مراکز خرید ایتالیا

مراکز خرید ایتالیا

مراکز خرید ایتالیا از مهمترین مراکز خرید اجناس به روز و همچنین محل رونمائی محصولات جدید برندهای معروف می باشد. هر یک از شهرهای ایتالیا معروف به فروش محصولی خاص هستند که بستگی به نوع فعالیت مردم آن شهر دارد. در ادامه به محصولات عرضه شده و همچنین بهترین مراکز خرید ایتالیا پرداخته ایم :

مراکز خرید یکی از محل هایی است که مورد توجه مردم قرار گرفته است چرا که خرید یکی از مهمترین اوامر در زندگی هر شخص می باشد. ایتالیا کشوری است که فروشگاه های آن از مراکز خرید رده یک به حساب می آید. هر یک از شهرهای ایتالیا مراکز خرید خاصی دارند که به فروش وسایل مخصوص خود می پردازند. مردم ایتالیا را مردمی شیک پوش تشکیل می دهند که به مد اهمیت بسزایی می دهند و به پوشیدن لباس های فشن, و به روز عادت دارند.از ویژگی های مردم ایتالیا می توان به تمایل آنها به تنوع اشاره کرد به همین دلیل مراکز خرید بسیاری در هر یک از شهرهای ایتالیا احداث شده است که به فروش هرگونه لباس با مد جدید می پردازند. مراکز خرید ایتالیا به فروش محصولات پرطرفدار و همچنین مد روز می پردازند که باعث فروش بیشتر آنها شده است.

[caption id="attachment_218" align="aligncenter" width="800"]مراکز خرید ایتالیا مراکز خرید ایتالیا[/caption]

مهمترین مراکز خرید ایتالیا در رم

مردم رم نیز از جمله کسانی هستند که به مد اهمیت فراوانی می دهند از مهمترین مراکز خرید ایتالیا در رم می توان به پله های اسپانیایی شهر رم اشاره کرد این منطقه منظره شیک و بیاد ماندنی در ذهن شما ایجاد خواهد کرد. پله های اسپانیایی قبل از فروشگاه بودن از نظر تاریخی بودن نیز قابل توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. این فروشگاه از بهترین مراکز خرید ایتالیا به حساب می آید که به فروش لباس های فشن و به روز پرداخته است که مردم خوش پوش و خوب پسند رم جهت خرید لباس با برندهای معروف به این فروشگاه مراجعه می کنند.

فروشگاه های این مکان با دادن تخفیفات فصلی باعث جلب رضایت مشتریان می شوند. از دیگر مراکز خرید ایتالیا  هم نیز که مردم رم جهت خرید لباس با قیمت های ارزان استفاده می کنند فروشگاه euroma2 می باشد. این فروشگاه از 3 طبقه تشکیل شده است که طبقه آخر آن را بستنی فروشی ها و کافی شاپ های لوکس تشکیل داده اند. همچنین این فروشگاه بزرگترین اپل استور شهر را در خود جای داده است.

[caption id="attachment_219" align="aligncenter" width="800"]مهمترین مراکز خرید ایتالیا در رم مهمترین مراکز خرید ایتالیا در رم[/caption]

مهمترین مراکز خرید ایتالیا در میلان

شهر میلان از شهرهای به روز در امر لباس و فشن به حساب می آید و اکثر اجناس به روز در این شهر رونمائی می شود. فروشگاه ویتوریو امانوئل دوم یکی از فروشگاه های لاکچری و با طراحی روز است که کلیه مارک های پرطرفدار در این فروشگاه، شعبه ای را به خود اختصاص داده اند. ارائه تخفیفات ویژه در این فروشگاه بسیار مرسوم است چرا که با رونمائی محصول جدید تر و به روزتر محصولات قدیمی تر را با تخفیف ارائه می دهند و قیمتی به مراتب پایین تر خواهد داشت.

تمام این مرکز را سقفی شیشه ای فراگرفته است و بارش برف و باران باعث لذت بیشتر خواهد شد. همچنین رستوران ها و کافی شاپ های لوکس آماده پذیرائی از شما هستند. از بازارهای معروف دیگر میلان می توان به بساط پنجشنبه بازار آن اشاره کرد که قیمت های پایین آن باعث ازدحام در این بازار خواهد شد. پنجشنبه بازار را فروشندگانی تشکیل داده اند که کرایه مغازه نمی دهند و به همین منظور اجناس را با قیمتی مناسب به فروش می رسانند.

[caption id="attachment_220" align="aligncenter" width="800"]مهمترین مراکز خرید ایتالیا در میلان مهمترین مراکز خرید ایتالیا در میلان[/caption]

مهمترین مراکز خرید ایتالیا در فلورانس

فلورانس یکی از شهرهای ایتالیا است که اماکن تاریخی نیز دارد و بافت شهر سن تاریخی آن را به نمایش گذاشته است. فلورنس نیز از مهمترین مراکز خرید ایتالیا به شمار می رود که مردم آن به ساخت وسایل و کیف و کفش چرمی می پردازند به همین دلیل توجه بسیاری از گردشگران را با اجناس چرمی جلب کرده اند. از بزرگترین مراکز خرید محصولات محلی فلورانس بازار سن لورنزو را می توان نام برد که در بهترین منطقه فلورانس واقع شده است که صنایع دستی ساخته شده از چرم در این فروشگاه به فروش گذاشته شده است که تنوع رنگ این محصولات باعث پر زرق و برق شدن این فروشگاه شده است. جنس چرم این محصولات اصل است اما در بازار جنس تقلبی نیز وجود دارد که باید به آن توجه کرد و کالای اصل را از تقلبی تشخیص داد.

[caption id="attachment_221" align="aligncenter" width="800"]مهمترین مراکز خرید ایتالیا در فلورانس مهمترین مراکز خرید ایتالیا در فلورانس[/caption]

مهمترین مراکز خرید ایتالیا در ونیز

ونیز از شهرهای معروف ایتالیا به شمار می آید که فروشگاه های این شهر رضایت مشتریانش را جلب کرده است. کوچه های باریک آن بیانگر تاریخی بودن آن است. فروشگاه های ونیز که از جمله بهترین مراکز خرید ایتالیا به شمار می رود را خیابان های شهر تشکیل می دهند که بدون دستکاری بافت قدیمی مغازه های مدرن و شیک احداث شده اند که این امر سبب پرطرفدار بودن این فروشگاه ها شده است. فروشگاه ونیز در خیابان های بین پل دریالتو و میدان سن مارکو واقع شده اند که تمامی برندهای معروف ایتالیا شعبه ای در این منطقه احداث کرده اند. از جمله مارک های معروفی که فروشگاه های پرفروش این مرکز را تشکیل می دهند مارک های گوچی, پرادا, آرمانی را می توان نام برد که در فصل های به خصوصی با ارائه تخفیف کالاها باعث ازدحام بیشتر در این مراکز می شوند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای ایتالیا ، وقت سفارت ایتالیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱