سفر به سوئیس

سفر به سوئیس

سوئیس کشور کوچکی در اروپا است که دارای زیبایی های نفس گیر و محیطی آرامش بخش است. چشم انداز های زیبایی مانند کوه های سر به فک کشیده و رودخانه های خروشان و دریاچه در این کشور وجود دارند. سالانه گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان برای سفر به سوئیس اقدام به رزرو تور اروپا مینمایند.

معرفی کشور سوئیس

سوئیس یکی از کشورهای اروپایی است که در قسمت غربی این قاره قرار گرفته است. کشور سوئیس در شمار ثروتمندترین کشورهای دنیا قرار دارد و جمعیت آن هشت میلیون نفر می باشد. از همسایگان این کشور آلمان، اتریش، ایتالیا و فرانسه را می توان نام برد. زبان مردم کشور سوئیس آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و رومانش می باشد. شمار زیادی از سازمان های جهانی در کشور سوئیس قرار دارند. پایتخت این کشور شهر برن است و از جمله دیگر شهرهای مهم این کشور زوریخ و ژنو را می توان عنوان کرد.

[caption id="attachment_5017" align="aligncenter" width="780"]معرفی کشور سوئیس معرفی کشور سوئیس[/caption]

جاذبه های توریستی در سفر به سوئیس

کشور سوئیس یکی از مقصد های مهم گردشگری در جهان می باشد و افراد زیادی از سراسر دنیا مشتاق سفر به سوئیس هستند. شمار گردشگرانی که سالانه به کشور سوئیس سفر می کنند بسیار زیاد می باشد. سفر به سوئیس برای توریست هایی که مشتاق ماجراجویی و هیجان هستند مقصد بسیار مناسبی است. دوستداران غذا می توانند با طعم غذاها و خوراکی های این کشور طعم به یادماندنی پنیر و شکلات را تجربه کنند. سفر به این کشور برای تماشای زندگی روستایی و طبیعت زیبای این کشور برای افرادی که می خواهند از مشغله زندگی شهری رهایی یابند، بهترین گزینه خواهد بود.

سوئیس از بهترین کشورها برای سفر تجاری می باشد. سفر به سوئیس برای افراد مختلف با هدف های گوناگونی انجام می شود. معمولا سفر به این کشور برای فعالیت های تجاری، سفر گردشگری و یا جهت تحصیل انجام می شود. سفر به سوئیس با تور اروپا یا تور سوئیس نیازمند دانستن نکات مهمی درباره دریافت ویزا، آب و هوا، هزینه های سفر، بهترین زمان سفر و ... می باشد.

[caption id="attachment_5018" align="aligncenter" width="780"]سفر به سوئیس سفر به سوئیس[/caption]

آب و هوای سوئیس

قبل از سفر به سوئیس لازم است که از وضعیت آب و هوایی این کشور اطلاع دقیق به دست آورد. این کشور جزء سرزمین های چهار فصل به شمار می آید. در فصل زمستان هوای کشور سوئیس بسیار سرد بوده و گاهی دمای هوا به زیر صفر درجه خواهد رسید. در تابستان نیز هوای کشور سوئیس معتدل می باشد و اکثر سفرهای گردشگری به سوئیس در فصل تابستان صورت می گیرد. به طور کلی می توان گفت کشور سوئیس دارای آب و هوای معتدلی است که  برای سفر بسیار مناسب می باشد.

[caption id="attachment_5019" align="aligncenter" width="780"]سفر به سوئیس سفر به سوئیس[/caption]

بهترین زمان برای سفر به سوئیس

برای افرادی که می خواهند به سوئیس سفر کنند سوال مهمی که پیش خواهد آمد این است که بهترین زمان سفر به سوئیس چه موقع است؟ سوئیس کشوری زیبا است که در تمام طول سال این زیبایی ها در آن نمایان می باشد. معمولا بهترین زمان برای سفر به سوئیس به برنامه افراد بستگی خواهد داشت. اگر تاریخ سفر به سوئیس قابل انعطاف باشد با انتخاب بهترین زمان می توان از سفر خود نهایت لذت را برد. چون در فصل تابستان سوئیس دارای آب و هوای مطبوع می باشد، برای افرادی که قصد شرکت در فعالیت های ورزشی و تفریحی مربوط به طبیعت را دارند، بهترین زمان سفر به کشور سوئیس فصل تابستان است.

بیشترین حجم توریستی که به سوئیس وارد می شوند مربوط به ماه های جولای و آگوست می باشد. بنابراین در این دو ماه ها قیمت بلیط سوئیس و اقامتگاه های این کشور بسیار بالا می باشد. برای افرادی که می خواهند هزینه کمتری بابت بلیط سفر و اقامتگاه خود بپردازند، ماه های قبل از شروع فصل تابستان بهترین گزینه خواهند بود. در ماه های دسامبر تا آوریل اقامتگاه های آلپی کشور سوئیس به خواب زمستانی فرو می روند و به جز مراکزی که دارای امکانات اسکی روی یخ هستند، بقیه جاها بسته می باشند. پس بهتر است در برنامه ریزی سفر خود به این نکته توجه کرد.

[caption id="attachment_5020" align="aligncenter" width="780"]سفر به سوئیس سفر به سوئیس[/caption]

اسناد و مدارک لازم برای سفر به سوئیس

قبل از سفر به سوئیس لازم است افراد اطمینان پیدا کنند که پاسپورتشان تا انتهای سفر دارای اعتبار باشد. این اعتبار باید حداقل شش ماه از تاریخ رزرو بلیط سوئیس باشد. برای شهروندان کشورهای اروپایی که برای سفر خود نیاز به پاسپورت ندارند، همراه داشتن کارت ملی کافی می باشد. بهتر است قبل از سفر به کشور سوئیس درباره مدارک لازم با کنسولگری یا آژانس مسافرتی مشورت کرد. از نکات مهمی که باید برای سفر به سوئیس بدانید این است که شهروندان سوئیسی یک مدرک شناسایی جهت اثبات هویت خود به همراه دارند، لذا افرادی که به این کشور سفر می کننده نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

[caption id="attachment_5021" align="aligncenter" width="780"]سفر به سوئیس سفر به سوئیس[/caption]

هزینه های سفر به سوئیس

به طور کلی سفر به اروپا برای مردم کشور ما گران خواهد بود. بنابراین سوئیس نیز جزو کشورهای گران قیمت برای سفر خواهد بود. هزینه های سفر به سوئیس شامل محل اقامت، هزینه رستوران ها و هزینه مربوط به حمل و نقل عمومی می باشد. برای کاهش هزینه های سفر به این کشور می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. به عنوان مثال می توان محل های مقرون به صرفه را جهت اقامت انتخاب کرد. مهمان خانه های اجاره ای، هاستل جوانان، اقامت گاه های B&B (تختخواب و صبحانه یا پانسیون) از جمله محل هایی در سوئیس هستند که دارای قیمت کمتر برای مسافران می باشند. خوراک و وعده های غذایی از دیگر هزینه های سفر به این کشور هستند که برای هر فردی متنوع خواهد بود. تعیین هزینه خوراک در کشور سوئیس بستگی به نحوه تهیه آن دارد. هزینه تهیه غذا از رستوران با هزینه پخت غذا توسط فرد با هم فرق خواهد داشت.

از دیگر هزینه های لازم برای سفر به کشور هزینه های مربوط به حمل و نقل هستند. بهتر است برای رفت و آمد در این کشور از وسایل حمل و نقل عمومی و ناوگان شهری استفاده کرد تا در هزینه های سفر خود صرفه جویی کرد. در لیست هزینه های سفر به سوئیس برای افرادی که به قصد گردش و تفریح به این کشور سفر می کنند لازم است هزینه بلیط بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی را نیز درج کنند.

[caption id="attachment_4788" align="aligncenter" width="780"]هزینه های سفر به سوئیس هزینه های سفر به سوئیس[/caption]

جاذبه های گردشگری سوئیس

در سفر به سوئیس دیدنی ها و جاذبه های بسیار وجود دارد که توریست ها و گردشگران از دیدن آنها لذت خواهند برد. شهر ژنو دارای مقر سازمان ملل، ساختمان برانزویک، کلیسای نوتردام ژنو و فواره طبیعی دریاچه ژنو می باشد که بازدید از آنها بسیار جذاب است. در شهر لوگانو کلیسای جامع سن لارنس،بافت قدیمی شهر و دریاچه لوگانو مکانهای پر بازدید برای گردشگران هستند. از جمله جاذبه های گردشگری شهر زوریخ خیابان بانهوف، بافت تاریخی و قدیمی شهر،کلیسای گروس مونستر، مرکز تجاری و مالی شهر و منطقه زوریخ برگ را می توان نام برد.

درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت سوئیس، ویزای سوئیس، تور سوئیس و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱