بهترین هتل های میکونوس

بهترین هتل های میکونوس

سفر به مینوکوس مانند سفر به هر جای دیگری نیازمند آشنایی با مکان های اقامتی آنجاست. بهترین هتل های میکونوس هر یک خدماتی ویژه را ارائه می دهند و جزء بهترین هتل های یونان نیز محسوب می شوند. میکونوس یکی از جزایر زیبای یونان است که در دریای مدیترانه قرار گرفته است. این جزیره ی زیبا همیشه مملو از گردشگرانی از سراسر دنیا است. اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، قطعاً اقامت در بهترین هتل های میکونوس لحظات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. هتل های میکونوس به دلیل سواحل فراوانی که دارد، اغلب در کنار ساحل ساخته شده اند و برای کسانی که به ورزش های آبی علاقه مند هستند و مناظر دریایی و ورزش های ساحلی را دوست دارند، بسیار مناسب است. اگر سفر شما به میکونوس کاری است، می توانید از بهترین هتل های میکونوس در داخل شهر استفاده کنید. اغلب هتل های میکونوس، در زمره بهترین هتل های میکونوس قرار دارند، اما در این مقاله شما را با تعدادی از این بهترین هتل های میکونوس آشنا می کنیم.

هتل میکونوس گرند، از بهترین هتل های میکونوس

این هتل یکی از بهترین هتل های میکونوس کشور یونان است که در سمت راست ساحل لونیس قرار گرفته است و با شهر میکونوس 4 کیلومتر فاصله دارد. در این هتل 5 ستاره، اتاق ها و سوئیت هایی به شکل مکعب قرار دارد که دارای یک مرکز بهداشت نیز می باشد. این هتل شیک دارای یک رستوران عالی با فضای دنج و خوب است. این هتل دارای استخر و باغ زیبایی می باشد. اتاق های این هتل منظره ای رو به دریا و استخر دارند که می توانید از دیدن این مناظر لذت ببرید. هتل میکونوس گرند دارای امکاناتی همچون سالن بدنسازی، زمین تنیس، آلاچیق های ساحلی زیبا، سالن ماساژ، خشکشویی، سالن آرایش، کتابخانه و ... است. کارکان این هتل به 6 زبان زنده دنیا مانند عربی، انگلیسی، ترکی و ... مسلط هستند و پذیرش در این هتل 24 ساعته است.

[caption id="attachment_566" align="aligncenter" width="800"]هتل میکونوس گرند، از بهترین هتل های میکونوس هتل میکونوس گرند، از بهترین هتل های میکونوس[/caption]

هتل رویال میکونوس، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس

این هتل زیبا در ساحل الیا قرار گرفته است و یکی از بهترین هتل های میکونوس است. اتاق های این هتل بسیار مجهز بوده و در انواع مختلف با قیمت های متفاوت موجود است. این هتل منظره ای رو به دریای اژه دارد که شما می توانید با دیدن این منظره از داخل هتل، مخصوصاً هنگام غروب آفتاب لذت ببرید. هتل رویال میکونوس دارای امکاناتی همچون سالن ماساژ، رستوران، کافی شاپ، اینترنت پرسرعت، پزشک، هواپیما و کشتی های کروز و ... است. همچنین شما می توانید جلسات کاریتان را در سالن جلسات این هتل برگزار نمایید. این هتل با برترین امکانات رفاهی می تواند بهترین انتخاب برای اقامت در میکونوس باشد.

[caption id="attachment_567" align="aligncenter" width="800"]هتل رویال میکونوس، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس هتل رویال میکونوس، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس[/caption]

هتل ویلا، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس

هتل ویلا، یک هتل پنج ستاره و یکی از بهترین هتل های میکونوس در ساحل زیبای الیا با برترین امکانات رفاهی می باشد که دارای یک چشم انداز زیبا از دریای اژه نیز هست. این هتل دارای امکاناتی همچون سالن بدنسازی، سالن ماساژ، اینترنت پرسرعت، رستوران، سرویس اتوبوس شاتل، استخر، خشکشویی، استخر و ... است. کارمندان این هتل به چند زبان مسلط هستند و شما می توانید با اقامت در این هتل مجلل، اوقات خوشی را در جزیره زیبای میکونوس سپری نمایید.

[caption id="attachment_568" align="aligncenter" width="800"]هتل ویلا، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس هتل ویلا، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس[/caption]

هتل بیل اند کو، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس

یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس، که در گروه هتل های پنج ستاره میکونوس قرار دارد، هتل بیل اند کو است. این هتل یکی از گرانترین هتل های میکونوس نیز محسوب می شود. این هتل از سوئیت هایی مجهز و شیک با دکوراسیون سنتی و مدرن تشکیل شده است که از بالکن های این سوئین می توان دریای زیبای اژه را دید و لذت برد. برخی از سوئیت ها دارای استخر خصوصی هستند و صبحانه ی آمریکایی و یونانی در این هتل سرو می شود. سوئیت های این هتل بسیار لوکس و مجهز هستند و هتل دارای اینترنت پرسرعت، تورهای گردشگری، رستوران، سالن ماساژ، کرایه اتوموبیل، سرویس شاتل، استخر و ... می باشد. در این هتل پذیرش 24 است. اگر می خواهید در سوئیتی مجزا با منظره ای فوق العاده ساکن شوید و تعطیلات خوبی را سپری کنید، این هتل را از دست ندهید.

هتل سنگ و دریا، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس

هتل سنگ و دریا یکی از هتل های 4 ستاره میکونوس است و امکانات و زیبایی این هتل باعث شده که در لیست بهترین هتل های میکونوس قرار بگیرد. این هتل در شهر میکونوس قرار گرفته است و براحتی و در کمترین زمان می توان به مراکز تفریحی، تجاری و اداری دسترسی پیدا کرد. این هتل دارای 40 اتاق و سوئیت، مجهز به امکانات رفاهی می باشد. هتل سنگ و دریا امکاناتی همچون رستوران، استخر، صندوق امانت، اینترنت پرسرعت، سالن ماساژ، خشکشویی، فکس، فتوکپی و  ... دارد. پذیرش در این هتل 24 ساعته است.

[caption id="attachment_570" align="aligncenter" width="800"]هتل سنگ و دریا، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس هتل سنگ و دریا، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس[/caption]

هتل میکونوس، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس

این هتل، یک هتل سه ستاره است اما امکاناتی که به مسافران ارائه می نماید، خیلی بالاتر از هتل های سه ستاره است و همین باعث شده که این هتل به یکی از بهترین هتل های میکونوس تبدیل شود. این هتل در شهر میکونوس واقع شده است و دسترسی به مراکز تجاری، اداری و تفریحی بسیار آسان است. این هتل دارای 30 اتاق با امکانات کامل می باشد. برای کسانی که به دنبال هتلی با قیمت مناسب و امکاناتی در سطح خوب هستند، این هتل گزینه ای مناسب است. این هتل امکاناتی همچون استخر روباز، دوچرخه سواری، کتابخانه، سالن بدنسازی، تجهیزات بازی برای کودکان، غواصی، خشکشویی، اینترنت پرسرعت، سوارکاری، سالن ماساژ، رستوران،فکس، فتوکپی و ... دارد. همچنین در این هتل ورود حیوانات مجاز است.

هتل کاوا تاگو، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس

کاوا تاگو یکی زیباترین هتل های میکونوس به حساب می آید. این هتل پنج ستاره به دلیل زیبایی و خدماتی که به مسافران ارائه می نماید، در لیست بهترین هتل های میکونوس قرار گرفته است. این هتل در دره ای صخره ای در کنار آب واقع شده است و به همین دلیل در طراحی داخلی این هتل از سنگ برای تزیین قسمت های مختلف استفاده شده است. این هتل بی شک یکی از زیباترین مناظر را در میان سایر هتل های میکونوس دارد. امکانات این هتل شامل اینترنت پرسرعت، استخر، رستوران، سالن ماساژ، باشگاه، مهدکودک، صندوق امانات، خشکشویی، فروشگاه و ... است. همجنین ورود حیوانات به این هتل مجاز است و پذیرش به صورت 24 ساعته انجام می شود.

[caption id="attachment_572" align="aligncenter" width="800"]هتل کاوا تاگو، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس هتل کاوا تاگو، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس[/caption]

هتل بلو، یکی دیگر از بهترین رستوران های میکونوس

هتل بلو در ساحل میکونوس واقع شده است و یکی از بهترین هتل های میکونوس محسوب می شود. کارکنان این هتل پنج ستاره، برخوردی گرم و دوستانه دارند. امکانات این هتل شامل استخر، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، سونا، آرایشگاه، اتاق کنفرانس، فروشگاه جواهرات، رستوران، تورهای گردشگری و ... است. غذاهای رستوران این هتل و نوشیدنی هایش بسیار عالی است. از فرودگاه تا این هتل 4 دقیقه و از میکونوس 5 دقیقه است.

هتل آناکس، یکی دیگر از بهترین هتل های مینوکوس

اگر برایتان مقدور بود که به همه هتل های میکونوس سر بزنید بی شک طیف وسیعی از آنها مورد استقبالتان قرار می‌گرفت. یکی از هتل هایی که در میکونوس نظر شما را جلب می کند، هتل آناکس است. هتل آناکس یکی از محبوب ترین هتل های میکونوس است. امکانات و مناظر زیبایی که در اطراف این هتل وجود دارد باعث شده که این هتل در لیست بهترین هتل های میکونوس قرار بگیرد. این هتل یک هتل لوکس ساحلی است که امکانات فوق العاده ای دارد. این هتل شامل اتاق و سوئیت های اختصاصی است که برخی از سوئیت ها دارای استخر اختصاصی هستند و اتاق های این هتل دارای تجهیزات مدرن از جمله تلویزیون هوشمند، لوازم آرایش، دسترسی به بلوتوث و ... هستند. هر سوئیت و اتاق دارای بالکنی است که می توانید بر روی آن منظره زیبای دریای اژه را ببینید و لذت ببرید. از امکانات این هتل می توان به سالن بدنسازی ، سالن ماساژ، استخر، سونا، رستوران، فروشگاه، ساحل اختصاصی و ... است. بهترین غذاهای مدیترانه ای را می توانید در رستوران های این هتل میل نمایید. فاصله این هتل تا فرودگاه 5 کیلومتر است و به مراکز خرید و رستوران های میکونوس نیز بسیار نزدیک بوده و تا میکونوس حدود 4.5 کیلومتر فاصله دارد.

[caption id="attachment_574" align="aligncenter" width="800"]هتل آناکس، یکی دیگر از بهترین هتل های مینوکوس هتل آناکس، یکی دیگر از بهترین هتل های مینوکوس[/caption]

هتل آواتن، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس

آخرین هتل از بهترین هتل های میکونوس که در این مقاله به شما معرفی می کنیم، هتل آواتن می باشد. این هتل ساحلی و بسیار زیبا در اکثر فصول سال بسیار شلوغ است. منظره این هتل دریای اژه است که در غروب آفتاب و شب این منظره دیدنی است. این هتل در ساحل الیا واقع شده است و برخورد گرم کارکنان آتن در کنار خدماتی که به مسافران ارائه می دهند، باعث محبوبیت این هتل شده و در لیست بهترین هتل های میکونوس قرار گرفته است. رستوران این هتل دارای منظره ای رو به دریا است که لذت غذا خوردن را چند برابر می کند. صبحانه در این هتل رایگان است و شما می توانید صبحانه تان را در تراس اتاقتان با منظره ای زیبا میل نمایید. صبحانه شامل ماست یونانی، عسل و سایر غذاهای محلی یونان است. از امکانات این هتل می توان به اینترنت پرسرعت، اتوبوس رایگان شهری، اتاق با تجهیزات مدرن، استخر روباز و پوشیده و ... اشاره نمود. فرودگاه و شهر میکونوس در فاصله 10 کیلومتری این هتل قرار دارند و شما براحتی می توانید به مراکز شهری دسترسی داشت باشید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱