درباره کرت

درباره کرت

درباره کرت می توان گفت جزیره کرت یکی از زیباترین و بی نظیرترین جزیره های یونان و مدیترانه می باشد؛ و با دارا بودن جاذبه های بسیار چشمگیر و دیدنی هر ساله گردشگران و توریست های بسیاری را به سوی خود جذب می کند. کرت از کهن ترین جزیره های کشور یونان و مدیترانه می باشد.

جزیره کرت

جزیره کرت یکی از زیباترین و بی نظیرترین جزیره های یونان و دریای مدیترانه می باشد که با دارا بودن منظره و طبیعتی بسیار جالب و دلربا هر ساله گردشگران و مسافران بی شماری را به سوی خود جذب می کند. این جزیره یکی از کهن ترین و تاریخی ترین شهرهای قاره اروپا به شمار می آید. کرت به مهد تمدن مینوسی معروف می باشد و به تنهایی می تواند یک کشور مجزا محسوب شود. با توجه به اکتشافات و یافته هایی که از این جزیره مشاهده شده است درباره کرت می توان گفت قدمت کرت بیش از این تمدن می باشد. معماری و طراحی این شهر به شکلی می باشد که هر فردی را در یک نگاه مجذوب خود می کند. بخشی از معماری و طراحی جزیره کرت به دوران عثمانی و حضور مسلمانان در این جزیره برمی گردد. مسافران و گردشگران با سفر به این جزیره زیبا بهترین سفر زندگی خود را تجربه می کنند و با قدم زدن در ساحل درخشان این جزیره و مشاهده کردن رشته کوه ها و طبیعت چشم نواز جزیره کرت حس منحصر به فرد بودن را تجربه می کنند شما نیز می توانید با در اولویت قرار دادن جزیره کرت در بین سفرهای تفریحی خود از نزدیک این شهر را مشاهده نمایید.

[caption id="attachment_632" align="aligncenter" width="800"]درباره کرت درباره کرت[/caption]

آب و هوای جزیره کرت

آب و هوای جزیره کرت مدیترانه ای می باشد و می توان گفت در فصل تابستان آب و هوای این جزیره تا حدودی غیرقابل تحمل می باشد چرا که گرمای سوزان باعث اذیت شدن بسیاری از مسافران و گردشگران می شود با این حال در این فصل انبوهی از توریست ها و گردشگران را می توانید در این جزیره مشاهده نمایید. هم چنین نرخ رزرو هتل های جزیره کرت در این فصل نیز بسیار افزایش می یابد. چرا که در فصل تابستان به دلیل وجود روزهای تعطیلی بسیار زیاد افراد می توانند با خیال راحت و بدون استرس از محدود بودن زمان به سفر خود بپردازند. درباره کرت در فصل زمستان نیز هوای جزیره کرت مناسب می باشد فقط با این تفاوت که در این فصل بارش های ناگهانی می تواند غیر از انتظار مسافران بوده و باعث اذیت شدن گردشگران در گشت و گذار در این جزیره باشد. در بخش بعدی در مورد بهترین زمان سفر به این جزیره برای علاقه مندان اطلاعاتی دقیق ارائه داده ایم با ما همراه باشید.

[caption id="attachment_633" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای جزیره کرت آب و هوای جزیره کرت[/caption]

بهترین زمان سفر به جزیره کرت

بهترین زمان سفر به جزیره کرت با توجه به شرایط آب و هوایی فصول بهار و پاییز می باشد چرا که در این فصول شرایط اقلیمی بسیار مناسب می باشد و خبری از گرمای طاقت فرسا و بارش های بسیار نیست. مسافران و گردشگران با توجه به موقعیت و شرایط خود می توانند زمان سفرشان را به یکی از این دو فصل موکول کنند در این صورت می توانند بدون نگرانی از تغییرات اقلیم هوایی به این سفر تفریحی و گردشی بروند. در فصل پاییز هوای جزیره کرت مناسب می باشد به طوری که به راحتی می توانید در ساحل زیبای دریای مدیترانه شنا کنید و لحظات به یاد ماندنی و فوق العاده ای را با خانواده تان سپری کنید.

[caption id="attachment_634" align="aligncenter" width="800"]بهترین زمان سفر به جزیره کرت بهترین زمان سفر به جزیره کرت[/caption]

جاذبه های دیدنی جزیره کرت

همان طور که در بخش اول نیز درباره کرت اشاره کردیم این جزیره دارای جاذبه های بسیار زیبایی می باشد که شما می توانید با سفر به این جزیره از نزدیک تمامی این جاذبه ها را دیدن کنید. از جاذبه های این جزیره می توان به موزه باستان شناسی ایراکلیون، کنوسوس باستان، چاینا اشاره کرد. تنگه سامره گرجی نیز از دیگر جاذبه های این جزیره می باشد که دارای منظره و طبیعت وصف نشدنی می باشد در نزدیکی این تنگه یک پارک ملی حیات وحش واقع می باشد که شما می توانید هنگام بازدید از این تنگه از این پارک نیز دیدن کنید.

[caption id="attachment_635" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های دیدنی جزیره کرت جاذبه های دیدنی جزیره کرت[/caption]

هزینه اقامت در جزیره کرت

درباره کرت هزینه اقامت در آن باید گفت با توجه به اقامتگاهی که مایل هستید در آنجا اتاق رزرو نمایید متغیر می باشد. اگر برای شما هزینه اقامت مسئله ای نمی باشد می توانید در لوکس ترین و مجهزترین هتل های این جزیره اقامت داشته باشید که در این صورت بایستی هزینه گرانی را پرداخت نمایید؛ اما اگر می خواهید هزینه ارزانی را در قبال اقامت در این جزیره پرداخت کنید می توانید با رزرو اتاق ها و سوئیت ها هزینه پایین تری را بپردازید. هتل الوندا یکی از لوکس ترین و زیباترین هتل های این جزیره می باشد تمامی اتاق های این هتل دارای امکانات بسیار خوبی می باشد و هم چنین با دارا بودن طراحی و دکوراسیون بسیار شیک مسافران و گردشگران را مجذوب خود می کند.

هزینه خورد و خوراک در جزیره کرت

درباره کرت باید گفت اگر می خواهید در یکی از رستوران ها و غذاخوری های لوکس جزیره کرت وعده غذایی میل نمایید بایستی هزینه گرانی را در نظر بگیرید. شما می توانید در رستوران های بی نظیر این جزیره انواع غذاهای یونانی و مدیترانه ای میل نمایید و از طبیعت زیبای سواحل مدیترانه دیدن کنید. هم چنین می توانید با تهیه مواد اولیه غذایی خودتان در کنار ساحل زیبای مدیترانه آشپزی کنید و از طبیعت بی نظیر این جزیره لذت ببرید.

[caption id="attachment_636" align="aligncenter" width="800"]هزینه خورد و خوراک در جزیره کرت هزینه خورد و خوراک در جزیره کرت[/caption]

هزینه حمل و نقل در جزیره کرت

برای حمل و نقل و جابه جایی در جزیره کرت می توانید با کرایه کردن یک وسیله نقلیه به راحتی و آسانی در این جزیره به گشت و گذار بپردازید. برای این کار به شما توصیه می کنیم با مراجعه به موسسات کرایه موتور و اتومبیل و دوچرخه با توجه به میزان بودجه خود و انتخاب یکی از وسیله های نقلیه را برگزینید. از بیشترین وسیله های نقلیه که مورد استفاده قرار می گیرد کالسکه می باشد که شما می توانید با استفاده از آن حس و حال دوران قدیم و کهن کرت را تجربه نمایید و درباره کرت و فرهنگ آن بیشتر بدانید.

[caption id="attachment_639" align="aligncenter" width="800"]هزینه حمل و نقل در جزیره کرت هزینه حمل و نقل در جزیره کرت[/caption]

چگونه به جزیره کرت برویم؟

اگر شما نیز قصد سفر و گذراندن اوقات فراغت در این جزیره را دارید ابتدا بایستی ویزای توریستی یونان را اخذ و دریافت نمایید اما پیش از آن بهتر است درباره کرت بیشتر بدانید. برای انجام این کار نیز باید تمامی مراحل لازم و ضروری را طی کنید و مدارک لازم و مربوطه را آماده و به سفارت خانه یونان تحویل بدهید. شما می توانید برای سفر به جزیره کرت به صورت شخصی و یا با استفاده از تورهای ترکیبی یونان از این جزیره زیبا و دلربا دیدن نمایید. توجه داشته باشید برای سفر به جزیره کرت بایستی یک پرواز داخلی داشته باشید و یا می توانید از کشتی نیز استفاده نمایید که این امر بسته به خواست و انتخاب شما می باشد. شما می توانید برای سفر به کشور یونان پروازهایی از بین پروازهای قطر، ترکیش، امارات، آلیتالیا و یا الاتحاد یکی را انتخاب نمایید و سفر بی نظیر خود را به این جزیره زیبا آغاز کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱