سفر به اتریش

سفر به اتریش

کشور اتریش یکی از دیدنی ترین کشورهای اروپایی بوده و همه ساله گردشگران بسیاری برای بازدید از دیدنی های بسیار این کشور، از طریق رزرو تور اروپا به اتریش سفر می کنند. سفر به اتریش می تواند برای تمامی افراد جاذبه های فراوانی داشته و پاسخگوی تمامی سلیقه ها باشد. افرادی که علاقه مند به ورزش اسکی هستند می توانند در این سفر اوقات فراموش نشدنی را برای خود بسازند و افراد دوست دار طبیعت نیز بی نصیب نخواهند ماند. در ادامه اطلاعاتی در این خصوص در اختیارتان می گذاریم.

اتریش

اتریش یکی از بزرگترین کشورهای اروپای مرکزی است که وسعت زیادی دارد. سفر به اتریش می‌تواند برای تمامی سلیقه‌ها و همه ی افراد با شرایط سنتی متفاوت، جذاب و دوست داشتنی باشد. پایتخت این کشور تاریخی و زیبا شهر وین می‌باشد. شما با سفر به این کشور و بازدید از شهر زیبای وین -شهر موسیقی جهان- می‌توانید در گوشه و کنار این شهر آثار تاریخی کهن این شهر و بناهای زیبا با معماری‌های خیره کننده را مشاهده کنید. اگر عاشق کافه گردی و نشستن در کنج کافه هستید حتماً به کشور اتریش سفر کنید چون شما در این کشور می‌توانید کافه‌هایی دنج و زیبا را مشاهده کنید. در اتریش بناهای تاریخی و برج‌های بسیاری وجود دارند که معماری هر کدام از این بناها چشم‌ها را خیره می‌کند. اتریش به واسطه اینکه زادگاه موسیقی دانان بزرگ است، در زمینه این هنر نیز بسیار مطرح می‌باشد. در سفر به این شهر شما می‌توانید از اجرای موسیقی زنده هنرمندان بزرگ دنیا بازدید کنید. کشور اتریش جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. بنابراین برنامه سفر خود را به گونه‌ای تنظیم کنید تا بتوانید از تمامی دیدنی‌های این کشور محبوب و تماشایی بازدید کنید.

[caption id="attachment_4969" align="aligncenter" width="780"]سفر به اتریش سفر به اتریش[/caption]

آب و هوا در سفر به اتریش

کشور اتریش را می‌توان جزء مناطق آب و هوایی گرم و معتدل قرار داد. شما در تمامی فصول سال در سفر به اتریش شاهد بارندگی در این کشور خواهید بود. به طور کلی میزان بارندگی در این کشور بالا می‌باشد. بهترین زمان سفر به اتریش از لحاظ آب و هوایی فصل بهار و پاییز می‌باشد. در این ایام شرایط آب و هوایی بسیار مناسب بوده و گردشگران و توریست‌های زیادی برای بازدید از نقاط دیدنی این کشور به اتریش سفر می‌کنند. ولی به این نکته نیز توجه داشته باشید که در این ایام هزینه‌های اقامت در سفر به کشور اتریش افزایش پیدا می‌کند. و شما با ازدحام گردشگران مواجه خواهید شد.

غذاهای خوشمزه در سفر به اتریش

کشور اتریش به دلیل وسعتی که دارد دارای مناطق مختلفی می‌باشد و شما در هر نقطه از این کشور می‌توانید غذایی خاص با طعمی متفاوت را تجربه کنید. ولی باید این نکته کلی را بدانید که غذاهای این کشور در طعم و مزه واقعاً بی نظیر می‌باشند. در ادامه تعدادی از غذاهای معروف و خوشمزه را به شما معرفی می‌کنیم که در سفرتان حتماً آن‌ها را تست کنید.

سوسیس وینی: یکی از مشهورترین غذاهای خیابانی که شما در هر شرایط و هر زمانی می‌توانید از غرفه‌های موجود در خیابان‌های اتریش تهیه کنید، سوسیس خوشمزه وینی است که به همراه سس خردل و نوشیدنی سرو می‌شود.

گولاش: از غذاهای بی نظیری که در سفر به اتریش میل کردن آن را به شما حتماً پیشنهاد می‌کنیم، گولاش یا گویاش است. این غذا ترکیبی از گوشت، انواع ادویه و پاپریکا می‌باشد و برای طعم بهتر آن از نودل و سس گوجه نیز استفاده می‌کنند.

[caption id="attachment_4970" align="aligncenter" width="780"]غذاهای خوشمزه در اتریش غذاهای خوشمزه در اتریش[/caption]

نقاط دیدنی در سفر به اتریش

قبل از سفر به این کشور خوب است که اطلاعاتی در مورد جاذبه‌های دیدنی این کشور داشته باشید.

خانه اپرای وین: در سفر به وین حتماً به خانه اپرای این شهر که هنرمندان بزرگی در طول تاریخ در آن برنامه اجرا کرده‌اند سری زده و شکوه و عظمت این بنا را از نزدیک مشاهده کنید. بدون شک عظمت این بنای باشکوه برای شما غیر قابل وصف خواهد بود.

کاخ سلطنتی هافبرگ: کاخ هافبرگ یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری و تاریخی در سفر به اتریش می‌باشد. این کاخ حدود 6 قرن پیش محل زندگی پادشاهان اتریش بوده و شما در بناهای متعدد این کاخ می‌توانید سبک‌های مختلف معماری را مشاهده کنید.

[caption id="attachment_4971" align="aligncenter" width="780"]نقاط دیدنی در اتریش نقاط دیدنی دراتریش[/caption]

اقامت در سفر به اتریش

با توجه به توریستی بودن کشور اتریش شما هیچ نگرانی بابت محل اقامت خود نداشته باشید چون می‌توانید محل‌های متفاوتی را متناسب با بودجه ی خود برای اقامتتان انتخاب کنید. در سفر به اتریش شما می‌توانید در هتل‌های لوکس و مجلل این کشور که دارای چندین ستاره هستند اقامت داشته یا در یک هتل با قیمتی پایین و مناسب‌تر ساکن شوید. هاستل ها نیز از دیگر مکان‌ها با قیمت مناسب هستند که برای اقامت بسیار مناسب می‌باشند. از معروف ترین هتل‌های اتریش می‌توان هتل 4 ستاره استارلاین و هتل 5 ستاره سنز سوسی وین را نام برد. به این نکته ی مهم نیز توجه داشته باشید که در سفر به این کشور در زمان‌های شلوغ و پر مسافر شما باید مبالغ بیشتری را برای محل اقامتتان پرداخت کنید.

[caption id="attachment_4972" align="aligncenter" width="780"]اقامت در اتریش اقامت در اتریش[/caption]

چرا سفر به اتریش را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

ما به چند دلیل مهم سفر به کشور زیبای اتریش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

  1. کشور اتریش دارای امنیت فوق العاده بالایی بوده و شما با خیال راحت بدون هیچ نگرانی می‌توانید به این کشور سفر کنید. سفر به اتریش برای زنانی که به تنهایی قصد سفر به کشورهای اروپایی را دارند می‌تواند گزینه ی مناسبی باشد.
  2. سفر به این کشور زیبا، برای افرادی که می‌خواهند اوقات خود را به استراحت و تفریح اختصاص دهند بسیار مناسب می‌باشد چون می‌توانند از مناظر زیبایی طبیعی این کشور دیدن کرده و از کوهستان‌های این کشور برای انجام ورزش لذت بخش اسکی استفاده کنند.
  3. سیستم پیشرفته حمل و نقل اتریش نیز یکی از دلایل پیشنهاد ما برای سفر به کشور اتریش می‌باشد و شما می‌توانید به راحتی به تمامی نقاط این کشور سفر کنید.
[caption id="attachment_4973" align="aligncenter" width="780"]سفر به اتریش سفر به اتریش[/caption]

دریافت ویزا برای سفر به اتریش

شما برای سفر به اتریش باید ویزای شینگن اتریش را دریافت کنید برای دریافت ویزای اتریش باید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر وقت سفارت اتریش را گرفته و برای دریافت ویزای این کشور در تاریخ مشخص شده شخصاً با تمامی مدارک مورد نیاز به سفارت اتریش در تهران مراجعه کنید. مدارکی که شما برای گرفتن ویزای اتریش باید به همراه داشته باشید شامل شناسنامه، دو قطعه عکس، پاسپورتی که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد، مدارک وضعیت شغلی، مدارک مربوط به حساب بانکی، رزرو بلیط هواپیما و هتل و بیمه مسافرتی به همراه فرم درخواست ویزا می‌باشد.

[caption id="attachment_4974" align="aligncenter" width="780"]دریافت ویزا برای سفر به اتریش دریافت ویزا برای سفر به اتریش[/caption]

چگونگی صرفه جویی هزینه‌ها در سفر به اتریش

برای اینکه در سفر خود بتوانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • در مدت زمان سفر خود از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد در این کشور استفاده کنید.
  • در اتریش جاذبه‌های تماشایی زیادی وجود دارند که بازدید از آن‌ها رایگان می‌باشد؛ مانند کلیسای جامع سنت استفان.
  • بعضی از موزه‌ها در این کشور وجود دارند که بازدید از آن‌ها رایگان بوده یا می‌توانید با یک بلیط از چند موزه دیدن کنید. حتماً در سفر به این کشور از موزه‌های زیبای این کشور بازدید کنید.
  • با دریافت کارت گردشگری از دفاتر گردشگری می‌توانید از جاذبه‌های این کشور و رستوران‌ها و سیستم حمل و نقل عمومی با درصدی پایین‌تر استفاده کنید.

درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت اتریش، ویزای اتریش، تور اتریش و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱