پارک های مارسی

پارک های مارسی

پارک های مارسی نقش بسیار زیادی را در جذب گردشگران به سوی این شهر دارد. شما می توانید با سفر به مارسی از انواع گوناگون پارک های مارسی دیدن کنید و لحظات به یاد ماندنی را برای خود و خانواده ی خود به ارمغان بیاورید. پارک برولی از جمله زیباترین پارک های مارسی می باشد. شهر مارسی در کشور فرانسه با داشتن جاذبه های طبیعی بسیار زیبای خود توانسته است گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به سوی خود جذب کند. پارک های مارسی یکی از این جاذبه های طبیعی می باشد که در زیبایی و جذب گردشگران تاثیر بسزایی را دارند. پارک های مارسی هم چنین در معتدل بودن آب و هوای شهر مارسی نیز نقش زیادی را دارد. از جمله پارک های مارسی می توان به پارک برولی، پارک سنتاری، پارک ملی دز کالانگوز و پارک پرادو اشاره کرد. در ادامه مبحث در مورد هر یک از پارک های مارسی توضیحاتی داده شده است. لطفا با ما همراه باشید.

[caption id="attachment_789" align="aligncenter" width="780"]پارک های مارسی پارک های مارسی[/caption]

پارک ملی دز کالانگوز مارسی

پارک ملی دز کالانگوز مارسی جزء طبیعی ترین پارک های مارسی می باشد که فضا و منظره بسیار زیبایی را در بین پارک های مارسی دارد بسیاری از گردشگران ماجراجو به خصوص جوانان تعطیلات آخر هفته خود را در این پارک سپری می کنند. وجود صخره های بسیار مرتفع و دریاچه ای در دل این پارک سبب شده است تا پوشش گیاهی به خصوصی را داشته باشد. آدرس پارک ملی مارسی به صورت زیر می باشد:

Bât A4, Parc Valad, Impasse Paradou, 13009 Marseille,

[caption id="attachment_790" align="aligncenter" width="780"]پارک ملی دز کالانگوز مارسی پارک ملی دز کالانگوز مارسی[/caption]

پارک سنتاری مارسی

از دیگر پارک های مارسی می توان پارک سنتاری مارسی اشاره کرد. این پارک با داشتن طراحی و معماری بسیار شیک خود توانسته است نظر و توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کند. البته در سال های اخیر درختان موجود در این پارک بسیار خشکیده بوده و تقریبا می توان گفت پارک فضای سبز خود را از دست داده است. شهرداری شهر مارسی و انجمن حمایت از پارک های مارسی سعی بر آن دارند تا در مدت زمان بسیار کم، چاره ای برای حل این خشک سالی پیدا کنند. هر بازدید کننده ای که از این پارک دیدن می کند می تواند به مدت یک ساعت در این پارک بماند. آدرس پارک:

Avenue de Corinthe, 13010 Marseille

[caption id="attachment_791" align="aligncenter" width="780"]پارک سنتاری مارسی پارک سنتاری مارسی[/caption]

پارک پرادو سی ساید مارسی

پارک پرادو سی ساید مارسی فرانسه از دیگر پارک های مارسی بوده و دارای پوشش گیاهی بسیار منحصر به فردی می باشد. این پارک دارای زمین های چمنی بسیار بزرگ است که در نزدیکی سواحل دریای مدیترانه می باشد. شما می توانید تمام امکانات ورزشی را در این پارک پیدا کنید و هم چنین برای تمدد اعصاب و هم چنین برای استفاده از فضای دنج می توانید به این پارک سفر کنید. هم چنین بهتر خواهد بود قبل از بازدید از پارک مذکور تمام قوانین مربوط در حفظ و نگهداری درختان و گیاهان را مطالعه و تمام این موارد را رعایت کنید تا این میراث بسیار گران بها برای نسل های آینده نیز باقی بماند. آدرس این پارک به صورت زیر می باشد:

108 Allée du Prado Bleu, 13008 Marseille

[caption id="attachment_792" align="aligncenter" width="780"]پارک پرادو سی ساید مارسی پارک پرادو سی ساید مارسی[/caption]

پارک ماقالون گاردن مارسی

از دیگر پارک های مارسی که بسیار مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی واقع شده است پارک ماقالون گاردن می باشد. این پارک به صورت باغ مانند بوده و در وسط آن نیز عمارت بسیار قدیمی وجود دارد. هم چنین در فضای بیرونی این پارک انواع مجسمه های گوناگون نیز به چشم می خورد که فضای بسیار دل نشین و کلاسیکی را به وجود آورده است. در اطراف این پارک رستوران های بسیار شیک و مجلل واقع شده و شما می توانید بعد از تماشای زیبایی های این پارک، غذای خود را در این رستوران ها میل فرمایید. آدرس این پارک به صورت زیر می باشد:

245 Boulevard Michelet, 13009 Marseille

[caption id="attachment_793" align="aligncenter" width="780"]پارک ماقالون گاردن مارسی پارک ماقالون گاردن مارسی[/caption]

پارک برولی مارسی

پارک برولی مارسی از جذاب ترین پارک های مارسی به شمار می رود که در حدود 17 هکتار بوده و در اوایل قرن 17 ساخته شده است. این پارک از پر بازدید ترین پارک های مارسی می باشد چرا که در داخل و اطراف این پارک رستوران ها و کافی شاپ های بسیار متعددی وجود دارد و شما می توانید ساعت ها از وقت خود را در این پارک بگذرانید. فاصله این پارک از دریای مدیترانه در حدود 1000 فوت می باشد و به همین جهت نیز دارای آب و هوای بسیار زیبا و معتدلی می باشد. شما می توانید در این پارک از انواع وسایل سرگرمی برای خود و کودکانتان استفاده کنید و علاوه بر گشت و گذار می توانید ورزشی نیز داشته باشید. بازدید از این جاذبه طبیعی رایگان بوده و شما می توانید به مدت 2 ساعت از این پارک دیدن کنید. آدرس این پارک به صورت زیر می باشد:

Allée Borely, 13008 Marseille, France

[caption id="attachment_794" align="aligncenter" width="780"]پارک برولی مارسی پارک برولی مارسی[/caption]

پارک لونچامپ مارسی

از دیگر پارک های مارسی میتوان به پارک لونچامپ مارسی اشاره کرد؛ که از بزرگ ترین و دیدنی ترین پارک های مارسی به شمار می آید. این پارک هم چنین از قدیمی ترین پارک های مارسی نیز می باشد. شما می توانید تا ساعت 8 شب از این پارک زیبا دیدن کنید و لحظات بسیار به یاد ماندنی را همراه با خانواده ی خود داشته باشید. وجود دریاچه ای بسیار زیبا در دل این پارک فضای بسیار زیبا و رمانتیکی را ایجاد کرده است که هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد. ساختمان بسیار قدیمی نیز در نزدیکی این دریاچه واقع شده است که معماری بسیار فوق العاده ای را دارد و شما می توانید با بازدید از این پارک، از ساختمان مربوطه نیز دیدن کنید و عکس های یادگاری خود را به ثبت برسانید. آدرس پارک مذکور به صورت زیر می باشد:

Boulevard Jardin Zoologique, 13004 Marseille

معمار این پارک آقای هنری می باشد که توانسته یکی از شاهکارهای دهه ی خود را به ثبت برساند. شما می توانید در همه روزهای هفته از این پارک زیبا و جالب دیدن کنید.

[caption id="attachment_795" align="aligncenter" width="780"]پارک لونچامپ مارسی پارک لونچامپ مارسی[/caption]

پارک فرانچوس بیلوکس مارسی

پارک فرانچوس بیلوکس مارسی یکی دیگر از زیباترین و دیدنی ترین پارک های مارسی به شمار می رود که به تمام دوستان عزیزی که قصد سفر به شهر مارسی را دارند توصیه می شود تا از این پارک زیبای مارسی دیدن کنند. ورود هر گونه حیوان خانگی به داخل این پارک ممنوع می باشد بنابراین بایستی این موضوع را هنگام بازدید از این پارک زیبا در نظر بگیرید. روزهای یک شنبه ورود بازدید کنندگان از این پارک زیاد می باشد که به دلیل تعطیلات آخر هفته ای این روز ازدحام گردشگران را بیشتر مشاهده خواهیم کرد. این پارک دارای وسایل سرگرمی برای کودکان و بزرگ سالان می باشد و شما می توانید ساعت ها بدون خسته شدن در این پارک وقت خود را بگذرانید. شما می توانید شاهد درختان بسیار متنوع و بزرگی در پارک باشید و زمین های سایه بسیار دل نشینی را برای نشستن و استراحت پیدا کنید. آدرس این پارک به صورت زیر می باشد:

246 Rue de Lyon, 13015 Marseille

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱