بهترین هتل های مارسی

بهترین هتل های مارسی

بهترین هتل های مارسی با داشتن امکانات لاکچری و فوق العاده ی خود سعی بر آن دارند تا رضایت کامل گردشگران را به سوی خود جذب کنند. از جمله بهترین هتل های مارسی می توان به هتل ایبیس مارسیلا تیمون، هتل بست وسترن و هتل ادموند روستاند اشاره کرد.

مارسی یکی از شهرهای بندری فرانسه می باشد که سالانه هزاران گردشگر را به سوی خود جذب می کنند. از مهم ترین زیر ساخت های شهر مارسی هتل های این شهر می باشد که با داشتن بهترین و با کیفیت ترین امکانات سعی بر آن دارند تا رضایت کامل گردشگران را به سوی خود جذب کنند. شما می توانید قبل از سفرتان در مورد بهترین هتل های مارسی اطلاعاتی را به دست بیاورید و با توجه به کیفیت و نوع امکانات ارائه شده در بهترین هتل های مارسی می توانید یکی از آن ها را برای اقامت خود انتخاب و رزرو کنید. در ادامه به معرفی اسامی هتل های مارسی و امکانات بهترین هتل های مارسی خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

[caption id="attachment_857" align="aligncenter" width="800"]بهترین هتل های مارسی بهترین هتل های مارسی[/caption]

اسامی بهترین هتل های مارسی

از بهترین هتل های مارسی می توان به مواردی مانند هتل ایبیس مارسیلا تیمون، هتل نیو ساینت چارلز، هتل کرره ویوکس پورت، هتل ادموند روستاند و هتل بست وسترن اشاره کرد که در بخشهای بعد در مورد هر یک از امکانات بهترین هتل های مارسی توضیحاتی داده ایم. شما نیز با توجه به علاقه و بودجه خود می توانید مناسب ترین هتل را برای اقامت خودتان انتخاب کنید؛ و برای رزرو اتاق مورد نظرتان نیز می توانید به وب سایت رسمی آن ها مراجعه کنید.

[caption id="attachment_858" align="aligncenter" width="800"]اسامی بهترین هتل های مارسی اسامی بهترین هتل های مارسی[/caption]

هتل ایبیس مارسیلا تیمون

از بزرگ ترین و بهترین هتل های مارسی می توان به هتل ایبیس مارسیلا تیمون اشاره کرد و شما می توانید هتل ایبیس را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل در موقعیت مکانی بسیار خوبی واقع شده که دسترسی به تمام نقاط شهر مارسی از این هتل راحت تر می باشد. از امکانات و خدمات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-صندوق امانات

-اتاق چمدان

-سیستم تهویه مطبوع

-ورود حیوانات خانگی ممنوع

-اینترنت پرسرعت رایگان

-پارکینگ

-کرایه خودرو

-سرویس روزانه

-صبحانه رایگان

-رستوران های بسیار شیک و زیبا

هتل نیو ساینت چارلز

هتل نیو ساینت چارلز از دیگر بهترین هتل های مارسی بوده که با داشتن قدمت بسیار زیاد خود توانسته یکی از شناخته ترین هتل های مارسی به شمار رود. نام این هتل در لیست بهترین هتل های مارسی واقع شده که هنگام جستجو کردن در اینترنت و وب سایت های معتبر با نام این هتل مواجه خواهیم شد. این هتل با داشتن بهترین و با کیفیت ترین امکانات خود، تمام روزهای سال آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. از امکانات بی نظیر این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-اینترنت پر ساعت و رایگان

-صندوق امانات

-اتاق های سیگار ممنوع

-پذیرش 24 ساعته

-اتاق های وی آی پی

-ورود حیوانات خانگی ممنوع

-تهویه مطبوع

-رستوران بسیار شیک

-کارکنان حرفه ای و چند زبانه

شما می توانید با اقامت در این هتل از بهترین و با کیفیت ترین امکانات موجود در این هتل برخوردار باشید و بهترین لحظات را در این هتل برای خود و نزدیکان خود به ارمغان بیاورید.

[caption id="attachment_860" align="aligncenter" width="800"]هتل نیو ساینت چارلز هتل نیو ساینت چارلز[/caption]

هتل کرره ویوکس پورت

تمام گردشگران و توریست هایی که به شهر مارسی سفر می کنند به دنبال اقامت در یکی از بهترین هتل های مارسی می باشند تا بتوانند از سفر و اقامت خود نهایت لذت را ببرند. هتل کرره ویوکس پورت مارسی نیز یکی دیگر از بهترین هتل های مارسی می باشد که می تواند مورد توجه گردشگران و مسافران واقع شود. بیشترین رضایتمندی که گردشگران از این هتل دارند در مورد نحوه برخورد کارکنان و سرویس روزانه اتاق های می باشد. از خدمات دیگر این هتل می توان به اتاق های سیگار ممنوع، سالن های تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع، استخر، پارکینگ، اینترنت پر سرعت رایگان و رستوران بسیار شیک آن اشاره کرد. هم چنین این هتل با واقع شدن در بهترین موقعیت جغرافیایی توانسته است نظر بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کند.

[caption id="attachment_861" align="aligncenter" width="800"]هتل کرره ویوکس پورت هتل کرره ویوکس پورت[/caption]

هتل ادموند روستاند

یکی دیگر از بهترین هتل های مارسی می توان به هتل ادموند روستاند اشاره کرد، اگر قصد اقامت در یکی از ارزان ترین و بهترین هتل های مارسی را دارید می توانید هتل ادموند را در اولویت های خود انتخاب کنید. فاصله این هتل تا فرودگاه شهر مارسی حدود 5 کیلومتر می باشد که شما می توانید خود را در کوتاه ترین زمان به این هتل برسانید. از امکانات و خدمات با کیفیتی که در این هتل ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-بار و لانج

-ورود حیوانات خانگی ممنوع

-پارکینگ

-اینترنت پر سرعت

-تهویه مطبوع

-اتاق های سیگار ممنوع

-پذیرش 24 ساعته

-سرویس اتاق

هتل ادموند با داشتن معماری و طراحی بسیار زیبای خود از دیگر هتل های مارسی متفاوت تر و منحصر به فرد می باشد که شما می توانید با اقامت در این هتل سفر مقرون به صرفه ای را داشته باشید.

[caption id="attachment_862" align="aligncenter" width="800"]هتل ادموند روستاند هتل ادموند روستاند[/caption]

هتل بست وسترن

هتل بست وسترن یکی دیگر از بهترین هتل های مارسی می باشد که به داشتن رنگ آمیزی بسیار شیک و زیبا معروف می باشد. استفاده از رنگ های قرمز و کرمی در دکوراسیون اتاق ها و لابی هتل سبب جلب توجه و نظر گردشگران به این هتل شده است. اگر قصد اقامت در یکی از بهترین هتل های مارسی فرانسه را دارید هتل بست وسترن بهترین گزینه می باشد که می توانید آن را در انتخاب های خود قرار دهید. از امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-امکانات ویژه برای معلولین

- صندوق امانات

- تهویه مطبوع پیشرفته

-اتاق های سیگار ممنوع

-خدمات خشکشویی

-پذیرش 24 ساعته

-سالن های تناسب اندام

-کافی شاپ

-رستوران بسیار مجلل

-کارکنان حرفه ای و چند زبانه

شما می توانید با اقامت در این هتل بهترین لحظات را برای خود و نزدیکان تان به ارمغان بیاورید. شما می توانید از وب سایت رسمی این هتل، اتاق مورد نظر خود را رزرو نمایید.

هتل بست وسترن

هتل دو موکم

یکی دیگر از بهترین هتل های مارسی می توان به هتل دو موکم اشاره کرد که توانسته با داشتن بهترین معماری و خدمات خود جزء بهترین هتل های مارسی به شمار بیاید. ساعت ورود و خروج این هتل مشخص شده می باشد و شما بایستی ساعت 12 ظهر خروج خود را اعلام کنید و ساعت ورود نیز ساعت 14 بعد از ظهر می باشد. این هتل در مرکز شهر واقع شده که با نزدیک بودن به تمام ایستگاه های حمل و نقل دسترسی راحت تری به تمام نقاط شهر دارد. از امکانات و خدمات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-ورود حیوانات خانگی ممنوع

-صبحانه رایگان در اتاق و بوفه

-تهویه مطبوع پیشرفته

-اینترنت پر سرعت و رایگان

-خدمات خشکشویی

-پذیرش 24 ساعته

شما می توانید خدمات تور و بلیط خود را نیز در این هتل انجام دهید.

[caption id="attachment_864" align="aligncenter" width="800"]هتل دو موکم هتل دو موکم[/caption]

هتل لو رهول

هتل لو رهول از کلاسیک ترین و شیک ترین هتل های مارسی بوه و به همین دلیل اسم این هتل را می توان در لیست بهترین هتل های مارسی مشاهده کرد. شما می توانید با اقامت در این هتل بی نظیر از بهترین و با کیفیت ترین خدمات و امکانات ارائه شده بهره مند شوید. قرار گرفتن هتل لو رهول در لیست بهترین هتل های مارسی فرانسه سبب شده تا انتظارات گردشگران نیز از کارکنان و پرسنل این هتل بیشتر باشد. از امکانات و خدمات رفاهی که توسط این هتل ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-تهویه مطبوع

-اتاق های وی آی پی

-اتاق های سیگار ممنوع

-اینترنت رایگان پر سرعت

-پذیرش 24 ساعته

-رستوران بسیار شیک با منو غذایی غنی

-کارکنان چند زبانه

فاصله این هتل تا فرودگاه شهر مارسی بسیار کم می باشد و شما می توانید در عرض چند دقیقه خود را به این هتل برسانید. بیشتر افرادی که به این کشور سفر می کنند با نام و اسم هتل لو رهول آشنا هستند و این هتل را در اولویت های خود قرار می دهند.

[caption id="attachment_865" align="aligncenter" width="800"]هتل لو رهول هتل لو رهول[/caption]

هتل کراید پردیس

هتل کراید پردیس یکی دیگر از بهترین هتل های مارسی می باشد که با داشتن بهترین و با کیفیت ترین خدمات رفاهی توانسته است نظر و توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند. استفاده از رنگ های تضاد در دکوراسیون اتاق های این هتل سبب شده که هتل پردیس یکی از بی نظیرترین و بهترین هتل های مارسی به شمار رود از امکانات و خدمات بی نظیر این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-اینترنت پر سرعت

-رستوران بسیار مجلل و شیک

-سالن های ورزشی و بدنسازی

-ورود حیوانات خانگی ممنوع

-اتاق های سیگار ممنوع

-پارکینگ

-استخر های سرپوشیده

شما می توانید از طریق آژانس های رسمی این هتل، اتاق مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید تا در هنگام ورود به این هتل با مشکل نبودن اتاق مواجه نشوید. موقعیت مکانی هتل پردیس بسیار مناسب بوده به طوری که دسترسی به تمام جاذبه های گردشگری با اقامت در این هتل راحت تر و سریع تر خواهد بود. به طوری که این هتل بیشترین رتبه در رضایتمندی گردشگران را در دسترسی و صبحانه رایگان به دست آورده است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱