هتل های مالت

هتل های مالت

سفر به مالت، مانند سفر به هر کشور دیگری، نیاز به آشنایی با هتل ها و اماکن اقامتی آنجا دارد. هتل های مالت که هر یک از آنها می توانند ارائه دهنده خدماتی متنوع و ویژه باشند، بهترین مکان برای اقامت شما در این جزیره زیبا خواهند بود. اقامت در هتل های مالت، می تواند اوقات خوشی را در این سفر برای شما رقم بزند. جهت رزرو تور اروپا میتوانید به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید. در این مقاله با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین هتل های مالت  را به شما معرفی نماییم.

هتل جولیانی، یکی از بهترین هتل های مالت

سفر جذاب به مالت را با اقامت در یکی از بی‌نظیرترین هتل های مالت، جذاب تر کنید. هتل جولیانی، یک هتل محبوب و خاص در مالت، با برترین امکانات رفاهی می باشد که دارای یک چشم انداز زیبا بوده و در کنار دریا قرار گرفته است.  هتل جولیانی از معروفترین هتل های مالت است که طراحان محلی، در دکوراسیون آن سبک مدیترانه ای  به کار برده اند. نمای این هتل ساحلی است و امکانات رفاهی بسیاری  از جمله بارهای مختلف، آرایشگاه، سالن بدنسازی، فروشگاه های خرید، اجاره ماشین و باشگاه کودکان را برای مسافران ارئه می نماید. این هتل دارای دو ساحل اختصاصی است که مسافران می توانند از ساحل زیبای مالت لذت ببرند. اگر به دنبال یک هتل خاص و راحت هستید ، اقامت در هتل جولیانی مالت را از دست ندهید.

[caption id="attachment_4742" align="aligncenter" width="780"]هتل های مالت هتل های مالت[/caption]

هتل زارا پلاس ، از شاهانه ترین هتل های مالت

هتل زارا پلاس در صدر لیست بهترین هتل های مالت قرار دارد. این هتل یکی از قدیمی ترین هتل های مالت محسوب می شود که ابتدا متعلق به خانواده اشرافی موسکاتی پاریسیو بود و جز کسب و کارهای خانگی محسوب می شود. این هتل دارای 17 اتاق و سوئیت های شاهانه است. شکوه این هتل در میان سایر هتل های کشور مالت، بی نظیر است و تا این هتل را از نزدیک نبینید، متوجه این صحبت نخواهید شد. این هتل بر روی تپه ای قرار گرفته و نمای آن مربوط به قرون وسطی است. اتاق ها و سوئیت های این هتل با وسایل سلطنتی و قدیمی تزیین شده اند. تراس های این هتل منظره ای بکر و زیبا را به نمایش می گذارند. همچنین برخی از اتاق های این هتل مجهز به جکوزی هستند. اگر به دنبال محلی پر از آرامش و سکوت هستید، انتخاب این هتل برای اقامت در مالت را از دست ندهید. موقعیت مکانی این هتل بگونه ای است که هیچ اتومبیل و سر و صدایی در اطراف آن شنیده نمی شود و شما با خیال راحت می توانید این هتل را انتخاب کنید.

هتل فینیقیه، در فهرست محبوب ترین هتل های مالت

اگر هتلی خاص می خواهید، هتل فینیقیه را با طراحی منحصر به فردش انتخاب نمایید. این هتل نیز مانند سایر هتل های مالت دارای چشم اندازی زیبا و محلی است. این هتل یکی از قدیمی ترین هتل های مالت است که دور تا دور آن را باغی 3 هکتاری احاطه کرده و منظره بی نظیری را بوجود آورده است. معماری این هتل بسیار خاص و زیبا است که باعث محبوبیت این هتل در میان گردشگران شده است. اطراف این هتل مناطق بندرگاهی وجود دارد. ساختمان این هتل بر روی دژ تاریخی والتا بنا شده است . از مهمترین دلایل معروفیت این هتل علاوه بر زیبایی آن، وجود نقاشی های نقاش معروف ادوارد کارونا دینگلی است که نقاشی مالتی است و نقاشی هایش در سراسر دنیا طرفدارانی دارند. با اقامت در این هتل می توانید مجموعه ای از نقاشی های ادوراد را مشاهده نموده و لذت ببرید.

[caption id="attachment_4743" align="aligncenter" width="780"]هتل های مالت هتل های مالت[/caption]

هتل کورنوکوپیا از دیگر هتل های مالت

اگر برایتان مقدور بود که به همه هتل های مالت سر بزنید بی شک طیف وسیعی از آنها مورد استقبالتان قرار می‌گرفت. یکی از هتل های مالت که نظر شما را جلب می کند، هتل کورنوکوپیا است. نام دیگر این هتل جزیره است. دور این هتل کوه ها قرار Xaghra گرفته است  و بنای این هتل در دامنه این کوه و جزیره گزو ساخته شده است که منظره ای زیبا را بوجود آورده است. این هتل هم از جزو آن دسته از هتل های مالت است که مسافران بین المللی زیادی دارد. این هتل قبلا یک خانه روستایی بوده که نمای سنتی آن حفظ شده است و امروزه به هتل تبدیل شده است. قدمت این هتل به سال 1960 بر می گردد. برای داخل هتل از دکوراسیون ساده و روستایی استفاده شده است که حالت روستایی آن حفظ شود. به دلیل قدمتی که این هتل دارد در اطراف آن آثار تاریخی بسیاری همچون معبد مگاتیلیک وجود دارد که از معبدی ساخته شده از سنگ است و قدمت آن به دوران ماقبل تاریخ برمی گردد. می توانید  با اقامت در این هتل علاوه بر استفاده از مناظر زیبا و امکانات رفاهی این هتل، از بازدید آثار تاریخی اطراف آن نیز لذت ببرید.

[caption id="attachment_4744" align="aligncenter" width="780"]هتل های مالت هتل های مالت[/caption]

 

هتل کورینتیا پلیس یکی از دیگر هتل های مالت

هتل کورینتیا پلیس یکی از هتل های زیبای مالت است. اگر به دنبال هتلی با قیمت مناسب هستید، اقامت در این هتل زیبا به شما پیشنهاد می شود. از امکانات این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، استخر، اتاق سیگار ... اشاره نمود. با اقامت در این هتل با کیفیت، از تماشای مناظر زیبای اطراف این هتل بهره مند شوید. موقعیت استراتژیک هتل، امکانات بسیار مناسب و هزینه مقرون به صرفه صلاحیت این هتل برای عنوان شدن در فهرست بهترین هتل های مالت را محرز می کند. در این هتل، رفاه عموم مشتریان اعم از بزرگسالان ،کودکان و معلولین در نظر گرفته شده است.

[caption id="attachment_4745" align="aligncenter" width="780"]هتل های مالت هتل های مالت[/caption]

هتل لیود از دیگر هتل های مالت

انتخاب هتل مانند بقیه موارد سفر، سلیقه ای است و هر کسی مطابق سلیقه و بودجه خود، می تواند به انتخاب آن بپردازد. هتل لیود یکی از هتل های قدیمی مالت محسوب می شود که چشم اندازی زیبا دارد و از اقامت در آن لذت خواهید برد. این هتل قبلا یک ساختمان با بالکن چوبی و فرفورژه بود که پس از تعمیر سه ساختمان دیگر نیز به آن اضافه شده که مسافران می توانند در آنجا ساکن شوند. در ساختمان های تازه تاسیس شده هم سعی شده از معماری ساختمان قدیمی استفاده شود تا از هر لحاظ شبیه هم باشند. بنای این ساختمان در منطقه ای مرتفع و در دژهای سنت پیتر و سنت پاول ساخته شده است. با اقامت در این هتل، علاوه بر استفاده از امکانات رفاهی آن، می توانید مناظر زیبای بندر گرند بارکا، شهر سنگلئا، کوسپیکوئا و ویترویزیا را ببینید و لذت ببرید.

هتل کاسا الول، از هتل های کلاسیک مالت

اگر اقامت در هتل های قدیمی را دوست دارید، در سفر به مالت حتما هتل کاسا الول که امروزه به نام ویکتوریا تغییر پیدا کرده است، را انتخاب کنید. این هتل یکی از قدیمی ترین هتل های مالت است که زمان ساخت آن به سال 1830 باز می گردد. قدمت بنای این هتل نسبت به سایر هتل های مالت، بیشتر است. این هتل در والتا مرکز مالت قرار دارد و اطراف آن کوچه های باریک قرار دارد. با عبور از کوچه های اطراف این هتل، حس مالتی را کاملا احساس می کنید. این هتل ظاهری نئوکلاسیک دارد. برای دکوراسیون داخلی هتل از کاشی کاری های قدیمی مالت استفاده شده است. اما زیباترین قسمت هتل، بالکنی چوبی در پشت بام هتل است که از آنجا می توانید منظره مالت را ببینید و لذت ببرید.

هتل لند پارک، یکی از بهترین هتل های مالت

بی شک هتل لند پارک، یکی از زیباترین هتل های مالت است. این هتل مناسب هر سلیقه ای است و وجود انواع اتاق ها و سوئیت های مختلف مناسب هر شخص در این هتل، می تواند انتخاب را برای شما راحت تر کند. این هتل آپارتمان دارای 6 نوع سوئیت و پنت هاوس است. فضای هتل و امکانات آن در نوع خود بی نظیر است. این هتل برای مسافرت های خانوادگی یا زمانی که با دوستانتان به مسافرت می روید، می تواند انتخاب مناسبی باشد. از امکانات این هتل می توان به سرو صبحانه، نظافت روزانه، ورزش های آبی، پذیرش 24 ساعته از مسافران، اشاره نمود. همچنین اگر مایل به حمام آفتاب گرفتن باشید، می توانید به بام این هتل رفته و حمام آفتاب بگیرید. شما می توانید با اقامت در این هتل از دیدن سواحل  زیبای شر قوارا نهایت لذت را ببرید. دسترسی به مراکز دیگر کشور مالت نیز از این هتل بسیار راحت بوده و وسایل حمل و نقل مهیا است.

[caption id="attachment_4748" align="aligncenter" width="780"]هتل های مالت هتل های مالت[/caption]

هتل اکسلسیور، از دیگر هتل های مالت

شهر زیبای والتا که به دلیل مردم و فرهنگش بسیار معروف است، می تواند جای مناسبی برای اقامت شما در مالت باشد.هتل اکسلسیور، در شهر مالت قرار گرفته است و شما با اقامت در این هتل به راحتی و در کمترین زمان می توانید به جاهای دیگر شهر بروید. اقامت در این هتل، شما را هر چه بیشتر با فرهنگ و تاریخ مردم مالت آشنا می کند. علاوه بر زیبایی های این هتل، می توان به امکاناتی همچون رستوران ها و بارهای مختلف در این هتل اشاره نمود.

هتل ملیا،یکی از هتل های ساحلی مالت

آخرین هتل، از هتل های مالت که در این مقاله به شما معرفی می کنیم هتل ملیا می باشد. هتل ملیا یکی دیگر از هتل های کشور مالت است که چشم انداز ساحلی فوق العاده ای دارد. با اقامت در این هتل ساحلی به راحتی می توانید به سواحل گزو و کومینو بروید. این هتل برای مسافرت های خانوادگی و کسانی که به ورزش های آبی علاقه دارند، گزینه ای بسیار مناسب است. این هتل برای کودکان امکانات خاصی را فراهم نموده است. استخر مخصوص کودکان، محل بازی و منو غذایی برای کودکان از امکاناتی است که این هتل دارد. در فصل های مختلف در این هتل مهمانی هایی برگزار می شود که برای بسیاری از افراد جالب توجه است. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن بدنسازی، تئاتر و شعبده بازی اشاره کرد. با اقامت در این هتل سفرتان را خاطره انگیز کنید. 

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت مالت، ویزای مالت، تور مالت و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱