سفر به بلژیک

سفر به بلژیک

کشور بلژیک یکی از زیباترین و بی نظیرترین کشورهای اروپایی می باشد مردم بلژیک به زبان رسمی صحبت می کنند. سفر به بلژیک در سال های اخیر بسیار رونق یافته است و از جمله عواملی که در این امر تاثیرگذار می باشد وجود جاذبه های تاریخی و تفریحی بی نظیر در این کشور می باشد. که گردشگران و توریست های بی شماری را به سوی خود جذب می کند. همچنین دو سوغات بی نظیرش سرخ کردنی و شکلات از جمله مواردی می باشد که بدون میل کردن این خوراکی سفری کامل را تجربه نخواهید کرد.

بلژیک

بلژیک کشوری سرسبز با جاذبه های بسیار دیدنی و شگفت انگیزی می باشد و دارای مساحتی بسیار کوچک است مردمان این کشور به سه زبان فرانسوی، آلمان و هلندی صحبت می کنند. برای سفر به بلژیک بایستی ویزای مربوطه خود را از طریق راه های قانونی اخذ نمایید. پایتخت این کشور شهر زیبای بروکسل می باشد که هر ساله گردشگران و مسافران بی شماری را در خود جای می دهد. کشور بلژیک طبیعتی بی نظیری را داراست و این امر از بزرگترین عواملی می باشد که مسافران و گردشگران را به سوی خود جذب می کند. اگر شما نیز قصد سفر به بلژیک را در سر دارید بایستی یک سری نکات مهم و ضروری در مورد فرهنگ و قوانین این کشور به دست آورید تا کمتر به مشکلات دچار شوید. توجه داشته باشید قبل از سفر به این کشور به دلیل اختلاف زمانی یک و نیم ساعت بین تهران و بروکسل ساعت خود را با آن تنظیم کنید. واحد پول کشور بلژیک یورو بوده و کد تلفنی این کشور +32 می باشد. جهت رزرو تور اروپا و به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید.

[caption id="attachment_4958" align="aligncenter" width="780"]بلژیک بلژیک[/caption]

آب و هوای بلژیک

کشور بلژیک دارای آب و هوای معتدلی می باشد. و از گرمای بیش از حد و سرمای شدید خبری نیست و این امر برای مسافران و گردشگران امری بسیار خوشایند می باشد. هم چنین میزان بارندگی در کشور بلژیک در مقایسه با کشورهای دیگر اروپایی بسیار زیاد می باشد. شما می توانید با کسب اطلاعات دقیق تر در زمینه آب و هوای حاکم در کشور بلژیک با توجه به فصلی که قصد سفر دارید تصمیم مناسبی را بگیرید. در حالت کلی می توان گفت افرادی که قصد سفر به بلژیک را در سر دارند می توانند بدون نگرانی از اقلیم هوایی سفر خود را آغاز کنند. فقط یادتان باشد هنگام سفر به بلژیک حتما چتر خود را به همراه داشته باشید چرا که باران های گاه و بیگاه بلژیک هر آن می تواند شما را غافلگیر کند. در این کشور زمستان های بسیار سردی را به هیچ وجه مشاهده نخواهد کرد چرا که سردترین درجه حرارت در فصل زمستان معادل 6 درجه می باشد.

[caption id="attachment_4959" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای بلژیک آب و هوای بلژیک[/caption]

بهترین زمان سفر به بلژیک

بهترین زمان سفر به بلژیک فصول بهار و تابستان می باشد اما با این حال تعداد گردشگران و مسافرانی که در فصل پاییز به کشور بلژیک سفر می کنند بسیار زیاد می باشد چرا که در این فصل با زرد شدن برگهای درختان کشور بلژیک حال و هوای دیگری به خود می گیرد و بسیار جذاب و دیدنی می شود. هم چنین در فصل زمستان نیز تعداد قابل توجهی از مسافران و گردشگران را می توان در این کشور مشاهده کرد.

[caption id="attachment_4960" align="aligncenter" width="780"]سفر به بلژیک سفر به بلژیک[/caption]

جاذبه های تاریخی و تفریحی بلژیک

کشور بلژیک دارای جاذبه های تاریخی و اماکن دیدنی بسیار زیادی می باشد که اغلب مسافران و گردشگران جهت بازدید از این اماکن این سفر را در اولویت سفرهای خود قرار می دهند. گردشگران و مسافران با سفر به بلژیک می توانند از جاذبه هایی همانند برج ناقوس، کلیسای سنت بابو خنت، اماکن جنگی، کلیسای خون مقدس، قلعه های تاریخی، شهر قدیمی مون، کلیسای سنت پیترو و شهر آنتورپ را نام برد. هم چنین علاوه بر موارد ذکر شده جاذبه های بسیار دیگری نیز که با سفر به بلژیک می توانید از نزدیک مشاهده کنید. در پایتخت کشور بلژیک جاذبه هایی همچون کاخ بزرگ، اتومیوم، خانه های ویکتور هورتا، ویلا امپاین، گالری های سلطنتی سنت هوبرت و میما و غیره که در معرض بازدید هزاران مسافر واقع می شوند.

[caption id="attachment_4961" align="aligncenter" width="780"]سفر به بلژیک سفر به بلژیک[/caption]

فرودگاه بروکسل بلژیک

فرودگاه بروکسل یکی از پرتردد ترین و شلوغ ترین فرودگاه های بلژیک می باشد که سالانه هزاران مسافر را در خود جابه جا می کند و این امر نشان دهنده مسافرت های بسیار توریست ها و گردشگران به کشور بلژیک می باشد. فرودگاه بروکسل بلژیک از امکانات و خدمات بی نظیری برخوردار می باشد و مسافران می توانند در سفر به بلژیک از خدمات رفاهی ارائه شده در فرودگاه بروکسل بهره مند شوند. از خدمات این فرودگاه می توان به عابر بانک، رستوران و کافه، بوفه، محل عبادت، سالن استراحت و سرویس بهداشتی مجهز، صندوق امانت و اطلاعات اشاره کرد.

[caption id="attachment_4962" align="aligncenter" width="780"]سفر به بلژیک سفر به بلژیک[/caption]

هزینه اقامت در بلژیک

هزینه اقامت در بلژیک از دیگر موضوعاتی می باشد که در سفر به بلژیک بایستی اطلاعاتی در خصوص آن به دست آورد. هزینه اقامت در بهترین و لوکس ترین هتل های بلژیک در مقایسه با اقامت در سوئیت ها و هتل های با کیفیت و خدمات پایین تفاوت های چشمگیری را به دنبال دارد. اگر برای شما میزان هزینه اقامت مهم نمی باشد و مسئله ای نیست می توانید با اقامت در شیک ترین و مدرن ترین هتل های 4 ستاره و 5 ستاره کشور بلژیک سفر بسیار جذابی را داشته باشید. هم چنین اگر می خواهید هزینه اقامت در کشور بلژیک ارزان برایتان رقم بخورد در این صورت به شما پیشنهاد می کنیم با رزرو سوئیت های مخصوص و ارزان در حومه شهر می توانید با قیمت بسیار پایینی در این کشور اقامت کنید.

[caption id="attachment_4963" align="aligncenter" width="780"]هزینه اقامت در بلژیک هزینه اقامت در بلژیک[/caption]

هزینه خورد و خوراک در بلژیک

هزینه خورد و خوراک از جمله مواردی می باشد که در سفر به بلژیک بایستی به آن توجه کنید تا بودجه مناسبی را به همراه داشته باشید. مسافرانی که قصد سفر به بلژیک را در نظر دارند انواع غذاهای بلژیکی و بین المللی را می توانند در رستوران های مجلل بلژیک میل نمایند. هم چنین برای میل کردن یک وعده غذایی در یکی از رستوران های زیبا و لوکس کشور بلژیک، بایستی هزینه ای حدود 50 الی 80 یورو را در نظر بگیرید. در رستوران هایی با خدمات پایین تر نیز این مقدار در کمتر  می باشد. هم چنین در صورتی که شما می خواهید هزینه مازادی برای خورد و خوراک خود در رستوران های این کشور نپردازید می توانید با خرید و تهیه مواد غذایی مورد نظر خودتان آشپزی کنید که در این صورت بسیار مقرون به صرفه بوده و هزینه ارزانی را صرف خورد و خوراکتان می کنید. سیب زمینی سرخ شده نیز از جمله محبوب ترین خوراکی های بلژیک می باشد.

هزینه حمل و نقل در بلژیک

برای پرداخت هزینه کم جهت جابه جایی و حمل و نقل در سفر به بلژیک به شما توصیه می کنیم اقامتگاه و هتل خود را نزدیک به مرکز شهر رزرو نمایید که در غیر این صورت می توانید با استفاده از مترو و یا سرویس های محلی با پرداخت هزینه بسیار کم به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید. بی شک استفاده از تاکسی برای جابه جایی در این کشور بسیار گران خواهد بود. در سفر به بلژیک با در نظر گرفتن و اجرای برخی روش های آسان می توانید هزینه های بسیار کمی را برای اقامت در این کشور متقبل شوید. این مقاله در زمینه سفر به بلژیک و راهنمای سفر به کشور بلژیک برای شما عزیزان علاقه مند طراحی و بازنویسی شده است.

درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت بلژیک، ویزای بلژیک، تور بلژیک و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱