سفر به اسپانیا

سفر به اسپانیا

قطعا سفر به اسپانیا یکی از سفرهای هیجان انگیز شما خواهد بود. اسپانیا کشوری پرجاذبه و زیبا است که می تواند مقصد مسافران زیادی قرار بگیرد. البته کسانی که سفر به اسپانیا را انتخاب می کنند قطعا اهداف مختلفی دارند به همین علت آشنایی با این کشور اهمیت زیادی دارد. با ما همراه باشید تا شما را با مهم ترین اطلاعات در سفر به اسپانیا آشنا کنیم.

راهنمای سفر به اسپانیا

اسپانیا یکی از کشورهای زیبا و پر تلاطمی است که هر روزه میزبان گردشگران زیادی از قسمت های مختلف جهان می شود. هر کدام از شهرهای اسپانیا دارای فرهنگ و جاذبه های مخصوص به خود هستند که دیدن هر کدام می تواند هیجان مخصوص به خود را داشته باشد. قبل از سفر به هر کشور داشتن اطلاعاتی درباره جاذبه های گردشگری، آب و هوا و فرهنگ غذایی آن منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل ما در این مقاله به معرفی مهمترین جاذبه های اسپانیا می پردازیم تا در سفر به اسپانیا از این اطلاعات استفاده کنید.

[caption id="attachment_5075" align="aligncenter" width="780"]سفر به اسپانیا سفر به اسپانیا[/caption]

آب و هوای اسپانیا

اسپانیا کشور پهناوری است که دارای تنوع آب و هوایی می باشد در واقع با سفر به اسپانیا در هر قسمت شاهد آب و هوای خاصی خواهید بود. آب و هوا در این کشور شامل اقیانوسی، کوهستانی و مدیترانه ای است. اگر قصد سفر به اسپانیا را دارید بهتر است ابتدا با مهم ترین و بهترین زمان سفر به اسپانیا آشنا شوید.

[caption id="attachment_5076" align="aligncenter" width="780"]سفر به اسپانیا سفر به اسپانیا[/caption]

بهترین زمان سفر به اسپانیا

اکثر گردشگرانی که به اسپانیا سفر می کنند فصل بهار را بهترین زمان برای سفر خود می دانند و از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو تور اروپا مینمایند. فصل بهار شامل ماه های مارس تا مه است. البته فصل پاییز نیز دارای آب و هوای مطبوعی است و برای گردشگری و تفریح گزینه مناسبی است. یکی از مزیت های این دو فصل خلوت بودن و ارزان بودن هتل ها و رستوران ها هستند. اما اگر این موارد اهمیت چندانی برای شما ندارند باید بدانید که همه فصل های اسپانیا برای سفر مناسب هستند و زیبایی های مخصوص به خود را دارند.

جاذبه های گردشگری در سفر به اسپانیا

اگر یکبار به اسپانیا سفر کردید بی شک عاشق آن می شوید. سواحل زیبا، جشنواره های مختلف محلی و سنتی، کاخ ها و موزه های معروف در کنار غذاهای لذیذ اسپانیا شرایطی را فراهم می کنند که از سفر به اسپانیا نهایت لذت را ببرید. در هر کدام از شهرهای اسپانیا موزه ها و کلیساهای مختلفی وجود دارد که برای گردشگرانی که به دنبال آشنایی با فرهنگ و هنر اسپانیا هستند بسیار جذاب خواهند بود.

اسپانیا دارای گذشته تاریخی پر فراز و نشیبی است که می توانید این موضوع را در قسمت های مختلفی از شهرهای اسپانیا مشاهده کنید. طبیعت زیبای اسپانیا یکی دیگر از جاذبه های مهم این کشور است. با ما همراه باشید تا شما را با مهم ترین جاذبه های گردشگری در سفر به اسپانیا آشنا کنیم.

[caption id="attachment_5077" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های گردشگری در سفر به اسپانیا جاذبه های گردشگری در سفر به اسپانیا[/caption]

کاخ الحمرا و باغ های ژنرالیف

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در سفر به اسپانیا بازدید از کاخ الحمرا و باغ های ژنرالیف است. کاخ الحمرا یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری در اسپانیا بوده که با دیدن آن حیرت زده می شوید. این کاخ که از جمله شاهکارهای معماری اسپانیایی است نمایانگر معماری اسلامی به شمار می رود. این بنا شامل قسمت های زیادی است که بازدید از هر کدام جالب توجه است. این بنا با طراحی های فوق العاده و حکاکی هایی که بر روی ستون ها و سقف های آن کشیده شده است تاریخ دوران های سپری شده را به نمایش می گذارد. ضمنا این کاخ در یک فضای سرسبز و زیبا قرار دارد که می توانید از دیدن آن لذت ببرید. در کنار این کاخ نیز کاخ دیگری وجود دارد که معماری دوران رنسانس را نشان می دهد.

[caption id="attachment_5078" align="aligncenter" width="780"]سفر به اسپانیا سفر به اسپانیا[/caption]

موزه پرادو

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری در سفر به اسپانیا موزه پرادو است که از بهترین موزه های اسپانیا به شمار می رود. در این موزه آثار دیدنی زیادی وجود دارد که دیدن آنها خالی از لطف نیست. آثاری که در این موزه نگهداری می شوند فقط محدود به آثار اسپانیایی نیستند و آثار هنرمندان زیادی از کشورهای مختلف اروپایی در آن خودنمایی می کنند. بنابراین اگر به هنر علاقه دارید در سفر به اسپانیا حتما از این موزه دیدن کنید.

[caption id="attachment_5079" align="aligncenter" width="780"]سفر به اسپانیا سفر به اسپانیا[/caption]

کلیسای ساگرادا فامیلیا

کلیسای ساگرادا فامیلیا یکی از بهترین جاذبه ها در سفر به اسپانیا است که ظاهر منحصر به فردی دارد. این کلیسا معماری بی نظیری دارد و اکثر گردشگران در سفر به اسپانیا از این شاهکار هنری دیدن می کنند. این کلیسا با گذشت 130 سال هنوز هم در حال بازسازی و تعمیر است و یکی از پرجاذبه ترین بناهای اسپانیا به شمار می رود.

[caption id="attachment_5080" align="aligncenter" width="780"]سفر به اسپانیا سفر به اسپانیا[/caption]

سواحل Costa del Sol

سواحل اسپانیا از جذابیت زیادی برخوردارند و گردشگران زیادی در سفر خود از این سواحل لذت می برند. یکی از سواحل بی نظیر اسپانیا سواحل Costa del Sol است که یکی از آفتابی ترین سواحل اروپایی به شمار می رود که دارای ساحلی شنی و زیبا است. این ساحل برای تفریح و گردشگری گزینه بسیار مناسبی است. جذابیت زیاد این سواحل باعث شده گردشگران زیادی آن را مقصد خود قرار دهند به همین علت قسمت هایی از آن دچار تخریب شده و از حالت طبیعی خود خارج شده است. اگر به اسپانیا سفر کردید حتما در کنار جاذبه های متنوع از این ساحل هم دیدن کنید.

[caption id="attachment_5081" align="aligncenter" width="780"]سواحل اسپانیا سواحل اسپانیا[/caption]

فرهنگ غذایی در اسپانیا

یکی از نکاتی که در سفر به اسپانیا باید به آن توجه کنید تنوع غذایی در آن است. اسپانیا دارای فرهنگ غذایی خاصی است و معمولا اکثر شهرهای آن از ویژگی های خاصی در غذا خوردن برخوردارند. به طور کلی غذاهای اصلی این کشور در زمان حکومت مسلمان ها رایج شده است البته غذاهای دیگری نیز وجود دارند که برگرفته از غذاهای آمریکایی هستند. اسپانیایی ها نیز دارای سه وعده غذایی اصلی هستند که وعده ظهر معمولا در ساعات بین دو تا چهار و وعده شام معمولا در ساعات بین نه تا یازده استفاده می شود.

میان وعده نیز در فرهنگ غذایی اسپانیایی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و مردم معمولا از مریندا و یا بوکادیلو به عنوان میان وعده استفاده می کنند. اسپانیایی ها به فرهنگ و نحوه غذا خوردن اهمیت زیادی می دهند بنابراین اگر قصد دارید به رستوران های اسپانیا بروید حتما به این نکات توجه کنید. صبحانه یکی از وعده های غذایی مهم است که در اسپانیا با مواد غذایی سبک تهیه می شود. معمولا صبحانه در اسپانیا شامل قهوه، نان، مربا، شکلات داغ، پنیر و چورو است که استفاده از آنها عمومیت دارد.

معروف ترین غذاهای اسپانیایی که ارزش یکبار امتحان کردن را دارند شامل موارد زیر هستند:

تاپاس، تورتیلا اسپانولا، پائیا، اروز نگره، چوریزو، پنیر مانچگو، کراکت، ماهی ساردین، کرم کاتالانا، پالپو ا لا گالگا، پیستو و کالدو گاگلو از بهترین غذاهای اسپانیایی هستند. این غذاها دارای محبوبیت بین المللی هستند و افراد زیادی برای تست کردن آنها به اسپانیا سفر می کنند.

بنابراین اگر قصد سفر به اسپانیا را دارید بهتر است ابتدا درباره اسپانیا اطلاعاتی داشته باشید.

درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت اسپانیا، ویزای اسپانیا، تور اسپانیا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱