سفر به فرانسه

سفر به فرانسه

بدون اغراق می‌توان فرانسه را یکی از بهترین و رویایی ترین مقاصد گردشگری در کل اروپا دانست. سفر به فرانسه می‌تواند خاطراتی رؤیایی و فراموش نشدنی را برای شما رقم زند. قدم زدن در خیابان شانزلیزه، تماشای موزه لوور، دروازه پیروزی و برج ایفل تنها بخش کوچکی از زیبایی‌های بی نظیر این کشور می‌باشد. تمامی افراد با سلیقه‌های مختلف در سفر می‌توانند چیزی برای لذت بردن از سفر خود پیدا کرده و به هیچ وجه از این سفر رؤیایی پشیمان نخواهند شد. برای اینکه اطلاعت بیشتری در مورد سفر به این کشور داشته باشید با ما همراه باشید.

[caption id="attachment_5064" align="aligncenter" width="780"]سفر به فرانسه سفر به فرانسه[/caption]

کشور فرانسه

فرانسه یکی از کشورهای بسیار زیبای اروپای غربی بوده که به واسطه برج زیبای ایفل و کافه‌های دنج و زیبایش شهرتی جهانی دارد. این کشور دارای جاذبه‌های دیدنی و پیشینه تاریخی کهنی است که همه ساله علاقمندان و توریست‌های زیادی برای تماشای این مناظر و اماکن تاریخی و دیدنی به این کشور سفر می‌کنند. فرانسه از نظر وسعت سومین کشور بزرگ در قاره اروپا می‌باشد. پاریس پایتخت این کشور و بزرگترین مرکز فرهنگی و تجاری این کشور می‌باشد. فرانسه جزء آن دسته از کشورهایی است که بالاترین استانداردهای زندگی را داشته در عین حال کشوری با هزینه‌هایی گران برای زندگی می‌باشد. این کشور تاریخی چهارمین کشور دارنده بیشترین ثبت میراث فرهنگی در یونسکو نیز می‌باشد.

[caption id="attachment_5065" align="aligncenter" width="780"]سفر به فرانسه سفر به فرانسه[/caption]

آب و هوا در سفر به فرانسه

کشور فرانسه دارای آب و هوایی معتدل می‌باشد و شما به دلیل وسعت زیاد این کشور در بخش‌های مختلف آن می‌توانید شرایط آب و هوایی متفاوتی را تجربه کنید. زمستان در این کشور زیاد سرد نبوده و برف زیادی نمی‌بارد. بهترین فصلی که برای سفر به فرانسه به شما پیشنهاد می‌کنیم فصل بهار و پاییز است در این فصل‌ها کشور فرانسه زیبایی خیره کننده‌ای دارد و بسیار تماشایی است و هزینه سفر نیز اندکی کاهش می‌یابد. اما در فصل تابستان به دلیل هجوم توریست‌ها و مسافران تمامی هزینه‌ها افزایش داشته و شما با ازدحام جمعیت و شلوغی در مناطق توریستی و گردشگری مواجه خواهید شد.

[caption id="attachment_5066" align="aligncenter" width="780"]سفر به فرانسه سفر به فرانسه[/caption]

دریافت ویزا در سفر به فرانسه

چون کشور فرانسه جزء کشورهای اتحادیه اروپا می‌باشد شما باید برای سفر به فرانسه ویزای شینگن داشته باشید. مدارک مورد نیاز دریافت ویزای فرانسه شامل موارد زیر می‌باشد.

  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • داشتن پاسپورت با حداقل 3 ماه اعتبار
  • دو قطعه عکس 4*6 تمام رخ با زمینه سفید که به تازگی گرفته شده باشد.
  • کپی شناسنامه همراه با ترجمه انگلیسی
  • پرینت شش ماهه حساب بانکی که همراه با سربرگ رسمی بانک و به زبان انگلیسی باشد.
  • ارائه سند مالکیت
  • بیمه مسافرتی که از سوی شرکتی معتبر بوده و در کشور فرانسه نیز نمایندگی رسمی داشته باشد.
  • رزرو بلیط هواپیما
  • مدارک مربوط به رزرو هتل
  • گواهی بازنشستگی
  • اگر کارمند هستید ترجمه آخرین حکم کارگزینی
  • برای کارمندان بخش خصوصی ارائه گواهی اشتغال به کار به زبان آلمانی و یا انگلیسی

هزینه سفر به فرانسه

اگر قصد سفر به فرانسه را دارید و می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید فصل‌های خلوت و کم مسافر را برای سفر به این کشور انتخاب کنید. در این ایام تمامی هزینه‌ها کاهش داشته و حتی شما می‌توانید بلیط ارزان قیمت نیز پیدا کنید. برای کاهش هزینه‌های خود در سفر به فرانسه سعی کنید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. هزینه اقامت در شهر پاریس نسبت به سایر شهرهای این کشور بیشتر می‌باشد و هاستل ها می‌توانند گزینه بسیار مناسبی برای اقامت و کاهش هزینه‌ها باشند. سعی کنید که برای صرف غذا بیشتر از ساندویچ‌های نیم آماده استفاده کرده و یا با خرید مواد غذایی ،خودتان غذا درست کنید. چون برای صرف غذا در رستوران شما باید مبلغ زیادی را پرداخت کنید و از نظر اقتصادی به صرفه نیست.

[caption id="attachment_5067" align="aligncenter" width="780"]سفر به فرانسه سفر به فرانسه[/caption]

جاذبه های دیدنی در سفر به فرانسه

کشور فرانسه جاذبه‌های دیدنی فراوانی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان کاخ ورسای را نام برد. این کاخ تماشایی به دستور لویی چهاردهم ساخته شده و بسیار با شکوه و تماشایی است در زمان سفر به فرانسه بازدید از کاخ تاریخی و معروف ورسای را از دست ندهید.

برج ایفل: حتماً شما هم می دانید که نماد کشور فرانسه برج ایفل می‌باشد. این برج باشکوه در شهر پاریس قرار داشته و به مناسبت صدمین سالگرد انقلاب فرانسه ساخته شده است. برج ایفل یکی از عجایب هفت گانه دنیا می‌باشد. تماشای این برج باشکوه را در سفر به فرانسه از دست ندهید.

کلیسای نوتر دام شارتر نیز از دیگر جاذبه‌های دیدنی کشور فرانسه می‌باشد که  سبک معماری این کلیسا مشهور گوتیک بوده و در فهرست جهانی یونسکو ثبت شده است. این کلیسا در قرن سیزدهم میلادی ساخته شده است. در سفر به این کشور تماشای این کلیسای زیبا را در لیست برنامه‌های خود قرار دهید.

شامونی مون بلان: روستای زیبای شامونی در دامنه کوه مون بلان در آلپ فرانسه قرار دارد. مون بلان بلندترین قله در اروپا می‌باشد. روستای شامونی در کوه پایه این کوه عظیم قرار دارد و بسیار زیبا و تماشایی می‌باشد. این دهکده زیبا می‌تواند مقصد مناسبی برای علاقمندان به کوهنوردی، صخره نوردی و اسکی باشد. در سفر به فرانسه حتماً از این منطقه دیدن کنید.

[caption id="attachment_5068" align="aligncenter" width="780"]سفر به فرانسه سفر به فرانسه[/caption]

غذاهای خوشمزه در سفر به فرانسه

مهم‌ترین و خوشمزه‌ترین بخش سفر به فرانسه غذاهای این کشور می‌باشد. همان گونه که شما نیز می دانید غذاهای فرانسوی بسیار خوش مزه و خوش طعم هستند و آشپزهای فرانسوی در تمامی دنیا نیز به داشتن دستپختی عالی شهرت دارند. در سفر به کشور فرانسه شما می توانید در هر نقطه از این کشور غذای مربوط به آن منطقه را تست کنید. خوب است که بدانید پنیر در غذاهای فرانسوی جایگاه ویژه‌ای دارد و شما در فرانسه پنیرهای متنوع و زیادی با طعم‌های گوناگون را خواهید یافت. مردم این کشور پنیر را در کنار وعده‌های غذایی خود و یا به عنوان دسر بعد از غذا میل می‌کنند. از معروفترین غذاهای فرانسوی می‌توان سوپ پیاز را نام برد.

سوپ پیاز از قدیمی‌ترین غذاهای فرانسوی می‌باشد و قدمت آن به زمان رومی‌ها باز می‌گردد. این سوپ سنتی از ترکیب پیاز و عصاره گوشت درست شده و با نان سرو می‌شود و بر روی سوپ پنیر آب شده می‌ریزند.

[caption id="attachment_5069" align="aligncenter" width="780"]سفر به فرانسه سفر به فرانسه[/caption]

اقامت در سفر به فرانسه

قبل از سفر به فرانسه خوب است اطلاعاتی درباره مدت زمان اقامت خود در این کشور داشته باشید. با توجه به اینکه فرانسه کشوری گران است به طبع شما برای اقامت در هتل‌های شهر پاریس باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. با اقامت در هتل‌های لوکس و گران شهر پاریس شما از تمامی خدمات رفاهی برخوردار خواهید بود. هاستل ها نیز در شهر پاریس نسبت به سایر شهرها گران‌تر می‌باشند. اگر می‌خواهید در زمان اقامت خود در شهر پاریس هزینه زیادی را برای محل اقامتتان متقبل نشوید می‌توانید در سایت‌های مختلفی که به این منظور طراحی شده‌اند اتاق و یا آپارتمان‌هایی با قیمتی مناسب‌تر برای اجاره پیدا کنید.

فرهنگ مردم فرانسه

  • شما در سفر به فرانسه برای استفاده از هر چیزی باید هزینه آن را پرداخت کنید
  • در سفر به فرانسه اگر برای شما نوشیدنی آوردند هرگز تقاضای یخ نکنید چون مردم این کشور نوشیدنی را بدون یخ استفاده می‌کنند.
  • برای انجام کارهای اداری تان در سفر به فرانسه حتماً با مسئول مربوطه صحبت کنید و از صحبت با زیردستان اجتناب کنید.

درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت فرانسه، ویزای فرانسه، تور فرانسه و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱