هتل های فلورانس

هتل های فلورانس

اگر برای سفر به فلورانس به دنبال پیدا کردن یک هتل خوب و با کیفیت هستید باید با بهترین هتل های فلورانس آشنا شوید. فلورانس یکی از شهرهای جذاب و پر گردشگر ایتالیا است که هر ساله میلیون ها مسافر را از اقصی نقاط جهان در خود جای می دهد. در این مطلب با رزرو هتل در فلورانس و همچنین خدمات هتل های فلورانس آشنا می شویم.

معرفی هتل های فلورانس

برای اقامت در شهر زیبا و بی نظیر فلورانس میتوانید اقدام به رزرو تور اروپا نمایید و از طریق آژانس های مسافرتی معتبر با هتل های شهر فلورانس آشنا شوید تا بتوانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید. هتل های فلورانس دارای تنوع بالایی هستند از هتل های 5 ستاره گرفته تا هتل های ویلا مانند و سنتی که هر کدام جذابیت های مخصوص به خود را دارند. فلورانس شهر کوچکی است و با اقامت در هر کدام از هتل های فلورانس می توانید از جاذبه های دیدنی شهر هم لذت ببرید. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین هتل های فلورانس می پردازیم.

[caption id="attachment_4830" align="aligncenter" width="780"]هتل های فلورانس هتل های فلورانس[/caption]

هتل رلایس سانتا کرس بای بالینی فلورانس

هتل رلایس سانتا کرس بای بالینی فلورانس یکی از هتل های پنج ستاره و بی نظیر شهر فلورانس است که می تواند اقامتگاه جذابی برای مسافران باشد. اگر به دنبال یک هتل با امکانات رفاهی خوب در بین هتل های فلورانس هستید این هتل پیشنهاد خوبی است. این هتل دارای 24 اتاق با تجهیزات کاملا رفاهی است که اقامت هیجان انگیزی را برای شما رقم می زند. در این هتل امکان اجاره کردن اتومبیل نیز وجود دارد. این هتل دارای موقعیت بسیار خوبی در شهر فلورانس است و در مقایسه با سایر هتل های فلورانس از قیمت خوبی نیز برخوردار است. کارمندان مجرب این هتل به خوبی از شما پذیرایی می کنند و بهترین خدمات هتل را در اختیار میهمانان قرار می دهند. سایر خدمات و امکانات این هتل شامل حمام ترکی، ماساژ، جکوزی، لباسشویی، صرافی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتاق های وی آی پی، روم سرویس، اتاق جلسات، رستوران، گاوصندوق، تهویه، اتاق های ضد صدا، اتاق هایی مخصوص زوج های جوان، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش شبانه روزی و ... است.

[caption id="attachment_4832" align="aligncenter" width="780"]هتل های فلورانس هتل های فلورانس[/caption]

هتل گرند ویلا کرا فلورانس

یکی دیگر از هتل های فلورانس هتل گرند ویلا کرا است که دارای امکانات بسیار با کیفیت برای مسافران می باشد. اتاق های این هتل دارای دکوراسیون زیبا و شیک بوده و با خدمات بی نظیر خود پذیرای میهمانان مختلف هستند. پذیرش در این هتل نیز مانند سایر هتل های شهر فلورانس به صورت شبانه روزی است. در رستوران های این هتل می توانید از غذاهای محبوب ایتالیایی استفاده کنید و همچنین غذاهای مطابق میلتان را به راحتی پیدا کنید. مهم ترین خدمات این هتل شامل حمام ترکی، خدمات ماساژ، استخر روباز مخصوص فصل های گرم و سونا است.

[caption id="attachment_4833" align="aligncenter" width="780"]هتل های فلورانس هتل های فلورانس[/caption]

هتل هلوتیا اند بریستل

در بین تنوع بالای هتل های فلورانس هتل هلوتیا اند بریستل یکی از هتل های پنج ستاره و محبوب این شهر است. این هتل در بخش مرکزی شهر فلورانس قرار گرفته و دارای موقعیت بسیار خوبی برای دسترسی به جاذبه های مختلف دیدنی شهر است. بنابراین با اقامت در این هتل به راحتی می توانید از مکان هایی نظیر کلیسای جامع، کاخ palazzo strozzi، خیابان via de tornabuoni دیدن کنید. در یکی از بهترین رستوران های این هتل یعنی رستوران Hostaria Bibendum می توانید از غذاهای بین المللی و خوشمزه ایتالیایی لذت ببرید. پرسنل این هتل بسیار صمیمی و مهربان هستند و بهترین امکانات را در طول اقامت در اختیار شما قرار می دهند. اتاق های این هتل بسیار آراسته و لوکس هستند و با بالاترین امکانات در اختیار میهمانان شهر فلورانس قرار می گیرند. مهم ترین امکانات این هتل در مقایسه با سایر هتل های فلورانس شامل خدمات تور، امکانات مخصوص معلولین، گاوصندوق، آسانسور، خدمات فکس و کپی، خانه داری، لباسشویی و تهویه است.

[caption id="attachment_4834" align="aligncenter" width="780"]هتل های فلورانس هتل های فلورانس[/caption]

هتل ریجنسی فلورانس

یکی دیگر از هتل های فلورانس هتل ریجنسی است که در شهر تاریخی و زیبای فلورانس قرار گرفته است. فلورانس شهر هنر، معماری و تاریخ است که به همین واسطه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. برای اقامت در این شهر باید به دنبال هتلی راحت، زیبا و در عین حال آرام باشید. هتل ریجنسی یکی از هتل های پنج ستاره شهر فلورانس است که با 35 اتاق کامل و مجهز میزبان میهمانان شهر فلورانس است. پرسنل این هتل شامل کادری آموزش دیده و ماهر هستند که اقامت خوشی را برای شما ایجاد می کنند.

هتل ریجنسی دارای موقعیت بسیار خوبی در شهر فلورانس است و با ارئه بهترین خدمات شرایط خوبی را برای شما فراهم می کند. این هتل دارای اتاق هایی بدون سیگار است که می توانید برای استراحت کردن و لذت بردن از زمان خود از آن استفاده کنید. یکی دیگر از امکانات هتل ریجنسی در مقایسه با سایر هتل های شهر فلورانس داشتن اتاق های جلسه و ضیافت است که می توانید برای قرارهای خود از آن استفاده کنید. برای صرف وعده های غذایی خود می توانید از رستوران های لوکس این هتل استفاده کنید و در صورت تمایل صبحانه خود را در اتاقتان میل کنید. برای رفاه حال مسافران پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته انجام می شود.

[caption id="attachment_4835" align="aligncenter" width="780"]هتل های فلورانس هتل های فلورانس[/caption]

هتل رم فلورانس

هتل رم فلورانس یکی از هتل های 4 ستاره و لوکس فلورانس است که در بین سایر هتل های فلورانس از محبوبیت زیادی برخوردار است. این هتل در نزدیکی ایستگاه قطار قرار دارد و در یک ساختمان با قدمت 18 ساله طراحی شده است. این هتل دارای 57 اتاق بسیار زیبا و شیک است که در 6 طبقه قرار گرفته اند. مبلمان های زیبا، دکوراسیون کلاسیک در کنار خدمات روزانه ای که از سمت کارکنان هتل ارائه می شود شرایطی را فراهم می کند که از اقامت خود نهایت لذت را ببرید. نزدیکی این هتل به یکی از مراکز مهم کنفرانس، گالری Uffizi و کلیسای جامع سبب شده افراد زیادی برای رزرو هتل در فلورانس این هتل را برای خود انتخاب کنند. کسانی که به هنر، فرهنگ و غذا علاقه دارند بهتر است در بین هتل های فلورانس این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. در سفرهای دوستانه خود به این شهر می توانید در هتل رم فلورانس اقامت کرده و در کافه های این هتل جمع شوید. با اقامت در هتل رم فلورانس می توانید از باشگاه ورزشی آن استفاده کنید. سایر خدمات و امکانات هتل رم فلورانس شامل کافی شاپ، سالنی برای سرو نوشیدنی های مختلف، صبحانه، سرویس اتاق، تهویه و ... است.

هتل ویلا لیانا

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های فلورانس هتل ویلا لیانا است که دارای ظاهری شیک و مجلل می باشد. این هتل در یک محیط بسیار زیبا و سرسبز قرار گرفته است که درختان انگلیسی موجود در آن ظاهر زیبایی به محیط داده است. یکی از مهم ترین نکات در مورد هتل ویلا لیانا موقعیت بسیار خوب آن است که در مرکز شهر فلورانس قرار دارد. با اقامت در این هتل به راحتی می توانید از مراکز دیدنی و تفریحی شهر فلورانس بازدید کنید و سفری لذت بخش و هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید. اتاق های هتل ویلا لیانا دارای دکوراسیونی زیبا و تجهیزات کامل هستند. با اقامت در این هتل می توانید از پارک های قدیمی 500 ساله ای که در اطراف آن قرار گرفته است لذت ببرید. اگر به فلورانس سفر کردید و در بین هتل های فلورانس به دنبال هتلی ارزان و در عین حال با کیفیت بودید این هتل گزینه مناسبی است.

[caption id="attachment_4849" align="aligncenter" width="780"]هتل های فلورانس هتل های فلورانس[/caption]

هتل ماکسیم

یکی دیگر از هتل های فلورانس هتل ماکسیم است که این هتل هم در مرکز شهر فلورانس قرار گرفته است و فاصله بسیار کمی با کلیسای جامع فلورانس دارد. هتل ماکسیم دارای اتاق هایی مجهز و مرتب است که اقامت آرامی را برای مسافران فراهم می کند. مهم ترین امکانات اتاق های هتل ماکسیم شامل اینترنت پرسرعت، تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه، حمام و ... است. با اقامت در این هتل می توانید از موزه ها و نمایشگاه هایی که در نزدیکی آن برگزار می شوند دیدن کنید. هتل ماکسیم یکی از بهترین انتخاب ها در بین هتل های فلورانس است.

[caption id="attachment_4838" align="aligncenter" width="780"]هتل های فلورانس هتل های فلورانس[/caption]

هتل سیلا

هتل سیلا یکی دیگر از هتل های فلورانس است که در نزدیکی رودخانه آرنو طراحی شده است. این هتل فاصله کمی از پل تاریخی و محبوب پونته ویچو دارد که همین عامل باعث محبوبیت آن در بین سایر هتل های فلورانس شده است. اتاق های هتل سیلا بزرگ و شیک هستند و امکانات خوبی را در اختیار مسافران قرار می دهند. مهم ترین امکانات هتل سیلا شامل اینترنت بی سیم، ماهواره، سالن غذاخوری شیک، حمام های شخصی، تلویزیون و سیستم تهویه است. با اقامت در این هتل نیز می توانید از بهترین جاذبه های گردشگری شهر فلورانس دیدن کنید.

هتل هلوتیا اند بریستل

هتل هلوتیا اند بریستل یکی از بهترین هتل های فلورانس است که از موقعیت خوبی در این شهر برخوردار است. با اقامت در این هتل می توانید از کاخ تاریخی و کلیسای جامع که در نزدیکی هتل قرار گرفته است دیدن کنید. از مهم ترین مزیت های این هتل اتاق های مجهز و شیک آن است که می تواند اقامت خوبی را برای میهمانان فراهم کند. در رستوران های هتل هلوتیا اند بریستل می توانید از غذاهای بین المللی استفاده کنید. سایر خدمات این هتل شامل اینترنت پرسرعت، تلویزیون، حمام های مرمری و روم سرویس می باشد.

[caption id="attachment_4829" align="aligncenter" width="780"]هتل های فلورانس هتل های فلورانس[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت ایتالیا، ویزای ایتالیا، تور ایتالیا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱