درباره آمستردام

درباره آمستردام

اگر تصمیم به سفر به یکی از شهرهای اروپایی را دارید ما سفر به شهر آمستردام هلند را به شما پیشنهاد می‌کنیم. درباره آمستردام بدانید که این شهر به بهشت اروپا نیز شهرت دارد دارای جاذبه‌های تماشایی بسیار زیادی می‌باشد و با تمامی شهرهای اروپایی متفاوت می‌باشد. شما با سفر به این شهر می‌توانید از سفر خود بسیار لذت ببرید و خاطره‌ای خوش برای خود بسازید و شک نداشته باشید که با یک بار سفر به این شهر حتما تمایل به سفری دوباره را خواهید داشت. شهر آمستردام به ظاهر کوچک است اما مناطق دیدنی بسیار زیادی دارد. بهتر است برنامه سفر خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که بتوانید از تمامی این زیبایی‌ها دیدن کنید.

شهر آمستردام

آمستردام پایتخت کشور زیبای هلند است و در قسمت شمالی این کشور واقع شده است. این شهر بسیار زیبا و تاریخی جزو 3 شهر مهم کشور هلند می باشد و اولین چیزی که در سفر به این بهشت زیبا جلب توجه می‌کند تعداد افراد زیادی است که از دوچرخه برای عبور و مرور استفاده می‌کنند. بیش از نیمی از ترددها در آمستردام با دوچرخه انجام می‌شود. کشور هلند به کشور گل‌ها معروف است و مشخصه این کشور گل‌های زیبا و فراوان آن می‌باشد.

شما در این شهر از طبیعت فوق العاده زیبا و تماشایی بی شک لذت خواهید برد. درباره آمستردام و وسعت این شهر میتوان گفت جاذبه‌های بسیار زیادی در این شهر وجود دارد که سبب جذب توریست ها گشته است. شهر آمستردام یکی از مقاصد مهم گردشگری در اروپا است و شما می‌ توانید در این شهر کانال‌های آبی بسیار زیادی را مشاهده کنید و وجود پل‌های فراوان بر روی این کانال‌ها تصویری تماشایی را ترسیم کرده است.

[caption id="attachment_12743" align="aligncenter" width="780"]شهر آمستردام شهر آمستردام[/caption]

آب و هوای آمستردام

درباره آمستردام، این شهر اروپایی میتوان گفت که دارای آب و هوایی معتدل می‌باشد و در زمستان شاهد بارش برف زیادی نخواهید بود. باران نیز در این شهر اندک و به صورت نم نم خواهد بود. مردم شهر آمستردام کمتر شاهد روزهای آفتابی هستند و در بیشتر ایام آسمان ابری و تیره است و با وزش باد همراه است. اگر تصمیم به سفر دارید می‌توانید با توجه به سلیقه خود زمان سفر را انتخاب کنید. ولی بهترین زمان سفر فصل بهار می‌باشد و شما میتوانید در این فصول اقدام به رزرو تور اروپا کرده و به این شهر سفر نمایید و همچنین می‌ توانید از طبیعت زیبای این شهر دیدن کنید و عطر گل‌ های بهاری را استنشاق کنید.

[caption id="attachment_12744" align="aligncenter" width="780"]درباره آمستردام درباره آمستردام[/caption]

غذاهای آمستردام

درباره آمستردام و غذاهایش جالب است بدانید که غذاهای این شهر مانند سایر شهرهای بزرگ دنیا مطرح نیست اما انواعی از غذاهای محلی هستند که تست کردن آنها خالی از لذت نخواهد بود.

1- پاتات: پاتات نوعی سیب زمینی سرخ شده می‌باشد که به همراه سس کچاپ، مایونز و یا بادام زمینی در رستوران های شهر آمستردام سرو می‌شود.

2- کراکت: این غذا بسیار لذیذ و خوشمزه است و شامل رول گوشت طعم دار شده به همراه ادویه‌های متفاوت می‌باشد.

3- بیتربالن: از وعده‌های غذایی بسیار خوشمزه و لذیذ هلند است و توپک‌های گوشتی ترد و سرخ شده می‌باشد که به همراه سس خردل سرو می‌شود.

4- شاه ماهی خام: این غذا نیز از دیگر خوشمزه‌های شهر آمستردام نزد مردم این سرزمین است که شامل شاه ماهی خام به همراه پیاز و ترشی می‌باشد.

[caption id="attachment_12745" align="aligncenter" width="780"]درباره آمستردام درباره آمستردام[/caption]

مکان‌های دیدنی شهر آمستردام

درباره آمستردام و معرفی تعدادی از جاذبه های دیدنی اش در ادامه همراهتان هستیم.

  • کانال‌های شهر آمستردام: این کانال‌ها جاذبه‌های بزرگ این شهر می‌باشند که در حاشیه آنها شما می‌توانید خانه‌های بسیار قدیمی و زیبایی را مشاهده کنید.
  • میدان رامبراند: این میدان به دلیل قرار داشتن تندیس نقاش معروف هلندی رامبراند به این نام شناخته می‌شود و نزد مردم شهر آمستردام بسیار محبوب است.
  • آسیاب بادی دخول آیا: در گذشته هلند دارای آسیاب‌های فراوانی بود و این کشور را با آسیاب‌های بادی می‌شناختند. امروزه تعداد کمی از آنها باقی مانده اند که از جاذبه‌های دیدنی شهر آمستردام شده‌اند.
  • بازار گل: در سفر به این شهر حتما به بازار گل شناور آن مراجعه کنید. این بازار گل بر روی یکی از کانال‌های این شهر قرار دارد. شما در این بازار می‌توانید گل‌ های طبیعی و خوش عطر زیبایی را مشاهده کنید.
[caption id="attachment_12746" align="aligncenter" width="780"]درباره آمستردام درباره آمستردام[/caption]

اقامت در آمستردام

هزینه اقامت در هتل‌ها و هاستل های ان شهر نسبتا بالا است و شما برای یک شب اقامت در این شهر باید مبلغ زیادی را پرداخت کنید. هتل‌های شهر آمستردام دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی هستند و شما می‌توانید اقامت خوشی را در این هتل‌ها تجربه کنید. وعده صبحانه به صورت رایگان برای مهمانان هتل سرو می‌شود. درباره آمستردام و بهترین هتل‌هایش می‌توان هتل لاکچری سوئیتز را نام برد. شما در این هتل می‌توانید اوقات خوشی را بگذرانید و از امکانات بی نظیر این هتل استفاده کنید.

هتل گراند امرات نیز هتلی مجلل و لوکس است که امکانات بی نظیر این هتل آن را خاص و متمایز کرده است. از هتل‌های ارزان قیمت در این شهر نیز می‌توان هتل هلمز، فولکس هتل و هتل سون بریجز را نام برد که امکانات نرمال و استانداردی برای اقامت شما دارند.

[caption id="attachment_12747" align="aligncenter" width="780"]درباره آمستردام درباره آمستردام[/caption]

راه کارهایی برای صرفه جویی در سفر به شهر آمستردام

  • استفاده از تورهای پیاده روی رایگان شهر آمستردام می‌تواند گزینه مناسبی برای صرفه جویی هزینه‌های شما در مدت زمان اقامت باشد.
  • با کرایه کردن قایق که هزینه بسیار کمی دارد شما می‌توانید تمامی نقاط شهر را ببینید و از قایق سواری نیز لذت ببرید.
  • با تهیه کارت عبور در شهر آمستردام می‌توانید به صورت رایگان از سیستم حمل و نقل این شهر استفاده کنید و از موزه‌های آن نیز دیدن کنید.
  • اگر خارج از زمان معمول ناهار خود را میل کنید هزینه کمتری را بابت ناهار پرداخت خواهید کرد.

معماری ساختمان‌ها در آمستردام

در زمان سفر به شهر آمستردام برخلاف سایر شهرهای بزرگ اثری از ساختمان‌های بلند و آسمان خراش‌ها نیست و ارتفاع ساختمان ها نباید از مقدار مشخصی بیشتر باشد و این مورد نیز یکی از زیبایی‌های این شهر می‌باشد. درباره آمستردام و معماری خانه هایش جالب است بدانید که معمولا فضای کافی برای جابجایی لوازم منزل وجود ندارد و از قلاب‌هایی که در بالای ساختمان‌ها نصب شده‌اند برای جابجایی لوازم استفاده می‌کنند.

اطلاعات کلی در سفر به شهر آمستردام

  • در سفر به شهر آمستردام شما هیچ خانه‌ای را نخواهید دید که دارای پرده باشد و این مورد یکی از ویژگی‌های خاص این شهر است.
  • بسیاری از مردم در قایق‌های خود زندگی می‌کنند و قایق‌ها خانه‌های آنها هستند و امکاناتی مانند باغچه و آشپزخانه نیز دارد.
  • مردم این سرزمین بلند قدترین مردم دنیا شناته شده‌اند.
  • اولین چیزی که توجه شما را در شهر آمستردام  به خود جلب خواهد کرد تعداد بسیار زیاد دوچرخه سواران این شهر می‌باشد و مردم این شهر برای تردد خود از دوچرخه استفاده می‌کنند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت هلند، ویزای هلند، تور هلند و تور اروپا 88851080-021