بهترین زمان سفر به بوردو

بهترین زمان سفر به بوردو

سفر به بوردو به طور حتم سالانه یکی از مقاصد بسیاری از گردشگران سراسر دنیا می باشد زیرا این شهر رویایی فرانسه دارای تعداد زیادی اماکن تاریخی و گردشگری بوده که دیدن آن خالی از لطف نخواهد بود. حال در این بین ما میخواهیم در ادامه بررسی کنیم ببینیم بهترین زمان سفر به بوردو از جوانب مختلف چه زمانی می باشد؟

سفر به بوردو

یکی از زیباترین و لوکس ترین شهر های فرانسه که به شهر زیبای خفته نیز مشهور است، شهر بوردو بوده که به طور حتم سفر به آن می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. این شهر زیبا سالانه مقصد گردشگران متعددی قرار می گیرد که در این بین می خواهیم بررسی کنیم ببینیم بهترین زمان سفر به بوردو چه زمانی است؟ توجه داشته باشید که هر فردی دوست دارد در شرایط خاصی سفر کند حال لازم است قبل از اقدام به مسافرت و تهیه بلیط شرایط مختلف مقصد را مورد بررسی قرار داده و سپس فصل مورد نظر خود را جهت سفر به شهرهای مختلف جهان انتخاب کنید. لازم است بدانید که بوردو از جمله شهرهای جنوب غربی فرانسه بوده که انگور های فوق العاده ی آن موجب معروفیت بیش از پیش این شهر شده است.

[caption id="attachment_988" align="aligncenter" width="800"]سفر به بوردو سفر به بوردو[/caption]

بهترین زمان سفر به بوردو از لحاظ آب و هوایی

یکی از نکات بسیار مهمی که در هنگام سفر به بوردو باید مورد توجه قرار بگیرد، آب و هوای این شهر می باشد زیرا به طور حتم اطلاع از موقعیت جغرافیایی این شهر می‌تواند به گردشگران کمک کند که در بهترین زمان سفر به بوردو از نظر آب و هوا کنند. توجه داشته باشید که آب و هوای بوردو به عنوان یکی از شهرهای جنوب غربی فرانسه دارای تفاوت هایی با دیگر مناطق این کشور می باشد به طوری که این ناحیه جزء پر بارش ترین مناطق کشور فرانسه محسوب شده و در نتیجه می‌توان گفت توجه به آب و هوای آن در تعیین زمان سفر به بوردو حائز اهمیت می باشد.

آب و هوای این شهر اقیانوسی است یعنی زمستان های ملایم و تابستان های گرم دارد به طوری که میانگین دمای این شهر در تابستان به ۱۹ درجه و در زمستان به ۶ درجه می رسد. با این وجود می توان گفت زمستان های این شهر سرد نبوده و می تواند برای مسافرت مناسب باشد از طرفی تابستان عملاً یکی از زمان هاییست که بسیاری از گردشگران جهت مسافرت اقدام می کنند.

[caption id="attachment_989" align="aligncenter" width="800"]بهترین زمان سفر به بوردو از لحاظ آب و هوایی بهترین زمان سفر به بوردو از لحاظ آب و هوایی[/caption]

بهترین زمان سفر به بوردو برای استفاده از تفریحات آبی

با بررسی آب و هوای بوردو دریافتیم که سفر به بوردو در هر ماهی امکان پذیر بوده و مشکل ساز نمی باشد. اما در این بین بعضی از افراد علی رغم گرم بودن هوای بوردو در فصل تابستان در این فصل اقدام به سفر به این شهر می کنند زیرا به طور حتم در تابستان امکان استفاده از تفریحات دریایی و اقیانوسی بسیار زیاد است زیرا در زمستان ریزش باران بیشتر بوده و امکانات استفاده از تفریحات دریایی تا حدود زیادی کم می شود. با این وجود افرادی که می خواهند از تمام امکانات شهر بوردو استفاده کنند، بهتر است در فصل تابستان به این شهر سفر نمایند زیرا یکی از بهترین زمان سفر به بوردو می باشد.

[caption id="attachment_990" align="aligncenter" width="800"]بهترین زمان سفر به بوردو برای استفاده از تفریحات آبی بهترین زمان سفر به بوردو برای استفاده از تفریحات آبی[/caption]

بهترین زمان سفر به بوردو از نظر حجم مسافران

همانطور که گفته شد سفر به بوردو از جهات متفاوتی باید مورد بررسی قرار گیرد و هر فرد می‌تواند بنا به سلیقه ی خود فصلی برای سفر به این شهر را انتخاب کند. حال اگر دوست دارید که در فصول خلوت سال به شهر بوردو سفر کنید و فردی هستید که از شلوغی خوشتان نمی آید، بهترین زمان سفر به بوردو فصل زمستان می باشد زیرا در این فصل با توجه به ریزش بیشتر باران ها افراد کمی اقدام به سفر به بوردو می نمایند. از طرفی همانطور که گفته شد افراد زیادی تابستان را جهت سفر به بوردو انتخاب می‌نمایند.

[caption id="attachment_991" align="aligncenter" width="800"]بهترین زمان سفر به بوردو از نظر حجم مسافران بهترین زمان سفر به بوردو از نظر حجم مسافران[/caption]

بهترین زمان سفر به بوردو از نظر هزینه

گردش در شهر مدرن و زیبای بوردو می تواند خواسته ی بسیاری از افراد باشد، همچنین دیدن مناطق گردشگری بوردو به طور حتم باب میل بسیاری از افراد است، اما با این وجود ممکن است افراد زیادی به فکر هزینه های سفر در بوردو باشند و به دنبال بهترین زمان سفر به بوردو از لحاظ هزینه ها می باشند. از این رو اگر دوست دارید در زمانی به این شهر سفر کنید که هزینه ی کمتری متحمل شوید، پیشنهاد ما به شما انتخاب فصول خلوت از جمله زمستان می باشد. زیرا به طور حتم در این فصل به دلیل کمتر بودن گردشگران، قیمت خوردو، خوراک و اقامت کاهش چشمگیری پیدا می‌کند که این امر می‌تواند بسیار مورد پسند گردشگران واقع شود. اما فصل جولای تا آگوست می‌توان گفت شلوغ ترین زمان گردشگری در بوردو بوده که این امر موجب بالا رفتن بسیار زیاد قیمت‌ها می‌شود به طوری که حتی مردم محلی نیز در این ماه ها از منازل خود خارج نمی شود و زمان سفر خود را به مواقع دیگری موکول می‌نمایند.

[caption id="attachment_992" align="aligncenter" width="800"]بهترین زمان سفر به بوردو از نظر هزینه بهترین زمان سفر به بوردو از نظر هزینه[/caption]

بهترین زمان سفر به بوردو برای دیدن آینه ی آب بوردو

یکی از بزرگترین استخر های بازتاب کننده که روبروی کاخ بوردو بنا شده است و از جمله اماکن دیدنی و منحصر به فرد شهر برده به شمار می رود، آینه آب بوردو می باشد. زیرا آبی که در این استخر وجود دارد نمای کامل و زیبایی از کاخ را به نمایش می گذارد که در تابستان هر ۱۵ دقیقه یکبار دستگاه ها،‌ مه ای را در هوا پراکنده کرده که این امر موجب صاف و صیقلی شدن آب و در نتیجه بازتاب بهتر می شود. از این رو اگر دوست دارید که این آینه ی زیبا را از نزدیک ببینید بهتر است در فصل تابستان اقدام به سفر به بوردو کنید.

[caption id="attachment_993" align="aligncenter" width="800"]بهترین زمان سفر به بوردو برای دیدن آینه ی آب بوردو بهترین زمان سفر به بوردو برای دیدن آینه ی آب بوردو[/caption]

بهترین زمان سفر به بوردو برای خرید از خیابان سنت کاترین

خیابان سنت کاترین یکی از طولانی ترین خیابان های خرید در اروپا می باشد که در شهر زیبای بوردو فرانسه واقع شده است. این خیابان برای کسانی که عاشق خرید هستند، بهشتی بی نظیر جلوه می دهد و موجب شده هیجان و شور غیر قابل وصفی در این شهر به وجود بیاید و روزانه افراد زیادی برای خرید یا حتی پیاده روی در این خیابان حضور به هم می رسانند. خیابان سنت کاترین علاوه بر تعداد زیاد فروشگاه های متنوعی که دارد بناهای تاریخی متعددی را نیز در خود جای داده که می توانید در طول مدت گردش در این خیابان آنها را نیز تماشا کنید.

توجه داشته باشید که همه ی روزهای سال این خیابان بسیار زیبا مملو از جمعیت بوده و سالانه حراجی های بسیار بزرگ و هیجان انگیزی در این خیابان برگزار می‌شود که خریداران را برای خرید محصولات مختلف به وجد می آورد اما در بهمن و تیر ماه که مختص حراجی است، از سراسر دنیا تاجران بزرگی به این منطقه می آیند تا محصولات خود را به نمایش بگذارند. از این رو اگر دوست دارید خرید بی نظیر در شهر بوردو داشته باشید بهترین زمان سفربه بوردو بهمن و تیر ماه می باشد.

[caption id="attachment_994" align="aligncenter" width="800"]بهترین زمان سفر به بوردو برای خرید از خیابان سنت کاترین بهترین زمان سفر به بوردو برای خرید از خیابان سنت کاترین[/caption]

بهترین زمان سفر به بوردو برای دیدن فستیوال ها

سالانه فستیوال ها و رویدادهای متعددی در کشور فرانسه و شهر بوردو برگزار می شود که اگر دوست دارید در هنگام سفر به بوردو از این فستیوال ها دیدن کنید، بهتر است زمان دقیق آن را در سایت های اینترنتی جستجو کرده و هر کدام از آن‌ها را که تمایل دارید انتخاب کرده و در زمان برگزاری این فستیوال ها به این شهر زیبا سفر نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱