بهترین زمان سفر به مادرید

بهترین زمان سفر به مادرید

سفر به شهر مادرید اسپانیا می‌تواند برای همه افراد یک سفر رویایی باشد، بسیاری از توریست هایی که قصد سفر به شهر مادرید اسپانیا را دارند علاقه دارند بهترین زمان سفر به مادرید را بدانند. در این مطلب قصد داریم توضیحاتی در رابطه با بهترین زمان سفر به مادرید ارائه دهیم و بهترین زمان سفر به شهر مادرید را از لحاظ مختلف مورد بررسی قرار دهیم. بنابراین اگر شما نیز جزو توریست هایی هستید که قصد سفر به شهر مادرید را دارید و می خواهید با بهترین زمان سفر به مادرید آشنا شوید بهتر است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

بهترین آب و هوای مادرید در چه زمانی است

در ابتدا برای اینکه درباره بهترین زمان سفر به مادرید صحبت کنیم بهتر است این موضوع را از جنبه آب و هوا مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم بهترین زمان سفر به مادرید از لحاظ آب و هوایی چه زمانی می باشد؟ برای پاسخگویی به این سوال باید گفت که فصل های پاییز و بهار دارای آب و هوای فوق العاده ای در این شهر می باشند چرا که آب و هوا در این دو فصل معتدل است و شما به هیچ وجه از لحاظ آب و هوایی در این شهر اذیت نمی‌شوید، بنابراین اگر قصد دارید زمانی به شهر مادرید سفر کنید که آب و هوای این شهر در بهترین  حالت باشد فصل ‌های پاییز و بهار گزینه‌های مناسبی برای شما هستند.

[caption id="attachment_843" align="aligncenter" width="780"]بهترین آب و هوای مادرید در چه زمانی است بهترین آب و هوای مادرید در چه زمانی است[/caption]

بررسی دو فصل بهار و تابستان در شهر مادرید

حال که درباره بهترین زمان سفر به مادرید از لحاظ آب و هوایی صحبت کردیم بهتر است آب و هوای این شهر در دو فصل بهار و تابستان را مورد بررسی قرار دهیم. فصل بهار در شهر مادرید از ماه مارس شروع می شود و تا ماه می به طول می‌انجامد. فصل بهار بهترین زمان سفر به مادرید می باشد، در این فصل دمای شهر مادرید بین ۱۵.۶ تا ۲۱ درجه سلسیوس است. تابستان در این شهر از ماه ژوئن شروع می شود و تا ماه آگوست ادامه پیدا می‌کند،  در این فصل میانگین دمای هوا در شهر مادرید به 27 درجه سانتی‌گراد می‌رسد که همین عامل باعث می‌شود تا بسیاری از مغازه ها در این شهر در فصل تابستان بسته شود، همینطور پیاده روی در فصل تابستان در شهر مادرید کار طاقت فرسایی است بنابراین می‌توان گفت فصل تابستان زمان خوبی برای سفر به شهر مادرید نیست.

[caption id="attachment_844" align="aligncenter" width="780"]بررسی دو فصل بهار و تابستان در شهر مادرید بررسی دو فصل بهار و تابستان در شهر مادرید[/caption]

فصل پاییز و زمستان

در ادامه توضیحات درباره بهترین زمان سفر به مادرید به بررسی دمای هوا در شهر مادرید در دو فصل پاییز و زمستان خواهیم پرداخت.  فصل پاییز در این شهر از ماه سپتامبر شروع شده و تا ماه نوامبر ادامه پیدا می‌ کند، میانگین دمای هوا در شهر مادرید در فصل پاییز ۱۰ تا ۲۱ درجه سلسیوس است که همین دمای فوق‌العاده باعث می شود تا فصل پاییز بهترین زمان برای سفر به مادرید باشد. اما فصل زمستان به هیچ وجه زمان مناسبی برای سفر به شهر مادرید نمی باشد، فصل زمستان از ماه دسامبر شروع شده و تا ماه فوریه ادامه پیدا می‌کند، میانگین دما در شهر مادرید در فصل زمستان بسیار پایین است و دمای هوا تا 1.1-  درجه سلسیوس نیز می ‌رسد.

[caption id="attachment_845" align="aligncenter" width="780"]فصل پاییز و زمستان فصل پاییز و زمستان[/caption]

فستیوال های فصل پاییز و زمستان در شهر مادرید

حال که بهترین زمان سفر به مادرید از لحاظ آب و هوایی را مورد بررسی قرار دادیم بهتر است به این موضوع بپردازیم که بهترین زمان سفر به مادرید از لحاظ برگزاری جشن ها و فستیوال های مختلف چه زمانی است؟ به صورت کلی نمی‌توان فصل معینی را به عنوان بهترین زمان سفر به مادرید از لحاظ برگزاری جشن ها و فستیوال ها در نظر گرفت چرا که در هر یک از این فصل‌ها فستیوال های بسیار زیادی برگزار می شود که متناسب با سلیقه خود می توانید در هر یک از آن ها شرکت کنید. فستیوال پاییز یکی از مهمترین فستیوال های شهر مادرید است که بیشتر به موسیقی اختصاص پیدا میکند،  این فستیوال را می‌توان یکی از مهم‌ترین رویدادهای مربوط به موسیقی در کل کشور اسپانیا دانست در ماه اکتبر برگزار می شود. آلمودنا یکی دیگر از فستیوال‌هایی است که در فصل پاییز برگزار می شود که هدف از برگزاری آن تکریم یک قدیس زن است.

 کارناوال مادرید از مهم‌ترین کارناوالهای کشور اسپانیا می باشد که در فصل زمستان برگزار می شود و در آن یک هفته پر از رقص و موسیقی را مشاهده خواهید کرد،  یکی دیگر از فستیوال های بسیار معروفی که در فصل زمستان برگزار می شود فستیوال روز سه پادشاه است که در آن کامیون های بسیار بزرگ پر از آب نبات وجود دارند که به کودکان آبنبات می‌دهند.

[caption id="attachment_846" align="aligncenter" width="780"]فستیوال های فصل پاییز و زمستان در شهر مادرید فستیوال های فصل پاییز و زمستان در شهر مادرید[/caption]

فستیوال های فصل بهار و تابستان

یکی دیگر از دلایلی که فصل بهار را می‌توان بهترین زمان سفر به مادرید دانست این است که فستیوال های بسیار زیادی در این فصل برگزار می شود، یکی از مهم ترین فستیوال ها را می توان جشن دوس د مایو دانست که برای پیروزی اسپانیا و استقلال این کشور برگزار می شود و فستیوال فوق‌العاده زیبایی است،  فستیوال فوق‌العاده دیگری که در فصل بهار در شهر مادرید برگزار می شود جشن سن ایسیدرو است که در تاریخ پانزدهم  برگزار می‌شود و می‌توان آن را مهم ترین فستیوال شهر مادرید دانست که گاوبازهایی از سرتاسر دنیا برای گاو بازی در این شهر جمع می شوند.

 لاپالوما یکی از مهم ترین فستیوال های تابستانی است که در شهر مادرید برگزار می شود و به دلیل برگزاری این فستیوال می‌توان فصل تابستان را نیز به عنوان یکی از گزینه‌های بهترین زمان سفر به مادرید انتخاب کرد، این فستیوال که در ۱۵ آگوست برگزار می شود شامل تعداد بسیار زیادی از جشن های خیابانی است.

[caption id="attachment_847" align="aligncenter" width="780"]فستیوال های فصل بهار و تابستان فستیوال های فصل بهار و تابستان[/caption]

بهترین زمان سفر به مادرید از لحاظ هزینه ای

مورد دیگری که درباره موضوع بهترین زمان سفر به مادرید مورد بررسی خواهیم قرار داد بهترین زمان سفر به مادرید از لحاظ هزینه ‌ای است، به صورت کلی می توان گفت اگر نمی خواهید که هزینه زیادی برای سفر به مادرید بپردازید بهترین زمان سفر به مادرید برای شما فصل زمستان و تابستان می باشد چرا که در این دو فصل از آنجایی که مسافران زیادی در شهر مادرید نیستند هزینه اقامت در این شهر به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱