جزایر هلند

جزایر هلند

کشور هلند کشوری در شمال غربی اروپا می باشد که دارای زیبایی بسیار زیاد و منحصر به فردی است. از این زیبایی ها می توان به جزایر هلند اشاره کرد که نام و شهرت آنها در سراسر دنیا شنیده شده است. جزایر هلند دارای جذابیت های بسیار زیادی هستند و هر گردشگری را مجذوب خود می کنند. امروزه افراد زیادی از سراسر دنیا برای بازدید از جزایر هلند راهی این کشور زیبا می شوند و با جاذبه های آن آشنا می شوند. ما نیز در اینجا به معرفی جزایر هلند می پردازیم تا کمی با آنها آشنا شوید.

[caption id="attachment_421" align="aligncenter" width="780"]جزایر هلند جزایر هلند[/caption]

هلند

همانطور که می دانید کشور هلند یکی از کشورهای شمال غربی اروپا می باشد که پایتخت آن آمستردام است. این کشور با کشورهای آلمان، بلژیک و با مرزهای آبی بریتانیا همسایه است. این کشور دارای یک بندر بزرگ به نام روتردام است که بزرگ ترین بندر اروپا به شمار می رود. این کشور دارای جمعیت بسیار زیادی از مسیحیان می باشد و دارای شماری از مسلمانان است. کشور هلند به کشور گل لاله شناخته می شود و هر ساله جشنواره های گل زیادی در آن برگزار می شود و افراد زیادی برای بازدید از آنها به این کشور می روند. جزایر هلند نیز بخشی از زیبایی های این کشور هستند که جذابیت بسیار زیادی دارند و باعث جذب گردشگران می شوند.

[caption id="attachment_422" align="aligncenter" width="780"]هلند هلند[/caption]

جزایر وادن

یکی از جزایر هلند جزایر وادن می باشد که از شمال هلند تا غرب دانمارک امتداد دارد. این جزایر هلند دارای مناطقی خیره کننده و بسیار جذاب هستند که بهترین نقطه گردشگری هلند و اروپا شناخته می شود. یکی از جزایر هلند که جزء جزایر وادن است جزیره فیلاند می باشد که ابتدا آن جزیره به سرزمین هلند متصل بوده است و بعدها توسط یک سیل از این کشور جدا شده است. این منطقه به عنوان ناحیه کم جمعیت هلند شناخته می شود و دارای مناطقی بسیار دلپذیر و زیبا می باشد.

جزیره املاند یکی از جزایر هلند است که دارای جاذبه های بسیار زیادی می باشد. این منطقه دارای زیبایی های خیره کننده ای است که مردم آن گویش محلی خاص خود را دارند. جزیره اسخیرمونیکوخ نیز یکی دیگر  از جزایر هلند به شمار می آید که دارای ساکنین بسیار کمی می باشد. وسیله اصلی حمل و نقل در این منطقه دوچرخه است و شن های ساحلی این جزیره از جمله گنجینه های ملی این کشور محسوب می شوند که سالانه گردشگران زیادی از آنها بازدید می کنند. جزیره ترشخلینگ دارای ساحلی بسیار جذاب و خیره کننده می باشد که چشم اندازی فوق العاده برای گردشگران ایجاد کرده است. این جزیره دارای یک پارک ملی می باشد که صدها نقطه دیدنی دارد که بسیار جذاب هستند.

[caption id="attachment_423" align="aligncenter" width="780"]جزایر وادن جزایر وادن[/caption]

جزایر کارائیب هلند

یکی از مهمترین و بهترین جزایر هلند جزایر کارائیب است که شامل 3 جزیره بونیر، سینت یوستیشس و سابا است. تمامی این جزایر دارای زیبایی های بسیار زیادی هستند و از پوشش گیاهی و مناطق جنگلی برخوردار هستند. ساحل های شنی این منطقه دارای مناطقی زیبایی هستند که چشم اندازهای خیره کننده ایجاد می کنند.

[caption id="attachment_424" align="aligncenter" width="780"]جزایر کارائیب هلند جزایر کارائیب هلند[/caption]

جزیره بونیر

یکی از جزایر هلند جزیره بونیر است که شامل مناطق جزایر هلالی شکل غربی و مناطق غیر مسکونی کلین بونیر می شود. مرکز اصلی این جزیره شهر کرالن دیک می باشد که مردم آن به زبان بونبر هلندی و پاپیا منتو صحبت می کنند. معنی کلمه بویر به معنی آب و هوای خوب می باشد. این جزیره دارای مساحتی به اندازه 294 کیلومتر مربع است که دارای جمعیت 15.000 نفری می باشد. در این جزیره می توان شاهد فلامینگو آمریکایی بود که در جنوب آن قرار دارند که یکی از گونه های زیبای جانوری است. این جزیره دارای زیبایی های بسیار زیادی برای تمامی گردشگران می باشد.

[caption id="attachment_425" align="aligncenter" width="780"]جزیره بونیر جزیره بونیر[/caption]

جزیره سینت یوستیشس در هلند

مردم محلی به این جزیره نام استیشیا را نیز داده اند  و یکی از جزایر کارائیب می باشد. گفته شده است که نام این جزیره از یکی از شهدای افسانه ای مسیحی هلند گرفته شده است. مردم این جزیره به زبان هلندی صحبت می کنند و در بعضی از مکان ها به زبان انگلیسی نیر صحبت می شود. مرکز اصلی این جزیره شهر اورانیه استاد می باشد. مساحت این جزیره برابر با 21 کیلومتر مربع است که دارای جمعیتی برابر با 3000 نفر است. این جزیره دارای ساحل بسیار زیبایی است که چشم اندازهایی فوق العاده دارد. البته جالب است بدانید که در این جزیره یک آتشفشان خاموش وجود دارد که غیر فعال است. این جزیره زیبایی های زیادی دارد و گردشگران می توانند از زیبایی های این جزیره در هر لحظه سفر خود لذت ببرند.

جزیره سابا در هلند

یکی دیگر از جزایر هلند که متعلق به جزایر کارائیب می باشد جزیره سابا است. این جزیره یکی از جزایر کوچک کارائیب می باشد که دارای تعداد زیادی آتشفشان است. مساحت این جزیره زیبا و دوست داشتنی برابر با 13 کیلومتر مربع است که دارای جمعیتی برابر با 2000 نفر می باشد. این جزیره دارای یک شهر بزرگ به نام ذی بوتوم است که بسیار زیبا است. مردم در این جزیره به زبان رسمی هلندی صحبت می کنند. البته در بعضی از مناطق با زبان انگلیسی نیز روبرو خواهید شد. سواحل و مناطق جنگلی این جزیره بسیار زیبا و جذاب می باشد که هر بیننده ای را مجذوب خود می کنند.

تمامی جزایر هلند دارای زیبایی های بسیار زیاد و منحصر به فردی هستند که دارای پوشش گیاهی و جانوری زیادی هستند. بعضی از این مناطق دارای پارک های ملی محافظت شده می باشند. شن های ساحل این جزیره مانند جواهری در این مناطق می درخشند و زیبایی این مناطق توریستی و گردشگری را چندین برابر کرده اند. جزایر هلند به عنوان زیباترین جزایر در اروپا شناخته می شوند و هر ساله شاهد گردشگران زیادی از سراسر دنیا می باشند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱