هتل های سانتورینی

هتل های سانتورینی

سانتورینی یکی از مهم ترین جزایر یونان می باشد که هر ساله شاهد حضور گردشگران بسیار زیادی است. هتل های سانتورینی دارای امکانات بسیار زیادی هستند که بهترین شرایط اقامت را برای مسافرین و گردشگران فراهم می کنند. در هتل های سانتورینی کارکنان مهربانی وجود دارند که به چند زبان زنده تسلط دارند و به طور 24 ساعته خدمات رسانی می کنند. ما نیز در این متن چند مورد از بهترین هتل های سانتورینی را برای شما معرفی می کنیم تا در زمان سفر بتوانید بهترین هتل را انتخاب کنید. امکان سفر به این جزیره زیبا از طریق رزرو تور اروپا نیز امکان پذیر است.

[caption id="attachment_4699" align="aligncenter" width="780"]هتل های سانتورینی هتل های سانتورینی[/caption]

هتل چروماتا سانتورینی Chromata

یکی از بهترین هتل های سانتورینی، هتل چروما می باشد. این هتل زیبا و مجلل در بالای یک صخره قرار گرفته است و دارای چشم انداز بسیار زیبایی از کوه آتشفشانی می باشد. هتل چروماتا یکی از محبوب ترین هتل های سانتورینی می باشد که یک هتل 5 ستاره است. این هتل دارای اتاق های بسیار لوکس و مجلل می باشد و دارای بالکن می باشد. بیشتر اتاق ها دارای یک چشم انداز زیبا از دریا هستند. در هتل چروماتا می توانید سوئیت های ویلایی را نیز رزرو کنید. در این هتل می توانید یک صبحانه مجلل در هوای باز میل کنید و از مناظر اطراف لذت ببرید.

در این هتل می توان از امکانات بسیار زیادی مانند اینترنت، صندوق امانات، لابی، پارکینگ اختصاصی، اتاق کنفرانس، رستوران، کافی شاپ و .. استفاده کرد و از تمامی ساعات حضور خود در هتل لذت برد.

هتل رز بی سانتورینی  Rose Bay

یکی از بهترین و مجهز ترین هتل های سانتورینی، هتل رز بی است. این هتل چهار ستاره می باشد و در نزدیکی شهر تاریخی ثرا و ساحل زیبای کاماری قرار دارد. در این هتل امکانات بسیار زیادی مانند باشگاه ورزشی، زمین تنیس، سرویس خشکشویی، پارکینگ، سالن های کنفرانس و تجاری، محل نگهداری از کودک و ... می باشد. اتاق های این هتل بسیار مجهز هستند و دارای امکانات زیادی مانند حمام های مجزا، تلویزیون، مبلمان، تخت های دو نفره و .. می باشند. رستوران هتل رز بی بهترین غذاهای بین المللی و سنتی را سرو می کند. مهمانان و گردشگران این هتل بعد از گشت و گذار در شهر می توانند در این رستوران بهترین غذاها را نوش جان کنند.

[caption id="attachment_4701" align="aligncenter" width="780"]هتل های سانتورینی هتل های سانتورینی[/caption]

هتل ویلا مونوس Villa Monos

یکی از زیباترین هتل های سانتورینی، هتل ویلامونوس می باشد. این هتل بسیار زیبا و مجلل در فاصله شش کیلومتری از ساحل کاماری قرار دارد. بیشتر اتاق های این هتل، مخصوصا اتاق های همکف بسیار مجهز هستند و دارای بالکن های اختصاصی می باشند. این هتل سه ستاره دارای سوئیت ها اختصاصی می باشد که همه دو تخته هستند و دارای آشپزخانه می باشند. یکی از بهترین امکانات این هتل مکانی برای بازی کودکان و دوچرخه سواری است. این یکی از هتل های سانتورینی می باشد که دارای امکاناتی مانند پارکینگ، گاو صندوق، حمام های مجزا، سالن های ورزشی، محل نگهداری کودک، لابی و .. است. رستوران این هتل دارای بهترین سرآشپزها می باشد و غذاهای بین المللی زیادی را سرو می کنند. کارکنان این هتل بطور 24 ساعته اماده خدمات رسانی به مشتریان می باشند.

[caption id="attachment_4702" align="aligncenter" width="780"]هتل های سانتورینی هتل های سانتورینی[/caption]

هتل دانا ویلاز Dana Villas

یکی دیگر از هتل های سانتورینی که چهار ستاره می باشد هتل دانا ویلاز است. این هتل 32 اتاق دارد و از جمله هتل های مجهز سانتورینی محسوب می شود. در این هتل امکاناتی مانند استخر رو باز وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، غواصی، قایقرانی، اجاره خودرو ، سالن های آرایشی و بهداشتی و .. وجود دارد. اتاق های مجهز این هتل دارای امکانات زیادی هستند و می توان ساعات بیادماندنی در آنها سپری کرد. در این هتل تلویزیون های کابلی، تهویه، دی وی دی، سی دی پلیر، چای ساز، قهوه ساز، مبلمان ها، تخت های دو نفره راحت، سیستم تهویه مطبوع و .. وجود دارد.

یکی از ویژگی های این هتل در این است که در فاصله بسیار کمی از فرودگاه قرار دارد و مسافرین به راحتی می توانند به آنجا رفت و آمد کنند.

[caption id="attachment_4703" align="aligncenter" width="780"]هتل های سانتورینی هتل های سانتورینی[/caption]

هتل مارگاریتا Margarita

هتل مارگاریتا از دیگر هتل های سانتورینی است که دارای امکانات بسیار زیادی می باشد. این هتل دارای یک چشم انداز بسیار خوب از دریا است. یکی از ویژگی های خوب این هتل در این است که در نزدیکی کلیسای فیرا قرار دارد. این هتل سه ستاره دارای 20 اتاق مجهز و بهترین امکانات رفاهی می باشد. این هتل دارای اتاق هایی با چشم انداز زیبایی از باغ است و بهترین صبحانه ها را با بهترین امکانات برای مسافرین سرو می کند. این یکی از بهترین هتل های سانتورینی است که دارای سالن ورزشی، فکس، محل نگهداری، اینترنت، سونا و .. می باشد.

کارکنان هتل مارگاریتا بهترین خدمات را به مسافرین ارائه می دهند و در هر ساعتی آماده ارائه خدمات هستند.

[caption id="attachment_4704" align="aligncenter" width="780"]هتل های سانتورینی هتل های سانتورینی[/caption]

هتل ویلا اولیمپیا Villa Olympia

بیشتر هتل های سانتورینی دارای امکانات بسیار زیادی هستند و یکی از این هتل ها هتل ویلا اولیمپیا است. تمامی اتاق های این هتل بسیار مجهز هستند و بعضی از اتاق ها دارای چشم اندازی فوق العاده هستند. این اتاق ها مبله هستند و از امکاناتی مانند تلویزیون، حمام های مجزا، یخچال، سشوار، چای ساز و قهوه ساز برخوردار می باشند. این هتل را می توان از جمله ارزان ترین هتل های سانتورینی دانست که خدمات خود را با قیمتی مناسب به مشتریان ارائه می دهد. در این هتل رستوران مجهزی وجود دارد که دارای محیطی دنج و راحت می باشد و بهترین غذاها را سرو می کند. بعد از صرف غذا می توان از نوشیدنی های فصل این هتل بهره برد و ساعاتی خوشی به همراه خانواده سپری کرد.

[caption id="attachment_4705" align="aligncenter" width="780"]هتل های سانتورینی هتل های سانتورینی[/caption]

هتل اسماراگدی  Smaragdi

هتل اسماراگدی یکی دیگر از هتل های سانتورینی است که خدمات خوبی را برای مسافرین ارائه می دهد. این یکی از هتل های سانتورینی می باشد که در نزدیکی ساحل پریولاس قرار دارد. ساحل پریولاس دارای یک ساحل بسیار طولانی می باشد که شهرت خود را به دلیل ماسه های سیاه یافته است. هتل اسماراگدی دارای رستوران مجهزی می باشد که بهترین غذاها را سرو می کند.  البته در اطراف این هتل رستوران ها و کافه های فراوانی وجود دارد که در هر ساعتی می توان به آنها مراجعه کرد. صاحبان این هتل از مردمان بومی هستند که تمامی تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات می کنند. بیشتر اتاق های این هتل چشم اندازی عالی از محیط بیرون دارند و می توان ساعات ها نشست و مناظر را تماشا کرد.

[caption id="attachment_4706" align="aligncenter" width="780"]هتل های سانتورینی هتل های سانتورینی[/caption]

هتل فینیکیا مموریز Finikia Memories

یکی دیگر از هتل های سانتورینی که در روستای فینیکا قرار دارد هتل فینیکیا مموریز است. این هتل زیبا دارای محبوبیت بسیار زیادی در میان گردشگران و توریستان می باشد. این هتل به سبک سنتی ساخته شده است و تمامی اتاق و سوئیت های هتل چشم اندازی بسیار عالی از کوه های آتشفشانی اطراف دارند. در این اتاق ها می توان شاهد غروب آفتاب بود از بهترین ویو لذت برد، به همین خاطر این اتاق ها گران تر هستند. در این هتل امکاناتی مانند استخر روباز، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، غواصی، ماهیگیری و .. وجود دارد. این هتل از جمله هتل های سانتورینی است که در نزدیکی فرودگاه تیرا قرار دارد و می توان به راحتی به انجا رفت.

هتل آکروتیری Akrotiri

بعضی از هتل های سانتورینی در یونان دارای معماری سنتی می باشند، یکی از این هتل ها هتل اکتیری است که دارای یک فضای باستانی و سنتی بسیار خاص است. این هتل زیبا در فاصله کوتاهی از شهر اکروتیری قرار دارد و دارای سبک معماری زیبایی است. در این هتل از لحظه ورود تا زمان خروج چیزی برای دیدن و لذت بردن دارید. هتل اکروتیری دارای قیمتی مناسب می باشد و بهترین امکانات را برای مسافرین ارائه می دهد. این هتل دارای اتاق هایی بسیار مجهز و زیبا است که دارای امکانات بسیار زیادی مانند مبلمان، تلویزیون، یخچال، حمام های مجهز و .. می باشد.

در این هتل کارکنان به طور 24 ساعته خدمات رسانی می کنند و بسیار مهربان و دلسوز می باشند.

[caption id="attachment_4707" align="aligncenter" width="780"]هتل های سانتورینی هتل های سانتورینی[/caption]

هتل ماریا پرکا Maria

هتل های شهر سانتورینی دارای بهترین امکانات هستند و یکی دیگر از این هتل ها هتل ماریا پرکا است. این هتل زیبا در یک خیابان آرام و ساکت قرار دارد و آرامش را به مسافرین هدیه می دهد. هتل ماریا دارای ساختمانی بسیار سفید و سنتی است که دارای کاشی های آبی رنگ می باشد. در مقابل این هتل ، هتل گرانا قرار دارد که مالکیت آن بر عهده صاحبان همین هتل ماریا پرکا می باشد. اما هزینه اقامت در هتل گرانا بیشتر است و یکی از  گران ترین هتل های سانتورینی می باشد. هتل های سانتورینی بهترین امکانات و خدمات را در اختیار مشتریان قرار می دهند. در این هتل ها می توان از خدماتی عالی در محیط هایی دنج و راحت بهره برد و از بهترین خدمات استفاده کرد. هتل های شهر سانتورینی تجربه بیادماندنی برای تمامی مسافرین می باشد. البته بهتر است مسافرین قبل از سفر خود به این جزیره در یکی از هتل های سانتورینی اتاق رزرو کنند تا در ایام شلوغ با مشکل اقامت رو به رو نشوند. البته بیشتر هتل های سانتورینی در ایام تابستان و شلوغ مانند سال نو میلادی بسیار گران هستند و خدمات آن ها هزینه بیشتری دارد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت یونان، ویزای یونان، تور یونان و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱