هتل های رم

هتل های رم

سفر به رم در ایتالیا و اقامت در بهترین هتل های رم بی شک یکی از خاطره انگیزترین لحظات برای گردشگران خواهد بود. هتل های رم همیشه آماده ی پذیرایی از توریست ها می باشند. اگر می خواهید به رم سفر کنید و در هتل های پنج ستاره ی رم مستقر شوید، باید بدانید که این هتل ها بسیار گران قیمت هستند. هتل های با کیفیتی در رم وجود دارند که مسافران بر حسب میزان بودجه خود می توانند در آن ها اقامت داشته باشند. در ادامه می خواهیم بهترین هتل های رم را معرفی کنیم.

هتل ادن یکی از لوکس ترین هتل های رم

هتل ادن یکی از لوکس ترین هتل های رم می باشد که در یکی از تجاری ترین خیابان های این شهر واقع شده است. این هتل دارای ۹۸ اتاق و سوئیت است که بسیار زیبا و با ظرافت طراحی شده اند. تمامی این اتاق ها و سوئیت های اشرافی با مبلمان های تاریخی ایتالیایی دکور شده اند و داخل سرویس های بهداشتی آن از سنگ مرمر استفاده شده است. در حمام های این اتاق ها تمام تجهیزات لازم برای مهمانان از جمله انواع حوله و دمپایی، سشوار و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان فراهم شده است در ضمن سوئیت های طبقه آخر یک تراس زیبا با چشم اندازی فوق العاده دارند. این هتل ۵ ستاره ۲ رستوران دارد که به طور شبانه روزی به مسافران خدمات ارائه می دهند و هر روز صبح، صبحانه به سبک آمریکایی برای مهمانان سرو می شود. از جمله امکانات هتل ادن رم می توان به مرکز آبگرم، حمام ترکی و باشگاه ورزشی اشاره کرد. برای مسافرانی که ماشین به همراه خود دارند، پارکینگی عمومی در نظر گرفته شده است که نزدیک هتل می باشد.

[caption id="attachment_4661" align="aligncenter" width="780"]هتل های رم هتل های رم[/caption]

 

هتل پارکو دی پرینسیپی گرند یکی از زیباترین هتل های رم

هتل پارکو دی پرینسیپی گرند از جمله زیباترین هتل های رم می باشد که با جاذبه های گردشگری رم فاصله ی چندانی ندارد به طوری که مهمانان این هتل با چند دقیقه پیاده روی به تپه پالاتینه رم و موزه های واتیکان دسترسی خواهند داشت. اتاق ها و سوئیت های زیبا و لوکس این هتل ۵ ستاره، نمایی رو به باغ های بزرگ و سرسبز ویلا بورقس و گنبد کلیسای سنت پیتر دارند. تمام این اتاق ها دارای تهویه ی مناسب، اینترنت رایگان، تلویزیون های پیشرفته و تجهیزاتی کامل در سرویس های بهداشتی مانند حوله لباسی، سشوار، لوازم آرایشی و  بهداشتی می باشند. هتل پارکو دی پرینسیپی دارای بهترین سالن های غذاخوری در شهر رم می باشد زیرا بهترین سرآشپزهای ایتالیایی را استخدام کرده و مهمانان می توانند در محیطی تجملاتی و پر از آرامش با چشم اندازی بی نظیر غذای خود را نوش جان کنند. با وجود این که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است اما می توانید از قبل با میز پذیرش هتل هماهنگ کرده و حیوان خانگی خود را به هتل بیاورید.

[caption id="attachment_4662" align="aligncenter" width="780"]هتل های رم هتل های رم[/caption]

 

هتل کاوالیری یکی از جذاب ترین هتل های رم

هتل کاوالیری یکی از جذاب ترین هتل های رم می باشد که بسیار لوکس و گران قیمت است. از جمله امکانات این هتل می توان به استخر شنای سرپوشیده، جکوزی، سونا، حمام آبگرم و حمام ترکی، باشگاه ورزشی، آرایشگاه و سالن زیبایی و کتابخانه ای بزرگ اشاره کرد. اتاق های هتل کاوالیری رم با دو اتاق خواب مجزا و فضای نشیمن طراحی شده اند و سرویس های بهداشنی نمایی از سنگ مرمر دارند. تمامی اتاق ها دارای تهویه ی مطبوع، اینترنت رایگان، یخچال، تراسی زیبا می باشند. برای دیدن جاذبه ها و مراکز خرید اطراف هتل، می توانید از لیموزین رایگان هتل استفاده کنید.

[caption id="attachment_4663" align="aligncenter" width="780"]هتل های رم هتل های رم[/caption]

هتل سوفیتل یکی از بهترین هتل های رم

هتل سوفیتل یکی از قدیمی ترین هتل های رم به حساب می آید که در سال ۱۸۹۰ ساخته شده و معماری این هتل ۵ ستاره قابل تحسین است. طراحی این هتل بسیار با دقت و ظرافت انجام شده است. نمای داخلی هتل با تغییر فصل ها تغییر می کند. کارکنان این هتل بسیار مهربان و محترمانه با مهمانان رفتار می کنند. این هتل از جاذبه هایی مانند باغ های طبیعی و زیبای ویلا بورگز فاصله ی چندانی ندارد. این هتل دارای 81 اتاق است رنگ هایی که در دکوراسیون این اتاق ها به کار رفته است بسیار ملایم و شیک می باشند و این اتاق ها با سرویس چوب های زیبا دکور شده اند.

هتل گرند پلازا یکی از قدیمی ترین هتل های رم

هتل گرند پلازا یکی از جالب ترین هتل های رم می باشد. هتل گرند پلازا یک هتل قدیمی و تاریخی است که به صورت مدرن بازسازی شده است و این هتل را می توانید در فیلم های هالیوودی نیز تماشا کنید. هتل ۵ ستاره ی گرند پلازا به جاذبه های گردشگری مانند کلیسای سنت پیتر، پله های اسپانیایی و ویلا برقس بسیار نزدیک است. این هتل دارای یک حیاط مرکزی است که تبدیل به ۳ رستوران و یک کافه در هتل شده و مهمانان می توانند اوقات خوشی را در این هتل سپری کنند. در کل این هتل فضای مناسبی برای استراحت و دور بودن از همهمه ی شهری است.

[caption id="attachment_4664" align="aligncenter" width="780"]هتل های رم هتل های رم[/caption]

 

هتل لرد بایرون یکی از اشرافی ترین هتل های رم

هتل لرد بایرون یکی از کوچکترین هتل های رم می باشد که جزء لوکس ترین هتل های جهان نیز به شمار می رود و در منطقه ی بسیار شیک پاریولی واقع شده و برای مهمانان فضایی آرام و منحصر به فرد ایجاد کرده است. کارکنان این هتل بسیار مسئولیت پذیر و مهربان هستند. نکته ی جالب این هتل دنج در این است که پارکینگ در خود هتل وجود دارد و به جز آن محلی را در خیابان برای پارک کردن خودروی مهمانان اختصاص داده اند. برای گردشگران، محله نزدیک پاریولی محله ای بسیار مناسب برای دیدن کردن و گشت و گذار می باشد و توریست ها به آسانی می توانند به جاذبه های گردشگری مانند گالری ملی هنرهای مدرن، موزه اتروسکان ویلا جولیا و ... دسترسی داشته باشند. اتاق ها و سوئیت های این هتل ۵ ستاره بسیار بزرگ و لوکس هستند و سبک طراحی خاصی دارند که مسافران در دیگر هتل ها نمی توانند ببینند. این اتاق ها کاملاً مجهز هستند به گونه ای که همه ی نیازهای مسافران را برآورده می کنند. از اتاق های مخصوص هتل لرد بایرون می توان به اتاق های وی آی پی و اتاق خاص عروس اشاره کرد. این هتل دارای  ۹ سوئیت می باشد و آوردن حیوانات خانگی به داخل اتاق ها مجاز است.

[caption id="attachment_4665" align="aligncenter" width="780"]هتل های رم هتل های رم[/caption]

 

هتل ایندیگو یکی از بهترین هتل های رم

بی شک یکی از باکیفیت ترین هتل های رم هتل ایندیگو می باشد و در بهترین نقطه ی رم قرار دارد. این هتل با جاذبه های گردشگری مانند رودخانه ی تیبر و ... فاصله ی چندانی ندارد. این هتل دارای امکانات بسیار زیادی می باشد. در تمامی اتاق های هتل تجهیزات مورد نیاز مهمانان از جمله وای فای رایگان، اتاق برای سیگاری ها، سالن آرایشی و بهداشتی و خدمات ماساژ و ... فراهم شده است. این هتل ۵ ستاره بسیار بزرگ و زیبا می باشد و دارای تراس و باغی خیره کننده و کتابخانه ای بزرگ و مجلل می باشد. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است و پارکینگ رایگان ندارد.

[caption id="attachment_4666" align="aligncenter" width="780"]هتل های رم هتل های رم[/caption]

 

هتل بوسکولو آلف از محبوب ترین هتل های رم

هتل بوسکولو آلف یکی از آرامش بخش ترین هتل های رم می باشد. این هتل ۵ ستاره در قلب شهر و منطقه ای به دور از شلوغی جای گرفته است. نسبت به بقیه ی هتل های رم آرامش خاصی که این هتل به مهمانان خود می دهد، باعث جلب توجه توریست ها شده و سالانه بسیاری از گردشگران برای اقامت در این هتل اقدام می کنند. این هتل دارای امکانات بسیاری از جمله رستوران، کافه، سالن ورزشی و بدنسازی و استخر و یک سالن بزرگ و بی خطر برای بازی کردن کودکان است. یکی دیگر از مزیت های این هتل نزدیک بودن آن به متروی رم می باشد.

[caption id="attachment_4667" align="aligncenter" width="780"]هتل های رم هتل های رم[/caption]

 

هتل مجستیک از خاص ترین هتل های رم

هتل مجستیک یکی از فوق العاده ترین هتل های رم محسوب می شود این هتل یک ساختمان بزرگ و تاریخی است که قدمت آن به سال 1889 میلادی بر می گردد و بازسازی شده است و به صورت مدرن به هتل تبدیل شده است. این هتل 5 ستاره دارای 98 اتاق و سوئیت می باشد که این اتاق ها دارای امکانات فوق العاده ای مانند مینی بار، حمام با سشوار، صندوق امانت، اینترنت رایگان و ... هستند. باشگاه ورزشی نیز هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد. در رستوران های این هتل می توانید بهترین غذاهای ایتالیایی را بچشید و از انواع خوراکی هایی که در اختیار شما می گذارند لذت ببرید.

[caption id="attachment_4668" align="aligncenter" width="780"]هتل های رم هتل های رم[/caption]

هتل رافائل یکی از بهترین هتل های رم

هتل رافائل یکی از بی نظیرترین هتل های رم می باشد زیرا از موقعیت جغرافیایی عالی ای برخوردار است. هتل دارای اتاق های بسیار شیک و تمیز می باشد که کارکنان این هتل 5 ستاره با وظیفه شناسی تمام به کارهای هتل رسیدگی می کنند. مهمانان می توانند از مراکز ماساژ هتل نیز بهره ببرند و آرامش خاطر خاصی داشته باشند. دیوارهای اتاق ها عایق صدا می باشند و دارای شیشه های دو جداره هستند. غذاهای کشور ایتالیا بسیار خوش طعم در رستوران هتل برای مهمانان سرو می شود.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت ایتالیا، ویزای ایتالیا، تور ایتالیا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱