بلیط مارسی

بلیط مارسی

یکی از شهر های بزرگ و مهم در کشور فرانسه شهر مارسی می باشد. این شهر دارای جاذبه های بسیار است که گردشگران مختلفی از سراسر جهان به سوی خود جلب می کند. اگر می خواهید به این شهر سفر کنید با تهیه بلیط مارسی از شرکت های هواپیمایی می توانید پرواز مستقیم به این شهر انجام دهید.

معرفی شهر مارسی

مارسی یکی از شهر های مهم و بندری در کشور فرانسه است. این شهر محل رفت و آمد کشتی ها و قایق ها می باشد. مارسی از شهرهای چند ملیتی در اروپا است. روسی ها، الجزایری ها، اسپانیایی ها و ایتالیایی ها در این شهر زندگی می کنند. بازارهای آفریقایی، رستوران های ایتالیایی و بناهای یونانی تصویری زیبا و خارق العاده از شهر مارسی به وجود آورده اند. آفتاب، دریا، فرهنگ و طبیعت همگی سبب شده اند تا مارسی همه چیز را با هم داشته باشد. مارسی دومین شهر کشور فرانسه شناخته شده است. این شهر در ۱۷۰ کیلومتری شهر پاریس واقع شده و با وجود کانال سوئز در کانون توجه بازرگانان قرار دارد. بیشتر جمعیت این شهر از مهاجران آفریقایی و اروپایی تشکیل شده است.

[caption id="attachment_801" align="aligncenter" width="780"]بلیط مارسی بلیط مارسی[/caption]

فرودگاه مارسی

فرودگاه  مارسی پروانس نام دارد که فرودگاه اصلی این شهر است. فرودگاه پروانس در ۲۷ کیلومتری شهر مارسی قرار دارد. فرودگاه پروانس به عنوان پنجمین فرودگاه پرتردد شهر مارسی شناخته شده است. قطب فعالیت های ایرفرانس در فرودگاه شهر مارسی است. این فرودگاه دارای دو باند فرود است که در سال ۲۰۱۷ توانسته است بیشتر از ۹ میلیون مسافر را جا به جا کند. کد اختصاری و بین المللی که این فرودگاه دارد MRS است و این فرودگاه پروازهای مختلفی را به سراسر جهان انجام می دهد.

[caption id="attachment_802" align="aligncenter" width="780"]فرودگاه مارسی فرودگاه مارسی[/caption]

تهیه بلیط مارسی

بلیط تهران به مارسی برای تمامی ایام سال قابل خریداری است و مسیر تهران به مارسی همه روزه پرواز خواهد داشت. اگر می خواهید بلیط مارسی را خریداری کنید، خطوط هواپیمایی را که در این مسیر پرواز می کنند را در این مقاله برای شما معرفی می کنیم:

پرواز تهران به مارسی با خطوط هوایی همچون ترکیش، پرواز امارات، پرواز الیتالیا، پرواز ایرفرانس انجام می شود. از دیگر شهرهای ایران نیز پرواز به سوی مارسی صورت می گیرد، شرکت هواپیمایی ترکیش از طریق استاپ در استانبول به سوی مارسی پرواز می کند. بلیط مارسی از مبدأ شهر مشهد را می توان با پرواز ترکیش ایرلاین انجام داد. پرواز از شیراز به مارسی را نیز از طریق پرواز ترکیش ایرلاین صورت می گیرد. همچنین پرواز ترکیش ایرلاین از شهرهای اهواز، کرمانشاه، اصفهان و تبریز به سوی مارسی پرواز می کند. بلیط مارسی را می توان برای ماه های خاص مانند ژانویه رزرو کرد و از قیمت کمتر بلیط مارسی از طریق رزرو کردن بهره برد. اگر می خواهید برای عید نوروز به مارسی سفر کنید، از الان می توانید این بلیط را رزرو کنید.

خرید بلیط مارسی

همان طور که ذکر شد پرواز به سوی مارسی از خطوط هوایی مختلف و شهرهای مختلف ایران انجام می شود. بلیط مارسی را می توان از شرکت های مختلف هوایی خریداری کرد. برای تهیه این بلیط بهترین کار مراجعه حضوری به مراکز فروش و آژانس های هوایی است، با کمک کارشناسان آژانس ها بلیط مارسی می توانید در زمان کوتاهی این بلیط را تهیه کنید. خرید از طریق آژانس ها این امکان را فراهم آورده است که از ساعات مختلف پرواز مارسی آگاه شوید و به بررسی قیمت های این بلیط که شرکت های هواپیمایی ارائه می دهند پرداخته و مناسب ترین بلیط مارسی را برای خود رزرو کنید. آژانس ها شرایط خوبی را برای خریداران بلیط فراهم کرده اند که با تماس تلفنی و صحبت با آژانس ها از وضعیت پرواز مطلع شوند. همچنین با کمک این آژانس ها می توان چند ساعت مانده به پرواز با خرید بلیط لحظه آخری به مارسی سفر کرد.

[caption id="attachment_804" align="aligncenter" width="780"]خرید بلیط مارسی خرید بلیط مارسی[/caption]

بررسی مهمترین اطلاعات پرواز مارسی

سوال مهمی که برای تمامی افرادی که قصد سفر به مارسی را دارند، این است که قیمت بلیط مارسی چقدر می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت قیمت این بلیط به شرایط مختلفی بستگی دارد، مثلا مبدأ این پرواز کدام یک از شهرهای ایران است؟ یا اینکه این پرواز از کدام یک از خطوط هوایی انجام می شود. نرخ بلیط مارسی برای پرواز از تهران معمولا متفاوت می باشد. سوال بعدی که ممکن است برای افرادی که می خواهند به این شهر سفر کنند این است که مدت زمان پرواز تهران مارسی چقدر خواهد بود؟ مدت زمانی که برای این پرواز می توان در نظر گرفت با توجه به استاپ پرواز متغیر خواهد بود. مدت زمانی که می توان برای پرواز تهران مارسی در نظر گرفت حدود ۵ ساعت است. اگر قصد خرید بلیط مارسی را دارید بهترین زمانی که می توانید این بلیط را رزرو کنید سه ماه پیش از پرواز است. ارزان ترین بلیطی که می توان برای خط هوایی مارسی پیدا کرد، بلیط مسیر یک طرفه به این شهر برای شرکت هواپیمایی پگاسوس ترکیه است. جهت رزرو بلیط مارسی با شرایط ایده آل می توانید از شرکت هواپیمایی ما نیز اقدام به خرید بلیط کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱