رستوران های ارزان در آمستردام

رستوران های ارزان در آمستردام

اگر تصمیم دارید به کشور هلند سفری داشته باشید خوب است که اطلاعاتی در مورد رستوران‌های آمستردام داشته باشید. داشتن اطلاعات لازم در خصوص رستوران های ارزان در آمستردام به شما کمک خواهد کرد که به رستوران هایی که قیمتی مناسب دارند مراجعه کرده و از غذاهای خوش طعم و مزه آن‌ها استفاده کنید. این رستوران ارزان در آمستردام همگی کیفیت بالایی داشته و بهترین غذاها را با طعمی دلچسب طبخ می‌کنند. به دلیل اهمیت غذا در زمان سفر به این اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می‌دهیم توجه داشته باشید تا در زمان سفر به آمستردام با مشکلی مواجه نشوید. پس با ما همراه باشید.

رستوران فودیسم:

این رستوران های ارزان در آمستردام بیش از دو دهه است که در این زمینه فعالیت داشته و انواع غذاهای خوش مزه و با کیفیت را طبخ و تهیه می‌کند. دکوراسیون این رستوران بسیار تماشایی و هنرمندانه می‌باشد و مکانی بسیار مناسب برای علاقمندان به هنر می‌باشد. این رستوران منوی خود را به طور مرتب تغییر داده و تنوع غذایی بسیاری دارد. اگر تمایل به خوردن غذایی با قیمت مناسب دارید حتماً غذای ویژه روز رستوران فودیسم را امتحان کنید و از طعم بی نظیر غذاهایش لذت ببرید. از بهترین غذاهای کلاسیک این رستوران های ارزان در آمستردام می‌توان به کدوی پر شده به همراه پنیر بز و قارچ اشاره کرد. سالاد یونانی و دریایی این رستوران را هم حتماً امتحان کنید. قیمت غذا در فودیسم با توجه به کیفیت بالا و استفاده از مواد درجه یک بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد.

[caption id="attachment_478" align="aligncenter" width="800"]رستوران های ارزان در آمستردام رستوران های ارزان در آمستردام[/caption]

رستوران ارزان لافالوت:

از دیگر رستوران های ارزان در آمستردام می‌توان لافالوت را نام برد. منوی غذای این رستوران به صورت روزانه تغییر می‌کند. غذاهای گوشتی، دریایی و گیاهی در این رستوران کیفیت بالا و طعمی بی نظیر دارد. شما با پرداخت مبلغی حدود 16 یورو می‌توانید یک وعده کامل غذایی را در این رستوران های ارزان در آمستردام میل کنید که شامل سوپ، غذای اصلی و دسر می‌باشد. در فصل‌های مختلف سال نیز شما می‌توانید غذاهای متفاوتی را در رستوران ارزان در آمستردام به نام لافلوت میل کنید. غذاهایی که در فصول گرم در این رستوران سرو می‌شود شامل انواع غذاهای دریایی بوده و غذاهای انتخابی برای فصول گرم نیز انواع خورش‌ها می‌باشد.

[caption id="attachment_479" align="aligncenter" width="800"]رستوران ارزان لافالوت: رستوران ارزان لافالوت:[/caption]

رستوران آزمارینو:

در رستوران آزمارینو شما می‌توانید تجربه‌ای متفاوت را امتحان کنید. در این رستوران انواع غذاهای اتیوپی با طعم و کیفیتی بی نظیر طبخ می‌شوند. شما در آزمارینو می‌توانید غذاهای خود را با دست میل کنید و برای لقمه گرفتن غذای خود از پنکیک‌های بی نظیر و خوش عطر این رستوران استفاده کنید. اگر سری به این رستوران زدید حتماً غذای سنتی و اصیل این رستوران را که شامل گوشت سرخ شده در کره و فلفل می‌باشد را نیز حتماً امتحان کنید. این رستوران ارزان در آمستردام تمامی غذاهای خود را با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی مناسب برای مشتریان خود فراهم می‌کند.تجربه میل کردن غذا با دست را در رستوران های ارزان در آمستردام از دست ندهید .

[caption id="attachment_480" align="aligncenter" width="800"]رستوران آزمارینو: رستوران آزمارینو:[/caption]

رستوران نلیس:

هنگامی که به رستوران نلیس وارد شوید با شور و هیجانی خاص مواجه خواهید شد. این رستوران همیشه مملو از جمعیت بوده و دلیل استقبال بی نظیر مردم از این رستوران های ارزان در آمستردام کیفیت بی نظیر غذاها و برخورد گرم و صمیمی صاحبان این رستوران می‌باشد. این رستوران توسط خانوادهٔ خوش ذوق هلندی اداره می‌شود. این رستوران فقط در وعده غذایی شام می‌تواند به شما سرویس داده و غذاهای بی نظیر و بسیار خوش طعم هلندی، بین الملل و فرانسوی این رستوران را تست کنید. اگر شما جزء افراد گیاه خوار هستید نگران نباشید در رستوران نلیس می‌توانید غذاهای وگان را هم میل کنید. امکانات این رستوران شامل اینترنت بیسیم و رزرو میز می‌باشد.

[caption id="attachment_481" align="aligncenter" width="800"]رستوران نلیس: رستوران نلیس:[/caption]

رستوران رون گاسترو بار:

رون گاستروبار نیز از دیگر ررستوران های ارزان در آمستردام می‌باشد که غذاهایی با کیفیت بسیار بالا و ارزان قیمت را به مشتریان خود عرضه می‌کند. در این رستوران شما می‌توانید جگر غاز و مارماهی دودی را با طعمی بی نظیر تجربه کنید. این رستوران فضایی بسیار دلنشین و دوست داشتنی نیز دارد. پس اگر در سفر خود به این کشور به دنبال رستوران های ارزان در آمستردام هستید حتماً سری به این رستوران بزنید. رستوران رون گاسترو بار از بهترین رستوران ارزان در آمستردام می باشد .

هتل گودفازانت رستوران ارزان آمستردام:

اشتباه نکنید گودفازانت هتل نیست بلکه یکی دیگر از رستوران های ارزان در آمستردام می‌باشد. این رستوران بسیار عجیب و زیبا در کنار رودخانه HET IG در شهر آمستردام واقع شده است. این رستوران خارق العاده و عجیب در گذشته کارگاه کشتی سازی بوده ولی امروزه به رستورانی عجیب و تماشایی تبدیل شده است. برای رفتن به رستوران ارزان گودفازانت در آمستردام شما باید یک تاکسی کرایه کرده تا به این رستوران بروید و یا مسافتی را با استفاده از قایق طی کرده و ادامه مسیر را که چیزی حدود 2 کیلومتر است با استفاده از دوچرخه و یا پیاده طی کنید. در این رستوران های ارزان در آمستردام شما می‌توانید تعدادی بار در وسط این رستوران را مشاهده کرده و از نوشیدنی‌های متنوع آن استفاده کنید. منوی این رستوران ارزان قیمت نیز بسیار متنوع بوده و انواع غذاهای هلندی، اروپایی فرانسوی و غذای مخصوص گیاهخواران در این رستوران سرو می‌شود. در این رستوران که قیمت بسیار مناسبی نیز دارد شما می‌توانید از امکاناتی مانند اینترنت و پارکینگ نیز استفاده کنید.

[caption id="attachment_482" align="aligncenter" width="800"]هتل گودفازانت رستوران ارزان آمستردام: هتل گودفازانت رستوران ارزان آمستردام:[/caption]

رستوران ارزان در آمستردام گتو:

از معروف‌ترین غذاهای رستوران گتو می‌توان به برگرهای کبابی و سالاد گرمش اشاره کرد. این رستوران محیطی گرم و دلنشین داشته و در کنار قیمت مناسب غذاهایش می‌تواند مکانی مناسب برای گذراندن اوقاتی خوش در کنار خانواده باشد. منوی این رستوران نیز به صورت فصلی تغییر می‌کند و انواع غذاهای بین الملل و اصیل هلند را می‌توان در منوی این رستوران مشاهده کرد. کیفیت بالا و طعم غذاهای خانگی این رستوران از علل محبوبیت گتو در بین مردم آمستردام می‌باشد. در سفر به آمستردام حتما سری به رستوران های ارزان در آمستردام به نام گتو بزنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱