هتل های کلن

هتل های کلن

کلن که از شهرهای آلمان و چهارمین شهر بزرگ آن است هتل های خوبی دارد. هتل های کلن امکانات و خدمات رفاهی زیادی دارند که در سفر به آن جا از آن ها می توانید استفاده کنید. در این مقاله نیز به بررسی امکانات هتل های کلن خواهیم پرداخت تا اقامتی به یادماندنی برای خود رقم بزنید و سفر خوبی را تجربه کنید.

شهر کلن

در سفر به یکی از کهن ترین شهرهای آلمان در هتل های آن می توانید اقامت داشته باشید و از جاذبه های این شهر زیبا که بیش از 2 هزار سال قدمت دارد بازدید کنید. قیمت هتل های کلن با توجه به اینکه در چه موقعیتی قرار دارند و در چه فصلی به آن سفر کرده اید متفاوت است. تأسیس این شهر در زمان رومی ها بوده است و امکانات و خدمات هتل های آن بسیار عالی می باشد. با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید، در یکی از هتل های شهر کلن می توانید اقامت داشته باشید. سفر در فصل های کم گردشگر سبب می شود هزینه هتل های کلن کمتر شود اما بالعکس سفر در فصل های پرگردشگر سبب افزایش اجاره اتاق ها خواهد شد.

هتل های کلن
هتل های کلن

هتل دومسترن از هتل های کلن

یکی از هتل های کلن که در قلب این شهر قرار گرفته است و موقعیت عالی دارد هتل دومسترن است و فاصله کلیسای جامع کلن از آن بسیار کم می باشد. ایستگاه مرکزی قطار نیز به این هتل نزدیک است. ساختمانی که این هتل در آن قرار گرفته است مربوط به سال 1890 می باشد و دارای شانزده اتاق است که ضمن بی تجمل بودن بازسازی شده اند و در بوفه صبحانه آن نان و مربای تازه وجود دارد که اقامت را دلنشین تر می کند. با اقامت در این هتل لحظات شادی برای خود رقم خواهید زد.

متل وان کلن

یکی از هتل های کلن که دارای دیزاینی مدرن و اقتصادی است متل وان است که دارای بوتیک های زنجیره ای و دو ستاره می باشد. در اتاق های این هتل که ضمن کوچک بودن کاربردی هستند اینترنت، تلویزیون مدرن و تهویه مطبوع وجود دارد. طراحی مدرن اتاق ها مسافران را جذب خود می کند. رنگ های فیروزه ای، شکلاتی و کرم را در کنار چوب، آجر و چرم فضایی جوان پسند ایجاد کرده است. این هتل بیرون از مرکز شهر و در فاصله ده کیلومتری از آن قرار گرفته است و اقامتی به یادماندنی رقم می زند.

اشتات هاوس از هتل های کلن

یکی از هتل های کلن که دارای آپارتمان هایی مبله برای مسافران است اشتات هاوس می باشد که فاصله آن تا کلیسای جامع بسیار کم است. این ساختمان در سال 1860 یک صومعه بوده است و امروزه با آپارتمان های بزرگ و زیبای خود اقامتی مناسب برای مسافران ایجاد کرده است. قیمت این هتل مناسب است و اگر اقامت تان طولانی تر شود نرخ های آن پایین تر خواهد آمد که بسیار ایده آل خواهد بود. اگر بودجه پایینی دارید این هتل انتخاب مناسبی خواهد بود.

هتل های کلن
هتل های کلن

هتل آرتوتل یکی از هتل های کلن

یکی از هتل های کلن که موقعیت آن کنار رودخانه راین است هتل آرتوتل می باشد و الهام گرفته از یک هنرمند کره ای است. در داخل هتل هنر اصلی این هنرمند را خواهید دید. اقامت در هتل همانند یک تور هنری خواهد بود و تعداد دویست و هجده اتاق را در آن خواهید دید. اتاق های هتل دارای میز کار، تلویزیون تخت، تلفن، اینترنت رایگان، قهوه ساز، چای ساز و ... هستند. از دیگر امکانات هتل به پشت بام، سونا، کتابخانه، رستوران آسیایی و ... می توان اشاره کرد و مناظری پانورامیک از رودخانه را خواهید دید که بسیار تماشایی است.

هتل های کلن
هتل های کلن

هتل ایم کوپفرکسل از هتل های کلن

یکی از هتل های کلن که بسیار اقتصادی می باشد ایم کوپفرکسل نام دارد که اتاق هایی درخشان، ساده و تمیز دارد. اگر هزینه بیشتری خرج کنید حمام مشترک خواهید گرفت. بوفه صبحانه ای در هتل وجود دارد و فاصله آن به ایستگاه مرکزی قطار و کلیسای جامع نزدیک است و تنها پانزده دقیقه پیاده روی لازم دارد تا به آن جا برسید. با اقامت در این هتل لحظات خوشی برای خود خواهید ساخت.

هتل ماریوت کلن از هتل های کلن

یکی از هتل های کلن که 5 ستاره است و با اقامت در آن به راحتی به جاذبه های شهر دسترسی خواهید داشت، هتل ماریوت است و فاصله آن از کلیسای جامع و ایستگاه مرکزی قطار تنها نهصد متر است. دکوراسیون هر اتاق فرق دارد و در آن ها حمام اختصاصی و تلویزیونی صفحه تخت قرار داده شده است. امکانات و خدمات رفاهی بسیاری در این هتل وجود دارد که با اقامت در آن ها قادر به استفاده از آن ها خواهید بود. یکی از این امکانات ترانسفر فرودگاهی است که مسافران را به هتل آورده و یا به فرودگاه می رساند. سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، روزنامه رایگان، باربر و آسانسور، فضای مخصوص افراد سیگاری، دستگاه وندینگ جهت تنقلات، دستگاه تهیه چای و قهوه، دستگاه کارت خوان، تبدیل ارز، خدمات نگهبانی، امکانات مخصوص افراد ناتوان و کم توان، فروشگاه خرید سوغاتی و ... از دیگر امکانات هتل ماریوت می باشد. پذیرش اتاق ها در این هتل از ساعت 3 بعد از ظهر می باشد و اتاق را باید تا ساعت 12 ظهر تحویل دهید. پرسنل هتل برای ارتباط بهتر با مسافران به 5 زبان ایتالیایی، انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی و فرانسوی صحبت می کنند و بسیار خوش برخورد و مهربان هستند. از جمله خدمات نظافتی آن به اتوکشی لباس ها، نظافت روزانه اتاق ها، خدمات شستشو و ... می توان اشاره کرد.

هتل های کلن
هتل های کلن

هتل هایت ریجنسی از هتل های کلن

یکی از هتل های کلن که چشم اندازی زیبا از کلیسای جامع دارد، هتل هایت ریجنسی است و غذاهای با کیفیت در اختیار مسافران قرار می دهد. سالن تندرستی رایگانی دارد که دارای استخر سرپوشیده است. موقعیت این هتل مرکز شهر کلن است و رود راین در مجاورت آن قرار دارد. اتاق های هتل بزرگ هستند و سبک کلاسیک دارند. از امکانات اتاق ها به وسایل تهیه چای و قهوه، حمام های مرمری، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت و ... می توان اشاره کرد. سالن بدنسازی، سونا، باشگاه تناسب اندام، اتاق بخار مدرن و ... از امکانات هتل می باشد. این هتل خدمات ماساژ ارائه می دهد که مسافران برای دریافت آن می توانند وقت رزرو کنند. رستوران شیشه ای به نام گلاسهاوس در این هتل انواع غذاهای ویژه بین المللی را سرو می کند و پنجره های آن رو به مناظر زیبایی از رودخانه راین است. فاصله ایستگاه متروی زیرزمینی از هتل سیصد متر است و از آن جا به مرکز نمایشگاهی کلن مسه یک ایستگاه و تا لانکس آرنا دو ایستگاه فاصله دارد. اقامت در این هتل سبب می شود خاطراتی به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.

هتل های کلن
هتل های کلن

هتل رادیسون بلو از هتل های کلن

یکی از هتل های کلن که موقعیت آن منطقه دویتس می باشد هتل رادیسون بلو است و تا مرکز نمایشگاهی کلن مسه و لانکسس آرنا تنها 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل اینترنت رایگان در اختیار مسافران قرار می دهد و سونا و سالن بدنسازی رایگانی دارد. اتاق های بزرگ و مدرن این هتل دارای وسایل تهیه قهوه و چای، تزئینات شیک، تلویزیون صفحه تخت و.. هستند و دارای سرویس بهداشتی حمام و دوش می باشند. صبحانه سلف سرویس در پرونتروبیسترو سرو می شود و انواع غذاهای مدیترانه ای را در رستوران پاپاراتزی می توانید میل کنید. سالن بوفه آن سقفی شیشه ای به اندازه پانزده متر دارد که در آن قهوه و سایر نوشیدنی ها قابل سفارش است. این هتل تا ایستگاه تراموا صد متر فاصله دارد که تا مرکز شهر و کلیسای جامع 3 ایستگاه فاصله دارد. این هتل از رود راین به اندازه بیست دقیقه پیاده روی فاصله دارد و اقامتی به یادماندنی خواهید داشت.

هتل های کلن
هتل های کلن

ورینت آن از هتل های کلن

یکی از هتل های کلن در مقابل نمایشگاه بازرگانی، هتل ورینت آن است که اتاق های آن دارای عایق صوتی هستند و اینترنت رایگان و وسایل تهیه نوشیدنی گرم دارند. از این هتل تا شهر قدیمی کلن 7 دقیقه با قطار فاصله وجود دارد. امکانات اتاق های آن شامل تهویه مطبوع، صندوق امانات و ... هستند، رنگ کرم ملایم را در اتاق ها خواهید دید و سالن تناسب اندامی که در این هتل وجود دارد ششصد و پنجاه متر مربع وسعت دارد و دارای غار نمکی، سونای فنلاندی، اتاق بخار، اتاق خدمات ماساژ و اتاق خدمات آرایشی می باشد. ورودی این سالن برای مسافران با تخفیف همراه است و حوله و دمپایی کرایه داده می شود. رستوران بل آرته آن شیشه ای است و تراس دارد که برای صرف صبحانه است. اسنک های محلی در بیرستوب داکس روستایی آن قابل سفارش است و نوشیدنی های بین المللی در بوفه آکانتو آن ارائه می شود. در مقابل هتل ورینت آن ایستگاه زیرزمینی کلن مسه را خواهید دید. مسافران در راین پارک نزدیک هتل به گشت و گذار می توانند بپردازند و یا به شهر قدیمی بروند و به کاوش در آن بپردازند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت آلمان، ویزای آلمان، تور آلمان و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱