بلیط ایتالیا

بلیط ایتالیا

بلیط ایتالیا یک سند مهم برای سفر به ایتالیا به شمار می رود زیرا همانطور که می دانید ایتالیا یکی از توریستی ترین و زیباترین کشور های اروپا است. این کشور هر ساله تعداد زیادی توریست را پذیرا می باشد از این رو دارای تور های متفاوت گردشگری است که برای هر کدام از آنها نیاز به تهیه بلیط می باشد. در این مقاله سعی بر این داریم که انواع بلیط ایتالیا و نحوه گرفتن آن، مدارک و شرایط دریافت بلیط را بطور مختصر شرح دهیم.

بسیاری از افراد به دلایل مختلفی به کشور های اروپایی سفر می کنند. یکی از این دلایل می تواند این باشد که کشور های اروپایی جاذبه های توریستی زیادی دارند و بسیاری از افراد برای مسافرت اروپا را انتخاب می کنند از این رو درخواست برای بلیط ایتالیا که یکی از کشورهای اروپایی و پرجاذبه می باشد افزایش می یابد. افراد به راحتی با مراجعه به آژانس های هواپیمایی می توانند بلیط ایتالیا را تهیه کنند. برای گرفتن بلیط باید حتماً به یک سری از نکات اعم از: شرایط دریافت بلیط ایتالیا، مدارک مورد نیاز برای دریافت بلیط، از چه شرکت های هواپیمایی می توان این بلیط را دریافت کرد، قیمت بلیط مورد نظر، پیدا کردن مکان مناسب برای اقامت و در نهایت بهترین زمان برای تهیه بلیط توجه نمود.

[caption id="attachment_205" align="aligncenter" width="800"]بلیط ایتالیا بلیط ایتالیا[/caption]

ایتالیا و سفر به آن

این کشور به علت شکلی که دارد به چکمه معروف است. ایتالیا به عنوان یکی از کشورهای زیبا و سرسبز شناخته شده است و به همین دلیل سالانه تعداد زیادی توریست را پذیرا می باشد. همینطور در این کشور به دلیل وجود موقعیت های شغلی، پزشکی، تحصیلی عالی بسیاری از افراد در فکر آن هستند که به این کشور سفر کنند. مساحت این کشور 301000 کیلومتر مربع می باشد که دارای 59 میلیون نفر جمعیت است و در واقع یکی از پرجمعیت ترین کشورهای اروپا به حساب می آید.

[caption id="attachment_206" align="aligncenter" width="800"]ایتالیا و سفر به آن ایتالیا و سفر به آن[/caption]

انواع بلیط ایتالیا

همانطور که در قسمت فوق به آن اشاره کردیم سفر به ایتالیا دلایل متنوعی می تواند داشته باشد. با توجه به نوع سفر، انواع بلیط متفاوت است برای مثال کسی که برای گردش و در واقع به عنوان توریست به این کشور می رود بلیط رفت و برگشت می گیرد چون مدت اقامت فرد در این کشور طولانی نخواهد بود ولی کسی که به مقاصد دیگر مثلاً تحصیل سفر می کند، مطمئناً یک سفر طولانی را در پیش دارد پس فقط بلیط تک سفره خریداری می کند. همیشه با توجه به نوع بلیط خدماتی که در طول سفر ارائه می شود و همچنین قیمت بلیط متفاوت خواهد بود. پس بهتر است شخص در همان ابتدا نوع بلیط خود را مشخص کند و برای اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع بلیط با آژانس های مسافرتی مشورت کند. در نهایت می توان گفت کسانی که می خواهند به عنوان توریست وارد این کشور شوند می توانند تور ایتالیا یا اروپا را نیز رزرو فرمایند.

[caption id="attachment_207" align="aligncenter" width="800"]انواع بلیط ایتالیا انواع بلیط ایتالیا[/caption]

قیمت بلیط ایتالیا

قیمت بلیط ایتالیا به عوامل زیادی بستگی دارد برای مثال نوع ایرلاینی که فرد انتخاب می کند یا اینکه چه نوع خدماتی در طول سفر دریافت می کند بر روی قیمت بلیط تأثیر می گذارد. در کل می توان گفت که بلیط کشور ایتالیا به نسبت کشورهای دیگر کمی گران تر می باشد البته در بعضی از مواقع سال به دلیل اینکه مسافران کمتری به ایتالیا مسافرت می کنند، باعث می شود کمی از هزینه ی بلیط ایتالیا کم شود.

[caption id="attachment_208" align="aligncenter" width="800"]قیمت بلیط ایتالیا قیمت بلیط ایتالیا[/caption]

بهترین زمان برای تهیه بلیط ایتالیا

بهترین زمان برای تهیه بلیط بیشتر برای گردشگرانی حائز اهمیت است که می خواهند سفر کم هزینه تر و با کیفیتی را داشته باشند و این زمانی امکان پذیر است که شخص بتواند بلیطی با قیمت ارزان و همچنین هتلی با قیمت مناسب را رزرو کند. پیدا کردن این موارد بستگی به این دارد که چه زمانی بلیط را تهیه کنید. آب و هوا و فستیوال هایی که در این کشور برگزار می شود، بر قیمت بلیط تاثیر می گذارند. مثلا در ماه های آوریل و ژوئن به دلیل اینکه هوای ایتالیا بسیار دل انگیز و مناسب می باشد نه تنها قیمت بلیط افزایش می یابد بلکه قیمت هتل های این کشور نیز افزایش پیدا می کند. در نتیجه بهتر است که مسافران بهترین زمان را برای گرفتن بلیط ایتالیا انتخاب کنند.

 شرایط دریافت بلیط ایتالیا

در این مورد می توان گفت که شرایط دریافت بلیط همان شرایط خروج از کشور است. در هر کشوری بنا بر قوانین آن شرایط خروج از کشور متفاوت است. برای مثال در ایران از خروج کسانی که خدمت سربازی نرفته اند یا اینکه افرادی که بدهی های مالیاتی دارند و ...، از کشور جلوگیری می شود. پس وقتی که شخصی اقدام به گرفتن بلیط ایتالیا می کند باید به شرایط خروج خود از کشور توجه کند.

شرکت های ارائه دهنده بلیط ایتالیا

شرکت های بسیاری وجود دارد که بلیط ایتالیا را ارائه می دهند اما موضوع قابل توجه اینجاست که کدام یک از آن ها را باید انتخاب کرد، برای پاسخ به این سوال باید گفت که افراد ابتدا باید درباره ی آژانس موردنظر تحقیق کرده و در نهایت تصمیم بگیرند. هر آژانس دارای خدمات متفاوتی است و امروزه به علت وجود رقابت بین آژانس های مسافرتی هر کدام از آنها دارای خدمات های متنوع تری نسبت به دیگری هستند. وقتی که افراد اطلاعات کاملی از آنها داشته باشند می توانند به راحتی یکی از آنها را انتخاب کنند.

[caption id="attachment_211" align="aligncenter" width="800"]شرکت های ارائه دهنده بلیط ایتالیا شرکت های ارائه دهنده بلیط ایتالیا[/caption]

مدارک مورد نیاز برای دریافت بلیط

افرادی که قصد سفر به ایتالیا را دارند باید از قبل مدارک مورد نیاز آن را آماده نمایند یکی از مهم ترین مدرک که برای خروج از کشور نیاز است، پاسپورت می باشد که شخص مورد نظر باید بعد از تصمیم به سفر اعتبار آن را چک نموده و در صورت اتمام اعتبار اقدام به تمدید آن نماید. یکی دیگر از مدارک مهم، ویزای کشور مورد نظر می باشد که در اینجا کشور مورد نظر ایتالیا است. در صورت نداشتن ویزا افراد باید با مراجعه به آژانس ها و با رزرو وقت سفارت ایتالیا، ویزای خود را تهیه نمایند. در نهایت یک سری مدارک نیز وجود دارد که برای بعضی از اشخاص خاص لازم است، برای مثال افرادی که در سربازی هستند باید ابتدا مدرکی را به عنوان وثیقه قرار دهند تا اجازه ی خروج آنها از کشور صادر شود.

خطوط هواپیمایی ایران به ایتالیا در شرکت های مختلف

بلیط ایتالیا با پرواز مستقیم:

1.      خرید بلیط ایتالیا از ایران ایر: این شرکت یکی از شرکت هایی می باشد که در مقابل قیمت مناسبی که دریافت می کند بهترین کیفیت را در اختیار مسافران قرار می دهد. این پرواز از فرودگاه امام خمینی تهران پرواز می کند و در فرودگاه فیومیچینو رم فرود می آید. طول این سفر حدود 5 ساعت و 15 دقیقه خواهد بود. این یک پرواز مستقیم است و در طی مسیر در هیج جا توقف نخواهد کرد.

2.      بلیط ایتالیا – ماهان: این شرکت هواپیمایی نیز سفر مستقیم دارد و مبدأ آن نیز فرودگاه امام خمینی تهران می باشد اما با این تفاوت که این پرواز در فرودگاه میلان فرود خواهد آمد.

3.   بلیط ایتالیا با ایرلاین آلیتالیا: این شرکت ایرلاین بین المللی ایتالیا می باشد و پروازهای مستقیم از تهران به ایتالیا دارد. مبدا پرواز فرودگاه امام خمینی تهران و مقصد آن فرودگاه فیومیچینو می باشد.

بلیط ایتالیا با پرواز غیر مستقیم:

1.      بلیط ایتالیا با اوکراین ایرلاین: این پرواز همانطور که از اسمش پیداست بطور غیر مستقیم انجام می شود به این صورت که هواپیما ابتدا فرودگاه امام خمینی را به مقصد فرودگاه بوریسپیل کی یف اوکراین ترک می کند که این پرواز 4 ساعت و 15 دقیقه به طول می انجامد. سپس ادامه پرواز را از مقصد فرودگاه اوکراین به مقصد فیومیچینو به مدت 2 ساعت و 55 دقیقه انجام می دهد که در نهایت طول کل پرواز از تهران به ایتالیا 9 ساعت و 10 دقیقه می شود.

2.     بلیط ایتالیا با ایرلاین بلاویا بلاروس: در این ایرلاین سفر از تهران به ایتالیا به 10 ساعت و25 دقیقه به طول می انجامد. به این صورت که بعد از طی 4 ساعت پرواز از تهران به مینسک، پس از ساعتی استراحت از مینسک به سمت ایتالیا پرواز خواهد کرد. این شرکت نیز با ارائه ی خدمات مطلوب در برابر قیمت بلیط مورد نظر بسیار مناسب می باشد.

3.      بلیط ایتالیا با ایرلاین ایر فرانس فرانسه: خرید بلیط از این ایرلاین به دلیل اعتبار و خدماتی که دارد هزینه ی بیشتری خواهد داشت. این ایرلاین پس از پرواز 6 ساعته ی خود از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه پاریس فرانسه یک توقف 1 ساعت 35 دقیقه ای خواهد داشت. بعد از پایان استراحت در عرض 2 ساعت از فرودگاه پاریس به فرودگاه فیومیچینو رم ایتالیا پرواز می کند. که در نهایت این پرواز از تهران به ایتالیا به 9 ساعت و 35 دقیقه می کشد.

4.   بلیط ایتالیا با ایرلاین قطر ایرویز: این ایرلاین نیز مانند ایرلاین ایر فرانس یکی از معتبر ترین وگران قیمت ترین ایرلاین می باشد که دلیل این گران قیمت بودن خدمات ویژه ای است که در طی سفر به مسافر ارائه می دهد. هواپیماهای این ایرلاین  2 ساعت و 5 دقیقه از تهران به دوحه پرواز می کنند و بعد از استراحت 1ساعت و45 دقیقه ای در آن جا، دوحه را به مقصد فیومیچینو رم ترک می کند که این پرواز 6 ساعت و 35 دقیقه طول می کشد و در نهایت زمان کل پرواز به 10 ساعت و25 دقیقه می رسد.

[caption id="attachment_213" align="aligncenter" width="800"]خطوط هواپیمایی ایران به ایتالیا در شرکت های مختلف خطوط هواپیمایی ایران به ایتالیا در شرکت های مختلف[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای ایتالیا ، وقت سفارت ایتالیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱