خرید در آمستردام

خرید در آمستردام

در هنگام سفر به شهر زیبای آمستردام یکی از مواردی که بسیار مورد توجه گردشگران قرار می گیرد خرید در آمستردام می باشد، زیرا سوغاتی های بسیار ناب و منحصر به فردی در این شهر وجود دارد که تهیه آن برای عزیزان می تواند خاص و بی نظیر باشد.

شهر رویایی و هیجان انگیز آمستردام در کشور هلند یکی از مقاصدی است که با وجود جاذبه های گردشگری متعدد سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جلب می کند. در این بین شهر شگفت انگیز آمستردام بسیار خاص و منحصر به فرد برای عاشقان خرید در آمستردام می باشد زیرا برندهای مطرح جهانی متعددی در مراکز فروش این شهر وجود داشته و همچنین فروشگاه های زنجیره‌ای چشمگیر و بوتیک های بسیار لوکسی چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند، که می توانید خاص ترین و در عین حال شیک ترین محصولات را از پایتخت هلند خریداری کرده و به عنوان سوغاتی های منحصر به فرد برای افراد دوست داشتنی زندگیتان هدیه بیاورد.

[caption id="attachment_591" align="aligncenter" width="800"]خرید در آمستردام خرید در آمستردام[/caption]

خرید در آمستردام با قیمت مناسب

به طور حتم بسیاری از افراد دوست دارند در هنگام سفر به آمستردام و در هنگام خرید در آمستردام از فروشگاه های ارزان این شهر سوغاتی خریداری کنند تا در هزینه های سفرشان صرفه جویی کنند. در این بین می توانید از یکی از فروشگاه های زنجیره ای شناخته شده هلندی به اسم اچ ای ام ای که لوکس ترین محصولات از جمله انواع پوشاک، لوازم خانگی، غذاهای سنتی هلندی، کتاب ها و نوشت افزار های منحصر به فرد را به فروش می رسانند اقدام به تهیه سوغات هلندی کنید که قیمت محصولات این فروشگاه بسیار پایین بوده و از ضرر زدن به جیب شما جلوگیری می کند.

[caption id="attachment_592" align="aligncenter" width="800"]خرید در آمستردام با قیمت مناسب خرید در آمستردام با قیمت مناسب[/caption]

بهترین زمان خرید در آمستردام از مرکز خرید بیجنکورف

با وجود زیبایی های متعدد در شهر آمستردام به طور سالانه این شهر مقصد گردشگران متعددی قرار می‌گیرد که در این بین به طور حتم خرید در آمستردام یک امر جدایی ناپذیر می باشد زیرا این شهر به طور حتم محصولات ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهد. در این بین یکی از مراکز خرید منحصر به فرد در این شهر مرکز خرید بیجنکورف می باشد که در مرکز شهر رویایی آمستردام واقع شده است. موقعیت عالی آن یکی از مهمترین دلایلی است که به مقصد عالی برای خرید در آمستردام تبدیل شده است. حراج های متعددی در این مرکز خرید صورت می‌گیرد که حراج زمستانی آن در ماه ژانویه و حراج تابستانی در ماه آگوست قرار دارد و به طور حتم خرید اجناس لوکس و منحصر به فرد در این حراجی ها می تواند برای شما با قیمت مناسبی صورت پذیرد.

[caption id="attachment_593" align="aligncenter" width="800"]بهترین زمان خرید در آمستردام از مرکز خرید بیجنکورف بهترین زمان خرید در آمستردام از مرکز خرید بیجنکورف[/caption]

خرید در آمستردام از مرکز خرید بونتری

از دیگر مراکز منحصر به فرد برای خرید در آمستردام مرکز خرید بونتری بوده که سبک سنتی آن دارای معماری به سبک انگلیسی می باشد و در آن می توانید انواع لباس ها و مد های انگلیسی را مشاهده کنید. این فروشگاه بسیار شیک که طراحی قدیمی دارد دارای تعداد زیادی مغازه به شکل گالری چوبی بوده که در آن انواع پوشاک، لوازم ورزشی و دیگر محصولات مورد نیاز شما به چشم می خورد. این پاساژ زیبا به دلیل سبک قدیمی که دارد یکی از جاذبه های آمستردام به شمار می رود و طرح خاص و بی نظیر آسانسور آن نیز موجب شده است که بسیار مشهور شود.

[caption id="attachment_594" align="aligncenter" width="800"]خرید در آمستردام از مرکز خرید بونتری خرید در آمستردام از مرکز خرید بونتری[/caption]

خرید در آمستردام از خیابان کالور استرات و لیدی استرات

خرید از سرزمین لاله های نارنجی و بوتیک های کوچک و بزرگ می‌توانند برای هر فردی هیجان انگیز و خاطره ساز باشد با این حال اگر قصد بهترین و بیاد ماندنی ترین خرید در آمستردام را دارید بهتر است به فروشگاه دوست داشتنی امریکن بوکس ترنر که در خیابان کالور استرات قرار دارد بروید که در آنجا کتاب های زیادی درباره موسیقی و طراحی به فروش می رسد. همچنین در پایین این خیابان بوتیک های متعددی وجود داشته که اجناس گران بها و برندهای معتبری از جمله برندهای دیزل لیوایز نایک، مارلبرو، منگو و... در آن به فروش می رسد و خرید از این فروشگاه ها می تواند برای شما بسیار جذاب باشد. دیگر خیابان منحصر به فرد در این شهر که می‌تواند برای عاشقان خرید در آمستردام بسیار مناسب و دوست داشتنی باشد، خیابان لیدی استرات است که یکی از رنگارنگ ترین و خوشبوترین خیابان های آمستردام می باشد که در آن انواع گلهای لاله و دسته گل های ارزان به فروش می رسد. همچنین در این خیابان کفش فروشی های فراوانی وجود داشته و بوتیک های معروف آمستردام که در آن انواع شلوار جین های مدرن و لباس های ورزشی به فروش می رسد وجود دارد.

[caption id="attachment_595" align="aligncenter" width="800"]خرید در آمستردام از خیابان کالور استرات و لیدی استرات خرید در آمستردام از خیابان کالور استرات و لیدی استرات[/caption]

خرید محصولات طراحی دروگ در آمستردام

سوغاتی های متعدد در شهر آمستردام و کشور هلند موجب شده است که گردشگران در هنگام خرید در آمستردام دچار سردرگمی شده و نتوانند در بین انواع و اقسام این محصولات یکی از آنها را انتخاب کنند. در این بین یکی از خاص ترین و ناب ترین محصولات شهر آمستردام محصولات طراحی دروگ است که در دهه ۱۹۹۰ در دنیای طراحی، پیشتاز شد به طوری که طراح این محصولات به صورت خلاقانه یک وسیله از پیش ساخته شده را به محصولی کاربردی تبدیل کرده و محصولی هوشمندانه به وجود می آورد، که در حال حاضر این محصولات با کیفیت بسیار عالی در مراکز خرید در آمستردام به فروش می رسد.

[caption id="attachment_596" align="aligncenter" width="800"]خرید محصولات طراحی دروگ در آمستردام خرید محصولات طراحی دروگ در آمستردام[/caption]

خرید پنیر گودا و ویفر کوکی در آمستردام

شهر آمستردام و کشور هلند یکی از مناطق منحصر به فرد در تولید انواع پنیر می باشد که به طور حتم دوستداران این غذای خوشمزه می‌توانند در هنگام سفر به کشور رویایی هلند و شهر آمستردام خوشمزه ترین انواع این غذا را میل کرده و از آن لذت ببرند. حال اگر دوست دارید در هنگام بازگشت از سفر و در هنگام خرید در آمستردام یکی از خوشمزه ترین انواع پنیر این شهر را به عنوان سوغات خریداری کنید پیشنهاد ما به شما تهیه انواع پنیر خوش طعم  گودا می باشد که این پنیر در بین دیگر انواع این محصول که در شهر آمستردام تولید می‌شود شهرتی جهانی داشته و طعمی قوی و سرشار و بافتی نرم دارد، که طعم آن تا ابد در ذهن شما باقی خواهد ماند. از دیگر خوراکی های معروف هلندی ویفر کوکی می باشد که با لایه کرم کارامل تشکیل شده و بسیار دلپسند می باشد این ویفر خوشمزه در تمامی کافه های شهر آمستردام موجود بوده که می توانید از آن برای سوغاتی نیز استفاده کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱