سفر به بارسلونا

سفر به بارسلونا

بارسلونا یکی از زیباترین شهرهای دنیاست و سفر به بارسلونا می تواند یک خاطره بیاد ماندنی برای شما باشد. دیدن بارسلونا همیشه برای همه گردشگران بسیار تاثیرگذار بوده است. با توجه به جاذبه های دیدنی فراوانی که در این شهر وجود دارد سفر به بارسلونا همواره جزو اولویت های اصلی سفر، برای بسیاری از گردشگران است. در این قسمت به توضیحات کلی در این مورد اشاره شده است. با در نظر گرفتن این توضیحات می توانید یک سفر بیاد ماندنی را با دوستان و خانواده خود تجربه کنید.

[caption id="attachment_5104" align="aligncenter" width="780"]سفر به بارسلونا سفر به بارسلونا[/caption]

شهر بارسلونا

سفر به بارسلونا می تواند یکی از بیاد ماندنی ترین سفرها برای تمام گردشگران باشد. شهر زیبای بارسلونا بی شک ارزش دیدن دارد. دولت اسپانیا در تلاش است با گسترش امکانات و خدمات رفاهی سبب افزایش صنعت گردشگری در این شهر شود. بارسلونا یکی از زیباترین شهرهای اروپا به شمار می آید و همواره جزو اولویت اصلی گردشگران بوده است. همه ساله مسافرین از طریق رزرو تور اروپا به این شهر سفر مینمایند. در این قسمت به اطلاعات کلی در مورد سفر به این شهر اشاره کرده ایم.

بهتر است که قبل از سفر اطلاعات ضروری و اولیه ای را در مورد سفر به بارسلونا به دست آورید تا در زمان سفر به این شهر زیبا دچار هیچ گونه مشکلی نباشید. از مهمترین مواردی که قبل از سفر به بارسلونا باید در نظر بگیرید این است که اقدامات مربوطه برای اخذ ویزا را انجام دهید؛ برای این منظور بایستی به کنسولگری اسپانیا مراجعه کنید تا اقدامات مربوطه را برای دریافت ویزا انجام دهید.

[caption id="attachment_5099" align="aligncenter" width="780"]سفر به بارسلونا سفر به بارسلونا[/caption]

جاذبه های بارسلونا

شهر بارسلونا دارای جاذبه هادی دیدنی فراوانی می باشد، حتما در سفر به بارسلونا سعی کنید از این جاذبه ها دیدن کنید. از جاذبه های دیدنی شهر بارسلونا می توان به مواردی که در ادامه آمده است، اشاره کرد. پارک گوئل از زیباترین پارک های شهر بارسلونا است که همواره مورد توجه گردشگران بوده است. خانه های مدرن نیز به عنوان مکان های دیدنی اخیرا در شهر بارسلونا توانسته است شهرت قابل توجهی به دست آورد. استادیوم نیوکمپ نیز یکی از مهمترین باشگاه های دنیا در این شهر می باشد که هر ساله گردشگران بسیاری برای دیدن مسابقات فوتبال در این استادیوم حضور می یابند. موزه پیکاسو نیز دربردارنده مهمترن آثار هنری می باشد که در طول سفر خود به بارسلونا حتما سعی کنید از این موزه دیدن کنید. خیابان لارامبا نیز از  دیگر مکان های دیدنی این شهر می باشد.

اخذ ویزای بارسلونا

برای اخذ ویزای بارسلونا ابتدا باید به کنسولگری اسپانیا در تهران مراجعه کنید. مسئولان در کنسولگری مدارک لازم را برای صدور ویزای اسپانیا برای شما مشخص خواهند کرد. بعد از آماده کردن مدارک لازم می توانید آنها را به کنسولگری تحویل دهید و در روز مصاحبه شرکت کنید. در روز مصاحبه حتما آراسته لباس بپوشید و در نظر داشته باشید که به تمام سوالات به درستی و صداقت پاسخ دهید. مسئولان کنسولگری با بررسی مدارک لازم در صورت صحت پاسخ ها، اخذ ویزای شما را برای سفر به بارسلونا تایید می کنند.

لازم به ذکر است در صورت داشتن دعوتنامه اقدامات مربوط به صدور ویزا را می توانید تسهیل کنید. البته داشتن دعوت نامه جزو مدارک لازم و کافی نیست زیرا ممکن است در صورت داشتن آن نیز به دلیل ناقص بودن مدارک دیگر امکان صدور ویزا برای شما تایید نشود. همچنین از صحت مدارک تحویل داده شده مطمئن باشید زیرا در صورت وجود هرگونه نقص در این مدارک صدور ویزا برای سفر به بارسلونا با مشکل روبرو خواهد شد. همچنین از انجام هرگونه اقدام جعلی در مدارک جدا خودداری کنید زیرا نه تنها هیچ مدرکی برای شما صادر نمی شود بلکه به دلیل سابقه ای که برای شما پیش می آید در سال های بعد نیز صدور هر گونه ویزا برای شما با مشکل مواجه خواهد شد.

[caption id="attachment_5101" align="aligncenter" width="780"]سفر به بارسلونا سفر به بارسلونا[/caption]

هزینه های سفر به بارسلونا

هزینه های موجود برای سفر در بارسلونا شامل هزینه های اقامتی و هزینه های بلیط پرواز و همچنین هزینه های خورد و خوراک می باشد. البته حتما هتل مورد نظر خود را از قبل رزرو کنید تا به محض رسیدن به بارسلونا مکان اقامتی شما مشخص باشد. همچنین در نظر داشته باشید برخی از موزه ها و مکان های دیدنی هزینه ای را به عنوان ورودیه از شما دریافت می کنند البته ناگفته نماند این هزینه ها بسیار معقول و مناسب است زیرا دولت اسپانیا در نظر دارد برای افزایش گردشگری در کشور بهترین رفاه و آسایش را برای آنها فراهم کند، زیرا امروزه صنعت گردشگری یکی از مهمترین گزینه ها برای پیشرفت در یک کشور محسوب می شود.

[caption id="attachment_5102" align="aligncenter" width="780"]هزینه های سفر به بارسلونا هزینه های سفر به بارسلونا[/caption]

صرفه جویی در هزینه های بارسلونا

راهکارهای مناسبی برای صرفه جویی در طول سفر به بارسلونا وجود دارد. به محض مشخص شدن تاریخ سفر به بارسلونا بلیط پرواز خود را رزرو کنید. هر چه زودتر برای انجام این عمل اقدام کنید می توانید بهترین ایرلاین را برای سفر انتخاب کنید. همچنین گزینه های مختلفی از بلیط ها برای سفر به بارسلونا برای شما موجود است که شما می توانید با توجه به بودجه خود مناسب ترین بلیط پرواز را خریداری کنید.

آب و هوای بارسلونا

بارسلونا دارای آب و هوای بسیار مطلوب در سراسر سال است. ولی در زمستان ها دمای هوا به طور قابل توجه کاهش می یابد و همچنین برف قابل توجهی نیز در این فصل سال همه شهر بارسلونا را سفید می کند. البته لازم به ذکر است که این کاهش دما و برف و بارش موجود در بارسلونا نیز  نتوانسته انگیزه گردشگران را برای سفر به بارسلونا از بین ببرد و به همین دلیل تعداد گردشگران در این شهر در تمام ایام سال به طور قابل توجه زیاد است.

[caption id="attachment_5103" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای بارسلونا آب و هوای بارسلونا[/caption]

بهترین زمان سفر به بارسلونا

طبق موارد اشاره شده در قسمت بالا در مورد آب و هوای بارسلونا شما می توانید در تمام فصل های سال به این شهر سفر کنید. البته با توجه به جشنواره ها و فستیوال های مختلفی که در برخی از روزهای سال برگزار می شود. بیشتر گردشگران تمایل دارند در این روزهای سال به این شهر سفر کنند تا با حضور در این جشن ها و فستیوال ها، یک خاطره بیاد ماندنی را از سفر به بارسلونا داشته باشند. به همین دلیل در این ایام از سال می توان شاهد تعداد بیشمار گردشگران در یکی از زیباترین شهرهای دنیا یعنی بارسلونا بود. با سفر به بارسلونا یک سفر بیاد ماندنی و فوق العاده به یکی از شهرهای زیبای اروپایی خواهید داشت. بنابراین این شهر را در بین اولویت های سفر خود قرار دهید.

درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت اسپانیا، ویزای اسپانیا، تور اسپانیا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱