هتل های زوریخ

هتل های زوریخ

زوریخ یکی از شهرهای زیبای کشور سوئیس می باشد که دارای چشم اندازهای فوق العاده است. هتل های زوریخ با بهترین و ایده آل ترین خدمات بهترین شرایط اقامتی را برای مسافرین و گردشگران این شهر فراهم می کنند. بیشتر هتل های زوریخ دارای چشم اندازهایی بسیار زیبا از کوه ها و مناظر طبیعی هستند که اقامتی رویایی را برای مسافرین و گردشگران شهر به ارمغان می آورند. این شهر هر ساله شاهد ورود گردشگران بسیار زیادی است که به همین دلیل بهترین و مدرن ترین هتل ها را در دل خود جای داده است.

[caption id="attachment_4713" align="aligncenter" width="780"]هتل های زوریخ هتل های زوریخ[/caption]

هتل زوریخ ماریوت Zurich Marriott

هتل های زوریخ دارای بهترین امکانات می باشد و یکی از این هتل های مجهز زوریخ ماریوت است. این هتل بسیار لوکس و مجلل در قلب شهر زوریخ قرار گرفته است و از جمله هتل های زوریخ می باشد که در فاصله کمی از مراکز تجاری و خرید قرار دارد و با کمی پیاده روی می توان به جاذبه های گردشگری و تاریخی رسید. مجاورت هتل در نزدیک مترو و ایستگاه های ماشین باعث شده رفت و آمد مسافرین راحت و آسان شود. در این هتل اتاق های بسیار مجهز و مدرن وجود دارد که دارای پنجره های بزرگ هستند و یک چشم انداز فوق العاده زیبا از دریاچه و شهر را برای مسافرین به رخ می کشند. تمامی اتاق های هتل با بهترین امکانات مجهز شده اند و در اتاق های عایق صدا می توان به راحتی استراحت کرد و از اقامت خود لذت برد. این هتل از جمله هتل های زوریخ است که دارای امکاناتی مانند سیستم تهویه، سالن ورزشی، مینی بار در اتاق ها و حمام های مجزا می باشد. در این هتل زیبا 2 رستوران وجود دارد که بهترین غذاهای سنتی و بین المللی را سرو می کنند.

[caption id="attachment_4714" align="aligncenter" width="780"]هتل های زوریخ هتل های زوریخ[/caption]

هتل دولدر گرند زوریخ The Dolder Grand

هتل های زوریخ آرامشی منحصر به فرد را برای اقامت مسافرین به ارمغان می آورند. یکی از هتل های زوریخ که دارای محیطی آرامش بخش و بسیار مجلل می باشد هتل دولدر گرند است. در این هتل شاهانه می توانید احساس کنید که یک فرد مشهور و مهم هستید. این هتل از جمله گرانترین هتل های زوریخ می باشد که از لحظه ورود تا زمان خروج می توان از اقامت خود لذت برد. تمامی اتاق های این هتل بسیار راحت و آرام هستند و دارای سوئیت های بسیار لوکس می باشد. در تراس های اتاق های این هتل می توان ساعت ها نشست و از مناظر اطراف لذت برد. امکانات رفاهی هتل های زوریخ بسیار زیاد است و بهترین خدمات را در اختیار مسافرین قرار می دهند. غذاهای خوشمزه رستوران این هتل بسیار وسوسه انگیز هستند و دارای طعمی خوب و دلچسب می باشند. تنوع صبحانه ارگانیک این هتل زیاد است و می توان در فضایی باز از آن لذت برد.

[caption id="attachment_4715" align="aligncenter" width="780"]هتل های زوریخ هتل های زوریخ[/caption]

هتل پارک هایت زوریخ Park Hyatt Zurich

یکی دیگر از هتل های زوریخ هتل پارک هایت می باشد. این هتل از جمله هتل های زوریخ است که بسیار لوکس و مجلل است و در بافت قدیمی شهر قرار دارد. این هتل از بهترین هتل های زوریخ است که بسیاری از گردشگران از آن بازدید می کنند و در آن اقامت دارند. تمامی اتاق های هتل بسیار شیک و مدرن می باشند و دارای امکاناتی مانند تخت های مجهز، مبلمان، پرده های زیبا، تلویزیون، حمام های شیک، اینترنت بی سیم و مینی بار است. این هتل دارای بهترین رستوران می باشد که غذاهای بین المللی و محلی را سرو می کند. این رستوران در محیطی دنج و راحت قرار دارد و می توان در یک محیط باز غذای خود را میل کرد. نوشیدنی های این هتل بسیار مطبوع هستند و می توان بعد از صرف غذا از آنها سفارش داد و نوش جان کرد. هتل های زوریخ دارای امکانات زیادی هستند. برای مثال در این هتل مرکز اسپا، سالن ورزشی و سالن کنفرانس وجود دارد.

[caption id="attachment_4716" align="aligncenter" width="780"]هتل های زوریخ هتل های زوریخ[/caption]

هتل آلدن سوئیت اسپلوجن شلوس زوریخ  Alden Suite Hotel Splügenschloss Zurich

یکی دیگر از هتل های زوریخ هتل آلدن سوئیت می باشد. این هتل دارای اتاق های کمی است و در یک مکان عالی قرار دارد. تجهیزات اتاق های این هتل بسیار زیاد می باشد و دارای کفپوش های نقره ای و دکوراسیون شیک هستند. در اتاق های این هتل می توان از یک سیستم تهویه خوب، حمامی شیک با وسایل شستشو و مبلمان راحت استفاده کرد. رستوران این هتل دارای تابلوهایی بسیار زیبا است که می توان آنها را دقایقی تماشا کرد و از بهترین غذاهای سوئیسی لذت برد. این هتل از جمله هتل های زوریخ است که در فاصله کمی از موزه، خانه اپرا، باغ وحش و فرودگاه قرار دارد و یک محیط دلچسب و راحت برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند.

[caption id="attachment_4717" align="aligncenter" width="780"]هتل های زوریخ هتل های زوریخ[/caption]

هتل رنسانس زوریخ تاور Renaissance Zurich Tower Hotel

یکی دیگر از هتل های زوریخ که هتلی 5 ستاره است هتل رنسانس زوریخ می باشد. دفاتر تجاری بسیار زیادی در نزدیک این هتل قرار دارد و برای سفرهای تجاری بسیار مناسب می باشد. دکوراسیون اتاق های این هتل با رنگ هایی شاد و دلچسب انجام شده است که با پنجره های بزرگ می توان از چشم اندازهای شهر دیدن کرد. بهترین استیک ها در رستوران این هتل سرو می شود که طرفداران خاص خود را دارد. بهترین سرآشپزها در این هتل بهترین غذاهای بین المللی و سنتی را سرو می کنند. با اقامت در این هتل می توان از اتاق بخار، سونا و استخر استفاده کرد و در کلاس های یوگا شرکت کرد. در این هتل امکاناتی مانند مرکز تجاری، خشکشویی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کرایه خودرو، اتاق های عایق صدا، سوئیت های ماه عسل و کارمندان چند زبانه وجود دارد.

[caption id="attachment_4718" align="aligncenter" width="780"]هتل های زوریخ هتل های زوریخ[/caption]

هتل ویدر زوریخ Widder Hotel

یکی دیگر از هتل های زوریخ که در محیطی آرام قرار دارد هتل ویدر می باشد. تمامی قسمت های این هتل بسیار جذاب است و از وسایل چوبی برای دکوراسیون آن استفاده شده است. دکوراسیون اتاق های این هتل نیز از چوب می باشد که با امکاناتی مانند مینی بار، تلویزیون، تخت های دو نفره، حمام های شیک، سشوار، چای ساز مجهز شده اند. این هتل از جمله هتل های زوریخ است که بهترین و خوش طعم ترین غذاهای کشور سوئیس در آن سرو می شود. در فصل تابستان می توانید در تراس هتل غذای خود را میل کنید و از مناظر و چشم اندازها لذت ببرید. این هتل در فاصله بسیار کمی از موزه ملی، خانه اپرا و باغ وحش قرار دارد و مسافرین به راحتی می توانند به این مکان ها رفت و آمد داشته باشند.

هتل هیلتون زوریخ ایرپورت Hilton Zurich Airport

هتل هیلتون زوریخ در فاصله 5 دقیقه ای از فرودگاه قرار دارد و امکان رفت و آمد را برای مسافرین دائمی این شهر بسیار راحت کرده است. این هتل دارای امکاناتی بسیار عالی و ایده آل برای گردشگران می باشد و دارای بهترین اتاق های مجهز است. بیشتر اتاق های این هتل بزرگ هستند و دکوراسیون بسیار شیک دارند. چشم انداز اتاق های این هتل رو به باغ و فرودگاه می باشد. در این اتاق ها می توان از امکانات حمام با لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت بی سیم استفاده کرد. در رستوران این هتل می توان بهترین صبحانه ارگانیک را نوش جان کرد. کارکنان و مهمانداران این هتل بسیار مهربان هستند و به طور 24 ساعته خدمات رسانی می کنند.

[caption id="attachment_4719" align="aligncenter" width="780"]هتل های زوریخ هتل های زوریخ[/caption]

هتل فیفا اسکات FIFA Hotel Ascot

یکی دیگر از هتل های زوریخ، هتل 4 ستاره فیفا می باشد که در سال 1954 ساخته شده است. این هتل به سبک سنتی و کلاسیک طراحی شده است که دارای یک موقعیت جغرافیایی بسیار خوب می باشد. اتاق های این هتل جادار هستند و دارای دکوراسیون بسیار شیک می باشند. در این اتاق ها از امکانات تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، تلویزیون و حمام ها مجلل می توان استفاده کرد. در این هتل صبحانه سوئیسی سرو می شود که بسیار خوشمزه و دلچسب است. رستوران این هتل بهترین غذاهای سنتی و بین المللی را سرو می کند که حتی در منوی آن فست فود نیز دیده می شود.

[caption id="attachment_4720" align="aligncenter" width="780"]هتل های زوریخ هتل های زوریخ[/caption]

هتل کراون پلازا زوریخ Crowne Plaza Zürich

یکی دیگر از مجلل ترین هتل های زوریخ هتل کروان پلازا است که در غرب شهر قرار دارد. در این هتل زیبا امکانات زیادی وجود دارد که از لحظه ورود تا لحظه خروج می توان از آنها لذت برد. اتاق های این هتل دارای مبلمانی روشن هستند و از رنگ های شاد در اتاق ها استفاده شده است. غذاهای سرو شده در رستوران این هتل بسیار خوشمزه هستند و می توان از بهترین دسرها لذت برد. مرکز تناسب اندام، اسپا، استخر، سالن ورزشی، سالن تجاری، پارکینگ، اینترنت بی سیم، تراس و خدمات نگهداری کودک بهترین خدمات این هتل هستند.

هتل های زوریخ دارای امکاناتی بسیار زیاد و فوق العاده هستند که اقامتی رویایی را برای مسافرین به ارمغان می آورند. همه ساله گردشگران از طریق رزرو تور اروپا به این کشور زیبا سفر مینمایند. مسافرین می توانند با اقامت در هتل های زوریخ به راحتی به مکان های گردشگری و توریستی دسترسی داشته باشند و در بهترین رستوران های این هتل غذا نوش جان کنند. هتل های زوریخ دارای کارکنانی چند زبانه هستند که به راحتی با مسافرین ارتباط برقرار می کنند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت سوئیس، ویزای سوئیس، تور سوئیس و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱