هتل های سوئیس

هتل های سوئیس

هتل های سوئیس با ارائه ی بهترین خدمات آماده پذیرش از مهمانان هستند. در زیر توضیحات کلی از مهمترین هتل های این کشور ارائه شده است. شما می توانید با توجه به خدمات ارائه شده و بودجه ی موجود بهترین هتل را قبل از سفر رزرو کنید.

کشور سوئیس

کشور سوئیس یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است و با داشتن جاذبه های دیدنی و طبیعی فراوان همواره گردشگران فراوانی را به سوی خود از سراسر جهان جذب می کند. قبل از سفر به سوئیس لازم است حتما محل اقامت خود را مشخص کنید. جهت رزرو تور اروپا با آژانس های مسافرتی معتبر در ارتباط باشید. در این کشور، هتل های فراوانی برای رفاه گردشگران و توریست ها وجود دارد ولی شما قبل از سفر نیازمند اطلاعات کامل از هتل های کشور سوئیس هستید به طور مثال در فصل های پر گردشگر قیمت و هزینه های مربوط به هتل های سوئیس نسبت به فصل های کم گردشگر کمتر است. هر کدام از هتل های کشور سوئیس دارای امکانات رفاهی ویژه ای هستند به طور مثال هر کدام از آن ها دارای نمای ویژه هستند بسیاری از هتل ها در سوئیس در مکانی قرار گرفته اند که به مراکز خرید و دیگر مراکز دیدنی نزدیک باشد تا گردشگران مشکلاتی برای تردد به این مکان ها نداشته باشند.

البته نزدیک بودن به ایستگاه های اتوبوس و متروها نیز از مزیت دیگر هتل های سوئیس است که بیشتر آن ها از این مزیت برخوردار هستند. دانستن تمامی امکانات موجود در این هتل ها به شما کمک می کند که قبل از رزرو کردن بدانید که محل اقامتی شما ارزش هزینه ای را که پرداخته اید را دارد یا نه. قیمت هتل های سوئیس با توجه به خدمات موجود بسیار متنوع است شما می توانید با اطلاع دقیق از قیمت و امکانات موجود، بهترین نوع هتل را بر اساس بودجه ی خود انتخاب کنید در ادامه اطلاعات کلی در مورد هتل های سوئیس و نحوه ی رزرو آن ها آمده است.

[caption id="attachment_4857" align="aligncenter" width="780"]کشور سوئیس کشور سوئیس[/caption]

 

هتل منوتل  

هتل های سه ستاره ی بسیاری را می توانید در سوئیس پیدا کنید ولی یکی از مهمترین و مشهورترین هتل های سوئیس سه ستاره، هتل منوتل است که در شهر ژنو قرار دارد. این هتل طرفداران بسیاری دارد زیرا علاوه بر داشتن امکانات بسیار عالی، قیمت بسیار معقولی نیز دارد.  این هتل دارای 49 اتاق دو تخته و 12 اتاق سه تخته است. این هتل در نزدیکترین فاصله از مهمترین مراکز خرید قرار گرفته است و از زیباترین دریاچه ی ژنو فقط 9 کیلومتر فاصله دارد. از بهترین سیستم های تهویه در تمامی فضای داخلی این هتل استفاده شده است. افراد زیر 12 سال نیاز به پرداخت هزینه های صبحانه ندارند و یکی از مهمترین موضوعی که در این هتل باید رعایت شود سیگار کشیدن در تمام اتاق های آن ممنوع می باشد. همچنین در این هتل خدمات نگهداری از کودکان نیز فراهم است برای این منظور پرستاران با تجربه برای نگهداری از فرزند شما آماده می باشند.

[caption id="attachment_4858" align="aligncenter" width="780"]هتل های سوئیس هتل های سوئیس[/caption]

 

هتل ایست وست  

هتل های 4 ستاره ی سوئیس نیز بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است زیرا دارای بهترین امکانات رفاهی است البته هزینه های مربوط به این هتل ها در مقایسه با دیگر هتل  ها بیشتر است ولی اگر شما نگران هزینه ها نیستید و به دنبال محل اقامتی بی نظیر هستید که تمامی امکانات را به بهترین شکل ارائه دهند می توانید هتل های سوئیس 4 ستاره انتخاب کنید. هتل ایست وست یکی از مهمترین هتل های 4 ستاره در این کشور است. تمامی اتاق های این هتل مجهز به اینترنت رایگان است. از دیگر خدمات ویژه در این هتل می توان به استخرها و سالن های ورزشی مجهز آن اشاره کرد. قبل از سفر نیز حتما باید اتاق مورد نظر خود را در این هتل رزرو کنید. تمامی کارکنان این هتل در تلاش هستند که شما در طول اقامت خود نهایت رضایت را برای حضور در این هتل داشته باشید. در اتاق های موجود از بهترین طرح ها و لوازم ها استفاده شده است؛ و منظره ی بیرونی تمامی اتاق ها نیز بسیار دلنشین و زیبا است. فضای خارجی این هتل نیز بسیار باشکوه است.

[caption id="attachment_4859" align="aligncenter" width="780"]هتل ایست وست سوئیس هتل ایست وست سوئیس[/caption]

 

هتل سنترال

هتل سنترال از هتل های سوئیس سه ستاره است برای اقامت در فصول کم گردشگر بهترین مکان برای سفر می باشد اقامت در این هتل از در این فصل ها بسیار مقرون به صرفه است زیرا قیمت ها بسیار کم است شما می توانید اتاقی را به قیمت 126 فرانک پیدا کنید که نسبت به ارز سوئیس مبلغ بسیار معقولی است ولی در فصل های پر گردشگر به تدریج قیمت ها روند افزایشی دارد؛ و ضروری نیز هست حتما قبل از سفر به محض مشخص شدن تاریخ سفر،  اتاق مورد نظر را رزرو کنید. هم چنین در نظر داشته باشید این هتل نیز از آن دسته هتل های سوئیس است که خیلی سریع ظرفیتش اتمام می یابد.

[caption id="attachment_4860" align="aligncenter" width="780"]هتل سنترال سوئیس هتل سنترال سوئیس[/caption]

 

هتل رنسانس زوریخ تاور

هتل رنسانس زوریخ تاور از دیگر هتل های سوئیس می باشد که  همانند دیگر هتل های سوئیس برای رزرو آن اگر قبلا اقدام به رزرو هر گونه هتلی در خارج از کشور کرده اید مطمئنا تمامی مراحل لازم را می دانید ولی اگر برای اولین بار می خواهید هتل مورد نظر خود را قبل از سفر رزرو کنید بهتر است با مراجعه به آژانس های مسافری از آن ها کمک بگیرید. مسئولان آژانس ها به راحتی تمامی اطلاعات مورد نظر را  در مورد هتل مورد نظر در اختیار شما قرار می دهد و تمامی مراحل رزرو هتل های کشور سوئیس را انجام می دهد برای این موضوع حتما به آژانس های معتبر مراجعه کنید. این روش یکی از مطمئن ترین و آسانترین روش ها است که شما بدون اینکه دچار دردسری شوید می توانید به راحتی هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. این هتل از مشهور ترین هتل های کشور سوئیس است که دارای کاملترین امکانات رفاهی است.

[caption id="attachment_4861" align="aligncenter" width="780"]هتل های سوئیس هتل های سوئیس[/caption]

 

هتل Hotel Cornavin Geneve

این هتل از دیگر هتل های 4 ستاره در کشور سوئیس است؛ که در شهر ژنو قرار گرفته است؛ که  با دارا بودن 164 اتاق یکی از بهترین هتل های سوئیس تلقی می شود. تمامی اتاق های آن به اینترنت رایگان، تلویزیون، تهویه ی کامل و حمام های شیک مجهز هستند. پذیرش در این هتل 24 انجام می شود؛ و در نزدیکترین فاصله نسبت به مترو و ایستگاه های اتوبوس است و همچنین بیشتر مکان های و مراکز دیدنی را می توانید پیاده بروید. فاصله آن از فرودگاه نیز 66 کیلومتر می باشد. با اقامت در این هتل یک سفر به یاد ماندنی را خواهید داشت.

[caption id="attachment_4862" align="aligncenter" width="780"]هتل های سوئیس هتل های سوئیس[/caption]

 

هتل Jade Manotel

این هتل از هتل های سوئیس 3 ستاره است که با داشتن 47 اتاق با کاملترین امکانات از مهمانان خود پذیرایی می کند. در ساخت اتاق های این هتل از طرح ویژه ی فنگ شویی استفاده شده است. کودکان زیر 12 سال از پرداخت هزینه های صبحانه معاف هستند. در فاصله ی 3 کیلومتری نسبت به فرودگاه بین المللی سوئیس قرار گرفته است. این هتل یک انتخاب عالی برای اقامت در سوئیس است و جزو شیک ترین و باشکوه ترین هتل ها در سوئیس نیز محسوب می شود. از ساحل حدود 9 دقیقه فاصله دارد شما به راحتی می توانید با پای پیاده در شب های آرام در کنار این ساحل قدم بزنید در بیشتر مواقع نیز مراسم های ویژه ای در اطراف این ساحل برگزار می شود که می توانید در آن ها نیز حضور یابید. این هتل همچنین در فاصله ی نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی قرار گرفته است که رفت و آمد مهمانان را تسهیل کرده است.

[caption id="attachment_4863" align="aligncenter" width="780"]هتل های سوئیس هتل های سوئیس[/caption]

 

هتل Hotel Suisse

هتل سوئیس از دیگر هتل های سوئیس سه ستاره اقتصادی است که دارای 57 اتاق برای پذیرش است. امکان پذیرش در این هتل برای 24 ساعت فراهم است. این هتل با داشتن تمامی امکانات دارای هزینه های بسیار کمتری است به همین دلیل جزو پرطرفدار ترین هتل های شهر سوئیس نیز شده است. بیشتر تورهای سوئیس این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند به همین دلیل با حضور در این هتل می توانید افراد بسیاری را از تمام نقاط دنیا ببینید. از ویژگی های دیگر این هتل می توان به این موضوع اشاره کرد که به محض ورود به آن جا کارت رایگانی برای بهره مندی از تمامی وسیله های نقلیه برای شما اختصاص می یابد. در ضمن این هتل تقریبا در مرکز شهر ژنو قرار گرفته است. با داشتن پارکینگ های مجهز همواره برای مهمانان خود برای اقامت بیشتر تخفیف های ویژه ای دارند.

[caption id="attachment_4864" align="aligncenter" width="780"]هتل های سوئیس هتل های سوئیس[/caption]

 

هتل ibis Styles Geneve Gare

این هتل نیز از هتل های سه ستاره ی اقتصادی این کشور است که از بهترین و با تجربه ترین کارکنان و مدیران استفاده شده ست. به گونه ای که برخی از کارمندان آن چند زبانه بوده و سبب ارتباط بهتر بین مهمانان و کارمندان شده است؛ که دارای 52 اتاق مجهز به تمامی امکانات از جمله اینترنت رایگان، تلویزیون، بهترین دستگاه های تهویه و غیره است. در رستوران های این هتل بهترین نوع غذاها برای مهمانان تهیه و آماده می شود. هم چنین این هتل در نزدیکترین فاصله از بهترین رستوران ها و مغازه ها قرار گرفته است؛ که شما به راحتی می توانید از آن ها دیدن کنید.

[caption id="attachment_4865" align="aligncenter" width="780"]هتل های کشور سوئیس هتل های کشور سوئیس[/caption]

 

هتل موون پیک لوزان

این هتل از هتل های 4 ستاره سوئیس است که هزینه های اقامت در این جا اندکی بیشتر است. ولی در قبال هزینه های پرداختی بهترین خدمات را برای شما ارائه می دهد. تمامی هتل های سوئیس برای اقامت بهترین خدمات را ارائه می دهند ولی آنچه که مهم است سعی کنید با توجه به بودجه ی خود بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت سوئیس، ویزای سوئیس، تور سوئیس و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱