تور مالت

تور مالت

تور مالت از پر فروش ترین و جدیدترین تورهای اروپایی می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از گردشگران واقع شده است. شما می توانید با انتخاب این تور یکی از بهترین و شگفت انگیز ترین سفرهای اروپایی خود را رقم بزنید. جهت رزرو تور اروپا و یا تور مالت به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید.

کشور مالت

کشور مالت یکی از کشورهای تازه شناخته شده اروپایی می باشد که در جنوب قاره اروپا واقع شده و از جزایر بسیار زیادی تشکیل شده است. فاصله کشور مالت با کشور ایتالیا در حدود 80 کیلومتر می باشد که با داشتن 450 هزار نفر جمعیت، از کم جمعیت ترین کشورهای اروپایی به شمار می رود. پایتخت این کشور مجتمع الجزایری شهر مالتا بوده و در قاره اروپا به عنوان کوچکترین پایتخت شناخته می شود. واحد پول این کشور یورو می باشد. کشور مالت با داشتن جزایر بسیار متنوع و گوناگون خود یکی از زیباترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی می باشد که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از گردشگران و توریست های اروپایی و غیره واقع شده است و هر ساله هزاران نفر گردشگر به صورت هوایی و زمینی و تور مالت خود را به این کشور جزیره ای می رسانند. در ادامه مقاله سعی داریم تا در مورد هتل ها، رستوران ها، تور مالت، هزینه تور مالت و بهترین زمان خرید تور مالت اطلاعاتی را برای شما عزیزان بازگو کنیم.

[caption id="attachment_4783" align="aligncenter" width="780"]تور مالت تور مالت[/caption]

آب و هوای کشور مالت

همان طور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره شد، کشور مالت در نزدیکی دریای مدیترانه بوده که بی شک تحت تاثیر شرایط جوی و آب و هوایی مدیترانه واقع شده است. به طوری که آب و هوای کشور مالت در بهار و تابستان بسیار معتدل و گرم بوده و از میزان رطوبت زیادی برخوردار است و در فصل های پاییز و زمستان نیز معتدل و گاهی بارانی می باشد. اگر قصد سفر به این کشور در فصل تابستان را دارید بایستی به این نکته اشاره کنیم که آب و هوای شهر مالت در این فصل بسیار گرم و داغ می باشد. بیشتر تورهای مالت در فصل تابستان و پاییز برگزار می شود. و به عقیده بسیاری از گردشگران آب و هوای مالت، یکی از بهترین آب و هوای های حاکم در قاره اروپاست. هم چنین شما می توانید قبل از خرید تور مالت خود در مورد وضعیت آب و هوایی این کشور اطلاعاتی را به دست آورده و سپس اقدام به سفر با تور مالت داشته باشید.

[caption id="attachment_4784" align="aligncenter" width="780"]تور مالت تور مالت[/caption]

جاذبه های گردشگری کشور مالت

گردشگران زیادی برای بازدید از جاذبه های گردشگری کشور مالت به این کشور سفر می کنند. بیشتر جاذبه های دیدنی این کشور را جزایر زیبا و متعدد تشکیل داده که هر یک از جزیره ها در نوع خود بسیار شگفت انگیز و بی نظیر هستند. از جاذبه های کشور مالت می توان به خلیج ملیه ها اشاره کرد که از معروف ترین جاذبه های این کشور می باشد. این خلیج با داشتن سواحل شنی بسیار زیبای خود نظر و توجه هزاران گردشگر را به سوی خود جذب کرده هم چنین تمام امکانات و خدمات رفاهی برای گردشگران در این خلیج در نظر گرفته شده است. خلیج تالار آبی نیز یکی از جاذبه های این کشور بوده و در جزیره گازو واقع می باشد و برای رفتن به این جزیره بایستی پیاده سفر کنید چرا که اجازه ورود هیچ گونه وسیله نقلیه ای به این جزیره داده نمی شود. افراد فقط با قایق می توانند در این خلیج به سفر بپردازند. از دیگر جاذبه های مالت می توان خلیج طلایی، مارسالوک، مدینا، پنجره آزور و کلیسای جامع سنت جان را نام برد؛ که هر یک از این جاذبه ها و مکان ها بهترین گزینه برای بازدید گردشگران خواهد بود.

[caption id="attachment_4785" align="aligncenter" width="780"] تور مالت
تور مالت[/caption]

تور مالت

تور مالت امروزه از پر طرفدارترین و پر فروش ترین تور های اروپایی می باشد که مورد توجه بسیار از افراد جهان به خصوص هم وطنان عزیز کشور خودمان واقع شده است. سالانه صدها تور مالت برای سفر به این کشور زیبا برگزار می شود که شما می توانید با مشخص کردن زمان سفر خود یکی از پکیج های تور مالت را انتخاب و رزرو نمایید. با تور مالت می توانید بدون داشتن نگرانی در مورد برنامه سفر، اقامت و غیره به فکر آماده شدن و بستن چمدان های سفر خود باشید. با تور مالت می توانید این کشور جزیره ای را بهتر و بیشتر بشناسید چرا که در برنامه سفر های تور مالت سعی بر آن می باشد تا از تمام جاذبه های گردشگری دیدن حاصل کنید.

[caption id="attachment_4786" align="aligncenter" width="780"] تور مالت
تور مالت[/caption]

بهترین زمان برای خرید تور مالت

همان طور که در بخش های قبلی نیز به آن اشاره شد بهترین زمان برای سفر و خرید تور مالت فصل های پاییز و زمستان می باشد چرا که در این فصول آب و هوای مالت معتدل خواهد بود. ولی با این وجود افرادی نیز هستند که دوست دارند با تور مالت تابستان سفر کنند و از سواحل و آفتاب بی نظیر و داغ این کشور بهره مند شوند. بهترین زمان برای خرید تور مالت چند هفته قبل از زمان پرواز می باشد چرا که تقاضا برای تور مالت زیاد بوده و در کم ترین زمان ظرفیت تور مالت تکمیل می شود و شما نیز برای جا نماندن از سفر خود بایستی چند هفته قبل از سفر، تور مالت خود را رزرو کنید.

امکانات و خدمات تور مالت

از امکانات و خدماتی که در تور مالت ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-داشتن برنامه سفر بسیار لاکچری و متنوع

-زمان بندی های دقیق برای حضور در مکان های و جاذبه های گردشگری

-ارائه خدمات پاسپورتی و ویزا برای گردشگران

-رزرو بهترین رستوران ها و هتل ها ی کشور مالت

-آموزش در برابر فرهنگ و آداب و رسوم این کشور

-اشاره به تمام نکاتی که در سفر به این کشور باید به یاد داشته باشید

تمام آژانس ها و مراکزی که تور مالت برگزار می کنند سعی بر آن دارند تا با ارائه بهترین خدمات، گردشگران و مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کنند تا هم رضایت کامل آن ها را به دست بیاورند.

[caption id="attachment_4787" align="aligncenter" width="780"] تور مالت
تور مالت[/caption]

هزینه تور مالت

تور مالت یکی از جدیدترین تور های اروپایی می باشد که امروزه در سراسر جهان در حال برگزاری است. هزینه تور مالت در مقایسه با دیگر تور های اروپایی بسیار مناسب و ارزان می باشد به طوری که شما می توانید با هزینه معقول، بهترین سفر اروپایی خود را رقم بزنید. در هزینه تور مالت هزینه هایی از جمله، هزینه خوراک، اقامت، بلیط های رفت و برگشت هوایی یا زمینی، بیمه سلامت و غیره گنجانده شده است و شما هزینه ی را که برای تور مالت پرداخت می کنید شامل تمام هزینه های سفرتان به جزء خرید سوغاتی می باشد.

[caption id="attachment_4788" align="aligncenter" width="780"] تور مالت
تور مالت[/caption]

مزیت سفر با تور مالت

از مزیت های سفر با تور مالت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-بازدید از بیشتر جاذبه های گردشگری این کشور

-آشنایی با خرده فرهنگ های بسیار در کشور مالت

-پیدا کردن دوستان جدید در سفر

-نداشتن استرس از بابت خرید بلیط و زمان سفر

-اقامت در بهترین هتل های مالت

-نیاز نداشتن به یادگیری زبان این کشور

-داشتن راهنمای سفر

شما می توانید با انتخاب تور مناسب مالت یکی از سفرهای بی نظیر خود را تجربه کنید. هم چنین شما می توانید همراه با خانواده و دوستان خود برای داشتن سفری شگفت انگیز به کشور مالت سفر کنید.

[caption id="attachment_4789" align="aligncenter" width="780"] تور مالت
تور مالت[/caption]

مدارک لازم جهت خرید تور مالت

از مدارک مورد نیاز جهت خرید تور مالت می توان موارد ذیل را نام برد:

-به همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی

-پاسپورتی که حداقل 6 ماه از اعتبار آن مانده باشد

-ویزای گردشگری کشور مالت

-پرداخت هزینه های مربوطه

-شرکت در جلسات گروهی تور جهت هماهنگی ها و توضیحات برنامه سفر

-اگر با خانواده خود در حال سفر هستید بایستی مدارک شناسایی آن ها را نیز به همراه داشته باشید

بهترین رستوران های کشور مالت

رستوران های خوب و غذاهای لذیذی که در این رستوران ها سرو می شود از جمله مهم ترین عوامل در رضایت گردشگران هنگام سفر خواهد بود که مسئولین گردشگری کشور مالت نیز پی به این قضیه برده اند و به همین دلیل بهترین و شیک ترین رستوران ها را برای گردشگران ورودی خود بنا کرده اند. بیشتر گردشگرانی که با تور مالت سفر می کنند در برنامه سفر خود به بهترین رستوران های این کشور مراجعه کرده و وعده های غذایی خود را در این مکان ها صرف می کنند. از جمله رستوران های معروف کشور مالت می توان به رستوران مدینا، رستوران لا کریپر تا کاسیسا و کافه کوبا اشاره کرد که هر یک از این رستوران ها با داشتن بهترین و حرفه ای ترین سر آشپز ها و گارسون ها آماده ارائه خدمات به گردشگران و مهمانان خود می باشند؛ و در اکثر تور های مالت که برگزار می شود سعی بر آن است تا گردشگران در بهترین و مجلل ترین رستوران ها غذای خود را صرف نمایند.

[caption id="attachment_4794" align="aligncenter" width="780"]تور مالت تور مالت[/caption]

بهترین هتل های کشور مالت

از جمله موارد دیگری که برای گردشگران و مسئولان تور مالت از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد، مکان اقامت و هتل خواهد بود. مالت دارای هتل های چند ستاره ای بسیار شیک و لوکس است که هر گردشگری با اقامت در این هتل ها می تواند از امکانات و خدمات بی نظیری بهره مند شود. هتل های کشور مالت با ارائه بهترین خدمات رفاهی خود سعی در کسب رضایت کامل از گردشگران و مهمانان خود دارد به همین دلیل نیز در تمام روزهای سال رزرو شده و پر می باشد. از بهترین و معروف ترین هتل های این کشور می توان به هتل والنتینا و هتل کاسا الول اشاره کرد که هر یک از این هتل ها با ارائه خدماتی همانند کرایه خودرو، سرویس اتاق، صبحانه رایگان و اینترنت پر سرعت و رایگان از مهمانان خود پذیرایی می کنند. اگر شما با تور مالت سفر کنید بی شک در یکی از این هتل های مالت اقامت خواهید کرد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص  وقت سفارت مالت، ویزای مالت، تور مالت و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱