هتل های میلان

هتل های میلان

هتل های شهر میلان با دارا بودن امکانات بی نظیر از جمله برترین هتل های ایتالیا می باشد. شما می توانید با مراجعه به آژانس های مسافرتی معتبر لیستی از اسامی هتل های میلان را مورد مشاهده قرار دهید. از برخی هتل های میلان می توان به هتل سوییت میلان و هتل سانتا مارتا سوییتز اشاره کرد.

شهر میلان

میلان یکی از شهرهای زیبا و تاریخی کشور ایتالیا می باشد. بعد از روم، میلان دومین شهر گردشگرپذیر این کشور بوده و سالانه هزاران گردشگر از آن دیدن می کنند. گردشگران می توانند با مراجعه به به آژانس های مسافرتی معتبر، با هتل های میلان آشنا شوند و با توجه به خدمات و امکانات ارائه شده در تمامی هتل های میلان می توانند براساس سلیقه و پسند خود یکی از هتل های میلان را انتخاب و رزرو نمایند. از جمله هتل های معروف میلان می توان هتل میلانو اسکالا و هتل نئو را نام برد. هتل های میلان توانسته است از جمله بهترین و لوکس ترین هتل های کشور ایتالیا محسوب شوند چرا که با ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات و امکانات توانسته اند رضایت و پسند مشتریان و مهمانان خود را جلب کنند. در ادامه مطالب به توضیح برخی از هتل های میلان و کادر پرسنلی و موقعیت جغرافیایی آنها خواهیم پرداخت.

[caption id="attachment_4769" align="aligncenter" width="780"]هتل های میلان هتل های میلان[/caption]

هتل سانتا مارتا سوییتز

هتل سانتا مارتا سوییتز یکی از شیک ترین و مدرن ترین هتل های میلان می باشد که از دکوراسیون خارجی این هتل می توان به زیبایی و لوکس بودن این هتل پی برد. این هتل فاصله بسیار نزدیکی با ایستگاه مترو دارد و این امر از بزرگترین مزیت های این هتل معروف به شمار می آید چرا که مهمانان و مشتریان می توانند با اقامت در این هتل دسترسی بسیار راحت و آسانی به مرکز شهر داشته باشند. این هتل با دارا بودن اتاق هایی مجهز به مبلمان زیبا، پرده های شیک و مجلل و منبت کاری بسیار حرفه ای و گیرا آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد هم چنین با مجهز بودن به رستوران ایتالیایی و بهترین سرآشپز میلان خوش رنگ و خوش طعم ترین غذاهای ایتالیایی و بین المللی را برای شما تهیه می نماید.

آدرس هتل سانتا مارتا سوییتز: Via Santa Marta 4, Milan City Centre, 20123 Milan, Italy

امکانات هتل سانتا مارتا سوییتز: خدمات شستشو و خشکشویی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، فکس و فتوکپی، امکانات وی آی پی

[caption id="attachment_4770" align="aligncenter" width="780"]هتل های میلان هتل های میلان[/caption]

هتل میلانو اسکالا

هتل میلانو اسکالا از پرتردد ترین و شلوغ ترین هتل های میلان می باشد که فاصله بسیار کمی با جاذبه های تفریحی و گردشگری میلان دارد. شما با مراجعه به وب سایت هتل های میلان می توانید اسم این هتل را در ردیف های اول لیست هتل های میلان مشاهده نمایید. شما می توانید با رزرو این هتل از میان هتل های میلان در تراس سرسبز و جذابی که یکی از زیباترین امکانات هتل میلانو اسکالا می باشد مناظر بی نظیر شهر را به تماشا بنشینید. از برخی امکانات و خدمات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صندوق امانات، تراس، سالن بدن سازی، کتابخانه، ورود حیوانات خانگی مجاز، منوی ویژه کودکان، پذیرش 24 ساعته، کارمندان مسلط به چند زبان خارجه، خدمات بلیط، رستوران، بار، پارکینگ خصوصی و عمومی

طراحی و دکوراسیون لوکس و شیک این هتل باعث منحصر به فرد بودن آن از دیگر هتل های میلان شده است.

[caption id="attachment_4771" align="aligncenter" width="780"]هتل های میلان هتل های میلان[/caption]

هتل ویلا رز

هتل ویلا رز با دارا بودن 39 اتاق و ارائه امکانات رفاهی باکیفیت از مشهورترین هتل های میلان محسوب می شود. سرو صبحانه به سبک انگلیسی تنها اولین خدمات در شروع روز تان می باشد که برای مهمانان عزیز ارائه می شود. اگر شما قصد سفر به شهر میلان را در نظر دارید می توانید از میان هتل های میلان هتل ویلا رز که هتلی 4 ستاره می باشد در اولویت انتخاب های خود قرار دهید و با خانواده و دوستانتان یک سفر رویایی و فوق العاده ای را تجربه نمایید.

آدرس هتل ویلا زر: Via Gallarate 136, 28047 Oleggio, Italy

[caption id="attachment_4772" align="aligncenter" width="780"]هتل های میلان هتل های میلان[/caption]

هتل رادیسون بلو میلان

از دیگر هتل های شهر میلان که می توان برای افرادی که قصد سفر و اقامت در مدرن ترین و باشکوه ترین هتل های میلان را در نظر دارند، هتل رادیسون لو میلان را پیشنهاد کرد. هتل رادیسون لو میلان دارای 250 اتاق با طراحی داخلی بسیار ساده و شیک و مجهز به هرگونه امکانات رفاهی برای استقبال و پذیرایی از مهمانان خود آماده می باشد. هم چنین با در اختیار داشتن خوش برخوردترین و مجرب ترین کادر پرسنلی توانسته است در رده پرتقاضاترین هتل های میلان واقع شود.

امکانات هتل رادیسون بلو میلان: کادر پرسنلی مسلط به چند زبان (ایتالیایی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی)، روزنامه، سرویس اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، زمین گلف، باغ، استخر سرپوشیده و سرباز، سالن تناسب اندام، ماساژ، اینترنت بی سیم

[caption id="attachment_4773" align="aligncenter" width="780"]هتل های میلان هتل های میلان[/caption]

هتل نئو

از مجلل ترین هتل های میلان می توان به هتل نئو اشاره کرد که بیشتر گردشگران با نام این هتل آشنا هستند. دکوراسیون و مبلمان اتاق های این هتل بسیار مجلل و زیبا بوده که می توانید اقامتی لاکچری در این هتل داشته باشید. رنگ آمیزی اصلی دیوار های این هتل به رنگ آبی بوده که حس آرام بخش خوبی را برای مهمانان خود به وجود می آورد. از امکانات و خدمات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-106 اتاق بسیار شیک و زیبا

-وای فای رایگان و پرسرعت

-سرو غذاهای ایتالیایی

-نگهداری کودک

-صبحانه رایگان و متنوع

-خدمات صدور بلیط و تور

-ورود حیوانات خانگی ممنوع

آدرس این هتل 4 ستاره  در زیر آورده شده است:

Via XXV Aprile 49/51, 20091 Bresso, Italy

هتل آپ تاون پالیس

یکی دیگر از زیباترین هتل های میلان هتل آپ تاون پالیس می باشد که از هتل های 4 ستاره ی این شهر بوده و مورد توجه بسیاری از گردشگران واقع شده است. این هتل با داشتن طراحی و دکوراسیون بسیار فوق العاده و جذاب خود، رضایت کامل گردشگران و مهمانان را به سوی خود جذب کرده و فاصله آن از فرودگاه حدود 7 کیلومتر می باشد که شما می توانید در عرض چند دقیقه خود را به هتل آپ برسانید. از امکانات و خدمات بی نظیر این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-داشتن رستوران بسیار مجلل با غذاهای بسیار لذیذ

-پذیرش 24 ساعته

-صندوق امانات

-سرویس روزانه اتاق ها

-کارمندان چند زبانه و حرفه ای

-سیستم تهویه پیشرفته

شما می توانید قبل از سفر به میلان اتاق مورد نظر خود را از این هتل رزرو کنید چرا که این هتل اکثر روزهای سال رزرو شده بوده و پر می باشد. آدرس هتل مذکور به صورت زیر می باشد:

Via Santa Sofia 10, Milan City Centre, 20122 Milan, Italy

[caption id="attachment_4775" align="aligncenter" width="780"]هتل های میلان هتل های میلان[/caption]

هتل هتل د یارد میلانو

از دیگر هتل های میلان می توان هتل د یارد میلانو را نام برد که از جمله هتل های 4 ستاره میلان می باشد و با توجه به خدمات لوکسی که ارائه می دهد بسیار مورد توجه واقع شده است. هتل د یارد میلانو حدود 3 دقیقه از ایستگاه مرکزی میلان و حدود 5 دقیقه با فرودگاه لینیت فاصله دارد. شما می توانید با اقامت در این هتل زیبا و جذاب از بهترین امکانات برخوردار باشید.

خدمات هتل د یارد میلانو: پارکینگ، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه، اتاق های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق های عایق صدا، دوچرخه کرایه ای و نگهداری چمدان

این هتل دارای 30 اتاق مجهز به امکانات لوکس و درجه یک می باشد. شما با اقامت در این هتل می توانید صبح خود را با میل یک صبحانه بی نظیر با منظره بسیار عالی از تراس اتاق خود روزتان را شروع کنید.

[caption id="attachment_4776" align="aligncenter" width="780"]هتل های میلان هتل های میلان[/caption]

هتل رامادا پلازا میلانو

اگر شما نیز از دسته افرادی می باشید که تمایل دارید در برترین و مجلل ترین هتل های میلان اقامت داشته باشید می توانید هتل رامادا پلازا را در لیست انتخاب های خود جای دهید. این هتل در عین سادگی بسیار جذاب می باشد و دکوراسیون بسیار دلنشینی که دارد توجه افراد را جلب خود می کند و افراد با حس آرامشی که از فضای دلپذیر این هتل به دست می آورند احساس رضایت و خشنودی می کنند. از برخی امکانات این هتل می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

مرکز تجاری، مرکز اسپا و سلامت، سونا، شاتل هواپیمایی، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، تراس

هتل میلان سوییت

اگر شما می خواهید در هتلی بسیار آرام و دلنشین در شهر میلان اقامت داشته باشید می توانید هتل میلان سوییت را در اولویت انتخاب های خود قرار دهید. این هتل یکی از مجلل ترین هتل های میلان با دکوراسیون داخلی و خارجی سیار باشکوهی می باشد که در نگاه اول مشتریان و مهمانان را جذب خود می کند. شما می توانید با اقامت در این هتل بی نظیر از سفر تفریحی و گردشگری خود لذت ببرید. هتل میلان سوییت حدود 15 دقیقه با مرکز نمایشگاه اکسپو و حدود 600 متر از ایستگاه قطار فاصله دارد. هم چنین شما در اولین روز اقامت خود در هتل میلان سوییت شاهد درجه یک ترین و بی نقص ترین امکانات و پذیرایی خواهید بود.

آدرس هتل میلان سوییت:

Via Varesina 124, Certosa, 20156 Milan, Italy

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت ایتالیا، ویزای ایتالیا، تور ایتالیا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱