هتل های وین

هتل های وین

وین شهری زیبا و پایتخت کشور اتریش می باشد که بزرگترین شهر این کشور است با این وجود سالانه افراد زیادی برای مقاصد خاص به این شهر سفر می کنند از این رو ما در این مقاله سعی کرده ایم تعدادی از هتل های وین را برای شما شرح دهیم تا در هنگام سفر به شهر وین به آسانی بتوانید اقامتگاه مناسب برای خود انتخاب کنید.

یکی از بهترین هتل های وین برای گردشگران

با توجه به اینکه وین یکی از شهرهای بسیار زیبای کشور اتریش است سالانه افراد زیادی جهت بازدید از مناطق گردشگری این شهر به آن سفر می کنند که در این بین اگر شما هم قصد سفر توریستی به شهر وین را داشتید می توانید در یکی از بهترین هتل های وین که برای گردشگران بسیار مناسب است اقامت گزینید. این هتل، هتل رویال نام داشته که جزو هتل های سلطنتی وین به شمار می رود. توجه داشته باشید هتل رویال ۸۷ اتاق غیر سیگاری با خدمات و امکانات مختلفی دارد که مهمترین امکانات اتاق های این هتل شامل تلویزیون کابلی، اتصال به اینترنت، رادیو، امکان بردن حیوانات خانگی، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و منطقه سیگار کشیدن و اتاق های ضد صدا می باشد. از طرفی می‌توانید خوشمزه ترین غذاهای اتریشی را در رستوران ویژه هتل رویال سرو کنید‌. توجه داشته باشید که هتل رویال به دلیل اینکه در مرکز شهر وین قرار گرفته دسترسی برای مسافران تفریحی به سراسر شهر آسان بوده است. این هتل در کنار کلیسای سنت استفان و خیابان خرید گاین واقع شده و بازدید از تئاتر و اپرا به آسانی برای گردشگران مهیا شده است.

[caption id="attachment_4924" align="aligncenter" width="780"]هتل های وین هتل های وین[/caption]

هتل انزیانا یکی از جذاب ترین هتل های وین

اگر دوست دارید در هنگام سفر به شهر زیبای وین در یکی از جذاب ترین و لوکس ترین هتل های وین اقامت داشته باشید پیشنهاد ما به شما انتخاب هتل ایژیانا بوده که این هتل در فاصله کوتاهی از جاذبه های فرهنگی و تاریخی این شهر قرار دارد. جهت رزرو تور اروپا به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که هتل انزیانا در فاصله ۱۰۰ متری از ایستگاه تراموا قرار گرفته و میهمانان میتوانند به راحتی از خیابان معروف وینس رینگسترز دیدن کنند؛ در حالی که کاخ بلودره فقط پنج دقیقه از این هتل فاصله دارد. با رزرو اتاق در محیط لوکس هتل ایژیانا می توانید از امکانات و خدمات عالی این هتل لذت ببرید.

[caption id="attachment_4925" align="aligncenter" width="780"]هتل انزیانا وین هتل انزیانا وین[/caption]

یکی از ارزان ترین هتل های وین

در هنگام سفر به شهر رویایی وین بعضی از افراد تمایل دارند که سفر کم هزینه داشته باشند که در این بین انتخاب اقامتگاهی ارزان می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش هزینه سفر شما داشته باشد. اگر شما هم تمایل دارید که در یکی از ارزان ترین و در عین حال بهترین هتل های وین اقامت داشته باشید پیشنهاد ما به شما انتخاب پانسیون نیور مارکت می باشد. این پانسیون در عین ارزان بودن خدمات ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می کند و همچنین به دلیل اینکه تنها ۳۷ اتاق در این اقامتگاه وجود دارد می توانید سفر آرام و به دور از شلوغی را با رزرو اتاق در این هتل تجربه کنید. تمامی اتاقهای پانسیون نیوز مارکت مجهز به تلویزیون کابلی، رادیو، تلفن بی سیم، حمام مجهز به دوش و وان و توالت می باشد. همچنین پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته بوده و می توانید در اتاق صبحانه که در طبقه دوم این هتل وجود دارد از ساعت شش و نیم صبح به بعد یک صبحانه با شکوه و خوشمزه صرف کنید.

[caption id="attachment_4926" align="aligncenter" width="780"]هتل های وین هتل های وین[/caption]

هتل اوجن یکی از آرام ترین هتل های وین

یکی دیگر از هتل های وین که بسیار راحت و آرام است هتل زیبای اوجن می باشد. این هتل در نزدیکی قصر بلودر واقع شده و تنها چند دقیقه از مرکز حمل و نقل عمومی فاصله دارد. با توجه به اینکه هتل اوجن از مرکز شهر حدود ۴ کیلومتر فاصله دارد می توان گفت اقامت در آن برای افرادی که به دنبال آرامش و سکوت در هنگام سفر هستند بسیار مناسب می باشد. توجه داشته باشید که بیش از ۵۰ سال است که این هتل زیبا از تمام گردشگران سراسر جهان استقبال می‌کند. امکانات و خدمات هتل اوجن شامل رستوران، بار، دسترسی به اینترنت بیسیم، اتاق کنفرانس، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور و اتاق های مجهز به مینی یخچال، تلویزیون، تلفن، تهویه مطبوع، سشوار، حمام و اینترنت بی سیم می باشد.

[caption id="attachment_4927" align="aligncenter" width="780"]هتل اوجن وین هتل اوجن وین[/caption]

هتل گابن از جمله هتل های وین

هتل گابن یکی دیگر از هتل های وین بوده که معروفیت خاصی دارد. این هتل در ابتدا خانه ای بوده که در سال ۱۹۲۷ توسط خانواده کرملنر به فروش رسیده و تبدیل به یکی از سنتی ترین هتل های شهر وین شده است. این هتل مجهز به اینترنت رایگان، پارکینگ، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، اتاق های ضد صدا، اتاق های غیر سیگاری و منطقه سیگار کشیدن می باشد که در هر ساعتی از شبانه روز می توانید جهت رزرو اتاق به هتل گابن مراجعه کنید. اطلاعات گردشگری نیز توسط خدمه این هتل به گردشگران ارائه می شود. همچنین هتل گابن مجهز به اتاق جلسه و مرکز تجاری بوده که افراد می‌توانند جهت تنظیم قرار های تجاری خود نیز اتاق رزرو کنند.

[caption id="attachment_4928" align="aligncenter" width="780"]هتل گابن وین هتل گابن وین[/caption]

اقامت در یکی از مرکزی ترین هتل های وین

با رزرو اتاق در هتل کافیم ها که یکی از بهترین هتل های وین به شمار می رود می‌توانید در قلب این شهر اقامت کرده در حالی که فاصله بسیار کمی با کتابخانه مرکزی وین خواهید داشت. از طرفی این هتل نزدیک به اپرای وین و قصرschoenbrun  بوده است. هتل کافیم ها دارای ۷۶ اتاق سفارشی بوده که در این اتاق ها دسترسی بی سیم به اینترنت، تلفن، تلویزیون کابلی، حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان، لوازم آرایشی و خشکشویی وجود دارد. همچنین روزنامه رایگان نیز در اختیار مهمانان عزیز قرار می گیرد. همچنین با پرداخت هزینه میتوانید از پارکینگ این هتل استفاده کرده و به صورت روزانه از ساعت ۶ و نیم در اتاق صبحانه هتل کافیم ها یک صبحانه لذیذ میل نمایید.

[caption id="attachment_4929" align="aligncenter" width="780"]هتل های وین هتل های وین[/caption]

معرفی یکی دیگر از هتل های وین

هتل کانگرس یکی دیگر از هتل های وین می باشد. این هتل با موقعیت مرکزی که دارد جزو محبوب ترین هتل ها به حساب می آید. اگر شما هم دوست دارید که در هنگام سفر به شهر وین یک اقامت راحت و به دور از شلوغی داشته باشید می توانید هتل کانگرس را انتخاب کنید. این هتل در مقابل ایستگاه راه آهن جنوب قرار گرفته و حدود ۲۰۰ متر با بلوندیر فاصله داشته و ۳۳ کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد. فرودگاه وین نیز در ۲۰ کیلومتری این هتل قرار گرفته است. هتل کانگرس در سال ۱۹۰۰ ساخته شده و محیطی مناسب برای مسافران تجاری و گردشگران می‌باشد. توجه داشته باشید که این هتل دارای ۷۶ اتاق شامل ۱۶ انفرادی، ۳ سوئیت، ۶ سوئیت جوان و دو آپارتمان می باشد.

[caption id="attachment_4930" align="aligncenter" width="780"]هتل های وین هتل های وین[/caption]

اقامت در یکی از لوکس ترین هتل های وین

هتل سومر یکی از لوکس ترین و مجهزترین هتل های وین به شمار می رود که دارای خدمات و امکانات تفریحی مانند دوچرخه، باغ، تراس، صبحانه روزانه از ۷ صبح تا ده بعد از ظهر و بار مجهز به انواع نوشیدنی ها می باشد. این هتل در نزدیکی قصر چاهون رون واقع شده است. هتل سومر شهر وین دارای ۱۱۵ اتاق بود که تمامی اتاقها مجهز به یخچال، اینترنت بی سیم، حمام خصوصی مجهز به دوش و لوازم آرایشی، خشکشویی و تلفن می باشد. همچنین توجه داشته باشید که می توانید با پرداخت هزینه از پارکینگ این هتل نیز استفاده نموده و امکان بردن حیوانات خانگی نیز به این هتل مجاز می باشد. اگر بخواهید یکی از لذیذ ترین غذاهای شهر وین را سرچ کنید می توانید با انتخاب رستوران این هتل با هزینه ای کم این امر را انجام دهید.

[caption id="attachment_4931" align="aligncenter" width="780"]هتل های وین هتل های وین[/caption]

هتل آلگرو یکی دیگر از هتل های وین

یکی از دوست داشتنی ترین هتل های وین هتل سه تا ستاره آلگرو می باشد که این هتل در سال ۱۹۹۵ ساخته شده است. توجه داشته باشید که میز پذیرش هتل الگرو به صورت ۲۴ ساعته بوده و مهمانان عزیز در هر ساعت از شبانه روز می توانند جهت رزرو اتاق در این هتل اقدام کنند. همچنین روزنامه رایگان و کافی نت در لابی این هتل قرار دارد. از مهمترین خدمات و امکانات هتل آلگرو می‌توان به صبحانه با هزینه جداگانه، انبار چمدان، بار بر و آسانسور، ماشین کرایه ای، تهویه مطبوع، خشکشویی، فکس و فتوکپی، تلفن، رستوران حمام مجهز به دوش، وسایل آرایشی بهداشتی رایگان و تخت تاشو اضافه اشاره کرد. این هتل دارای ۸۰ اتاق بسیار دلباز و زیبا بوده که به طور حتم با رزرو اتاق در آن می‌توانید در یکی از لوکس ترین هتلها در این شهر اقامت داشته باشید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت اتریش، ویزای اتریش، تور اتریش و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱