سفر به سوئد

سفر به سوئد

یکی از کشورهای اروپایی که مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است، کشور سوئد می باشد. جاذبه های طبیعی و دیدنی در سوئد سبب شده تا بسیاری از افراد سفر به سوئد را برای گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب کنند.

معرفی کشور سوئد

یکی از کشورهای زیبا در قاره اروپا کشور سوئد می باشد. سوئد از کشورهای گران قیمت محسوب میگردد. از همسایگان این کشور می توان دانمارک، فنلاند و نروژ را مثال زد. سوئد با ایران دارای 1/5 ساعت اختلاف زمانی می باشد. جهت رزرو تور اروپا میتوانید با آژانس های مسافرتی معتبر در ارتباط باشید. این کشور به عنوان بزرگترین کشور اسکاندیناوی شناخته شده است و بالاتر از بریتانیا قرار گرفته است. جمعیت این کشور ده میلیون نفر بوده و مردم آن از سطح زندگی بالایی برخوردار هستند. بیشتر مردم این کشور دارای زندگی خوب و آرامی هستند. پایتخت کشور سوئد شهر استکهلم است و مردم این کشور به زبان سوئدی صحبت می کنند. در سوئد جنگل ها و دریاچه های زیادی وجود دارد که سبب جذب گردشگر به این شهر می شود.

[caption id="attachment_5027" align="aligncenter" width="780"]معرفی کشور سوئد معرفی کشور سوئد[/caption]

در کشور سوئد جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارد که سبب جذب گردشگران از سراسر نقاط جهان شده است. این کشور دارای آب و هوای سردی است و معمولا شمار گردشگرانی که در فصل تابستان به این کشور سفر می کنند بسیار زیاد می باشد. سوئد از کشورهایی است که برای سفر به آن باید ویزای شینگن اخذ کرد. بهتر است پیش از سفر به سوئد با این کشور بهتر آشنا شوید. در این مقاله شما را با وضعیت آب و هوایی سوئد، هزینه های سفر به سوئد و بهترین زمان برای سفر به آن آشنا می کنیم.

[caption id="attachment_5029" align="aligncenter" width="780"]سفر به سوئد سفر به سوئد[/caption]

آب و هوای سوئد

لازم است قبل از سفر به سوئد با آب و هوای این کشور آشنا شویم. کشور سوئد را با آب و هوای بسیار سرد می شناسیم. اما مناطق مختلف این کشور دارای آب و هوای گوناگونی هستند. در قسمت شمالی این کشور آب و هوا بسیار سرد تر می باشد و مردم کمتری در شمال سوئد ساکن هستند. در شمال سوئد زمستان های بسیار سرد و طاقت فرسایی وجود دارد. بخش جنوبی سوئد دارای آب و هوای معتدل تری می باشد. شرجی بودن هوا در این منطقه سبب می شود تا زمستان ها سرد و تابستان ها هوا گرم شود. در فصل تابستان دمای هوا بین 15 تا 25 درجه خواهد بود. بخش میانی این کشور نیز دارای آب و هوای سردی است اما سرمای آن در زمستان مانند بخش شمالی طاقت فرسا نیست. به طور کلی در سوئد مناطق جنوبی به عنوان مناطق چهار فصل هستند و در دیگر نقاط کشور شش ماه از سال روز و شش ماه دیگر شب می باشد.

بهترین زمان برای سفر به سوئد

برای سفر به سوئد زمان مناسب بستگی به شرایط و هدف سفر دارد. برای افرادی که به ورزش های زمستانی علاقه دارند یا می خواهند سفر ارزان تری به سوئد داشته باشند، بهترین زمان سفر به کشور سوئد فصل زمستان می باشد. تابستان از فصل های شلوغ و پر گردشگر در سوئد است، علت آن آب و هوای معتدل سوئد در فصل تابستان است. در نواحی جنوبی سوئد سواحل زیبا و جذابی وجود دارد که در فصل تابستان گردشگران زیادی به این مناطق می آیند. در تابستان روشنایی روز در سوئد بیشتر می باشد. فصل پاییز و بهار بهترین زمان برای افرادی است که می خواهند در خیابان های سوئد قدم بزنند و از هوای مطلوب لذت ببرند.

[caption id="attachment_5031" align="aligncenter" width="780"]سفر به سوئد سفر به سوئد[/caption]

هزینه های سفر به سوئد

برای افرادی که قصد سفر به سوئد را دارند و از هزینه های این سفر اطلاع کافی ندارند، باید گفت سوئد از جمله کشورهای اروپایی است که هزینه سفر به آن بالا می باشد. اما می توان با چند راهکار این هزینه ها را کاهش داد. به طور کلی هزینه اقامت در شهر استکهلم بالا می باشد. اقامت در هتل های این شهر ممکن است برای شما گران تمام شود، می توان برای کم کردن هزینه ها هاستل ها و اقامتگاه های ارزان قیمت تری را برای اقامت خود پیدا کرد. از دیگر هزینه های مربوط به سفر به کشور سوئد هزینه خوراک و غذا در مدت اقامت می باشد. برای افرادی که می خواهند هزینه کمتری بابت غذا بپردازند غرفه های کوچک در گوشه و کنار شهر وجود دارد که می توان ساندویچ و یا هات داگ از آن ها خریداری کرد. از دیگر هزینه های مربوط به سفر به سوئد هزینه های حمل و نقل هستند. می توان برای صرفه جویی در این زمینه از اتوبوس و قطار برای حمل و نقل داخل شهری استفاده کرد. کارت های شارژی هزینه اتوبوس و یا قطار را کمتر می کنند.

[caption id="attachment_5032" align="aligncenter" width="780"]سفر به سوئد سفر به سوئد[/caption]

جاذبه های گردشگری سوئد

کشور سوئد دارای جاذبه های طبیعی بسیار می باشد. در تور سوئد گردشگران با دیدن مکان های دیدنی این کشور سفری خاطره انگیز خواهند داشت. از مکان های دیدنی در سوئد می توان به مجمع الجزایر استکهلم اشاره کرد. در این جزیره ها می توان از قایقرانی و یا پیاده روی لذت برد. با رفتن به جزیره های دست نخورده این منطقه می توان آرامش خوبی را تجربه کرد. یکی دیگر از مکان های دیدنی در تور سوئد پارک ملی آبیسکو می باشد. در لین پارک می توان به دیدن و تحقیقات روی شفق قطبی پرداخت. پارک ملی آبیسکو در شمال شهر لاپلند قرار گرفته است. در هر فصلی این پارک دارای زیبایی خاصی می باشد. استراحت در هتل های یخی، کوهنوردی، درشکه سواری و پیاده روی از جمله تفریحات در این پارک هستند.  جزیره جورگاردن از جمله جاذبه هایی است که مورد توجه گردشگران این منطقه است. در این جزیره مکان های گردشگری و موزه هایی وجود دارد که توجه توریست ها را به خود جلب کرده است. موزه اتنوگرافی، پارک تفریحی، باغ وحش و موزه وسا از جمله مکان های دیدنی این جزیره هستند که می توانید در سفر به سوئد از دیدن آن ها نهایت لذت را ببرید.

[caption id="attachment_5033" align="aligncenter" width="780"]سفر به سوئد سفر به سوئد[/caption]

غذاها و نوشیدنی های سوئدی

قبل از سفر به کشور سوئد بهتر است با غذاهای محبوب سوئدی ها آشنا شوید. خوراک گوشت گوزن شمالی از اهمیت زیادی در بین مردم این کشور برخوردار می باشد. یک نوع سبک آشپزی در سوئد وجود دارد که هوسمانس کوست نام دارد و انواع غذاهای معروف این کشور مانند کوفته، گراتس سیب زمینی با خانه و شاه ماهی سرو خواهد شد. از دیگر غذاهای پر طرفدار که می توانید در سفر به سوئد طعم آن را تجربه کنید؛ شاه ماهی می باشد که از سواحل غربی صید شده و با ترشی مخصوص سرو می شود. اما قبل از سفر به سوئد لازم است بدانید در این کشور نوشیدن قهوه از اهمیت زیادی برخوردار بوده و مردم این کشور یک وعده جدا برای نوشیدن قهوه در نظر گرفته اند که  fikaنامیده می شود. در وعده فیکا شیرینی های خانگی مانند نان دارچینی سرو می شود.

درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت سوئد، ویزای سوئد، تور سوئد و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱