دیدنی های مارسی

دیدنی های مارسی

در سفر به مارسی یکی از نکاتی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند آشنایی با مهمترین دیدنی های مارسی است. مارسی یکی از شهرهای جذاب و هیجان انگیز فرانسه است که جاذبه های دیدنی زیادی دارد. در این مطلب با دیدنی های سفر به مارسی آشنا خواهیم. با ما همراه باشید.

مارسی یک شهر مدیترانه ای در فرانسه است که شاید زیاد مورد توجه قرار نگیرد. زمانی که اسم از فرانسه در میان باشد اکثر اوقات افراد از شهر پاریس یاد می کنند اما مارسی نیز دارای جاذبه های زیادی است که هر کسی را با هر سلیقه ای به خود جذب می کند. شهر مارسی زمانی به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا انتخاب شد. بسیاری از مناطق این شهر بازسازی شدند و هم اکنون برای بازدید بسیار مناسب هستند. سواحل زیبای این شهر در کنار جاذبه های تاریخی و فرهنگی و همچنین آب و هوای مساعد آن می تواند گردشگران زیادی را به خود جذب کند. اگر به مارسی سفر کردید در کنار جاذبه های مارسی از هتل های زیبای این شهر، رستوران ها و مراکز فرهنگی بی نظیر آن دیدن کنید. مارسی فاصله زیادی با پاریس ندارید و به راحتی با اقامت در این شهر می توانید از دیدنی های پاریس هم دیدن کنید. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین دیدنی های مارسی آشنا کنیم.

[caption id="attachment_821" align="aligncenter" width="780"]دیدنی های مارسی دیدنی های مارسی[/caption]

مهمترین جاذبه های گردشگری مارسی

بهترین دیدنی های مارسی که در سفر به این شهر زیبا باید از آنها دیدن کنید به شرح زیر هستند:

کلیسای نوتردام دولاگارد، کلیسای جامع، قلعه ایف، قصر فارو، بندر قدیم(ویو پورت)، ساختمان شهرداری (لوتل د وی)، ساختمان اپرا، موزه تاریخ، قصر لانگ شامپ، موزه هنرهای مدرن و معاصر، پارک بورلی، پارک پیر پوکه، موزه مد و مرکز خرید بورس سنتر.

در ادامه به معرفی برخی از بهترین دیدنی های مارسی می پردازیم.

کلیسا نوتردام دولاگارد مارسی

کلیسا نوتردام یکی از معروف تریندیدنی های مارسی است که برخی از گردشگران آن را با کلیسای معروف پاریس اشتباه می گیرند. کلیسا نوتردام معماری بی نظیری دارد و در یکی از نقاط زیبای شهر مارسی قرار گرفته است. این کلیسا در سال 1853 توسط شخصی به نام ژاک آنری ساخته شد. اکثر مردم محلی و قدیمی شهر مارسی معتقدند که این کلیسا آنها را از بلایای مختلف محافظت می کند. اگر به مارسی سفر کردید در بین دیدنی های مارسی از این کلیسا هم دیدن کنید.

[caption id="attachment_822" align="aligncenter" width="780"]کلیسا نوتردام دولاگارد مارسی کلیسا نوتردام دولاگارد مارسی[/caption]

بندر ویوکس

در بین دیدنی های مارسی بندر ویوکس جایگاه بسیار ویژه ای دارد. یکی از دلایل اصلی معروفیت این بندر شکل گیری شهر مارسی از این نقطه است به گونه ای که زادگاه اصلی شهر به شمار می رود. در گذشته این شهر به عنوان یک بندر یونانی فعالیت داشت. در سفر به مارسی می توانید در این بندر قدم بزنید و از آب و هوای جذاب مدیترانه ای لذت ببرید. اگر عاشق غذاهای دریایی هستید و به مارسی سفر کردید حتما از این بندر دیدن کنید تا بتوانید در رستوران های کنار ساحل بهترین غذاهای دریایی را امتحان کنید. این بندر زمانی شاهد فعالیت های اقتصادی زیادی بود اما اکنون به عنوان یک مرکز تفریحی و گردشگری مورد استفاده قرار می گیرد و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

[caption id="attachment_823" align="aligncenter" width="780"]بندر ویوکس بندر ویوکس[/caption]

موزه تمدن های اروپا و مدیترانه

این موزه یکی از دیدنی های مارسی است که توسط شخصی به نام Rudy Ricciotti طراحی شد. اکثر مردم این موزه را با عنوان جواهر شهر می شناسند. معماری زیبا و سیاه و سفید این بنا می تواند توجه هرکسی را به خود جذب کند. اگر در سفر به مارسی از این جاذبه هم دیدن کردید می توانید از منظره زیبای دریا هم لذت ببرید. در این موزه کتابفروشی ها و نمایشگاه های مختلفی وجود دارد که بازدید از آنها می تواند لذت بخش باشد. در سفر به مارسی حتما از این موزه نیز در کنار سایر دیدنی های مارسی بازدید کنید.

[caption id="attachment_824" align="aligncenter" width="780"]موزه تمدن های اروپا و مدیترانه موزه تمدن های اروپا و مدیترانه[/caption]

قصر The Palais Longchamp

اگر به مارسی سفر کردید حتما در کنار سایر دیدنی های مارسی از قصر longchamp نیز دیدن کنید. شهر مارسی زمانی دچار مشکل کمبود آب بود که بعد از مدت ها با شیوع بیماری وبا دچار مشکلات بیشتری شد. برای حل این مشکل کانال هایی در این شهر حفر شد تا آب از رودخانه هایی از جمله رودخانه دورانس به این شهر وارد شود. این کانال اولین سازه آبی در شهر مارسی بود که شرایط این شهر را کاملا دگرگون کرد به همین دلیل یک بنای یادبود با عنوان قصر لون شان برای آن طراحی شد.

ساخت این کانال زمان زیادی به طول انجامید و تقریبا پس از 30 سال تکمیل شد. این ساختمان یکی از بهترین دیدنی های مارسی است که در شب با وجود چراغانی های زیبا می تواند منظره شگفت انگیزی ایجاد کند. در این کاخ موزه های مختلفی نظیر موزه هنرهای زیبا وجود دارد که می توانید از آنها دیدن کنید. در این مجموعه یک پارک وجود دارد که یکی از معروف ترین پارک های فرانسه است. در زمان بازدید از این کاخ حتما از پارک زیبای آن نیز دیدن کنید.

[caption id="attachment_825" align="aligncenter" width="780"]قصر The Palais Longchamp قصر The Palais Longchamp[/caption]

شهر سییز

یکی دیگر از دیدنی های مارسی شهر سیز است. در مقابل کلیسای معروف شهر سیز یک مسیر زیبا و سرسبز وجود دارد که می تواند جایگاه بسیار هیجان انگیزی برای پیاده روی و لذت بردن از آب و هوای مطبوع شهر باشد. ضمنا در نزدیکی این شهر یک جنگل وجود دارد که دارای درختان و چوب هایی زیبا است و می تواند حال و هوای خاصی را در شما ایجاد کند.

قلعه سن ژان

یکی از دیدنی های مارسی قلعه سن ژان است که به شکل یک بنای عظیم و مستحکم در لب آب دیده می شود. این بنا به دستور شخصی به نام پادشاه لوئی ساخته شد. در گذشته از قلعه سن ژان برای نگهداری زندانیان سیاسی استفاده می شد. در جنگ جهانی دوم قسمت های زیادی از این قلعه توسط آلمانی ها اشغال شد. این روزها در بین  دیدنی های مارسی از این قلعه نیز بسیار یاد می شود.

[caption id="attachment_826" align="aligncenter" width="780"]قلعه سن ژان قلعه سن ژان[/caption]

دهکده باستانی Jublains

در میان دیدنی های مارسی بازدید از دهکده باستانی Jublains می تواند هیجان انگیز باشد. با دیدن این دهکده می توانید با زندگی انسان های اولیه آشنا شوید. با  قدم زدن در قسمت های مختلف این منطقه می توانید با حال و هوای زندگی رومیان نیز آشنا شوید. یکی از بخش های این دهکده آمفی تئاتر آن است که این روزها برای اجرای نمایش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اگر در سفر به مارسی و بازدید از دیدنی های مارسی به این منطقه هم سر زدید حتما از معبد چوبی و حمام های آب گرم آن دیدن کنید.

[caption id="attachment_827" align="aligncenter" width="780"]دهکده باستانی Jublains دهکده باستانی Jublains[/caption]

قلعه ایف

اکثر گردشگران شهر مارسی در بین تنوع بالای دیدنی های مارسی با نام قلعه ایف نیز رو به رو می شوند. قلعه ای که حتما باید بازدید از آن را در برنامه خود قرار دهید. این قلعه دارای اهمیت تاریخی زیادی است. برای دیدن این قلعه باید با استفاده از قایق مسافتی را از بندر مارسی طی کنید. با قدم زدن در این منطقه می توانید منظره زیبایی از سواحل بکر، رودخانه ها و آب های فیروزه ای را مشاهده کنید. دیدن منظره طلوع خورشید بر آب های نیلگون می تواند یکی از بهترین دیدنی های مارسی باشد. دیدن این قلعه یکی از بهترین پیشنهادها در بازدید از  دیدنی های مارسی است.

[caption id="attachment_828" align="aligncenter" width="780"]قلعه ایف قلعه ایف[/caption]

کلیسای بانوی صلح ما

یکی دیگر از دیدنی های مارسی کلیسای بانوی صلح ما است که بر روی یک تپه بلند در بندر مارسی واقع شده است. این کلیسا یکی از مهم ترین بناهای شهر مارسی است که در بین دیدنی های مارسی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. این بنا برای اهداف مختلفی از جمله دیدبانی مورد استفاده قرار می گرفت البته در دوره ای از تاریخ نیز به عنوان یک مکان زیارتی کاربرد داشت. معماری زیبا و طراحی بی نظیر این بنا هر کسی را تحت تاثیر قرار می دهد. با بازدید از این کلیسا می توانید نمای کلی شهر و سقف های قرمز خانه ها را مشاهده کنید. اگر به مارسی سفر کردید در بین دیدنی های مارسی بازدید از این بنا را در برنامه خود بگنجانید.

[caption id="attachment_829" align="aligncenter" width="780"]کلیسای بانوی صلح ما کلیسای بانوی صلح ما[/caption]

Le Panier

از دیگر  دیدنی های مارسی یک محله قدیمی به نام Le Panier است که سال ها پیش توسط یونانی های پایه گذاری شد. این محله سابقه تاریخی طولانی مدتی دارد و بسیاری از خانه ها و مناطق آن توسط نازی ها مورد بمباران قرار گرفتند. هر چند قسمت های مختلف منطقه Le Panier در حال بازسازی و تکمیل است اما هنوز هم زیبایی و شکوه خود را از دست نداده است. اگر قصد داشتید از این منطقه دیدن کنید حتما کفش های راحتی به همراه داشته باشید تا بتوانید قسمت های مختلف این محله را با پای پیاده کشف کنید. از آنجایی که در این منطقه علامت هایی برای گردشگران قرار داده شده است بدون نیاز به راهنما هم می توانید از جاذبه های این منطقه دیدن کنید. در سفر به مارسی حتما از منطقه Le Panier در کنار سایر دیدنی های مارسی دیدن کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱