راهنمای سفر به مارسی

راهنمای سفر به مارسی

راهنمای سفر به مارسی از موضوعات مهم برای گردشگرانی که قصد سفر به شهر مارسی را دارند، می باشد. کتاب های راهنمای سفر به مارسی می تواند کمک بزرگی برای گردشگران خارجی باشد. شما می توانید راهنمای سفر به مارسی را از پایگاه های اطلاع رسانی گردشگری تهیه کنید.

شهر مارسی

شهر مارسی یکی از بزرگ ترین شهرهای کشور فرانسه می باشد که در جنوب شرقی این کشور واقع شده و دارای جمعیتی حدود 851420 نفر می باشد. شهر مارسی به عنوان دومین شهر پر جمعیت این کشور به شمار می رود. سواحل دریای مدیترانه از شهر مارسی پیداست و بنادرهای گوناگونی جهت تفریح و تجارت در این سواحل وجود دارد که روزانه شاهد توقف ده ها کشتی توریستی و تجاری می باشید. شهر مارسی از شهر های گردشگر پذیر کشور فرانسه می باشد چرا که جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد. در ادامه مقاله مطالب ارزنده و مفیدی درباره ی راهنمای سفر به مارسی ارائه شده است که شما با همراهی ما می توانید اطلاعات مفیدی در مورد راهنمای سفر به مارسی به دست بیاورید.

آب و هوای مارسی

آب و هوای مارسی و داشتن اطلاعات در مورد آن از مهم ترین اطلاعات در راهنمای سفر به مارسی می باشد که هر گردشگری قبل از سفر به این شهر بایستی در مورد آن آگاه باشد. شهر مارسی به دلیل هم جوار بودن با دریای مدیترانه و هم چنین نزدیکی با کوه های آلپ دارای آب و هوای بسیار معتدل و دل نشینی می باشد. بیشتر روزهای سال بارندگی در این شهر وجود دارد البته شما می توانید برای انجام ورزش های زمستانی به منطقه کوه های آلپ سفر کنید و از امکانات ارائه شده بهره مند شوید. شما می توانید در هر فصلی از سال همراه با دوستان و خانواده خود به این  شهر زیبای فرانسه سفر کنید و بهترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورید. هم چنین مساعد بودن آب و هوای شهر مارسی باعث شده است که کشتی های تجاری هنگام لنگر انداختن در این شهر، از جاذبه های شهر مارسی نیز دیدن کنند و تاثیر به سزایی را در صنعت گردشگری این شهر داشته باشند.

[caption id="attachment_846" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای مارسی آب و هوای مارسی[/caption]

جاذبه های دیدنی مارسی

همان طور که در بخش های قبلی نیز اشاره شد شهر مارسی دارای جاذبه های بسیار زیبا و شگفت انگیزی می باشد که هر بیننده ای را بی شک مجذوب خود می کند. از کدامین جاذبه دیدن کنیم؟ جاذبه های شهر مارسی کدامند؟ از جمله سوالاتی هستند که گردشگران از پایگاه های راهنمای سفر به مارسی می پرسند. از جمله این جاذبه ها می توان به بندر قدیمی شهر مارسی اشاره کرد که علاوه بر داشتن فضای زیبا برای گشت و گذار می توانید ماهی فروشان زیادی را نیز در این بندر مشاهده کنید. هم چنین می توانید با کرایه قایقی سفر به دل دریا داشته و از مناظره زیبا دریای مدیترانه لذت ببرید. از دیگر جاذبه های این شهر می توان کلیسای نوتردام دو لارگار را نام برد که یکی از باشکوه ترین کلیساهای کشور فرانسه می باشد. مسئولان گردشگری شهر مارسی کتابچه ها و بروشورهای تحت عنوان راهنمای سفر به مارسی چاپ و منتشر کرده اند که گردشگران می توانند از آن ها استفاده کنند؛ که در این کتاب ها و بروشورهای راهنمای سفر به مارسی می توانید اسامی تمام جاذبه های گردشگری را بیابید.

[caption id="attachment_847" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های دیدنی مارسی جاذبه های دیدنی مارسی[/caption]

فرودگاه مارسی

فرودگاه مارسی پروانس، فرودگاه مسافربری شهر مارسی می باشد که فاصله آن از شهر مارسی بسیار کم بوده و گردشگران داخلی و خارجی می توانند در عرض چند دقیقه خود را به مرکز شهر برسانند. ارتفاع این فرودگاه از دریا 21 متر می باشد و باندی به طول 3500 دارد که از طویل ترین باند های فرودگاهی کشور فرانسه به شمار می آید. در فرودگاه از بهترین و با کیفیت ترین خدمات و امکانات عرضه می شود و پایگاه های اطلاع رسانی و راهنمای سفر به مارسی برای گردشگران خارجی وجود دارد که به صورت 24 ساعت در حال ارائه خدمات می باشند. کارکنان فرودگاه مارسی به چند زبان دنیا تسلط دارند که این ویژگی سبب شده است گردشگران در برقراری ارتباط با مشکلات کمتری مواجه شوند.

[caption id="attachment_848" align="aligncenter" width="800"]فرودگاه مارسی فرودگاه مارسی[/caption]

خرید بلیط مارسی

یکی دیگر از مهم ترین اطلاعات مورد بحث در راهنمای سفر به مارسی چگونگی و نحوه خرید بلیط مارسی می باشد؛ که خوشبختانه می توان گفت شما از تمام وب سایت های اینترنتی و هم چنین آژانس های مسافرتی می توانید بلیط مارسی خود را تهیه و خریداری کنید. البته بایستی توجه داشته باشید به دلیل پرواز های کم به شهر مارسی، شما بایستی چند هفته قبل از سفرتان به مارسی بلیط مربوطه را رزرو و تهیه کنید تا بتوانید به موقع به سفر خود بپردازید. نکته ای که در خرید بلیط باید توجه داشته باشید وارد کردن اطلاعات شخصی می باشد که در صورت مغایرت آن با کارت شناسایی ممکن است مشکلات ناخوشایندی را به دنبال داشته باشد.

[caption id="attachment_849" align="aligncenter" width="750"]خرید بلیط مارسی خرید بلیط مارسی[/caption]

هزینه اقامت در مارسی

هزینه اقامت در مارسی با توجه به نوع و امکانات هتلی که در آن اقامت خواهید کرد، متفاوت تر خواهد بود. برای مثال هزینه اقامت یک شب در هتل 5 ستاره بسیار گران تر از هزینه یک شب در هتل 3 ستاره خواهد بود. شما می توانید برای اقامت ارزان در شهر مارسی از خانه ها و اتاق های اجاره ای استفاده کنید. برخی از هتل های بسیار لوکس که در اطراف شهر مارسی واقع می باشند نیز دارای قیمت بسیار مناسبی برای گردشگران می باشند که می توانید اقامت در این هتل ها را نیز در اولویت خود قرار دهید.

[caption id="attachment_850" align="aligncenter" width="800"]هزینه اقامت در مارسی هزینه اقامت در مارسی[/caption]

هزینه خورد و خوراک در مارسی

از دیگر مباحثی که در راهنمای سفر به مارسی می شود به آن پرداخت هزینه خورد و خوراک در شهر مارسی می باشد. رستوران های بسیار مجلل و شیکی در شهر مارسی وجود دارد که بهترین غذاهای محلی و فرانسوی در این رستوران ها سرو می شود. البته اگر شما اهل و عاشق فست و فود هستید می توانید به رستوران های فست و فودی این شهر مراجعه کنید با پرداخت هزینه کمی بهترین پیتزا و ساندویچ فرانسوی را میل نمایید. در حالت کلی هزینه خورد و خوراک در شهر مارسی در مقابل با شهر های دیگر فرانسه بالا می باشد. شما می توانید اسامی بهترین رستوران ها را در بروشورهای راهنمای سفر به مارسی مشاهده نمایید

[caption id="attachment_851" align="aligncenter" width="750"]هزینه خورد و خوراک در مارسی هزینه خورد و خوراک در مارسی[/caption]

هزینه حمل و نقل در مارسی

از موضوعاتی که در راهنمای سفر به مارسی بایستی به آن اشاره داشته باشیم هزینه حمل و نقل در مارسی می باشد، چرا که هزینه های حمل و نقل تا حدودی گران می باشد. البته شما می توانید برای جابه جا شدن در داخل شهر مارسی از مترو و اتوبوس استفاده کنید چرا که هزینه این وسایل نقلیه در مقایسه با تاکسی بسیار ارزان می باشد. هم چنین برای گردشگران کارت های اعتباری مخصوصی در نظر گرفته شده که می توانند با داشتن این کارت ها ارزانتر نیز جابه جا شوند. برای راحت تر سفر کردن در داخل شهر می توانید اقامتگاهی در نزدیکی مرکز شهر را انتخاب کنید تا دسترسی به همه نقاط شهر راحت تر و سریع تر باشد. شما می توانید امکانات هتل های مختلف مارسی را در بروشورهای راهنمای سفر به مارسی به دست بیاورید.

[caption id="attachment_852" align="aligncenter" width="800"]هزینه حمل و نقل در مارسی هزینه حمل و نقل در مارسی[/caption]

این مقاله در مورد راهنمای سفر به مارسی می باشد که می توانید اطلاعات مفیدی را در مورد راهنمای سفر به مارسی به دست آورید. اگر قصد سفر به مارسی را دارید حتما کتاب راهنمای سفر به مارسی را تهیه کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱