سوغات مادرید

سوغات مادرید

برای سفر به مادرید باید با بهترین سوغات مادرید آشنا شوید. مادرید شهر هیجان انگیزی در اسپانیا است که سالانه میلیون ها گردشگر را با اهداف مختلف به خود جذب می کند. در این مقاله شما را با بهترین سوغات های مادرید آشنا می کنیم تا در زمان سفر به مادرید از این اطلاعات استفاده کنید و بهترین سوغات را برای عزیزان خود تهیه کنید.

معرفی سوغات مادرید

مادرید یکی از شهرهای محبوب اسپانیا است که اکثر گردشگرانی که به اسپانیا سفر می کنند از این شهر پر هیاهو و جذاب نیز دیدن می کنند. وجود جاذبه های گردشگری فراوان در کنار موزه ها و آثار تاریخی شهر شرایطی را فراهم می کند که از سفر خود به این شهر نهایت لذت را ببرید. سوغات مادرید یکی از عواملی است که در سفر به مادرید باید به آن توجه کنید این شهر دارای یادگاری ها و محصولات متنوعی است که می توانند به عنوان سوغات مادرید مورد استفاده قرار گیرند. اگر به مادرید سفر کردید و قصد داشتید برای دوستان و آشنایان خود هدیه بگیرید بهتر است از قبل با سوغات مادرید آشنا شوید. با ما همراه باشید.

[caption id="attachment_878" align="aligncenter" width="800"]معرفی سوغات مادرید معرفی سوغات مادرید[/caption]

چوروس و شکلات داغ

سوغات مادرید شامل خوراکی های جذابی است که می تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشد. یکی از محبوب ترین خوراکی های این شهر شکلات داغ و چوروس است که توسط یک خمیر شیرین تهیه می شود و با شکلات داغ یا همان چوروس سرو می شود. این شیرینی معمولا به عنوان صبحانه نیز مصرف می شود. اگر به مادرید سفر کردید می توانید از این شکلات و شیرینی به عنوان سوغات مادرید استفاده کنید. این نوع شکلات داغ معمولا در کافه ها و قنادی های مختلف مادرید و اسپانیا یافت می شود.

[caption id="attachment_879" align="aligncenter" width="800"]چوروس و شکلات داغ چوروس و شکلات داغ[/caption]

کفش های تابستانی

یک نمونه دیگر از سوغات در مادرید کفش های تابستانی معروف این شهر است. با گرم شدن شرایط آب و هوایی در مادرید کم کم با مغازه هایی روبرو می شوید که کفش های تابستانی متنوعی را به فروش می رسانند. این کفش ها معمولا با پارچه تهیه می شوند و خود اسپانیایی ها هم از این کفش ها در فصل های گرم سال مخصوصا برای رفتن کنار دریا استفاده می کنند. تنوع بالای این کفش ها باعث زیبایی آنها شده است و به راحتی می توانید آنها را در سایز دلخواه تهیه کنید و به عنوان سوغات مادرید مورد استفاده قرار دهید. یکی از مزایای مهم کفش های تابستانی مادرید قیمت مناسب آنها است اما این کفش ها معمولا دوام چندانی ندارند و فقط برای گذراندن فصل تابستان مفید هستند.

[caption id="attachment_880" align="aligncenter" width="780"]کفش های تابستانی کفش های تابستانی[/caption]

محصولات سرامیکی

یکی دیگر از سوغات مادرید محصولات سرامیکی این شهر است. همانطور که می دانید در کشورهای مختلف محصولات سرامیکی متنوعی وجود دارد که می توانند به عنوان سوغات اصلی آن شهر یا کشور مورد استفاده قرار گیرند. برخی تصور می کنند محصولات سرامیکی و سفالی نمی توانند به عنوان سوغات مورد استفاده قرار گیرند در صورتی که چنین نیست از آنجایی که این محصولات با هنر و سلیقه هر منطقه تهیه می شوند قطعا یکی از زیباترین و بی نظیرترین سوغاتی ها به شمار می روند. در شهر مادرید نیز از این محصولات سرامیکی به وفور یافت می شود که دارای تنوع بالایی از طرح و رنگ هستند و می توانند به عنوان سوغات مادرید استفاده شوند.

در شهر مادرید فروشگاه هایی وجود دارد که مخصوص اشیا سرامیکی هستند و با الهام از فرهنگ و هنر زندگی اسپانیایی طراحی می شوند. این محصولات معمولا در اشکال مختلفی نظیر بشقاب، گلدان، ظرف، کوزه و نمکدان ارائه می شوند. اگر به مادرید سفر کردید و قصد داشتید یک سوغات اصیل مادریدی را تهیه کنید محصولات سرامیکی گزینه مناسبی هستند. این محصولات را می توانید به راحتی بسته بندی کنید و در طول سفر به همراه خود داشته باشید.

[caption id="attachment_881" align="aligncenter" width="800"]محصولات سرامیکی محصولات سرامیکی[/caption]

شال های سنتی

یکی دیگر از سوغات مادرید شال های سنتی و گلدوزی شده این شهر است. این شال ها با نام mantones de manila به فروش می رسند و دارای زیبایی بی نظیری هستند. اکثر گردشگرانی که به مادرید سفر می کنید در بین تنوع بالای سوغات مادرید از این شال ها خریداری می کنند. دلیل اصلی محبوبیت این شال ها گلدوزی های زیبا و دقیق آنها است. شال های سنتی مادرید ابتدا در قسمت هایی از اسپانیا رواج یافت اما کم کم به دلیل ظاهر زیبای خود در شهرهای مختلف، مخصوصا مادرید به محبوبیت رسیدند. این شال ها هم اکنون وارد زندگی روزمره مردم مادرید شده اند. اگر قصد داشتید از این شال به عنوان سوغات مادرید استفاده کنید دقت کنید که نمونه های تقلبی و بی کیفیت آنها را به شما نفروشند.

[caption id="attachment_882" align="aligncenter" width="780"]شال های سنتی شال های سنتی[/caption]

پیراهن رئال مادرید

مسلما یکی از بهترین نمونه های سوغات مادرید مخصوصا برای فوتبال دوستان پیراهن تیم مادرید است. اگر اطرافیان شما جزو طرفداران این تیم هستند می توانید در سفر به مادرید به فروشگاه رئال مادرید رفته و این پیراهن را به عنوان سوغات مادرید تهیه کنید. پیراهن های تیم مادرید یکی از هیجان انگیز ترین سوغات های مادرید به شمار می روند.

روغن زیتون

روغن زیتون یکی از سوغاتی های معروف مادرید است که ممکن است برای برخی افراد تعجب آور باشد. درست است که روغن زیتون در اصل متعلق به ایتالیا است اما روغن زیتون اسپانیا نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. معمولا در کشورهای مدیترانه ای این روغن از جایگاه ویژه ای در رژیم غذایی برخوردار است و می توانید آن را به عنوان یک سوغاتی محبوب و با ارزش مادریدی تهیه کنید. کیفیت بالای روغن زیتون مادرید در کنار قیمت مناسب آن باعث شده تا گردشگران زیادی آن را به عنوان سوغات مادرید انتخاب کنند. این روغن زیتون را به راحتی می توانید در فروشگاه های مختلف مادرید در اندازه ها و قیمت های مختلف تهیه کنید. البته مغازه های خاصی نیز در این شهر وجود دارند که مخصوص فروش روغن زیتون هستند.

[caption id="attachment_883" align="aligncenter" width="780"]روغن زیتون روغن زیتون[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱