سفر به فنلاند

سفر به فنلاند

فنلاند به عنوان یکی از زیباترین کشورهای اروپایی بشمار میاید و سفر به فنلاند می تواند سالانه خواسته افراد زیادی باشد اما در این بین مواردی وجود دارد که باید قبل از اقدام به دیدن مناطق رویایی کشور فنلاند به آن توجه شود.

فنلاند

کشور فنلاند سرزمین آبشارها، خلیج ها، کوه ها و بسیاری از جاذبه‌های تاریخی است که به طور حتم می توان گفت جزو آن دسته از کشورهایی است که سالانه افراد زیادی به قصد دیدن جاذبه های این کشور اقدام به تهیه ویزای فنلاند می کنند. سفر به فنلاند در هر فصلی از سال می‌تواند مناسب باشد اما با توجه به این ویژگی هایی که در هر فصل در سفر تجربه می کنید، بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید با بررسی شرایط فنلاند در فصل های مختلف، بهترین زمان برای سفر به این کشور را انتخاب کنید. جهت رزرو تور اروپا و سفر به این کشور، با آژانس های مسافرتی معتبر در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_5053" align="aligncenter" width="780"]سفر به فنلاند سفر به فنلاند[/caption]

سفر به فنلاند در زمستان

به طور حتم قبل از سفر به فنلاند یکی از مواردی که باید مورد بررسی قرار گیرد آب و هوای این کشور می باشد تا بتوان با توجه به سلیقه خود گردشگران فصلی مناسب انتخاب شود. زمستان یکی از بهترین زمان ها برای سفر به فنلاند می باشد که در این فصل می توانید شفق را ببینید زیرا شفق قطبی تنها در این فصل به خوبی مشاهده می‌شود که لازم است در این فصل برای دیدن این جاذبه طبیعی به قسمتهای شمالی کشور فنلاند سفر کنید. البته توجه داشته باشید که در فصل زمستان هوای این سرزمین بسیار سرد و طاقت فرسا است و بیشتر روزهای زمستان در فنلاند بارش های سنگین برف دیده می‌شود اما این موارد نمی‌تواند مانع از ورود گردشگران به این کشور شود، زیرا در فصل زمستان کشور فنلاند زیبایی های خاص خود را دارد.

[caption id="attachment_5054" align="aligncenter" width="780"]سفر به فنلاند در زمستان سفر به فنلاند در زمستان[/caption]

سفر به فنلاند در تابستان

می‌توان گفت برای سفر به فنلاند هر فصلی را می توانید انتخاب کنید با این وجود برای سفر به در فصل های مختلف باید برنامه ریزی مشخصی داشته باشید؛ اگر دوست دارید شبهای طولانی را در فنلاند سپری کنید و از فستیوال ها و روادیدی که در این کشور برگزار می‌شود بهره مند شوید به طور حتم فصل تابستان می تواند فصل مناسب برای سفر باشد. همچنین توجه داشته باشید که این فصل یکی از شلوغ ترین فصل ها فنلاند می باشد که گردشگران متعددی از سراسر جهان برای دیدن جاذبه های این کشور به آن سفر می کنند.

[caption id="attachment_5055" align="aligncenter" width="780"]سفر به فنلاند سفر به فنلاند[/caption]

سفر به فنلاند در بهار

یکی از بهترین فصل های سفر به فنلاند در فصل بهار می باشد زیرا در این فصل همچنان آب و هوا بسیار سرد است البته از زمستان گرمای بیشتری دارد با این وجود می توانید زیبایی درختانی که تازه رویش برگ را شروع کرده اند ببینید و زیبایی های تپه های این کشور برای بسیاری از گردشگران در فصل بهار می تواند فوق العاده باشد. توجه داشته باشید اگر قصد انتخاب فصل بهار برای سفر به این کشور رویایی را داشته باشید می توانید در اواخر ماه مارس به جنوب فنلاند سفر کرده و در انتهای ماه آوریل منطقه شمالی این کشور را انتخاب کنید، که آب و هوای مطبوعی داشته و دیدن طبیعت زیبا و رویش گیاهان آن می تواند برای شما هیجان انگیز باشد.

دیدن جاذبه های گردشگری در سفر به فنلاند

از مهمترین دلایل افراد برای سفر به کشورهای خارجی از جمله کشور فنلاند دیدن جاذبه های تاریخی و طبیعی این کشور می باشد. از این رو می‌توانید قبل از اقدام به سفر به این کشور با تعدادی از بهترین جاذبه های آن آشنا شده تا بتوانید در هنگام سفر به فنلاند به آسانی از آنها دیدن کنید. در این بین دیدن مناظر بکر و دست نخورده فنلاند در منطقه لیوای، ناموری سومین شهر بزرگ فنلاند، مجمع الجزایر الاند، شهر صنعتی کمی، فینیس لیک بند منطقه ای با بیش از ۵۵ هزار دریاچه، شهر تورکو، پورو دومین شهر قدیمی فنلاند، هلسینکی پایتخت فنلاند از جمله زیباترین مناطق دیدنی این کشور به شمار می رود که به‌طور حتم از دیدن آن شگفت زده خواهید شد.

[caption id="attachment_5056" align="aligncenter" width="780"]سفر به فنلاند سفر به فنلاند[/caption]

طعم لذیذ غذاهای اروپایی در سفر به فنلاند

وجود دریاچه ها و جنگل های متعدد در کشور فنلاند موجب شده است که این کشور منبع سرشار از سبزیجات، غذاهای دریایی و انواع توتها محسوب شود که با این وجود می توان غذاهای بسیار لذیذی در سفر به فنلاند در این کشور سرو کنید. یکی از خوشمزه ترین غذاهای فنلاندی که به وفور در بازارهای این کشور یافت می‌شود انواع و اقسام ماهی دودی و کبابی است که تنوع بی‌نظیر آن به صورتی است که پیشنهاد می شود حتما تعدادی از آنها را امتحان کنید. از دیگر غذاهای معروف منوی فنلاند شاه ماهی بالتیک بوده که نوع سرم شده آن طرفداران زیادی دارد. گوشت گوزن یکی از منابع پروتئین محسوب می‌شود که از دیگر غذاهای پرطرفدار فنلاندی می باشد. پای کارلین که از جمله غذاهای سنتی فنلاندی به شمار می رود معمولا برای صبحانه سرو شده و می توانید آن را در همه جای فنلاند پیدا کنید. فرنی نیز از دیگر غذاهای محبوب فنلاندی است که به عنوان صبحانه میل می شود. یکی از محبوب ترین دسرهای فنلاندی نیز پایه بلوبری می باشد که به اشکال مختلف پخته شده و بسیار پرطرفدار است.

[caption id="attachment_5057" align="aligncenter" width="780"]سفر به فنلاند سفر به فنلاند[/caption]

مراکز خرید فنلاند

خرید و گشتن در مراکز خرید فنلاند یکی از مواردی است که گردشگران به آن علاقه زیادی دارند زیرا به طور حتم تهیه سوغاتی برای عزیزان امری جدا ناپذیر در هنگام سفر به فنلاند می باشد. با این وجود باید بدانید که بهترین مراکز خرید این کشور عبارتند از:

  • بازار کامپی: مجموعه چند منظوره برای برطرف کردن تمام نیازهای گردشگران مرکز خرید کامپی بوده که در شهر هلسینکی قرار دارد.
  • مرکز خرید مانائوس: یکی از شیک ترین و خاص ترین مراکز خرید فنلاند مرکز خرید مانائوس می باشد که می توانید برندهای روز دنیا را در آن پیدا کنید در حالی که تعداد زیادی رستوران و کافه نیز در این مرکز خرید وجود دارد.
  • مرکز خرید سوگو: یکی دیگر از شیک ترین مراکز خرید شهر هلسینکی فنلاند که در مرکز شهر واقع شده است و مارک های بین المللی را به فروش می رسانند مرکز خرید سوگو بوده است.
  • مرکز خرید فروم: مرکز خرید فروم در پایتخت فنلاند قرار دارد که این مجموعه قدیمی ترین مرکز خرید شهر محسوب می شود که بسیار جذاب بوده و می توانید جهت خرید سوغاتی به آن جا بروید.

درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت فنلاند، ویزای فنلاند، تور فنلاند و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱