بلیط کرت

بلیط کرت

شهر کرت را می توان یکی از زیباترین مکانهای تاریخی یونان دانست. برای سفر به این شهر لازم است بلیط کرت را تهیه کنید. تا به یکی از زیباترین شهرهای تاریخی یونان سفر کنید.

آشنایی با جزیره کرت

جزیرۀ کرت در میان پنج جزیرۀ بزرگ دریای مدیترانه شناخته می شود. در گذشته این منطقه به نام اقرطیس شناخته می شد و به عنوان مسیر ارتباط با تمدن اسلامی و کشور ترکیه مرکز تمدن در اروپا محسوب می شد.

در میان گردشگران ایرانی شهر کرت یونان چندان شناخته شده نیست. منطقه کرت در میان گردشگران ایرانی چندان مشهور نیست. امروزه این شهر در میان مکانهای دیدنی یونان کاملاً شناخته شده است. بلیط کرت نیز به سادگی یافت می شود و تورهای مختلف یونان، گردش در مکانهای دیدنی این شهر را در برنامه خود جای داده اند.

یافته های تاریخی نشان می دهد که کرت دارای تمدنی باستانی است و ارزش تاریخی آن نیز بر همگان شناخته شده است. همه ساله گردشگران بسیاری از سراسر دنیا راهی جزیرۀ کرت می شوند تا در سواحل ماسه ای آن آفتاب بگیرند و از مکانهای تاریخی کرت بازدید کنند. در حقیقت تفریحات آبی یکی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری این منطقه می باشد. همچنین این جزیره با داشتن آثار تاریخی برای علاقمندان به تاریخ دلپذیر و جذاب است. اگر مایلید در کاخ های سلطنتی قرون وسطی گردش کنید و از کلیساهای قرن چهاردهم اروپا بازدید کنید یا علاقمند به افسانه های وایکینگی و اسطوره های یونان هستید حتما باید بلیط کرت را تهیه کنید و راهی این منطقه شوید.

اما معماری اسلامی نیز به این منطقه راه یافته است. چرا که در این شهر مسلمانان نیز رفت و آمد داشتند. امروزه با وجود معماری مدرن منطقه هنوز هم می توان رنگ و بویی از معماری دوره های مختلف تاریخی را در این منطقه دید.

[caption id="attachment_705" align="aligncenter" width="800"]بلیط کرت بلیط کرت[/caption]

نحوۀ سفر به کرت

برای سفر به کرت یونان نیاز به ویزای شینگن دارید. کشور یونان یکی از اعضای پیمان بین المللی شینگن است بنابراین با داشتن ویزای شینگن می توانید به سادگی به این کشور سفر کنید. اگر ویزا ندارید لازم است که به سایت سفارت کشور یونان سری بزنید و تقاضانامۀ دریافت ویزا را پر کنید. بعد باید از سفارت به صورت تلفنی وقت بگیرید تا در زمان مشخص شده برای مصاحبۀ حضوری در محل سفارت این کشور حاضر شوید. از جمله مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای یونان می توان شناسنامه، سه قطعه عکس، مدارک کاری و مالی، گواهی اشتغال به کار و پرینت سه ماهه اخیر حقوقی شما همراه با بلیط کرت و مدارک رزرو کردن هتل و احتمالا سند مالکیت یک ملک را باید همراه مدارک خود داشته باشید. دقت کنید که مدارک شما باید ترجمه شده باشند. اگر می خواهید به کرت سفر کنید لازم است در تور یونان ثبت نام کنید. شما به یونان سفر می کنید و از آنجا با پرواز داخلی راهی کرت می شوید.

[caption id="attachment_706" align="aligncenter" width="800"]نحوۀ سفر به کرت نحوۀ سفر به کرت[/caption]

فرودگاه بین المللی هراکلیون Heraklion International Airport

زمانی که شما وارد یونان شدید باید بلیط کرت را تهیه کنید؛ اما در ابتدا شما وارد فرودگاه بین المللی هراکلیون می شوید. این فرودگاه دومین فرودگاه بزرگ کشور یونان است که امکانات بسیاری دارد. افتتاح فرودگاه بین المللی هراکلیون در سال 1939 صورت گرفت.

[caption id="attachment_707" align="aligncenter" width="800"]فرودگاه بین المللی هراکلیون Heraklion International Airport فرودگاه بین المللی هراکلیون Heraklion International Airport[/caption]

در دورۀ جنگ جهانی دوم فعالیت فرودگاه متوقف شد تا در سال 1946 این فرودگاه یکبار دیگر کار خود را آغاز کرد و به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسبی که داشت خیلی زود مورد استقبال شرکتهای هواپیمایی سراسر دنیا قرار گرفت. اگر چه در ابتدا این فرودگاه بسیار کم امکانات بود و حتی ابتدایی ترین امکانات را نداشت اما پس از یکسال در سال 1947 و با به راه افتادن ترمینال مسافربری این فرودگاه توانست به تدریج رشد کند و امروزه این فرودگاه چهار هزار کارمند دارد. تنها چند سال طول کشید تا این فرودگاه روزانه چند هزار نفر را جا به جا کند و به تدریج خطوط هوایی مشهور دنیا مانند المپیک ایرویز و ججو ایر در این فرودگاه فعالیت خود را آغاز کردند.

بلیط هواپیما کرت

این فرودگاه در سال 2017 بیشتر از هفت میلیون نفر مسافر را جا به جا کرده است. در حال حاضر فرودگاه هراکلیون ترمینال مسافربری داخلی و خارجی دارد. اگر قصد دارید بلیط هواپیما کرت تهیه کنید باید بلیطتان را به مقصد این فرودگاه رزرو کنید. امروزه خطوط هوایی مشهوری از ایتالیا، اسپانیا، سوئیس و بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی به این فرودگاه رفت و آمد دارند و شما می توانید از هر کدام از این کشورها بلیط کرت را تهیه کنید.

[caption id="attachment_708" align="aligncenter" width="800"]بلیط هواپیما کرت بلیط هواپیما کرت[/caption]

آب‌ و هوای کرت

برای کسانی که با خرید بلیط هواپیما کرت راهی این شهر می شوند بهترین زمان سفر ماههای جولای و آگوست است که هوا آفتابی و دلپذیر است. این زمانی است که جمعیت زیادی از گردشگران راهی این منطقه می شوند تا از سواحل آفتابی آن لذت ببرید. افرادی که مایلند در زمان خلوت تری به این منطقه سفر کنند و در سفر آرامش داشته باشند می توانند سپتامبر، دسامبر و اکتبر را برای سفر انتخاب کنند. همچنین در ماههای آپریل، می و جون هوای منطقه معتدل و دلپذیر است که برای سفری لذت بخش می توانید با خرید بلیط کرت راهی این منطقه شوید. مردم کرت به زبان Certan Greek صحبت می کنند و زبان رسمی آنها یونانی است اما به دلیل فاصلۀ نسبتا زیادی که با بخشهای دیگر کشور یونان دارد، دارای فرهنگ ویژۀ خودش است.

اگر به دنبال سفری دلپذیر هستید با گرفتن بلیط کرت راهی این منطقه شوید.برای خرید بلیط کرت باید بدانید که پرواز مستقیمی از ایران به این منطقه وجود ندارد. شما برای خرید بلیط هواپیما کرت باید از داخل کشور یونان یا فرودگاههای متصل به این منطقه بلیط کرت را تهیه کنید.

[caption id="attachment_709" align="aligncenter" width="800"]آب‌ و هوای کرت آب‌ و هوای کرت[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱