آب و هوای میکونوس

آب و هوای میکونوس

جزیره میکونوس یکی از جزایر زیبای یونان می باشد که دارای جاذبه های بسیار زیادی است. گردشگران و توریست ها با توجه به آب و هوای میکونوس فصل های مختلفی را برای سفر خود انتخاب می کنند. آب و هوای میکونوس در فصل های مختلف متفاوت است و در هر فصلی این جزیره را جذاب می کند. جزیره میکونوس یکی از زیباترین جزیره ها یونان می باشد که دارای مکان های گردشگری، سواحل شنی، چشم اندازهای بسیار زیادی می باشد. در اینجا به بررسی آب و هوای میکونوس می پردازیم تا با بیشتر با شرایط آب و هوایی آن آشنا شویم.

[caption id="attachment_473" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای میکونوس آب و هوای میکونوس[/caption]

جزیره میکونوس

این جزیره در فاصله 150 کیلومتری آتن قرار دارد و دارای زیبایی های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی می باشد. این جزیره همواره در فصل های مختلف و مخصوصا تابستان مملو از گردشگران می باشد. جزیره میکونوس به جزیره بادها نیز شناخته می شود و یک جزیره سنگی است. زندگی شبانه در این شهر بسیار جریان دارد و یکی از شهرهای پر جنب و جوش یونان به شمار می آید. محیط زیبا و چشم نواز این جزیره بسیار هنرمندانه طراحی شده است. هر ساله گردشگران و افراد مشهور بسیار زیادی از این جزیره بازدید می کنند و دارای هتل و رستوران های بسیار زیادی می باشد.

[caption id="attachment_470" align="aligncenter" width="780"]جزیره میکونوس جزیره میکونوس[/caption]

اطلاعاتی درباره آب و هوای میکونوس

به طور کلی آب و هوای میکونوس مدیترانه ای می باشد و در طول سال بیشتر افتابی است. در این جزیره 300 روز آفتابی وجود دارد و بقیه روزهای سال بارانی و ابری می باشد. دما هوا در فصل های مختلف متفاوت است. در فصل تابستان دمای هوا بالا می رود و در بیشترین دما با دمای 40 درجه رو به رو می شویم. زمستان های هوا کمی ملایم تر و سرد می شود. بارندگی در جزیره میکونوس در بعضی از ماه های سال رخ می دهد و بیشتر در ماه های اکتبر تا مارس شاهد بارش باران هستیم. آب و هوای میکونوس در هر فصلی از سال خوب است و شرایط ایده آلی را برای سفر گردشگران و مسافرین ایجاد می کند.

[caption id="attachment_471" align="aligncenter" width="780"]اطلاعاتی درباره آب و هوای میکونوس اطلاعاتی درباره آب و هوای میکونوس[/caption]

آب و هوای میکونوس در بهار و تابستان

آب و هوای میکونوس در فصل بهار معتدل و ملایم می باشد. در فصل بهار با رویش گل و گیاه در این جزیره رو به رو می شویم. میاینگین دمای هوا در جزیره میکونوس در فصل بهار بین 15.6 تا 21.1 درجه می باشد. در این فصل تعداد گردشگران کم است و فرصت بیشتری برای بازدید از مناظق مختلف وجود دارد.

آب و هوای میکونوس در  فصل تابستان بسیار گرم و خوب می باشد. دمای هوا در روزهای گرم تابستانی بالا می رود و گاهی اوقات با دمای 40 درجه سانتی گراد می رسد. آب و هوای میکونوس در تابستان در روزهای معمولی 37 درجه می باشد. اما با این وجود در روزهای گرم تابستان نسیم بسیار خنکی از سمت دریا و ساحل می آید و فرصت خوبی را برای شنا کردن برای گردشگران ایجاد می کند. با وجود گرمای زیاد در تابستان این جزیره مملو از گردشگران و توریستان می باشد.

[caption id="attachment_472" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای میکونوس در بهار و تابستان آب و هوای میکونوس در بهار و تابستان[/caption]

آب و هوای میکونوس در پاییز و زمستان

آب و هوای میکونوس در فصل پاییز بسیار خوب و ملایم می باشد. دمای هوا در این جزیره در فصل پاییز بین 20 تا 27 درجه می باشد. این جزیره در هنگام روز آب و هوای خوب و ملایمی دارد و کم کم با فرا رسیدن شب ها هوا رو به خنکی می رود. در اواخر پاییز یعنی در آذر ماه سردی هوا را می توان روزها نیز احساس کرد. چهره جزیره میکونوس یونان در فصل زمستان بسیار دیدنی و جذاب می باشد که چرا که شهر را رنگ های نارنجی و قرمز فرا می گیرد و برای توریست ها و گردشگران بسیار تماشایی می باشد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱