هتل های برن

هتل های برن

برن پایتخت کشور سوئیس می باشد. هر ساله افراد زیادی از طریق رزرو تور اروپا به این شهر سفر می کنند و از جاذبه های گردشگری آن بازدید می کنند. هتل های برن فرصت یک اقامت رویایی را برای مسافرین ایجاد می کنند. تمامی هتل های برن بهترین خدمات خود را در اختیار مسافرین قرار می دهند و سرویس های خدمات عالی ارائه می دهند. هتل های برن در گوشه و کنار شهر قرار دارند و دسترسی بسیار خوبی به جاذبه ها و مکان های تاریخی شهر دارند. با ما همراه شوید تا درباره هتل های برن کمی بیشتر بدانید.

 

هتل برن بیوندزپلاتز 

یکی از هتل های برن این هتل چهار ستاره بسیار مجلل و شیک می باشد. این هتل دارای امکانات بسیار زیادی بوده و خدماتی عالی برای مسافرین ارائه می دهد. این هتل دارای 67 اتاق بزرگ و شیک می باشد و تمامی اتاق های آن بسیار مجهز و مبله می باشند. در این اتاق ها می توان از تخت های بسیار راحت و نرم، تلویزیون، حمام های مجهز به همراه وسایل بهداشتی، سشوار، چای ساز و ... استفاده کرد. بعضی از این اتاق ها دارای چشم انداز بسیار زیبایی از شهر می باشند.

رستوران این هتل نیز بهترین غذاهای سوئیسی و بین المللی را سرو می کند و خدماتی عالی در اختیار مسافرین قرار می دهد. این هتل دارای امکانات دیگری مانند دستگاه خودپرداز، اینترنت، پارکینگ، استخر، کارکنان چند زبانه، خشکشویی و ... می باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های برن است و خدماتی عالی برای مسافرین ارائه می دهد.

[caption id="attachment_4943" align="aligncenter" width="780"]هتل برن بیوندزپلاتز هتل برن بیوندزپلاتز[/caption]

 

هتل آلپنبلیک Alpenblick

این یکی از هتل های برن است که دارای سه ستاره می باشد. امکانات این هتل بسیار زیاد می باشد و بهترین خدمات را برای مسافرین ارائه می دهد. تمامی 48 اتاق این هتل دارای بهترین امکانات اقامتی مانند مبلمان، تخت ها، تلویزیون و ... می باشند که دارای محیط های بسیار دنج و راحت هستند. مسافرین در این اتاق ها احساس آرامش خواهند کرد و اقامتی عالی خواهند داشت.

در این هتل یک رستوران نیز وجود دارد که مسافرین بعد از گشت و گذار در شهر می توانند از بهترین غذاهای آن میل کنند. سالن اجتماعات، اتاق های کنفرانس، پارکینگ، خشکشویی، نگهداری از کودک و ... از جمله بهترین خدمات این هتل می باشد.

[caption id="attachment_4944" align="aligncenter" width="780"]هتل آلپنبلیک هتل آلپنبلیک[/caption]

 

هتل یونیک اینر اینگ Unique Hotel Innere Enge

یکی دیگر از هتل های برن، هتب یونیک می باشد. این هتل چهار ستاره فرصت اقامتی بی نظیر و منحصربفرد را برای مسافرین و گردشگران ایجاد می کند. در این هتل با امکانات اقامتی بسیار زیادی رو به رو خواهید شد که در تمامی سال خدمات خود را ارائه می دهد. این هتل دارای 26 اتاق بسیار مجهز و مدرن می باشد که چشم اندازهای بسیار خوبی از اطراف دارند. این اتاق ها دارای اینترنت وای فای، تخت های شیک و ... می باشند. کارکنان این هتل بسیار مهربان هستند و در تمامی ساعات روز بهترین خدمات را در اختیار مشتریان ارائه می دهند.

رستوران هتل نیز بهترین غذاهای سوئیسی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. هتل های برن با بهترین امکانات بهترین شرایط اقامتی را برای مسافرین ایجاد می کنند.

 

[caption id="attachment_4954" align="aligncenter" width="780"]هتل های برن هتل های برن[/caption]

هتل نوتل برن اکسپو Novotel Bern Expo

یکی دیگر از هتل های 4 ستاره شهر برن سوئیس هتل نوتل می باشد. در این هتل می توانید با 112 اتاق بسیار مجهز و شیک رو به رو شوید که امکانات اقامتی عالی در اختیار مسافرین قرار می دهند. در این اتاق ها حمام های مجزا، تلویزیون، تخت ها، سیستم های تهویه، مبلمان، چای ساز، قهوه ساز و ... وجود دارد. مسافرین در صورتی که بخواهند می توانند صبحانه ی خود را در اتاق میل کنند و از این خدمات نیز بهره ببرند.

در این هتل امکانات دیگری مانند اینترنت، خشکشویی، استخر، اسپا، ماساژ، سالن های کنفرانس، محل نگهداری و مراقبت از کودک، صندوق امانات و ... نیز وجود دارد که فرصت خوبی برای لذت از خدمات هتل های برن را ایجاد می کند.

 

[caption id="attachment_4945" align="aligncenter" width="780"]هتل نوتل برن اکسپو هتل نوتل برن اکسپو[/caption]

هتل پنشن مارتاهاوس Pension Marthahaus

اگر می خواهید برای سفرهای تجاری به برن بروید و می خواهید اقامت ارزان در هتل های برن داشته باشید، می توانید از این هتل استفاده کنید. این هتل امکانات زیادی برای مسافرین فراهم می کند و به طور 24 ساعته پذیرش دارد. در این هتل 40 اتاق وجود دارد که تجهیزات مناسب و بسیار راحتی برای اقامت مسافرین دارند. در این هتل محل نگهداری چمدان، وای فای، خشکشویی و ... وجود دارد.

[caption id="attachment_4947" align="aligncenter" width="780"]هتل پنشن مارتاهاوس هتل پنشن مارتاهاوس[/caption]

هتل آلگرو برن Allegro Bern

یکی دیگر از هتل های برن هتل آلگرو می باشد. این هتل یکی از هتل های چهار ستاره ی شهر می باشد که در یک موقعیت خوب قرار دارد. در این هتل 171 اتاق شیک وجود دارد که در میان آنها سوئیت های بسیار مجهز نیز دیده می شود. این اتاق ها از بهترین دکوراسیون برخوردار هستند و مبلمانی شیک دارند.

رستوران هتل آلگرو نیز بسیار خوب است و مناسب ترین غذاها را در اختیار مسافرین قرار می دهد. در این رستوران بهترین کارکنان حضور دارند که در تمامی ساعت حضور شما خدماتی عالی ارائه می دهند.

[caption id="attachment_4948" align="aligncenter" width="780"]هتل های برن هتل های برن[/caption]

 

هتل ساوی Savoy

هتل ساوی در میان برترین هتل های برن می باشد که بهترین شرایط اقامتی را برای مسافرین فراهم می کنند. در این هتل می توانید از خدماتی مانند پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، صندوق امانات، سالن کنفرانس، استخر، کافه، خشکشویی و ... استفاده کنید. کارکنان این هتل بسیار مهربان هستند و از زمان ورود مسافر تا زمان خروج بهترین خدمات را به طور 24 ساعته به آنها ارائه می دهند.

اتاق های این هتل بسیار شیک و مدرن می باشد و از دکوراسیون خوبی برخودار هستند که احساس راحتی به مسافرین دست خواهد داد.

[caption id="attachment_4949" align="aligncenter" width="780"]هتل های برن هتل های برن[/caption]

هتل ایمباسدور Ambassador

یکی دیگر از هتل های برن هتل چهار ستاره ایمباسدور می باشد. تجهیزات و امکانات این هتل بسیار زیاد و پیشرفته می باشد. در تمامی 97 اتاق این هتل می توانید از بهترین امکانات بهره ببرید. چشم اندازهای عالی، وسایل شیک و تخت های راحت، حمام های مجهز، تلویزیون های صحفه تخت، قهوه ساز و ... در آنها لذت سفر را برای مسافرین چند برابر می کنند.

در این هتل رستوران بسیار خوبی قرار دارد که بهترین غذاها را سرو می کند. مسافرین بعد از گشت و گذار در شهر می توانند بهترین غذاهای سوئیس را در محیطی دنج و راحت میل کنند. هتل های برن بهترین امکانات را در اختیار مسافرین قرار می دهند و بسیار راحت و شیک هستند.

[caption id="attachment_4950" align="aligncenter" width="780"]هتل ایمباسدور هتل ایمباسدور[/caption]

هتل هالیدی این برن وست ساید Holiday Inn Bern Westside

در میان هتل های برن می توان نام هالیدی ایرن برن وست ساید را نیز مشاهده کرد. این هتل چهار ستاره است و در یک موقعیت بسیار خوب و عالی قرار دارد. این هتل دارای 144 اتاق می باشد که این اتاق ها را با شرایطی عالی و بهترین خدمات در اختیار مسافرین قرار می دهد. در اتاق های این هتل می توان از بهترین چشم اندازهای شهر لذت برد.

امکانات این هتل اینترنت، سالن کنفرانس، رستوران، کافه، دستگاه خود پرداز، استخر، محل نگهداری و مراقبت از کودک، ماساژ و ... می باشد. خدمات هتل های برن بهترین اقامت را برای مسافرین شهر برن ایجاد می کند و این هتل ها دارای کارکنان بسیار خوبی می باشند.

هتل های برن دارای امکانات بسیار زیادی هستند و بهترین خدمات را ارائه می دهند. مسافرین با اقامت در هتل های برن می توانند از بهترین خدمات و شرایط اقامتی استفاده کنند و سفری بیادماندنی داشته باشند. پس برای سفر خود به این شهر بهترین هتل های برن را انتخاب کنید تا از تمامی لحظات سفر خود لذت ببرید. تمامی هتل های برن تلاش خود را می کنند تا شما از سفر خود لذت ببرید و آن را بیادماندنی کنید. 

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت سوئیس، ویزای سوئیس، تور سوئیس و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱