ویزای تجاری ایتالیا

ویزای تجاری ایتالیا

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که تمایل به برقراری روابط تجاری با کشور ایتالیا و دریافت ویزای تجاری ایتالیا را دارید خوب است که بدانید دریافت ویزای تجاری ایتالیا دارای مراحلی پیچیده‌ای می‌باشد که خوب است قبل از اقدام به دریافت ویزا اطلاعاتی در مورد مراحل و مدارک مورد نیاز دریافت ویزای تجاری ایتالیا داشته باشید. تا در زمان اقدام برای دریافت ویزا با مشکل مواجه نشوید. در این مقاله ما سعی کرده‌ایم که تمامی اطلاعات مورد نیاز در این خصوص را در اختیارتان قرار دهیم.

ایتالیا این کشور بسیار زیبا با پیشینه تاریخی بسیار کهن در قاره اروپا قرار دارد. پایتخت این کشور بسیار زیبا شهر رم می‌باشد. کشور ایتالیا از جمله کشورهای اروپایی می‌باشد که شرایط اقتصادی بسیار مناسبی داشته و از لحاظ تجاری و اقتصادی جزء کشورهای توسعه یافته محسوب می‌شود. ایتالیا کشوری است که زمینه فعالیت‌های تجاری را برای سرمایه گذاران هموار کرده و افراد بسیاری مایل به برقراری روابط تجاری با این کشور هستند. کشور ایتالیا به دلیل داشتن میزان بسیار بالای تولیدات ناخالص داخلی یکی از قدرت‌های برتر جهان می‌باشد. برای اینکه بتوان روابط تجاری با کشور ایتالیا داشت شما باید ویزای تجاری ایتالیا را دریافت کنید. ویزای تجاری ایتالیا برای انجام تمامی اموری که با کسب و کار و تجارت مرتبط می‌باشند الزامی است. مثلاً شما برای شرکت در یک کنفرانس تجاری نیز باید ویزای تجاری ایتالیا را داشته باشید.

[caption id="attachment_226" align="aligncenter" width="800"]ویزای تجاری ایتالیا ویزای تجاری ایتالیا[/caption]

ایتالیا و فرصت‌های تجاری و اقتصادی:

همان گونه که قبلاً هم اشاره کردیم به دلیل وجود فرصت‌های خوب تجاری و اقتصادی این کشور بازرگانان و تجار زیادی مشتاق به برقراری روابط تجاری با این کشور هستند. از جمله صنایع مهمی که در این کشور دارای پیشرفت چشمگیر و قابل توجهی بوده‌اند می‌توان به صنایع خودرو سازی، ساخت هواپیما، لباس و پوشاک، وسایل نقلیه، مواد شیمیایی، غلات و میوه و سلاح‌های جنگی اشاره کرد. برخی از عوامل دیگر نیز علاوه بر اقتصاد قوی این کشور وجود دارند که سبب تمرکز تجار بر روی این کشور شده است که می‌توان به ارتباط سریع و آسان این کشور با تمامی قاره‌ها، نزدیکی به کشورهای صنعتی و پیشرفته دنیا و همچنین سطح عالی روابط بین الملل اشاره کرد.

[caption id="attachment_227" align="aligncenter" width="800"]ایتالیا و فرصت‌های تجاری و اقتصادی: ایتالیا و فرصت‌های تجاری و اقتصادی:[/caption]

وقت سفارت برای دریافت ویزای تجاری ایتالیا:

اولین گام برای دریافت ویزای تجاری ایتالیا دریافت وقت از سوی سفارت این کشور می‌باشد. دریافت وقت سفارت ایتالیا به صورت اینترنتی انجام شده و شما بعد از مشخص شدن تاریخ وقت سفارت باید در همان روز تعیین شده با تمامی مدارک خود به سفارت ایتالیا در تهران مراجعه کرده و نسبت به دریافت ویزای تجاری ایتالیا اقدام کنید. فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که شخصی که قصد دریافت ویزای تجاری ایتالیا را دارد باید شخصاً به سفارت مراجعه کرده و تمامی مدارک را به صورت کامل به همراه داشته باشد.

[caption id="attachment_228" align="aligncenter" width="800"]وقت سفارت برای دریافت ویزای تجاری ایتالیا: وقت سفارت برای دریافت ویزای تجاری ایتالیا:[/caption]

دعوت نامه برای دریافت ویزای تجاری ایتالیا:

اگر شما برای انجام امور تجاری به ایتالیا دعوت شده‌اید با ارائه دعوت نامه می‌توانید مقدار روال کاری را تسریع کرده و زودتر نتیجه دریافت و یا عدم دریافت ویزای تجاری ایتالیا را بگیرید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که ارائه دعوت نامه به منظور قطعی بودن دریافت ویزای تجاری ایتالیا نیست. دعوت نامه‌ای که شما به سفارت این کشور ارائه می‌دهید باید از سوی شرکت مورد نظر ایتالیایی بوده باشد و تمامی اطلاعات مندرج در آن صحیح و صادقانه باشد. در این دعوت نامه باید دلیل سفر شما، مدت زمان سفر، مشخصات دقیق شرکت دعوت کننده و مشخصات فردی شخص متقاضی به صورت کامل و صحیح درج شده باشد.

[caption id="attachment_229" align="aligncenter" width="800"]دعوت نامه برای دریافت ویزای تجاری ایتالیا: دعوت نامه برای دریافت ویزای تجاری ایتالیا:[/caption]

مدارک لازم برای دریافت ویزای تجاری ایتالیا:

  • فرم درخواست ویزای شینگن ایتالیا
  • اصل پاسپورت به حداقل 6 ماه اعتبار و دو صفحه سفید
  • دو قطعه عکس 4*6 تمام رخ با زمینه سفید
  • نامه‌ای مبنی بر تمکن مالی و گردش 6 ماهه حساب بانکی
  • بیمهٔ مسافرتی که این شرکت بیمه در کشور ایتالیا نیز نماینده رسمی داشته باشد.
  • گواهی اشتغال به کار، پروانه کسب و ثبت شرکت
  • دعوت نامه از سوی شرکت تجاری ایتالیایی به همراه سربرگ شرکت
  • در صورت کارمند بودن ارائه معرفی نامه از سوی سازمان و یا شرکت
  • رزرو هتل و بلیط هواپیما
  • اظهار شرکت مبنی بر تقبل هزینه سفر و اقامت فرد متقاضی در زمان سفر به این کشور
  • مشخص نمودن مدت زمان سفر
  • ارائه مدارکی که صحت روابط تجاری با شرکت ایتالیایی را تأیید کند.
  • ارائه کارت بازرگانی
[caption id="attachment_230" align="aligncenter" width="800"]مدارک لازم برای دریافت ویزای تجاری ایتالیا: مدارک لازم برای دریافت ویزای تجاری ایتالیا:[/caption]

نکات قابل توجه در مورد دعوت نامهٔ ویزای تجاری ایتالیا:

در دعوت نامه‌ای که به سفارت ایتالیا برای دریافت ویزای تجاری ایتالیا ارائه می‌دهید باید نکات ضروری و مهمی رعایت شده باشد تا روند کاری شما با مشکل مواجه نشود این موارد عبارتند از:

  • در دعوت نامه شما باید تمامی اطلاعات مربوط به شخص دعوت شده مانند نام و نام خانوادگی، شغل، آدرس محل سکونت و هدف از سفر به صورت دقیق و کامل بیان شده باشد و دعوت نامه شما توسط شرکت دعوت کننده مهر و امضاء شده باشد.
  • تمامی اطلاعات شخص دعوت کننده در دعوت نامه باید به درستی نوشته شده باشد در غیر این صورت اگر مشکلی بوجود بیاید مسئولیت تمامی اطلاعات درج شده در دعوت نامه بر عهده شرکت دعوت کننده می‌باشد.
  • اگر دعوت نامه شما از سوی شخص و یا شرکتی در کشور ایتالیا می‌باشد باید طرف مربوطه مسئله هزینه‌های زمان اقامت شما در این کشور و محل اقامتتان را مشخص کرده و در صورتی که هزینه‌های شما بر عهده آن‌ها می‌باشد فیش حقوقی سه ماهه خود را باید ارائه دهند.
[caption id="attachment_231" align="aligncenter" width="800"]نکات قابل توجه در مورد دعوت نامهٔ ویزای تجاری ایتالیا: نکات قابل توجه در مورد دعوت نامهٔ ویزای تجاری ایتالیا:[/caption]

هزینه پرداختی برای دریافت ویزای تجاری ایتالیا:

برای دریافت ویزای تجاری ایتالیا شما باید مبالغی را پرداخت کنید. که این مبالغ در سفارت ایتالیا در روز ارائه مدارک به صورت نقد و یورو از شما دریافت می‌شود که چیزی حدود 60 یورو می‌باشد. خوب است که بدانید این مبلغ تنها برای تشکیل پرونده و دریافت مدارک شما می‌باشد و اگر ویزای تجاری ایتالیا شما تأیید نشد و یا شما از سفر خود منصرف شدید این مبلغ بازگردانده نخواهد شد.

[caption id="attachment_232" align="aligncenter" width="800"]هزینه پرداختی برای دریافت ویزای تجاری ایتالیا: هزینه پرداختی برای دریافت ویزای تجاری ایتالیا:[/caption]

نکات مهم درباره دریافت ویزای تجاری ایتالیا:

  1. حتماً به این نکته توجه داشته باشید که تمامی مدارکی که به سفارت برای دریافت ویزای تجاری ایتالیا ارائه می‌دهید باید به زبان انگلیسی و یا ایتالیایی ترجمه شده باشند.
  2. در صورت نقص در مدارک ارائه شده برای دریافت ویزای تجاری ایتالیا درخواست شما مورد قبول واقع نشده و دوباره باید نسبت به دریافت وقت سفارت اقدام کنید.
  3. حضور شخص متقاضی در تمامی مراحل دریافت ویزای تجاری ایتالیا الزامی است.
  4. برای گرفتن وقت ویزای ایتالیا شما باید به صورت اینترنتی و یا آنلاین اقدام به دریافت وقت کنید . و در زمان تعیین شده در سفارت این کشور حضور داشته باشید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای ایتالیا ، وقت سفارت ایتالیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱