هتل های نیس

هتل های نیس

هتل های نیس با داشتن بهترین و با کیفیت ترین خدمات و امکانات توانسته رضایت و نظر گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب کند. شما می توانید قبل از رزرو اتاق مورد نظر خود از طریق آژانس های مسافرتی معتبر، امکانات هتل های نیس را بررسی کرده و سپس اقدام به رزرو نمایید. مسافرین و گردشگران از طریق آژانس های مسافرتی اقدام به رزرو تور اروپا مینمایند تا از این جزیره زیبا در فرانسه دیدن کنند.

شهر نیس

شهر نیس از زیباترین شهرهای کشور فرانسه می باشد که با داشتن جاذبه های بسیار دیدنی سالانه هزاران نفر گردشگر را به سوی خود جذب می کند. گردشگرانی که به شهر نیس سفر می کنند، می توانند با اقامت در بهترین هتل های نیس سفری آسوده و بی نظیر را تجربه کنند. از جمله بهترین هتل های نیس می توان به هتل دورانته، هتل مرکور نیس مارسه آکس فلورس، هتل ان اچ، هتل اوآسیس نیس و هتل کوندو هیپارک بای آداجیو نیس اشاره کرد. در ادامه مطالب سعی بر آن داریم تا در مورد هر یک از هتل های نیس توضیحاتی را ارائه دهیم.

[caption id="attachment_4815" align="aligncenter" width="780"]هتل های نیس هتل های نیس[/caption]

هتل گونود نیس

هتل گونود یکی از هتل های نیس بوده که با داشتن معماری و طراحی بی نظیر خود از بهترین هتل های نیس به شمار می رود. نور پردازی و اتاق های بسیار مجلل این هتل سبب شده تا گردشگران بسیاری اقامت در این هتل را انتخاب کنند. از امکانات این هتل سه ستاره ای می توان به پارکنیگ، لابی بسیار مجلل، رستوران، سالن ورزش، اتاق های سیگار ممنوع و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. شما می توانید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر، قبل از پروازتان به شهر نیس اتاق مورد نیاز خود را رزرو کنید. آدرس هتل گونود به صورت ذیل بوده و شما می توانید با در دست داشتن این آدرس بدون سردرگمی خود را به هتل مذکور برسانید:

۳ Rue Gounod, 06000 Nice, France

[caption id="attachment_4816" align="aligncenter" width="780"]هتل های نیس هتل های نیس[/caption]

هتل مرکور نیس مارسه آکس فلورس

هتل مرکور نیس مارسه آکس فلورس یکی دیگر از بهترین هتل های نیس می باشد که از هتل های 4 ستاره ای در بین هتل های نیس بوده و دارای معماری و طراحی بسیار فوق العاده ای است. این هتل فاصله ی بسیار کمی با ایستگاه مترو دارد و در مرکز شهر واقع شده است به طوری شما با اقامت در این هتل زیبای نیس می توانید به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشید. این هتل دارای 49 اتاق است که همه ی روزهای سال را رزرو شده و ظرفیت تکمیل شده می باشد که این نشان دهنده ی محبوبیت هتل مرکور نیس در میان گردشگران می باشد. از امکانات و خدمات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-تهویه مطبوع پیشرفته

-خدمات بلیط و تور

-خشکشویی

-سرویس صبحانه رایگان در اتاق ها

-پذیرش 24 ساعته در این هتل

-پارکینگ

-اینترنت رایگان و پر سرعت در تمام محوطه هتل

آدرس و موقعیت این هتل به صورت زیر می باشد که شما می توانید با داشتن این آدرس به راحتی خود را به هتل مرکور برسانید:

Quai Des États Unis, 06300 Nice, France

[caption id="attachment_4817" align="aligncenter" width="780"]هتل های نیس هتل های نیس[/caption]

هتل دورانته نیس

هتل دورانته جزء معروف ترین هتل های نیس می باشد که با داشتن معماری و رنگ آمیزی بسیار جذاب و خاص خود توانسته محبوبیت و رضایت گردشگران و مهمانان خود را به سوی خود جذب کند. این هتل فاصله 15 دقیقه ای با فرودگاه این شهر دارد که شما می توانید در عرض چند دقیقه خود را از فرودگاه به هتل دورانته برسانید. در تمام اتاق های این هتل از تابلوهایی بسیار شیک و زیبا استفاده شده که بازدید از این تابلوها برای هر ببینده ای بسیار رضایت بخش می باشد. از امکانات و خدمات بی نظیر این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-منظره ای رو به باغ

-تلویزیون

-صندوق امانات

-پارکنیگ

-رستوران بسیار شیک با منوی لذیذ

-کارکنان بسیار حرفه ای و ماهر

-اتاق های سیگار ممنوع

-اتاق های خانواده

آدرس هتل دورانته نیز به صورت ذیل می باشد:

 Avenue Durante, 06000 Nice, France

اگر به دنبال اقامت در یکی از مقرون به صرفه ترین هتل های نیس هستید و می خواهید ارزان سفر کنید می توانید این هتل را در اولویت انتخاب های خود قرار دهید.

[caption id="attachment_4818" align="aligncenter" width="780"]هتل های نیس هتل های نیس[/caption]

هتل اوآسیس نیس

از دیگر هتل های نیس می توان به هتل او آسیس اشاره کرد که از کوچک ترین و مدرن ترین هتل های نیس می باشد و شما می توانید با اقامت در این هتل از امکانات و خدمات ویژه ی این هتل برخوردار باشید. این هتل سه ستاره در مرکز شهر نیس واقع شده و با اقامت در این هتل به تمام جاذبه های گردشگری و دیدنی شهر نیس دسترسی خواهید داشت. همه ی اتاق های هتل او آسیس دارای تراس می باشد که شما می توانید منظره ای بسیار به دل نشین را از این تراس ها تماشا کنید. از امکانات این هتل بایستی به مواردی هم چون امکانات ویژه معلولین، پذیرش 24 ساعته، پارکنیگ، باغ، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق های خانواده، سیستم گرمایشی، بار و اینترنت رایگان اشاره کرد. آدرس هتل او آسیس را می توان به صورت ذیل بیان کرد:

rue Gounod, 06000 Nice, France

[caption id="attachment_4819" align="aligncenter" width="780"]هتل های نیس هتل های نیس[/caption]

هتل کوندو هیپارک بای آداجیو نیس

هتل کوندو هیپارک بای آداجیو نیس از دیگر هتل های نیس می باشد که از زیباترین و شیک ترین هتل های نیس بوده و با داشتن با کیفیت ترین و بی نظیر ترین خدمات و امکانات توانسته در بین بهترین هتل های نیس قرار بگیرد. شما می توانید قبل از سفرتان به این هتل، اتاق مورد نظرتان را رزرو کنید تا هنگام مراجعه به این هتل با مشکل تکمیل ظرفیت اتاق ها روبه رو نشوید. از خدمات بی نظیری که در این هتل ارائه می شود می توان موارد ذیل را نام برد:

-صبحانه رایگان در اتاق ها

-سرویس روزانه اتاق ها

-اینترنت رایگان و پر سرعت

-سالن های ورزشی و تناسب اندام

-رستوران بسیار مجلل و شیک

-صندوق امانات

-تهویه مطبوع

-سیستم گرمایشی و سرمایشی پیشرفته

شما می توانید با اقامت در هتل هیپارک بهترین لحظات را برای خود و نزدیکان خود به ارمغان بیاورید. آدرس هتل هیپارک به صورت زیر می باشد:

Boulevard Du Général Louis Delfino

[caption id="attachment_4820" align="aligncenter" width="780"]هتل های نیس هتل های نیس[/caption]

هتل لو لوساننه

اگر به دنبال سفری ارزان و مقرون به صرفه هستید، می توان هتل لو لوساننه را نام برد. این هتل سه ستاره با داشتن امکانات بسیار با کیفیت خود توانسته نظر گردشگران را به سوی خود جذب کند. از امکانات بی نظیر این هتل می توان به صندوق امانات، تهویه مطبوع، پذیرش 24 ساعته، پارکنیگ، اینترنت رایگان، خشکشویی و اتاق های سیگار ممنوع اشاره کرد. آدرس هتل لو لوسانته به صورت زیر می باشد:

Rue Rossini, 06000 Nice, France

هتل ویست مینیستر

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های نیس می توان هتل ویست مینیستر را نام برد که با دارا بودن 99 اتاق به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه شهر نیس در حدود 15 دقیقه بوده و این امر سبب شده تا هتل ویست از پر تردد ترین هتل های نیس به شمار رود. از امکانات این هتل می توان به رستوران بسیار شیک، کارکنان حرفه ای و چند زبانه، بوفه و کافی شاپ و اتاق های سیگار ممنوع اشاره کرد. آدرس هتل مذکور به صورت زیر می باشد:

Promenade Des Anglais, 06000 Nice

[caption id="attachment_4822" align="aligncenter" width="780"]هتل های نیس هتل های نیس[/caption]

هتل ان اچ نیس

از بزرگ ترین و لاکچری ترین هتل های نیس می توان به هتل ان اچ نیس اشاره کرد که با داشتن 152 اتاق بسیار مجلل و شیک آماده ی پذیرایی از صدها مسافر و گردشگر می باشد. شما می توانید فقط با 10 دقیقه پیاده روی خود را از هتل به بندر نیس برسانید و از منظره زیبای این بندر لذت ببرید. در این هتل غذاهای مدیترانه ای سرو می شود که توسط سرآشپزهای حرفه ای آماده و تهیه خواهد شد. فاصله این هتل تا مونت کارلو حدود 20 دقیقه می باشد که شما می توانید در کمتر از 30 دقیقه خود را به این مکان برسانید. از امکانات و خدمات بسیار ویژه ی این هتل می توان به موارد یر اشاره کرد:

-رستوران بسیار مجلل و شیک

-کارکنان چند زبانه و حرفه ای

-صندوق امانات

-استخر سر پوشیده

-وای فای رایگان و پر سرعت

-اتاق های سیگار ممنوع

-اتاق های وی آی پی

- سالن های ورزشی

-سونا و سولاریوم

آدرس هتل مذکور به صورت زیر می باشد که با داشتن این آدرس به راحتی خود را به این هتل برسانید:

Parvis de L'Europe, 06300 Nice, France

[caption id="attachment_4823" align="aligncenter" width="780"]هتل های نیس هتل های نیس[/caption]

هتل آستون لا اسکالا

هتل آستون لا اسکالا یکی دیگر از بزرگ ترین هتل های نیس می باشد که با داشتن 149 اتاق مجلل و زیبای خود از گردشگران خود پذیرایی می کند. این هتل از لوکس ترین و لاکچری ترین هتل های شهر نیس به شمار می رود. اگر شما به دنبال اقامت در یکی از گران ترین هتل های نیس هستید و می خواهید از بهترین و با کیفیت ترین امکانات بهره مند شوید، می توانید هتل آستون لا اسکالا را انتخاب کنید. از امکانات ویژه ی این هتل می توان به کرایه اتومیبل، سرویس روزانه، امکانات ویژه برای معلولین و سرویس رایگان به فرودگاه اشاره کرد.

آدرس هتل مذکور به صورت زیر می باشد:

Felix Faure, 06000 Nice, France 

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت فرانسه، ویزای فرانسه، تور فرانسه و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱