هتل های ژنو

هتل های ژنو

ژنو، دومین شهر زیبای کشور سوئیس و فرانسوی زبان است. برای اقامت در این شهر  شما نیاز به آشنایی با هتل های ژنو دارید تا بتوانید بر اساس امکانات و ویژگی هایی که هر یک از این هتل ها دارند، یکی از آن ها را برای اقامت خود در ژنو انتخاب کنید. هتل های شهر ژنو جز بهترین هتل های اروپا محسوب می شوند. هتل های ژنو جز بهترین هتل های کشور سوئیس نیز هستند. با اقامت در هتل های ژنو خاطرات خوشی را از سفر برای خود رقم بزنید. در ادامه این مقاله با تعدادی از بهترین هتل های ژنو آشنا شوید.

هتل پرزیدنت ویلسون، یکی از بی نظیرترین هتل های ژنو

این هتل 5 ستاره در کنار دریاچه ژنو واقع شده است. نمایی از دریاچه را و کوهستان آلپ را می توانید از پنجره اتاق های آن جا مشاهده کنید. ساختمان هتل پرزیدنت ویلسون، معماری زیبایی دارد. این هتل جز گرانقیمت ترین هتل های دنیا است که ساختمان سازمان ملل در نزدیکی آن واقع شده است. این هتل امکانات لوکس و بی نظیری را در اختیار مسافران قرار می دهد، همواره توانسته است رضایت مسافران را جلب نموده و به یکی از بهترین هتل های ژنو تبدیل شود. وای فای رایگان و اینترنت پرسرعت، دسترسی راحت به مراکز تجاری، وجود سرویس های حمل و نقل برای جابجایی مسافران در سطح شهر، وجود آرایشگاه، صندوق امانات،انبار چمدان، تبدیل ارز، استخرهای روباز و سرپوشیده، رستوران های لوکس، دوچرخه سواری و .... گوشه ای از امکانات این هتل لوکس است. کارکنان این هتل به هفت زبان زنده دنیا مسلط هستند.  ورود به هتل در ساعت 3 بعدازظهر و خروج در ساعت 12 ظهر روز بعد است. در اتاق های هتل از به روز ترین امکانات موجود در دنیا استفاده شده است که با توجه به امکانات، قیمت های متفاوتی نیز دارند. با اقامت در این هتل از سفر خود لذت ببرید. جهت رزرو تور اروپا و یا هتل های ژنو به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید.

هتل بو ریواژ یکی از بهترین هتل های ژنو با شرایطی ایده آل

هتل بو ریواژ در صدر فهرست بهترین هتل های ژنو قرار دارد. این هتل در کنار دریاچه ژنو واقع شده است و با اقامت در آن، می توان منظره کوه مونت بلانک را مشاهده نمود. این هتل علاوه بر امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری که دارد، وجود ده ها هکتار زمین در اطراف آن که منتهی به دریاچه ژنو می شود، منظره آن را بی نهایت زیبا کرده است. این هتل همیشه میزبان دیپلمات های سیاسی و اشخاص مهم بوده است. سرویس دهی کارکنان بسیار عالی است و به چند زبان زنده دنیا نیز مسلط هستند. قیمت اقامت در این هتل لوکس، حداقل شبی دو میلیون تومان است.

[caption id="attachment_4686" align="aligncenter" width="780"]هتل های ژنو هتل های ژنو[/caption]

هتل کورناوین از باکیفیت ترین هتل های ژنو

هتل کورناورین یکی دیگر از بهترین هتل های ژنو است. این هتل 4 ستاره، بهترین خدمات رفاهی و تفریحی را به مسافران عرضه می نماید. دسترسی راحت و نزدیک به به مرکز شهر و سایر اماکن تفریحی، پذیرش شبانه روزی، در اختیار گذاشتن کارت رایگان وسایل حمل و نقل عمومی در داخل شهر،تبدیل ارز، نگهداری از چمدان ها، خشکشویی، اتوکشی، واکس کفش ها، اتاق ملاقات، فتوکپی و فکس رایگان، اینترنت وای فای پرسرعت ، اتاق امانات، سونا و تورهای اسکی قسمت هایی از امکاناتی است که این هتل دارد. همچنین ورود حیوانات به این هتل آزاد و رایگان است.همچنین آونگ زیبایی که از طبقه نهم تا همکف آویزان شده است، زیبایی هتل را دوچندان نموده است. ساعت ورود به هتل 2 بعدازظهر و خروج ساعت 12 ظهر روز بعد است. اتاق های این هتل با قیمت های متفاوت مجهز به وسایل رفاهی هستند و دیوارهای آن ضد صدا می باشد.

هتل متروپل از محبوب ترین هتل های ژنو

یکی دیگر از بهترین هتل های ژنو که بسیار محبوب است، هتل متروپل است. این هتل در مرکز شهر ژنو و در کنار ساحل دریاچه با منظره ای بی نظیر قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره خدماتی فراتر از یک هتل 5 ستاره را به مسافران عرضه می نماید. تبدیل ارز، ظرف حیوانات، تهویه مطبوع،اتاق ملاقات، مرکز خرید سوغاتی، خشکشویی و اتو زدن با پرداخت پول، خدمات عروسی و اینترنت ، از امکانات این هتل لوکس هستند. ساعت ورود به هتل 2 بعدازظهر و ساعت خروج 12 ظهر روز بعد است و ورود حیوانات آزاد می باشد. به دلیل موقعیت مکانی این هتل در مرکز شهر، دسترسی به مراکز تجاری، اداری و تفریحی در کمترین زمان و بسیار راحت است.

[caption id="attachment_4687" align="aligncenter" width="780"]هتل های ژنو هتل های ژنو[/caption]

هتل کمپینسکی، از دیگر هتل های ژنو

یکی دیگر از بهترین هتل های ژنو، هتل کمپینسکی است. این هتل 5 ستاره نیز مانند بسیاری از هتل های شهر ژنو، در نزدیکی دریاچه ژنو قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های بزرگ و پر از نور، با امکانات رفاهی کامل است که در آن احساس آرامش خواهید کرد. با اقامت در این هتل می توانید از دیدن منظره کوه های آلپ و چشمه های جت دائو لذت ببرید. کلوپ های شبانه روزی، سالن تئاتر، باشگاه بدن سازی، سرگرمی های شبانه با اجرای هنرمندان مختلف، صندوق امانات، استخر سرپوشیده و آب گرم، اینترنت وای فای، سالن کنفرانس، خشکشویی، سالن ماساژ ، کافی شاپ از دیگر امکانات این هتل بی نظیر است. همچنین این هتل دارای سه رستوران چینی، ایتالیایی و استیک است که می توانید از خوردن غذاهای آن لذت ببرید.

[caption id="attachment_4688" align="aligncenter" width="780"]هتل های ژنو هتل های ژنو[/caption]

هتل دی آنجلتره یکی از گرانترین هتل های ژنو

یکی از هتل هایی که در ژنو نظر شما را جلب می کند، هتل دی آنجلتره است. هتلی که در کنار دریاچه ژنو قرار دارد و از بهترین هتل های ژنو است. این هتل هم از جزو آن دسته از هتل های ژنو است که مسافران بین المللی زیادی دارد که بیشترین آن ها سرمایه داران و اشخاص مهم سیاسی هستند، زیرا اقامت در این هتل لوکس هزینه بالایی دارد. با رزرو هتل دی آنجلتره ، می توانید به راحتی به نقاط دیدنی شهر ژنو سفر کنید و سفر خود را خاطره انگیز نمایید. این هتل به دلیل معماری باشکوه و زیبایی که دارد، نسبت به سایر هتل ها بسیار معروف و شناخته شده است. در اتاق های این هتل از دکوراسیون مدرن  و آثار هنری باارزش استفاده شده است اما در فضای داخلی هتل از وسایل قدیمی و آنتیک برای تزیین آنجا استفاده شده است. امکانات رفاهی و سرویس دهی در این هتل عالی است و منظره بزرگترین فواره سوئیس که مابین هتل و دریاچه واقع شده است را می توانید با اقامت در این هتل زیبا مشاهده کنید.

[caption id="attachment_4689" align="aligncenter" width="780"]هتل های ژنو هتل های ژنو[/caption]

هتل چهار فصل دس برژو، از بهترین هتل های ژنو

سفر جذاب ژنو را با اقامت در یکی از بی‌نظیرترین هتل های ژنو، جذاب تر کنید. هتل چهار فصل ، یک هتل پنج ستاره در ژنو با برترین امکانات رفاهی می باشد. اتاق های این هتل دارای دکوراسیون کلاسیک است و در آن احساس راحتی خواهید کرد. در اتاق های بزرگ و سوئیت های این هتل که تراس وجود دارد، می توان منظره دریاچه ژنو را مشاهده نموده و از آن لذت برد. اینترنت پرسرعت، استخر، اتاق ماساژ، خشکشویی و اتو، باشگاه بدنسازی، رستوران، حوضچه های آب گرم با درمان محلی ، زمین گلف و کتابخانه، گوشه ای از امکانات این هتل زیبا است که میان مسافران و توریست هایی که به ژنو می آیند، بسیار محبوب و معروف است. همچنین در پشت بام این هتل، استخر و رستوران این هتل قرار گرفته است که مسافران می توانند از آن استفاده نموده و از مناظر زیبای اطراف لذت ببرند.

هتل بیوریواج، از دیگر هتل های ژنو

یکی دیگر از بهترین هتل های ژنو، هتل بیوریواج است. هنگام سفر به ژنو در انتخاب این هتل برای اقامت، شک نکنید. این هتل امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری برای کسانی که به دنبال اقامت در یک هتل لوکس هستند، دارد. این هتل علاوه بر خدمت رسانی به مسافران، محل برگزاری بسیاری از مراسمات و جشن ها نیز می باشد. صبحانه خود را می توانید در اتاق میل نمایید. در این هتل غذاهای لذیذ مدیترانه ای سرو می شود که با سفارش این غذاها، می توانید  خوردن یک غذای عالی را در طول سفر تجربه کنید. از مهمترین ویژگی های این هتل این است که اقامت و صبحانه کودکان زیر 13 سال در آن رایگان می باشد و همین امر در کنار امکانات فوق العاده آن، موجب محبوبیت این هتل شده است.

[caption id="attachment_4690" align="aligncenter" width="780"]هتل های ژنو هتل های ژنو[/caption]

هتل لی ریچموند، از زیباترین هتل های ژنو

این هتل از جذاب ترین هتل های ژنو یه حساب می آید. این هتل در کنار دریاچه ژنو واقع شده است که علاوه بر امکانات رفاهی و تفریحی که در این هتل ارائه می شود، می توانید از دیدن منظره دریاچه ژنو و فواره های آبی لذت ببرید. دسترسی به مرکز شهر نیز بسیار راحت و سریع انجام می شود. برخی اتاق ها در این هتل دارای بالکن و مناظر زیبا هستند. صندوق امانات، آب گرم معدنی اختصاصی، سالن ماساژ و بدنسازی و اینترنت از امکانات این هتل هستند. اما دلیل معروف شدن این هتل به دلیل وجود سرآشپز معروف فیلیپه بورلر است که غذاهای فوق العاده فرانسوی را برای مسافران این هتل آماده می کند.

[caption id="attachment_4691" align="aligncenter" width="780"]هتل های ژنو هتل های ژنو[/caption]

هتل لارسروی، از بهترین هتل های ژنو

آخرین هتل از هتل های ژنو که در این مقاله به شما معرفی می کنیم هتل لارسروی می باشد. هتل لارسروی در ساحل دریاچه ژنو قرار گرفته است و به مراکز شهر و فرودگاه نیز نزدیک است. این هتل با داشتن کلوپ جهت کودکان  6تا 13 سال، برای اقامت خانواده ها بسیار مناسب است. اینترنت وای فای، آب گرم، زمین تنیس ، اتاق ماساژ، زمین اسکیت، محوطه بازی بچه ها و پنج رستوران از دیگر امکانات این هتل زیبا است. اتاق های این هتل آفتاب گیر و بسیار زیبا هستند و با اقامت در آنجا می توانید از دیدن مناظر اطراف لذت ببرید. موقعیت استراتژیک هتل، امکانات بسیار مناسب و هزینه مقرون به صرفه صلاحیت این هتل برای عنوان شدن در فهرست برترین هتل های ژنو را محرز می کند. در این هتل، رفاه عموم مشتریان اعم از بزرگسالان و کودکان در نظر گرفته شده است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت سوئیس، ویزای سوئیس، تور سوئیس و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱