هتل های رم

هتل های رم

هتل های رم همواره دارای بهترین امکانات برای تمامی گردشگران هستند. با توجه به این که شهر رم به دنبال افزایش تعداد توریست ها و گردشگران به شهر رم و افزایش صنعت توریستی است همواره از بهترین هتل های برای پذیرایی از مهمانان بهره مند می باشد. تعداد زیادی از هتل های رم با نزدیکی به مراکز دیدنی و خرید همواره مورد توجه گردشگران و توریست ها قرار گرفته است. در این جا تعدادی از هتل های مشهور را برای شما معرفی می کنیم شما می توانید با توجه به بودجه ی خود یکی از بهترین نوع هتل را برای اقامت در این شهر انتخاب کنید.

شهر رم

رم پایتخت کشور ایتالیا و یکی از بزرگترین شهرهای این کشور است. قدمت هزاران ساله ی این شهر و وجود جاذبه های دیدنی و طبیعی فراوان موجود در آن جا سبب شده است هر ساله گردشگران و توریست های فراوانی این شهر را مقصد سفر خود قرار دهند. وجود امکانات رفاهی برای گردشگران در همه جا از اهمیت بسیاری برخوردار است. شهر رم نیز برای افزایش صنعت گردشگری امکانات و تسهیلات فراوانی را برای راحتی و آسایش گردشگران فراهم کرده است به گونه ای که شما می توانید تعداد زیادی از بهترین  هتل های رم با کاملترین امکانات را در این شهر پیدا کنید. در این جا به تعدادی از هتل های رم که بسیار مشهور می باشند اشاره خواهیم کرد. هر کدام از این هتل های رم دارای امکانات ویژه ای هستند؛ که مورد توجه گردشگران می باشد. در بین هتل های موجود در رم شما می توانید هتل هایی با قیمت های بسیار معقول را پیدا کنید. از آن جا که قبل از سفر باید هتل مورد نظر خود را مشخص کرده و رزرو نمایید به همین دلیل بهتر است در نوشته های بعدی ما را دنبال کرده تا بتوانید شناخت کاملی از هتل های شهر رم را داشته باشید. نرخ قیمت هتل ها بین ۲۰ یورو تا ۹۰۰ یورو می باشد و شما می توانید با توجه به بودجه ی مورد نظر خود بهترین نوع آن را رزرو کنید. معمولا اکثر هتل های رم به مرکز شهر و مراکز خرید و تفریحی نزدیک بوده به همین دلیل مشکلی برای رفت آمد در طول سفر خود از محل اقامت به سایر مکان ها نخواهید داشت.

هتل بوسکولو الف

هتل بوسکولو الف یکی از شیک ترین هتل های رم می باشد؛ که در یکی از زیباترین بخش های شهر رم واقع شده است و موقعیت جغرافیایی بسیار عالی دارد. جزو  هتل های رم  ۵ ستاره می باشد که کاملترین امکانات در این هتل فراهم می باشد. از امکانات بی نظیر آن می توان به داشتن استخر، رستوران، کافه، سونا، حمام آبی و بهترین سالن های بدن سازی  را دارا می باشد. در رستوران های این هتل شما می توانید تمام غذاهای مربوط به این کشور و همچنین بسیاری از غذاهای بین المللی را امتحان کنید. در اتاق های این هتل از طرح های ویژه برای دکوراسیون و تزیین آن استفاده شده. معماری ساختار بیرونی این هتل ها نیز بسیار شیک و باشکوه می باشد. از امکانات ویژه ی دیگر این هتل نزدیک بودن آن به متروی رم است که سبب شده است مهمانان به راحتی به مکان های دیگر رفت و آمد کنند. اگر به دنبال یک سفر بی نظیر در رم هستید و هزینه های پیشرو برای شما اهمیت ندارد می توانید با اقامت در یکی از شیک ترین هتل های رم و هتل های دنیا سفر بی نظیری را برای خود به وجود آورید.

[caption id="attachment_5760" align="aligncenter" width="780"]هتل های رم هتل های رم[/caption]

هتل ای تی جورج

هتل ای تی جورج یکی دیگر از  هتل های رم  و از باکیفیت ترین هتل های این شهر است. در بین هتل های رم این هتل تنها هتلی است که کوتاهترین فاصله را از مهمترین مراکز خرید و فروشگاه های مجلل دارد. به همین دلیل شما با اقامت در این هتل دسترسی بسیار آسان به تمامی این مکان ها خواهید داشت. اتاق های به تعداد کافی با طرح های بسیار مدرن و شیک در این هتل وجود دارد که تمام مبلمان و اسباب اثاثیه دارای چیدمان بسیار شیک هستند. از تابلوهای ویژ و باشکوه نیز برای آراستن اتاق ها استفاده شده است. مطمئنا شما با اقامت در این هتل یک خاطره به یاد ماندنی خواهید داشت. تمامی کارکنان در این هتل برای بدست آوردن رضایت مهمانان از تمامی امکانات عالی استفاده می کنند. رستوران های با عظمت با بهترین آشپزهای دنیا از دیگر ویژگی های این هتل می باشد. این هتل دارای چندین کافه و سالن ورزشی برای آسایش مهمانان است.

[caption id="attachment_5761" align="aligncenter" width="780"]هتل های رم هتل های رم[/caption]

هتل ریو پلاس

هتل ریو پلاس از هتل های رم ۴ ستاره است. یکی از پر تردد ترین هتل های رم نیز به شمار می آید. با وجود اینکه تعداد اتاق های کمتری در این هتل وجود دارد ولی به دلیل امکانات بسیار عالی که برای رفاه مهمانان در این هتل موجود است همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی قرار می گیرد. محیط داخلی و فضای بیرونی این هتل دارای ساختار شیک و بسیار دلنشین می باشد. در تمامی رستوران های این هتل غذاهای مختلفی تهیه می شود که مورد سلیقه ی تمامی گردشگران و مهمانان هستند. تمامی توریست ها از حضور در این هتل ها نهایت رضایت را دارند. هتل ریو پلاس از بهترین کارکنان و مدیران برای بدست آوردن نهایت رضایت مهمانان استفاده می کند. اگر شما نیز به دنبال یک هتل زیبا و دلنشین هستید می توانید این هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

[caption id="attachment_5762" align="aligncenter" width="780"]هتل های رم هتل های رم[/caption]

هتل سانتا ماریا

هتل سانتا ماریا از  هتل های ۳ ستاره رم می باشد که دارای امکانات رفاهی خوب در کنار قیمت بسیار معقول می باشد. اگر شما به دنبال یک هتل شیک با امکانات خوب و همچنین با صرفه هستید می توانید هتل سانتا ماریا را برای اقامت در شهر رم انتخاب کنید. هتل سانتا ماریا دارای سالن ورزشی، سونا، حمام آبگرم، کافه، رستوران و سالن های کنفرانسی ویژه است. این هتل با داشتن قیمت مناسب در بین  هتل های رم  همچنین بهترین خدمات را برای مهمانان خود ارائه می دهد. در واقع در بیشتر  هتل های رم  شما می توانید در رستوران های موجود در این هتل ها انوع غذاها را امتحان کنید ولی این هتل از بارزترین هتل های رم است که غذاهای تهیه شده در آن نیز با قیمت های مناسب به مشتریان ارائه می شود.

[caption id="attachment_5763" align="aligncenter" width="780"]هتل های رم هتل های رم[/caption]

هتل میگوره

هتل میگوره یکی دیگر از کم قیمت ترین هتل های رم به شمار می آید؛ که در فاصله ی بسیار نزدیکی از کولوسئوم قرار گرفته است. خدمات موجود در این هتل در مقایسه با دیگر هتل های رم با وجود قیمت پایین بسیار مناسب می باشد. هتل میگوره در نزدیکی مترو و بهترین رستوران ها قرار گرفته است.

[caption id="attachment_5764" align="aligncenter" width="780"]هتل های رم هتل های رم[/caption]

هتل آریوستو

هتل آریوستو از دیگر  هتل های رم می باشد که در مرکز شهر قرار گرفته است. بهترین امکانات و خدمات با بالاترین استاندارد ها از ویژگی های بارز این هتل می باشد. با داشتن کوتاهترین فاصله از ایستگاه اتوبوس و مترو رفت و آمد را برای مهمانان آسان ساخته است. قیمت اتاق ها برای اقامت در این هتل بسیار معقول می باشد. در نزدیکی این هتل بهترین رستوران ها و مراکز گردشگری موجود است.

[caption id="attachment_5765" align="aligncenter" width="780"]هتل های رم هتل های رم[/caption]

هتل سوگجورنو

هتل سوگجورنو از نزدیکترین هتل های رم به کولوسئوم می باشد. این هتل معمولا در اولویت بیشتر تورهای ایتالیا قرار می گیرد و هر سال گردشگران و توریست های زیادی از سراسر جهان را می توان در این هتل مشاهده کرد. تمامی اتاق های موجود در این هتل بهترین امکانات مورد نیاز برای اقامت را دارا می باشد؛ و نکته ی مهمی که برای اقامت در این هتل باید در نظر بگیرید این است که قبل از سفر حتما اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید زیرا معمولا با توجه به مهمانان بسیار زیاد امکان پر شدن هتل ها در این هتل بیشتر است.

[caption id="attachment_5766" align="aligncenter" width="780"]هتل های رم هتل های رم[/caption]

هتل فیوری

هتل فیوری از دیگر هتل های ۲ ستاره رم می باشد؛ که کوتاه ترین فاصله را از مهمترین بناهای تاریخی و جاهای دیدنی دارد. به گونه ای که شما با پای پیاده بدون استفاده از هر گونه وسیله ی نقلیه می توانید از این مکان ها دیدن کنید. این هتل با داشتن هزینه های بسیار کم هم برای اقامت و هم برای صرف غذا در رستوران های آن بیشتر مورد توجه توریست ها قرار گرفته است. اتاق های ساده با داشتن بیشترین امکانات همواره بسیار مناسب برای اقامت می باشد.

هتل منین استریت دلاکس

از دیگر هتل های رم  می توان هتل مین استریت دلاکس را نام برد؛ که با داشتن بهترین اکیپ کارکنان و مدیران دلسوز همواره توانسته است به طور کامل رضایت تمامی مهمانان خود را بدست آورد به گونه ای تمامی افراد با اقامت در این هتل در سفرهای بعدی نیز با اطمینان خاطر کامل آن جا را محل اقامت خود انتخاب می کنند. داشتن رستوران های خوب و حلال از مهمترین ویژگی های این هتل می باشد با توجه به اینکه در این هتل از  هتل های رم غذاهای حلال به آسانی تهیه و آماده می شود. همچنین از بهترین آشپزها نیز برای تهیه غذاها استفاده می کنند. بسیاری از گردشگران و توریست های مسلمان همواره این هتل را برای اقامت سفرهای خود انتخاب می کنند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت ایتالیا، ویزای ایتالیا، تور ایتالیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱