مراکز خرید آمستردام

مراکز خرید آمستردام

اگر قصد دارید که به شهر آمستردام در کشور هلند سفر کنید و می خواهید در مورد مراکز خرید آمستردام اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله همراه ما باشید. آمستردام از مهم ترین شهرهای اروپایی محسوب می شود و پایتخت کشور هلند است. آمستردام در غرب هلند قرار دارد و بزرگترین شهر هلند است در بین شهرهای این کشور نیز آمستردام بیشترین جذب گردشگر را در طول سال دارد. جمعیت این شهر در حدود یک میلیون نفر است که نیمی از آن مهاجران هستند که از کشورهای مختلف می باشند.

آمستردام در طول سال از گردشگران زیادی استقبال به عمل می آورد، جاذبه های گردشگری و تفریحی در این شهر فراوان است و امکانات رفاهی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد و به همین دلیل کسانی که در این شهر حضور پیدا می کنند بسیار احساس رضایت دارند. کسانی که به آمستردام می روند معمولا به دنبال این هستند که پیش از بازگشت به کشور در مراکز خرید آمستردام حضور پیدا کنند تا هم برای خود یادگاری هایی از این سفر تهیه کنند و همچنین برای دوستان و آشنایان خود از مراکز خرید آمستردام سوغاتی را تدارک ببینند. از آنجا که یافتن مراکز خرید آمستردام کمی مشکل است بهتر است که قبل از سفر در مورد مراکز خرید آمستردام اطلاعاتی را بدست آورید تا به راحتی  بتوانید در این مراکز خرید حضور داشته باشید. به همین دلیل در این مقاله به مهم ترین مراکز خرید آمستردام خواهیم پرداخت.

ماگنا پلازا (Magna Plaza)

ماگنا پلازا یکی از مهم ترین مراکز خرید آمستردام محسوب می شود، سبک معماری این مرکز خرید نئو گوتیک است و از جمله مراکز خرید آمستردام است که به دلیل داشتن معماری منحصر به فرد قابل توجه است. درون ماگنا پلازا نیز طراحی خاصی دارد و در شهر آمستردام جز ده بنای تاریخی مهم به حساب می آید.

تعداد طبقات آن چهار طبقه است که در این طبقات مغازه های مربوط به مد، لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنند و در آن ها برندهای معروفی عرضه می شود و محصولات قیمت متوسطی دارند. مغازه هایی در این مرکز خرید وجود دارد که می توانید سوغاتی های خود را از آنجا تهیه کنید.

در طبقه چهارم این مرکز خرید یک کافه وجود دارد که چشم اندازی به بیرون از مرکز خرید دارد و شلوغی خیابان و رفت و آمد مردم را می توانید مشاهده کنید. این مرکز خرید تعطیلی ندارد و به طور معمول از ده صبح فعالیت خود را شروع می کند. یکشنبه ها از 12 ظهر تا 7 عصر فعال است.

[caption id="attachment_401" align="aligncenter" width="780"]ماگنا پلازا (Magna Plaza) ماگنا پلازا (Magna Plaza)[/caption]

مرکز خرید بونتری (Maison De Bonneterie)

یکی دیگر از مراکز خرید آمستردام، مرکز خرید بونتری است و از جمله مراکز خرید آمستردام است که قدیمی می باشد با این حال یک مرکز خرید لوکس است و گالری های آن چوبی است. اگر در مراکز خرید آمستردام دنبال جایی هستید که بتوانید لوازم و یا کالاهای ورزشی را تهیه کنید این مرکز خرید می تواند یک انتخاب مناسب باشد. برای کسانی که علاقمند به مد، لباس و معماری آنگلوساکسنی هستند این مرکز خرید جذاب خواهد بود و از آن لذت خواهند برد.

[caption id="attachment_402" align="aligncenter" width="780"]مرکز خرید بونتری (Maison De Bonneterie) مرکز خرید بونتری (Maison De Bonneterie)[/caption]

کالورتون (Kalvertoren)

مرکز خرید کالورتورن نیز یکی دیگر از مراکز خرید آمستردام است و در مجاورت برج مانت واقع شده است. این مرکز خرید، کوچک است ولی شیک می باشد و تعداد طبقات آن نیز چهار طبقه است که مغازه هایی مثل دیکسون، هماریال سواچ، گوس و... در آن قرار دارند اگر می خواهید غذا میل کنید می توانید به رستوران این مرکز خرید در طبقه آخر سر بزنید. غذاهای این رستوران طعم بسیار لذیذی دارند و علاوه بر آن شما می توانید از چشم انداز زیبای آن استفاده کنید و از پنجره های طبقه چهارم می توانید آمستردام را زیر نگاه خود داشته باشید برخی از برج های کلیسای شهر نیز دیده می شوند. ساعت کار این مرکز خرید بدین شرح است:

  • یکشنبه ها از 12 ظهر تا 6:30 عصر فعال است
  • دوشنبه ها از 11 صبح تا 6:30 عصر فعال است.
  • سه شنبه ها و چهارشنبه ها از 10 صبح تا 6:30 عصر فعال است.
  • پنج شنبه ها از 10 صبح تا 9 شب فعال است.
  • جمعه و شنبه از 10 صبح تا 6:30 عصر فعال است.
[caption id="attachment_403" align="aligncenter" width="780"]کالورتون (Kalvertoren) کالورتون (Kalvertoren)[/caption]

ویلا آرنا (Villa Arena)

یکی دیگر از مراکز خرید آمستردام ویلا آرنا است، ویلا آرنا از مهم ترین مراکز خرید آمستردام در زمینه دکوراسیون داخلی است که به صورت تخصصی وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون داخلی را ارائه می دهد. برای کسانی که می خواهند با جدیدترین و به روزترین تجهیزات مربوط به دکوراسیون آشنا شوند بازدید از این مرکز خرید می تواند بسیار جالب باشد. در مرکز خرید ویلا آرنا علاوه بر ارائه اثاثیه منزل، کالاهای مربوط به کاشی و سایر هنرها نیز موجود است. رستوران ویلا آرنا بسیار قابل توجه است اول به دلیل این که در وسط این مرکز خرید واقع شده است و دوم به این دلیل که معماری خاصی دارد. در مسیری که به سمت این مرکز خرید وجود دارد مغازه های وسایل الکترونیک، کالای ورزشی، سینما، سالن موسیقی و موزه وجود دارند. فاصله ویلا آرنا از مرکز آمستردام کمی دور است ولی در نزدیکی آن پارکینگ و ایستگاه مترو وجود دارد که حمل و نقل را آسان می کند.

[caption id="attachment_404" align="aligncenter" width="780"]ویلا آرنا (Villa Arena) ویلا آرنا (Villa Arena)[/caption]

گلدرلند پلین (Gelderland plein)

گلدرلند پلین یکی دیگر از مراکز خرید آمستردام است و از آنجا که در یکی از منطقه های پر رفت و آمد در آمستردام واقع شده است یکی از معروفترین مراکز خرید آمستردام نیز می باشد. گلدرلند پلین دارای نود مغازه است. در این پاساژ همچنین محوطه مخصوصی برای بازی کودکان تدارک دیده شده است و همچنین یک پیست اسکی وجود دارد که در زمستان قابل استفاده است. بسیاری از برندهای مطرح هلند در این مرکز خرید وجود دارند و کالاهایی که در آن ارائه می شوند بسیار با کیفیت هستند. به غیر از روزهای یکشنبه این مرکز خرید در بقیه روزهای هفته فعال است.

[caption id="attachment_405" align="aligncenter" width="780"]گلدرلند پلین (Gelderland plein) گلدرلند پلین (Gelderland plein)[/caption]

مرکز خرید بیجنکورف (De Bijenkorf)

مرکز خرید بیجنکورف از بزرگترین مراکز خرید آمستردام محسوب می شود که در آن فروشگاه های بزرگی فعالیت می کنند و نمونه این مرکز خرید مثل هاردس، در لندن و کی دی دبلیو در برلین هستند. همه ضروریات خود را در این مرکز خرید می توانید تهیه کنید. انواع مواد غذایی، لوازم آرایشی، اسباب بازی، لباس، لوازم خانگی و... در این مرکز خرید موجود هستند. این مرکز خرید در مرکز آمستردام قرار دارد.

[caption id="attachment_406" align="aligncenter" width="780"]مرکز خرید بیجنکورف (De Bijenkorf) مرکز خرید بیجنکورف (De Bijenkorf)[/caption]

استدشارت آمستلوین (Stadshart Amstelveen)

یکی دیگر از مراکز خرید در آمستردام استدشارت آمستلوین می باشد و از جمله مراکز خرید آمستردام است که نسبتا بزرگ است. استدشارت تنها مرکز خرید در آمستردام است که چهار ستاره است و به عنوان بزرگترین مرکز خرید در آمستردام به حساب می آید. فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و معروفی در این مرکز خرید وجود دارند که از جمله آن ها می توانیم به وی اند دی، باس اکسپرس سنتر، هما، انگلیش هالتر، ریشوال استور و سایر فروشگاه ها اشاره کنیم. در این مرکز خرید همچنین مغازه هایی هستند که تجهیزات الکترونیکی ارائه می دهند. تعداد مغازه های این مرکز خرید در حدود 210 مغازه است که کالاهای گوناگونی را ارائه می دهند.

[caption id="attachment_407" align="aligncenter" width="780"]استدشارت آمستلوین استدشارت آمستلوین[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱