درباره میکونوس

درباره میکونوس

درباره میکونوس باید گفت یکی از شهر های بسیار زیبا و دیدنی کشور یونان می باشد و شما می توانید با سفر به این شهر از جاذبه های بسیار دیدنی و بی نظیر این شهر دیدن کرده و لحظات به یاد ماندنی را برای خود به ارمغان بیاورید. شهر میکونوس یکی از شهرهای بندری کشور یونان می باشد که با داشتن 10 هزار نفر جمعیت از شهر های کم جمعیت این کشور محسوب می شود. دین رایج در این کشور مسیحیت بوده و زبان مردمان آن یونانی می باشد. البته با توجه به نزدیک بودن این شهر با کشور ترکیه و مهاجرت های صورت گرفته می توان افرادی که پیرو دین اسلام هستند را نیز در این شهر مشاهده کرد. مردمان این شهر از زمان های قدیم به تجارت و فروش انواع ماهی های مختلف بوده اند و هنوز هم شغل بسیاری از مردم این شهر ماهیگیری و ماهی فروشی می باشد و شما می توانید با قدم زدن در سواحل و بنادر این شهر انواع ماهی های خوشمزه و تازه را تهیه و خریداری کنید. هنرمندان و ثروتمندان بسیاری در این شهر زندگی می کنند که همین امر سبب شده تا هزینه زندگی در شهر میکونوس در مقایسه با دیگر شهر های یونان به قدری زیادتر باشد. شهر میکونوس به شهر آسیاب های بادی معروف می باشد و شما می توانید آسیاب های بادی که از چوب می سازند و هم چنین از سوغات مهم این شهر بوده را برای دوستان و نزدیکان خود تهیه فرمایید.

[caption id="attachment_456" align="aligncenter" width="780"]درباره میکونوس درباره میکونوس[/caption]

جاذبه های گردشگری میکونوس

سالانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی از شهر زیبای میکونوس بازدید می کنند که همین امر نیز باعث شده است شهر میکونوس در صنعت گردشگری بتواند موفق باشد و زیر ساخت های بسیار مناسب و کارآمدی را برای پذیرایی از مهمانان خود تاسیس کرده است. از جاذبه های گردشگری شهر میکونوس می توان به مواردی مانند آسیاب های بادی، ونیز کوچک، خیابان ماتویانی، ساحل الیا، ساحل سوپر پارادایس و موزه فولکور اشاره کرد. درباره میکونوس باید گفت آسیاب های بادی را در زمان های گذشته برای آسیاب کردن گندم های خود بنا کرده بودند که بعد ها به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری این شهر شناخته شد. موزه باستانی شناسی این شهر از معروف ترین موزه های کشور یونان می باشد که با داشتن آثار مربوط به سالهای قبل از میلاد توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند هم چنین مجسمه هرکول بزرگ نیز در این موزه قرار گرفته است. شما می توانید با بازدید از این موزه سفری در دل تاریخ یونان داشته و بهترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورید.

[caption id="attachment_457" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های گردشگری میکونوس جاذبه های گردشگری میکونوس[/caption]

آب و هوای شهر میکونوس

درباره میکونوس و آب و هوای شهر میکونوس با توجه به بندری بودن آن در فصول گرم به خصوص در فصل تابستان بسیار شرجی می باشد و میزان رطوبت نیز در این فصل افزایش پیدا می کند. با این حال میانگین دما در این شهر حدود 20 درجه می باشد که از معتدل ترین شهرهای کشور یونان بوده و بیشتر گردشگران به خاطر آب و هوای مناسب این شهر، میکونوس را برای بازدید و سفر خود انتخاب می کنند. شما می توانید در فصل تابستان از سواحل زیبای این شهر بهره مند شده و از آفتاب درخشان استفاده کنید. تعداد روزهای بارانی در فصل پاییز و زمستان افزایش پیدا می کند که اگر قصد سفر در این فصول را به دارید بهتر می باشد که لباس گرم و چتر خود را به همراه داشته باشید. روزانه صد ها کشتی تجاری و مسافربری در بنادر این شهر لنگر می اندازند و شما می توانید شاهد اقتصاد و تجارت پر رونقی در این شهر باشید.

[caption id="attachment_458" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای شهر میکونوس آب و هوای شهر میکونوس[/caption]

فرودگاه شهر میکونوس

فرودگاه شهر میکونوس یکی از مهم ترین و پر رونق ترین فرودگاه های کشور یونان می باشد. این فرودگاه در فاصله ی 4 کیلومتری شهر میکونوس واقع شده و در فصول گرم سال آماده پذیرایی از هزاران گردشگران می باشد. این فرودگاه دارای خطوط پروازی بسیار زیادی به اکثر کشورهای دنیا دارد که همین امر سبب جلب رضایت گردشگران شده چرا که به راحتی می توانند به این شهر سفر کنند. این فرودگاه در سال 1971 تاسیس شد و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود 123 متر می باشد و دارای تمام امکانات خدماتی و رفاهی برای گردشگران می باشد که از جمله این خدمات می توان به کرایه اتومبیل، فروشگاه، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد و مسافران می توانند تا زمان پرواز خود لحظات خوبی را در این فرودگاه بگذرانند.

[caption id="attachment_459" align="aligncenter" width="780"]فرودگاه شهر میکونوس فرودگاه شهر میکونوس[/caption]

خرید بلیط میکونوس

اگر قصد سفر به شهر میکونوس را دارید و می خواهید درباره میکونوس بدانید بایستی چند هفته قبل از سفرتان بلیط میکونوس را تهیه و رزرو کنید تا به موقع به سفر خود بپردازید. شما می توانید بلیط میکونوس را به راحتی از طریق آژانس های مسافرتی معتبر خریداری و رزرو کنید حتما باید در خرید بلیط خود اطلاعات شخصی خود را با دقت وارد نموده تا در هنگام پرواز و چک شدن توسط ماموران پرواز با مشکل مواجه نشوید و حتما قبل از سفرتان پاسپورت و ویزای گردشگری خود را به همراه داشته باشید. البته در فصول سرد پیدا کردن بلیط میکونوس بسیار سخت خواهد شد.

[caption id="attachment_460" align="aligncenter" width="780"]خرید بلیط میکونوس خرید بلیط میکونوس[/caption]

هزینه اقامت در شهر میکونوس

شهر میکونوس همان طور که در بخش های قبلی نیز به آن اشاره شد دارای زیر ساخت های بسیار پیشرفته و مدرنی می باشد که هتل و اقامت نیز یکی از مهم ترین زیرساخت ها برای گردشگران می باشد. خوابگاه ها و هتل های بسیار لوکس و ارزانی در این شهر وجود دارد که شما می توانید با توجه به امکانات ارائه شده و بودجه خود یکی از این اقامتگاه های موجود در این شهر را انتخاب کنید. اگر دوست دارید در یکی از بهترین هتل های شهر میکونوس اقامت کنید بایستی مبلغ هنگفتی را خرج کنید ولی در عوض می توانید یکی از زیباترین و رویایی ترین سفر های خود را رقم بزنید. البته می توانید با هزینه کمتری نیز در هتل های شیک این شهر نیز اقامت داشته باشید و این موضوع کاملا بستگی به سلیقه شما دارد.

[caption id="attachment_461" align="aligncenter" width="780"]هزینه اقامت در شهر میکونوس هزینه اقامت در شهر میکونوس[/caption]

هزینه حمل و نقل شهر میکونوس

برای جا به جایی در شهر میکونوس می توانید از تاکسی، اتوبوس، مترو و قایق استفاده کنید. برای اینکه در هزینه های حمل و نقل خود در شهر میکونوس صرفه جویی کرده باشید به شما پیشنهاد می کنیم از مترو و اتوبوس استفاده کنید چرا که هزینه های تاکسی در این شهر بسیار گران و زیاد می باشد. هم چنین اگر می خواهید جزیره های اطراف شهر میکونوس را بازدید کنید می توانید از کشتی های مسافربری و قایق های لنگر انداخته در بندرها استفاده کنید. هم چنین شهرداری این شهر برای گردشگران کارت های هوشمند برای جابه جا شدن در نظر گرفته است که گردشگران با استفاده از این کارت ها می توانند به راحتی در سطح شهر جا به جا شوند.

[caption id="attachment_462" align="aligncenter" width="780"]هزینه حمل و نقل شهر میکونوس هزینه حمل و نقل شهر میکونوس[/caption]

هزینه خورد و خوراک شهر میکونوس

در شهر میکونوس رستوران ها و غذاخوری های  بسیار متعددی وجود دارد که انواع غذاهای دریایی و یونانی را در این رستوران ها سرو می شود. شما می توانید در لوکس ترین و شیک ترین رستوران های این شهر بهترین غذاهای میکونوسی را میل فرمایید. قیمت خورد و خوراک در این شهر بسیار مناسب و معقول می باشد به طوری که شما با هزینه کمی می توانید خود را مهمانان یکی از بهترین رستوران های شهر میکونوس کنید. رستوران های این شهر از با تجربه ترین سرآشپزها در تهیه و پخت غذاهای خود استفاده می کنند تا بتوانند رضایت کامل مشتریان را به دست بیاورند که با توجه به نظر مشتریان توانسته اند در این مورد موفق باشند.

[caption id="attachment_463" align="aligncenter" width="780"]هزینه خورد و خوراک شهر میکونوس هزینه خورد و خوراک شهر میکونوس[/caption]

مراکز خرید شهر میکونوس

خرید و بازدید از فروشگاه های شهر میکونوس بخشی از برنامه ی سفر گردشگران به این شهر می باشد که تقریبا همه ی توریست ها و گردشگران در برنامه خود وقتی را برای خرید و بازدید از این مراکز می گذارند. شما می توانید از سوغاتی های این شهر برای دوستان و آشنایان خود خرید و تهیه کنید. البته بایستی توجه داشته باشید که در برخی از موارد افراد محلی این شهر برای کسب سود بیشتر اجناس خود را با قیمت بالاتری به فروش می رساند که این موضوع سبب به وجود آمدن نارضایتی در بین گردشگران شده و مسئولین صنعت گردشگری سعی بر آن دارند تا به سختی با این افراد برخورد کنند.

[caption id="attachment_464" align="aligncenter" width="780"]مراکز خرید شهر میکونوس مراکز خرید شهر میکونوس[/caption]

نکات مهم درباره سفر به میکونوس

از نکات مهم درباره سفر به میکونوس یونان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-حتما کارت شناسایی و پاسپورت خود را به همراه داشته باشید.

-نسبت به افراد محلی این شهر احترام بگذارید و به هیچ وجه فرهنگ آن ها را مورد تمسخر قرار ندهید.

-قوانین مربوط به رفت و آمد در سطح شهر را رعایت کنید.

-از به همراه داشتن انواع قرص های مسکن و درد خودداری کنید.

- در محیط های عمومی از مصرف دخانیات پرهیز کنید.

-با حیوانات رفتار مسالمت آمیزی داشته باشید.

این مقاله درباره میکونوس و اطلاعاتی در مورد جاذبه های گردشگری، هزینه خورد و خوراک و هزینه حمل و نقل در این شهر می باشد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱