هتل های فلورانس

هتل های فلورانس

یکی از شهرهای ایتالیا، شهر زیبا و دوستداشتنی فلورانس می باشد که همواره گردشگران، این مکان را برای بازدید در ایام تعطیل انتخاب می کنند. هتل های فلورانس در تمامی ایام سال پذیرای مهمان و گردشگران بسیار زیادی هستند. تمامی هتل های فلورانس بهترین خدمات را برای اقامت مسافرین ارائه می دهند و خدماتی عالی را برای مهمانان و گردشگران فراهم می کنند. بیشتر هتل های فلورانس در بهترین نقاط شهر قرار دارند و امکان رفت و آمد به مناطق مختلف را آسان می کنند.

[caption id="attachment_5830" align="aligncenter" width="780"]هتل های فلورانس هتل های فلورانس[/caption]

هتل ویلا لیانا  Villa Liana

یکی از هتل های فلورانس هتل ویلا لیانا می باشد که در قلب شهر فلورانس واقع شده است. این هتل مجلل بازمانده از قرن نوزدهم میلادی می باشد و در یک محیط بسیار زیبا و جذاب قرار دارد. این هتل مجلل و بسیار شیک در یک فضای سرسبز و پر از درخت قرار دارد. این یکی از هتل های فلورانس است که در فاصله کمی از کلیسای جامع شهر قرار دارد و به راحتی و با پای پیاده می توان به پارک بوتانیک رفت. این هتل از امکانات بسیار مجهزی برخوردار است و دارای اتاق هایی با دکوراسیونی شیک می باشد. در اتاق های هتل ویلا امکاناتی مانند تخت خواب ها، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی و ... وجود دارد. این هتل از جمله هتل های فلورانس است که اقامتی رویایی را برای مسافرین به ارمغان می آورد.

[caption id="attachment_5831" align="aligncenter" width="780"]هتل های فلورانس هتل های فلورانس[/caption]

هتل هلوتیا اند بریستل فلورانس  Helvetia and Bristol

یکی دیگر از هتل های فلورانس هتل هلوتیا می باشد. این هتل زیبا در مرکز شهر فلورانس قرار دارد و در فاصله بسیار کمی از مراکز گردشگری و تاریخی شهر قرار دارد. اقامت در این هتل به شما فرصت رفتن به مغازه ها و فروشگاه های خرید را می دهد. این هتل دارای بهترین اتاق ها با بهترین کارکنان برای سرویس دهی به مسافرین می باشد. کارکنان این هتل به طور ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به مسافرین می باشند. اتاق های این هتل دارای امکانات زیادی برای اقامت مسافرین می باشد و از بهترین چشم اندازها برخوردار می باشد.

رستوران این هتل بهترین غذاها و بهترین نوشیدنی ها را سرو می کند. این غذاها در یک محیط بسیار زیبا و مجلل برای مسافرین ارائه می شوند که می توانند در آرامش کامل غذای خود را میل کنند. این هتل دارای امکانات دیگری مانند اتاق جلسات، لباسشویی، خدمات تور، گاوصندوق، سیستم تهویه و ... می باشد.

[caption id="attachment_5832" align="aligncenter" width="780"]هتل های فلورانس هتل های فلورانس[/caption]

هتل ریجنسی فلورانس Regency Hotel

هتل های فلورانس، خدماتی عالی برای اقامت مسافرین ارائه می دهند. یکی دیگر از هتل های فلورانس، هتل ۵ ستاره ریجنسی می باشد. این هتل دارای ۳۵ اتاق بسیار شیک و راحت می باشد که آرامشی رویایی را برای مسافرین به ارمغان می آورد. در این هتل کارکنانی وجود دارد که بسیار مهربان هستند و تمام سعی خود را می کنند تا مسافرین در رفاه و راحتی کامل باشند. اتاق های این هتل دارای حمام های مجزا، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون، اینترنت، تخت های راحت و مبلمان می باشد.

این هتل دارای یک رستوران بسیار شیک و فوق العاده می باشد که بهترین غذاهای ایتالیایی را سرو می کند و هرگز طعم غذاهای آن را فراموش نخواهید کرد.

[caption id="attachment_5833" align="aligncenter" width="780"]هتل های فلورانس هتل های فلورانس[/caption]

هتل سیلا فلورانس Silla Hotel

هتل سیلا از جمله هتل های فلورانس است که دارای بهترین رستوران می باشد. رستوران این هتل بهترین غذاهای سنتی ایتالیایی را در منوی خود قرار داده و محبوبیت بسیار زیادی در بین مسافرین ایجاد کرده است. در این هتل می توان از امکانات زیادی مانند گاوصندوق، پارکینگ، خشکشویی، خدمات نگهداری از کودک، سالن کنفرانس و ... برخودار شد. مسافرین این شهر می توانند از بهترین امکانات اقامتی هتل های فلورانس استفاده کنند.

[caption id="attachment_5834" align="aligncenter" width="780"]هتل های فلورانس هتل های فلورانس[/caption]

هتل گراند ویلا کرا فلورانس Grand villa cora

هتل های فلورانس بخاطر خدمات عالی خود برای همه مردم شناخته شده اند. هتل گراند ویلا یکی از بهترین هتل های فلورانس می باشد که امکانات زیادی را برای مسافرین فراهم می کند. در این هتل می توان از امکانات زیادی مانند ماساژ، سونا، حمام های ترکی، استخر سرباز، سالن های کنفرانس، رستوران و کافه استفاده کرد. در این هتل اتاق ها و سوئیت های زیادی وجود دارد که بهترین سوئیت های آن برای تازه عروس ها می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به مبلمان، تخت های دو نفره، تلویزیون، حمام و ... می باشند که چشم اندازی زیبا از شهر را دارند. در این هتل می توانید سری به کافه ها بزنید و از بهترین نوشیدنی های این هتل لذت ببرید.

[caption id="attachment_5835" align="aligncenter" width="780"]هتل های فلورانس هتل های فلورانس[/caption]

هتل رلایس سانتا کرس بای باگلینی فلورانس Santa Cruz by Baglioni

هتل های فلورانس بسیار زیبا و جذاب هستند. یکی از هتل های فلورانس که ۵ ستاره است هتل رلایس سانتا می باشد. این هتل با امکانات عالی خود، خدمات بی نظیری برای مسافرین ارائه می دهد. این هتل دارای ۲۴ اتاق بسیار لوکس و مجلل می باشد که اقامتی رویایی را برای مسافرین به ارمغان می آورد. در این هتل کارکنانی بسیار مهربان حضور دارند که به طور ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به مسافرین و گردشگران می باشند. این هتل دارای امکانات زیادی مانند حمام های ترکی، لباسشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات اسپا و ... می باشد. اتاق های هتل بسیار راحت و شیک هستند و می توانید صبحانه خود را در این اتاق ها میل کنید.

هتل اسپادای فلورانس Hotel Spadai

این هتل یکی از بهترین هتل های فلورانس است که در نزدیکی مراکز گردشگری و دیدنی شهر قرار دارد. مسافرین می توانند در این هتل بسیار مجلل و شیک، دوچرخه کرایه کنند و ساعاتی را به گردش و تفریح بگذرانند. یکی از ویژگی های عالی این هتل حضور کارکنان چند زبانه در آن می باشد که بهترین خدمات را برای مسافرین ارائه می دهند. در اتاق های مجهز این هتل سرویس های بهداشتی، اینترنت رایگان، قهوه ساز، حمام، مبلمان و تخت های راحت و نرم وجود دارد. یکی از قابلیت های این هتل داشتن اتاق های عایق صدا می باشد که اجازه نمی دهند کوچک ترین سر و صدایی به اتاق ها وارد شود.

در این هتل یک رستوران بسیار مجهز و زیبا وجود دارد که بهترین غذاهای ایتالیایی را برای مسافرین سرو می کنند.

[caption id="attachment_5836" align="aligncenter" width="780"]هتل های فلورانس هتل های فلورانس[/caption]

هتل سان گالو پالاس San Gallo Palace

یکی دیگر از هتل های فلورانس که در ارائه خدمات خود نظیر ندارد هتل سان گالو می باشد. این هتل بهترین خدمات اقامتی را برای مسافرین ارائه می دهد و دارای اتاق ها و سوئیت های مجهزی می باشد. در این هتل کارکنانی مهربان وجود دارد که به طور شبانه روزی خدمات خود را برای مسافرین ارائه می دهند. هتل سان گالو دارای اتاق هایی می باشد که از دکوراسیونی شیک برخوردار هستند و بهترین امکانات اقامتی را دارند.

رستوران این هتل نیز بهترین غذاها را سرو می کند.

[caption id="attachment_5837" align="aligncenter" width="780"]هتل های فلورانس هتل های فلورانس[/caption]

هتل ویلا کارلوتا  Villa Carlotta

یکی از هتل های فلورانس با چهار ستاره هتل ویلا کارلوتا می باشد. این هتل دارای ویلاهای اقامتی بسیار لوکس و شیکی می باشد. در این هتل می توان از خدمات عالی مانند نگهداری از کودک، استخر، اسپا، سالن ورزشی، صندوق امانات، پارکینگ، اینترنت و ... استفاده کرد. این هتل دارای رستورانی عالی است که بهترین غذاهای ایتالیایی را سرو می کند و در کافه آن می توان از نوشیدنی های فصل لذت برد.

هتل مارتلی فلورانس  Hotel Martelli

از جمله برترین هتل های فلورانس می توان به هتل مارتلی اشاره کرد. این هتل در یک موقعیت عالی و خوب در شهر قرار دارد و به راحتی می توان به مکان های گردشگری شهر رفت. در این هتل ۵۳ اتاق وجود دارد که به تمامی امکانات مجهز هستند و می توان از بهترین چشم اندازهای شهر دیدن کرد. در این هتل صرافی، پارکینگ، اتاق مراقبت از کودک، کرایه اتومبیل سالن کنفرانس، اسپا و .. وجود دارد.

در این هتل می توانید از خدمات ارائه شده در رستوران و کافه آن نیز لذت ببرید.

هتل های شهر فلورانس خدماتی عالی و بی نظیر برای مسافرین و گردشگران ارائه می دهند. در هتل های فلورانس می توان اقامتی رویایی داشت.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت ایتالیا، ویزای ایتالیا، تور ایتالیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱