوکس برای افرادی مناسب هستند که برای سفر به رم می توانند هزینه های بیشتری پرداخت کنند. در محله دانش آموزان و منطقه سیزدهم با نام Trastevere غذاهای ارزان قیمت پیدا خواهد شد. از دیگر هزینه های مربوط به سفر به رم حمل و نقل می باشد. برای کاهش هزینه ها می توانید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. همچنین استفاده از کارت توریست سبب می شود بازدید از مکان های دیدنی این شهر با قیمت ارزان تری انجام شود.

[caption id="attachment_5138" align="aligncenter" width="780"]سفر به رم سفر به رم[/caption]

هتل های پیشنهادی در سفر به رم

برای سفر به رم لازم است اطلاعات کافی در مورد هتل های این شهر را به دست آورید. در اینجا برخی از هتل های معروف رم که گردشگران در سفر خود آنها را انتخاب می کنند برای شما معرفی می کنیم. هتل فلوریدا یکی از هتل های مشهور رم است که دارای امکانات کافی برای مسافران می باشد. از امکانات این هتل می توان به محل نگهداری کودک، تهویه هوا، رختشویخانه، حمام خصوصی، تهویه هوا و دیگر امکانات آن اشاره کرد. این هتل مکانی ارزان برای گردشگران تور رم می باشد. این هتل توریستی بسیار لوکس است و دارای امکانات و سرویس بسیار خوبی می باشد. از دیگر امکانات آن می توان به استخر روباز، سونای بخار، استخر سرپوشیده، اتاق های بزرگ، سالن بدنسازی و پارکینگ رایگان اشاره کرد. این هتل از هتل های ۴ ستاره شهر رم است.

[caption id="attachment_5139" align="aligncenter" width="780"]سفر به رم سفر به رم[/caption]

غذاهای معروف در سفر به رم

کشور ایتالیا با غذاهای لذیذی که دارد، معروف می باشد. در سفر به رم می توان انواع غذاهای مختلف را امتحان کرد. یکی از غذاهای مشهور در این شهر و حتی در کل کشور، پیتزا مارگاریتا است. این غذا دارای طرفداران زیاد می باشد. سه عنصر اصلی که در این پیتزا هستند، ریحان، گوجه و پنیر موزارلا می باشد. تیرامیسو از دسرهای مشهور در سراسر جهان است. با وجودی که تیرامیسو در نقاط مختلف جهان در رستوران ها سرو می شود، این دسر مشهور در شهر رم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. کانولی یکی دیگر از دسرهای مشهور این شهر است. کانولی به معنای لوله های کوچک  می باشد. این دسر و یا شاید پیش غذا نوعی پنیر بی نمک ایتالیایی است.

درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت ایتالیا، ویزای ایتالیا، تور ایتالیا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱