هتل های آتن

هتل های آتن

اگر قصد سفر به شهر آتن را دارید بایستی در مورد هتل های آتن اطلاعات دقیقی را به دست داشته باشید. از جمله هتل های آتن می توان به هتل ملیا و آتن گیت اشاره کرد که دارای امکانات و خدمات بسیار با کیفیت و مدرنی هستند. مسافرین و گردشگران از طریق رزرو تور اروپا به کشور یونان سفر مینمایند.

شهر آتن

شهر آتن یکی از شهرهای تاریخی و دیدنی می باشد که با داشتن زیر ساخت های بسیار مناسب بوده و هم چنین صدها جاذبه ی گردشگری توانسته است گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب کند. از جمله این زیر ساخت ها می توان به هتل های آتن و سیستم حمل و نقل پیشرفته اشاره کرد. هتل های آتن با داشتن بهترین و باکیفیت ترین امکانات و خدمات خود توانسته اند جزء بهترین هتل های کشور یونان به حساب بیایند. از جمله هتل های آتن می توان به هتل نووتل، هتل پرزیدنت و هتل هرودیون اشاره کرد که در ادامه درباره ی هر یک از هتل های آتن توضیحاتی داده خواهد شد. با ما همراه باشید.

[caption id="attachment_4726" align="aligncenter" width="780"]هتل های آتن هتل های آتن[/caption]

هتل نووتل آتن

هتل نووتل آتن یکی از زیباترین و شیک ترین هتل های آتن می باشد. این هتل جزء هتل های 4 ستاره ی آتن بوده و در مرکز شهر واقع شده است. ترکیب رنگ هایی که در اتاق های این هتل به کار رفته بسیار شیک و زیبا می باشد. فاصله ی این هتل تا فرودگاه شهر آتن در حدود 0.7 کیلومتر می باشد و شما می توانید در کمتر از 10 دقیقه خود را از فرودگاه به این هتل برسانید. این هتل از گران ترین هتل های آتن می باشد. از امکانات و خدمات بی نظیر این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-رستوران های بسیار شیک و منوی غذایی غنی و لذیذ

-کارکنان بسیار حرفه ای و چند زبانه

-اتاق های بازی کودکان

-استخرهای سر پوشیده و سر باز

-196 اتاق دنج و بزرگ با دکوراسیون بسیار زیبا و چشم گیر

-پذیرش 24 ساعته

-اتاق های مختص زوج های جوان

آدرس هتل مذکور به صورت ذیل می باشد:

4-6 Michail Voda and Makedonias Street, Athens, 10439, Greece

[caption id="attachment_4727" align="aligncenter" width="780"]هتل های آتن هتل های آتن[/caption]

هتل هرودیون آتن

از دیگر هتل های آتن می توان هتل هرودیون آتن را نام برد که در مجاورت آکروپولیس می باشد و منظره اتاق های این هتل به سمت آکروپولیس می باشد که سبب شده است زیبایی و جذابیت این هتل چند برابر شود. شما می توانید از تراس اتاق خود دقیقه های طولانی منظره زیبای روبه رویتان را تماشا کرده و از آن لذت ببرید. در طراحی و رنگ آمیزی اتاق ها از رنگ های سرد استفاده شده است که حس بسیار عمیقی را بر روی گردشگران و مهمانان خود دارد. از امکانات و خدمات بی نظیر این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-خدمات شست و شویی و خشکشویی

-اینترنت پر سرعت رایگان

-خدمات بلیط و تور

-منوی ویژه ی خانم های باردار

-امکانات لازم برای افراد ناتوان جسمی

-اتاق های سیگار ممنوع

-اتاق های ضد صدا

رستوران بسیار مجلل این هتل نیز با غذاهای بی نظیر خود بسیار مشهور بوده و مورد توجه گردشگران واقع شده است. آدرس و نشانی دقیق هتل هرودیون به صورت زیر می باشد:

4 Rovertou Galli Street, Athens, 11742, Greece

[caption id="attachment_4728" align="aligncenter" width="780"]هتل های آتن هتل های آتن[/caption]

هتل پرزیدنت

از دیگر هتل های آتن می توان هتل پرزیدنت را نام برد که یکی از بزرگ ترین هتل های آتن بوده و دارای 519 اتاق می باشد. اگر شما قصد دارید در یکی از بهترین هتل های آتن اقامت کرده و لحظات بی نظیر را برای خود به ارمغان بیاورید می توانید هتل پرزیدنت را انتخاب کنید. فاصله این هتل تا جاذبه های گردشگری این شهر بسیار کم بوده و شما می توانید به راحتی به جاذبه های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. از امکانات با کیفیتی که در این هتل ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-میز آرایشی و مواد بهداشتی در هر یک از اتاق ها

-صبحانه های بسیار مفصل و بین المللی

-دکوراسیون بسیار رمانتیک و زیبای هتل در شب هنگام

-اینترنت پر سرعت

-استخرهای سر پوشیده

-بارها و رستوران های بسیار مجلل و شیک

-کارکنان خوش رو و با تجربه

مرکز تجاری، پذیرش 24 ساعته و سیستم تهویه پیشرفته از دیگر این امکانات می باشد. آدرس هتل مذکور به صورت زیر می باشد:

Kifissias Avenue, Athens, 11523, Greece

[caption id="attachment_4729" align="aligncenter" width="780"]هتل های آتن هتل های آتن[/caption]

هتل آتن گیت

یکی دیگر از بهترین هتل های آتن می توان هتل آتن گیت را نام برد که از هتل های 4 ستاره بوده و جزء معروف ترین هتل های آتن به شمار می رود و بیشتر گردشگران با اسم و خدمات این هتل آشنا هستند. این هتل نیز در نزدیکی منطقه گردشگری آکروپولیس واقع شده و شما می توانید مناظر مربوط به این جاذبه ی تاریخی را از اتاق های هتل آتن گیت مشاهده نمایید. در تمام اتاق های این هتل تصاویر و تابلوهای مربوط به جاذبه های گردشگری شهر آتن نصب شده است که شما می توانید از آن ها دیدن کنید. از امکانات این هتل می توان به لوازم بهداشتی، تلویزیون، اینترنت پر سرعت، صندوق امانات و رستوران های بی نظیر اشاره کرد. آدرس این هتل به صورت ذیل می باشد:

 Syngrou Avenue, Athens, 11742, Greece

[caption id="attachment_4730" align="aligncenter" width="780"]هتل های آتن هتل های آتن[/caption]

هتل ملیا آتن

هتل ملیا آتن نیز یکی دیگر از هتل های آتن می باشد که با داشتن طراحی و دکوراسیون بسیار شیک و در عین حال ساده ی خود توانسته است رضایت و نظر بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند. رستوران این هتل با واقع شدن در طبقه نهم این هتل توانسته منظره ی بسیار زیبایی را از آن خود کند. شما می توانید علاوه بر صرف شام خود در بام این هتل، از منظره ی بسیار زیبای شهر نیز لذت ببرید. از امکانات این هتل می توان به انواع غذاهای بین المللی، گاوصندوق های امانتی، نگهداری کودک، سرویس روزانه اتاق ها، اتاق های سیگار ممنوع و اتاق های وی آی پی اشاره کرد. آدرس و نشانی دقیق این هتل به صورت زیر می باشد:

Chalkokondyli 14 & 28th October, Athens, 106 77, Greece

هتل او اند بی آتن بوتیک

هتل او اند بی آتن بوتیک از هتل های 4 ستاره ی شهر آتن می باشد که در تمام اتاق های این هتل از رنگ های سیاه و سفید استفاده شده و شما می توانید با اقامت در این هتل آرامش بسیار خوبی را به دست بیاورید. شما می توانید غذاهای محلی شهر آتن را در رستوران های این هتل صرف کنید. هم چنین کارکنان این هتل به چندین زبان آگاه می باشند که می توانید به راحتی با آن ها ارتباط برقرار کنید. این هنل از کوچک ترین هتل های آتن می باشد که دارای 22 اتاق مجلل است. از امکانات منحصر به فرد آن می توان به اتاق ماساژ، جکوزی، تبادل ارز، اتاق بازی کودکان و مرکز تجاری اشاره کرد. هم چنین آدرس این هتل نیز به صورت زیر می باشد:

Leokoriou 7, Athens, 10554, Greece

[caption id="attachment_4731" align="aligncenter" width="780"]هتل های آتن هتل های آتن[/caption]

هتل اسکیل سوئیتز

هتل اسکیل سوئیتز یکی از زیباترین و منحصر به فردترین هتل های آتن می باشد که در نزدیکی ساحل قرار گرفته و دارای منظره ی بسیار جذابی است که هر گردشگری را به سوی خود جذب می کند. شما می توانید صبحانه ی خود را در تراس اتاق خود میل فرمایید. از امکانات و خدمات بی نظیر این هتل می توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق های به صورت روزانه، امانت، بار و ممنوعیت ورود حیوانات خانگی اشاره کرد. هنگام غروب در محوطه ی این هتل بسیار جذاب و دیدنی است. تعداد اتاق های این هتل 9 عدد بوده و آدرس آن نیز به صورت ذیل می باشد:

Eptanisou 7, Alimos, Athens, 17455, Greece

[caption id="attachment_4732" align="aligncenter" width="780"]هتل های آتن هتل های آتن[/caption]

هتل آتن لوتوس

هتل آتن لوتوس از مقرون به صرفه ترین هتل های آتن می باشد. اتاق های این هتل بسیار دنج و بزرگ بوده و مسافران به راحتی می توانند در این هتل اقامت داشته باشند. اگر به دنبال اقامت در هتلی ارزان قیمت هستید می توانید هتل آتن لوتوس را انتخاب و رزرو کنید. از امکانات و خدمات رفاهی این هتل می توان به اینترنت رایگان پر سرعت، نگهداری کودک، رستوران هایی با غذاهای محلی، دسترسی راحت به تمام نقاط شهر، کارمندان چند زبانه و اتاق های ضد صدا اشاره کرد. آدرس و نشانی این هتل به صورت زیر می باشد:

Chiou 3, Athens, 10438, Greece

[caption id="attachment_4733" align="aligncenter" width="780"]هتل های آتن هتل های آتن[/caption]

هتل زافولیا آتن

هتل زافولیا آتن هم یکی دیگر از معروف ترین و مشهورترین هتل های آتن می باشد که با داشتن امکانات و خدمات رفاهی بی نظیر خود توانسته گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب کند .از جمله این خدمات می توان به نگهبان، امکانات کنفرانس، اتاق های سیگار ممنوع، رستوران، بار و مینی بار، استخر، سالن های ورزشی و نظافت اتاق ها اشاره کرد. آدرس این هتل به صورت زیر می باشد:

87-89 Leoforos Alexandras, Athens 114 74, Greece

این مقاله در مورد هتل های آتن و امکانات هر یک از این هتل های آتن بوده که می توانید با مطالعه ی این مقاله اطلاعات خوبی را به دست بیاورید. هم چنین می توانید با مشاهده و مطالعه هر یک از امکانات هتل های آتن، با توجه به علایق و بودجه ی خود یکی از هتل های آتن را انتخاب و رزرو نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت یونان، ویزای یونان، تور یونان و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱