راهنمای سفر به بوردو

راهنمای سفر به بوردو

از جمله معروف ترین و زیباترین شهرهای کشور فرانسه که دارای مراکز خرید و کافه های بسیار لوکسی است شهر بوردو می باشد که در این مقاله ما می خواهیم در مورد راهنمای سفر به بوردو صحبت کنیم. از این رو اگر شما هم قصد سفر به این شهر زیبای فرانسوی و سفر به بوردو را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

سفر به بوردو

از جمله شهرهای پر زرق و برق کشور فرانسه که سالانه مقصد گردشگران و توریست های متعددی از سراسر جهان قرار می گیرد شهر بوردو است. سفر به بوردو می تواند سفری بی نظیر و بسیار دوست داشتنی باشد زیرا جذابیت های بیشمار و اماکن دیدنی متعددی در این شهر وجود دارد که موجب شده است این شهر زیبای فرانسوی به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته شود.

با توجه به بناهای معماری و تاریخی بسیار زیبایی که در شهر بوردو وجود دارد لقب زیبای خفته برازنده این شهر فرانسوی است که به طور حتم اگر اقدام به سفر به این شهر کنید می‌توانید از جمله زیباترین شهرهای فرانسوی و حتی جهان را ببینید. هتل های شهر بوردو تمامی امکانات رفاهی را برای مسافران خود در نظر گرفته اند که این امر می‌تواند اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای گردشگران مهیا کند. از طرفی بزرگترین باغ های انگور نیز در این شهر وجود دارند که راهنمای سفر به بوردو آمده است و از طرفی فناوری پیشرفته در شهر بوردو موجب تبادلات بین المللی در این شهر شده است.

[caption id="attachment_1035" align="aligncenter" width="800"]راهنمای سفر به بوردو راهنمای سفر به بوردو[/caption]

آب و هوای بوردو و بهترین زمان سفر به بوردو

در هنگام سفر به هر شهری از جمله سفر به بوردو که در راهنمای سفر به بوردو آمده است اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، آب و هوا و موقعیت جغرافیایی این شهر می باشد، زیرا به طور حتم اگر در انتخاب زمان سفر دقت نشود ممکن است سفر شما سفری دلچسب نباشد. توجه داشته باشید که این شهر بندری به طور کلی آب و هوای اقیانوسی دارد که تابستان های آن گرم و زمستان های معتدل دارد. میزان بارندگی در شهر بوردو در تابستان کم است که این امر موجب شده تا آب و هوای آن در تابستان مدیترانه ای نشود. معمولا فصل تابستان هوای شرجی بر شهر بوردو حاکم است. در فصل زمستان هوای معتدل این شهر با وزش بادهایی که از غرب به سمت اقیانوس اطلس می وزد همراه است به طوری که می تواند بسیار دلچسب باشد. با این وجود پیشنهاد می‌شود که اگر از شرجی بودن هوا رنج می برید حتما در فصل زمستان به این شهر سفر کنید.

[caption id="attachment_1036" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای بوردو و بهترین زمان سفر به بوردو آب و هوای بوردو و بهترین زمان سفر به بوردو[/caption]

جاذبه های گردشگری بوردو

به طور حتم یکی از مهمترین دلایل سفر به بوردو دیدن جاذبه های بسیار زیبا و تاریخی این شهر می باشد؛ با این وجود لازم است قبل از سفر به بوردو، در سایت های اینترنتی گشتی بزنید و یا راهنمای سفر به بوردو را مطالعه کنید و زیباترین جاذبه های این شهر را مورد بررسی قرار دهید. زیرا با این وجود بهتر خواهید توانست از جاذبه های گردشگری بوردو دیدن کنید. در این بین یکی از جاذبه های مشهور بوردو کلیسای جامع این شهر است که لازم است در هنگام سفر به این شهر حتما از آن دیدن نمایید.

این کلیسا اهمیت تاریخی ویژه‌ای دارد و در قلب این شهر واقع شده است. از طرفی تئاتر بزرگ بوردو که از تمدن روم به جا مانده است یکی از نمادی ترین ساختمان های این شهر می باشد که بازدید از آن به گردشگران پیشنهاد می شود. حوزه ناحیه آکیتن از دیگر جاذبه‌های بوردو به شمار می‌رود که آثار باستانی فوق العاده و بی نظیری در آن وجود دارد. باغ عمومی گاردین نیز از مواردی است که در هنگام سفر به بوردو حتما باید از آن دیدن شود. منطقه قدیمی بوردو که مربوط به قرن هجدهم میلادی است مکان تاریخی باشکوه و شگفت انگیزی است که به طور حتم دیدن آن می تواند بسیار جالب باشد. بلندترین خیابان اروپا که مکانی ایده آلی برای علاقه مندان به پیاده روی و عاشقانه خرید است خیابان سنت کاترین بوردو می باشد.

[caption id="attachment_1037" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های گردشگری بوردو جاذبه های گردشگری بوردو[/caption]

هزینه حمل و نقل در سفر به بوردو

در هنگام سفر به بوردو از جمله موارد دیگری که باید مورد بررسی قرار دهید توجه به هزینه حمل و نقل در این شهر است که در راهنمای سفر به بوردو آمده است. به صورتی که لازم است بدانیم این شهر مثل هر شهر مدرن دیگری چندین نوع وسیله حمل و نقل دارد که افراد می‌توانند با توجه به سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنند. این وسایل حمل و نقل شامل اتوبوس ها، اتوبوس های برقی، تراموا، شاتل برقی و تاکسی ها هستند که هزینه هر کدام از این ها تفاوت هایی دارد. از طرفی قدم زدن و پیاده روی در مرکز شهر بوردو می توانند واقعا فوق العاده و دوست داشتنی باشد.

[caption id="attachment_1038" align="aligncenter" width="800"]هزینه حمل و نقل در سفر به بوردو هزینه حمل و نقل در سفر به بوردو[/caption]

هزینه غذا در سفر به بوردو

علاوه بر برآورد هزینه حمل و نقل در هنگام سفر به بوردو از جمله موارد دیگری که افراد با آن توجه می کنند هزینه غذا و خورد و خوراک در این شهر می باشد. همانطور که در راهنمای سفر به بوردو آمده است فرانسه کشور سرآشپزان معروف است که می‌توانید خوشمزه ترین غذاهای این کشور را در شهر بوردو بچشید. حال با این وجود آنهایی که قصد چشیدن غذاهای خوشمزه فرانسوی را دارند، می توانند در سفر به بوردو از این امر اطمینان کامل داشته باشند. توجه داشته باشید که با وجود غذاهای بسیار مختلف و متعدد در این شهر طبیعتا با قیمت های متفاوتی نیز روبرو خواهید شد و هر چه غذای شما منحصر به فرد تر باشد باید هزینه بیشتری بپردازد. اما اگر دوست دارید که در هنگام سفر به بوردو هزینه خورد و خوراک خود را کم کنید می‌توانید از ساندویچ هات داگ که ارزان ترین غذای این شهر به شمار می رود استفاده کنید.

[caption id="attachment_1039" align="aligncenter" width="800"]هزینه غذا در سفر به بوردو هزینه غذا در سفر به بوردو[/caption]

چشیدن طعم غذاهای بی نظیر فرانسوی در سفر به بوردو

با توجه به بی نظیر بودن طعم غذاهای بوردو اگر دوست دارید در بهترین رستوران های این شهر غذاهای خاصی را میل کنید می توانید به منطقه گاسترونومی این شهر بروید که مهمترین نقطه شهر بوردو می باشد و پر از کافه ها و رستوران های لوکس و رنگارنگ است که می توانید غذاهای فرانسوی و بین المللی متعددی را در این رستوران ها میل کنید. همچنین انواع غذاهای آسیایی، آفریقایی و عربی نیز در این رستوران ها سرو می شود.

[caption id="attachment_1040" align="aligncenter" width="800"]چشیدن طعم غذاهای بی نظیر فرانسوی در سفر به بوردو چشیدن طعم غذاهای بی نظیر فرانسوی در سفر به بوردو[/caption]

بهترین هتل های بوردو

اقامت در بوردو گزینه های متعددی را پیش روی گردشگران می گذارد اما نکته حائز اهمیتی که در راهنمای سفر به بوردو وجود دارد این است که در این شهر هاستلی وجود ندارد که این امر نشان دهنده لوکس بودن شهر بوردو می باشد.اگر در هنگام سفر به بوردو قصد اقامت در ارزان ترین هتل های بوردو را داشته باشید باید بدانید که یکی از ارزان قیمت ترین هتل های این شهر در مرکز شهر و دیگری در ۱۰ کیلومتر خارج از شهر واقع شده است که هزینه اقامت در آن نسبت به دیگر هتل های چند ستاره بوردو بسیار مناسب تر می باشد. اما اگر قصد اقامت در راحت ترین و لوکس ترین هتل های بوردو را دارید می توانید به آسانی یکی از بهترین هتل ها را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هر چه تعداد ستاره های هتل های بوردو بیشتر شود طبیعتا قیمت رزرو اتاق در آن بیشتر خواهد شد. در این بین آپارتمان هایی وجود دارند که برای اجاره یک اتاق اشتراکی می‌توانید از آن استفاده کنید.

کاهش هزینه ها در سفر به بوردو

در تمام مواردی که در راهنمای سفر به بوردو به ان اشاره شد نکاتی وجود داشت که موجب مناسب تر شدن هزینه ها در هنگام سفر به بوردو می شد، اما در این بین توجه داشته باشید که اگر در فصل زمستان که یکی از فصل های خلوت بوردو می باشد به این شهر سفر کنید می توانید در هزینه های سفر کاهش ایجاد کنید. از طرفی توجه داشته باشید که اگر در این شهر زیبا به صورت پیاده از نقاط مختلف آن دیدن کنید به طور حتم در هزینه حمل و نقل صرفه جویی خواهید کرد، این شهر زیبا به طور حتم مکانی بسیار مناسب برای پیاده روی با عزیزان خواهد بود.

[caption id="attachment_1042" align="aligncenter" width="800"]کاهش هزینه ها در سفر به بوردو کاهش هزینه ها در سفر به بوردو[/caption]

خرید سوغاتی در سفر به بوردو

 یکی از عوامل جدا ناپذیر از سفر به هر شهر یا کشوری خرید سوغاتی است. در این بین اگر قصد سفر به بوردو را دارید به طور حتم لازم است که با سوغاتی های این شهر آشنا شوید تا بتوانید در هنگام بازگشت بهترین کادوها را برای اقوام و دوستان خود بیاورید. در پایان سفر به بوردو هنگامی که قصد خرید سوغاتی را داشتید با توجه به راهنمای سفر به بوردو لازم است به خیابان سنت کاترین که برای عاشقانه خرید مثل بهشتی است بروید و ضمن دیدن بناهای تاریخی این شهر از حراجی های بزرگی که در این خیابان برگزار می شود دیدن کنید و همچنین زیباترین سوغاتی های بوردو را خریداری کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱